Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Liian vähän kysymyksiä.Joko se valokuvaus q&a striimi meni?
Paremmin siitä saa hyödyt jos laittaa linssitkin vaihtoon. Mutta mahtaako kaikki DX-linssit toimiakaan FX-rungossa? Tuo dynamiikka on se asia mikä eniten tässä kiinnostaa. Kai se on parempi siityä täyskennoon kun jossain vaiheessa on kuitenkin "pakko".Täyden kennon etuja on monia. Välttämättä ei lasit mene vaihtoon, mutta jos menee niin esim laajispäässä huomaat heti full frame edut. 24mm on niin paljon laajempi edes 1.3 croppia vastaan jo.
Ja mikä parasta, isompi sensori, parempi dynamiikka, paremmat low light ominaisuudet.
Toki jos sulla on jotain huonompia, niin g-lasit Nikkorilta sitten on priimaa. Sigmallakin on kovia,Paremmin siitä saa hyödyt jos laittaa linssitkin vaihtoon.
Vaikee keksiä kysymyksiä, mut kattoisin mielellään kun itse kerrot jotain nippeli tietoa kuvaamisesta mitä tämmöinen amatööri kuvaaja ei tiedä.Liian vähän kysymyksiä.
No se olis merkittävästi helpompaa striimissä kun samat tyypit olis juttelemassa ja tarkentamassa kysymyksiä.Vaikee keksiä kysymyksiä, mut kattoisin mielellään kun itse kerrot jotain nippeli tietoa kuvaamisesta mitä tämmöinen amatööri kuvaaja ei tiedä.
Pitäis soitella joka paikkaan, noi nettilaskurit ei suostu ku itkemään "Hups, sinulla on erikoisempi auto emmekä voi blaa blaa, soita". Mut hei yli 1600 euroa vuodessa tolle vakuutus. En nyt halua tietää paljon Rs6 vakuutus on, sen on pakko olla joku 4500 euroa.
Saa ihan hyvän tuntipalkan itselleen (viimeksi tonnin tippui hinta tossa rumbassa), jos soittelee ne läpi, omat kokemukset:
LähiTapiola -> edullisin
OP, POP, Turva -> keikkuvat jaetulla kakkossijalla
IF ja Fennia -> kalleimmat ja edellyttävät monesti keskittämistä
Pitäis soitella joka paikkaan, noi nettilaskurit ei suostu ku itkemään "Hups, sinulla on erikoisempi auto emmekä voi blaa blaa, soita". Mut hei yli 1600 euroa vuodessa tolle vakuutus. En nyt halua tietää paljon Rs6 vakuutus on, sen on pakko olla joku 4500 euroa.
Korkeasaari ehdottomasti.Mike ja muut Helsingissä asuvat; Olen maanantain ja tiistain Helsingissä keskusta-alueella kahden alle kouluikäisen lapseni kanssa. Millaisia hauskanpitoaktiviteetteja voisitte suositella mitä siinä keskusta-alueella tai helpohkojen julkisten kulkuyhteyksien päässä löytyy ja voisi tuollaisten pienten lasten kanssa touhuta? Keli on aika viileä ennusteen mukaan joten Lintsi ei ole vaihtoehto.
Vipit voimassa. Ja joo, on poliisilla perkele tärkeet hommat jos tohon puuttuu. Mä ainakin vittuillakseni pudotan kyttien lähellä kierroksia ja siinähän sitten koittavat sakottaa siitä, että päästo- ja melunormien mukainen auto päästää ääntä. Mistä ne sakottaa sitten? Tarpeettomasta vaihtamisesta? Koska ne alkaa sakottaan liian hitaasta ajosta, jota näkee päivittäin?katso liitettä 155933 oli äsken ig livessä puhetta siitä,kun sain rikesakon kiihdytyksestä
unohtui muuten mainita tämä pakkis nimimerkki, kun käyttäjällä "petju" laitoin twitchissa eilen subin tulille,niin saiko siitä ekasta vipit tänne pakkiksen puolelle.
Joo kyl tuli hetken aikaa mietittyä siinä takapenkillä, kun sakkoa odotteli, et eikö ne oikeesti mitään tärkeempää oo keksiny. Sen jälkeen oon kyllä ihan vittuillakseen paukutellu aina, kun nään niin kauan ku laillinen autoVipit voimassa. Ja joo, on poliisilla perkele tärkeet hommat jos tohon puuttuu. Mä ainakin vittuillakseni pudotan kyttien lähellä kierroksia ja siinähän sitten koittavat sakottaa siitä, että päästo- ja melunormien mukainen auto päästää ääntä. Mistä ne sakottaa sitten? Tarpeettomasta vaihtamisesta? Koska ne alkaa sakottaan liian hitaasta ajosta, jota näkee päivittäin?