OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei tätä enää ihan ymmärrä. Mielisairasta negaamista alkaa olemaan.

Jengi voi helvetin huonosti. Oot jostain syystä helppo kohde tuon pahoinvoinnin purkamiseen ja varmasti myös uhkaava monelle (menestyny, fyysisesti isokokoinen ja vahva mies) niin äkkiäkös ne koirat alkaa haukkumaan.

Toivottavasti nämä ei pääse liian syvälle ihon alle. Oot tehny ja teet hemmetin hyvää duunia sarallas.

Toivottavasti nämä ei pääse liian syvälle ihon alle
Ei, mutta ihmetystä tuo herättää, mä olen monasti miettinyt mistä se pohjaton viha johtuu. Ihan siis mielenkiinnosta, mitään vaikutustahan tolla ei ole mun elämään, mutta en ole nähnyt, että edes tuomittuja murhaajia dissattais samalla tapaa.

Noissa hirveitä eroja kyllä.. Moottoripyörässä op:lla nykyää 300e/v, kun esim taas popilta oisin saanut vajaaseen kahteen tonniin samanmoisen. Tuosta 300e/v lähtee vielä op-bonuksilla jonkun verran pois kun asuntolaina samassa firmassa, joten ei tarvitse miettiä ainakaan yhtiön vaihtoa.

Harrasteauto mulla on popissa nykyään, ennen oli Ifissä. Näissä ei mahdoton ero ollut. Lähitapiolan mies teki kotikäynnin pari vuotta sitten ja tuumasi että vanhemmat autot kannattaakin noissa yhtiöissä pitää kun jostain syystä ovat halpoja noiden tapauksessa.
No joo, mä en käsitä miten ne erot voi olla niin suuria. Yks päivä OP:sta soitti mulle ja sanoi että nyt niillä on super hinnat vakuutuksissa. Autovakuutus ilmeni olevan niillä 500e kalliimpi kuin mun nykyinen (IF), jäi ottamatta :LOL:

@Mike sinä kun olet useamman kerran käynyt tuolla pohjois Norjassa kuvailemassa, niin olisiko suositella paikkoja joissa ehdottomasti kannattaa käydä, kun siellä suunnalla olisi muutama päivä aikaa pyöriä kameran kanssa?

@Mike sinä kun olet useamman kerran käynyt tuolla pohjois Norjassa kuvailemassa, niin olisiko suositella paikkoja joissa ehdottomasti kannattaa käydä, kun siellä suunnalla olisi muutama päivä aikaa pyöriä kameran kanssa?
Joo, kokemusta on melko helvetisti sieltä, muistaakseni 6 kertaa käynyt. Oletko autolla liikenteessä?

Joo autolla liikutaan, varmaan kolme yötä ollaan Norjan puolella, ja ainakin nordkappissa olisi tarkoitus käydä.
Nordkapissa ei sinällään ole mitään näkemistä, mutta sinne ajaessa maisemat on melkoisia. Aika karua siellä on ja helvetisti sumua.

Aikaahan se ottaa tuollapäin ajella, että melkein skippaisin Nordkapin ja Lofooteille, jossa ajat ainakin Haukland beachille asti.

Lofooteilla on muutenkin parhaat maisemat ja korkeempia huippuja enemmän. Jos taas makeeta tietä haluaa ajaa, niin Hammerfestissä kerkeää käymään jos ottaa sen ja Lofootit kuvattavaksi. Hammerfestissä kannattaa kiivetä auringonlaskussa sinne ylös, tosin tähän aikaan vuodesta taitaa paistaa 24/7 eikä pimeää edes tule mutta aurinko laskee lähelle horisonttia kuitenkin. Siellä tuntuu että on kokoajan golden hour.

Kun teillä on grillausbuumi päällä, niin ootko koskaan jälkkäriksi grillanut banaaneja?
Ihan kokonaisina kuorineen grilliin, kääntelee ja grillaa kunnes kuori on kauttaaltaan ihan musta. Sit veitsellä halkasee kuoren (ja banaania samalla) ja levittää sitä banaania ja jäätelöä tai vanilijakastikettaa laittaa/kaataa sinne...on jees.

Nordkapissa ei sinällään ole mitään näkemistä, mutta sinne ajaessa maisemat on melkoisia. Aika karua siellä on ja helvetisti sumua.

Aikaahan se ottaa tuollapäin ajella, että melkein skippaisin Nordkapin ja Lofooteille, jossa ajat ainakin Haukland beachille asti.

Lofooteilla on muutenkin parhaat maisemat ja korkeempia huippuja enemmän. Jos taas makeeta tietä haluaa ajaa, niin Hammerfestissä kerkeää käymään jos ottaa sen ja Lofootit kuvattavaksi. Hammerfestissä kannattaa kiivetä auringonlaskussa sinne ylös, tosin tähän aikaan vuodesta taitaa paistaa 24/7 eikä pimeää edes tule mutta aurinko laskee lähelle horisonttia kuitenkin. Siellä tuntuu että on kokoajan golden hour.

Kiitoksia vinkeistä.
Toi nordkappi lähinnä sen takia houkuttaa että olisi mukava käydä pohjoisimmassa paikassa mihin autolla pääsee, mutta täytyy vielä harkita reittiä.

Mike ja muut Helsingissä asuvat; Olen maanantain ja tiistain Helsingissä keskusta-alueella kahden alle kouluikäisen lapseni kanssa. Millaisia hauskanpitoaktiviteetteja voisitte suositella mitä siinä keskusta-alueella tai helpohkojen julkisten kulkuyhteyksien päässä löytyy ja voisi tuollaisten pienten lasten kanssa touhuta? Keli on aika viileä ennusteen mukaan joten Lintsi ei ole vaihtoehto.

No Sky Wheel ja Allas sea pool on ihan keskustassa ja vois olla skideille kivoja .

Allas Sea Pool - Etusivu

Kotisivu - Finnair Skywheel

Kun teillä on grillausbuumi päällä, niin ootko koskaan jälkkäriksi grillanut banaaneja?
Ihan kokonaisina kuorineen grilliin, kääntelee ja grillaa kunnes kuori on kauttaaltaan ihan musta. Sit veitsellä halkasee kuoren (ja banaania samalla) ja levittää sitä banaania ja jäätelöä tai vanilijakastikettaa laittaa/kaataa sinne...on jees.
En muuten ole koskaan koittanut.

Kiitoksia vinkeistä.
Toi nordkappi lähinnä sen takia houkuttaa että olisi mukava käydä pohjoisimmassa paikassa mihin autolla pääsee, mutta täytyy vielä harkita reittiä.
Onhan se Nordkapp itelläkin ollut rastina, että onpas tullut käytyä. Siellä on kylmä, tuulee perkeleesti, helvetisti turisteja, vitun kallista ja pelkkä pakko. Sitten pudotus mereen ja siellä edessäpäin ei ole mitään. Mutta parasta on ne maisemat sinne mennessä.

Hahahaha:ROFLMAO::ROFLMAO:
thaimaa.jpg

On tässäkin taas melkoinen tapaus kommentoimassa.:LOL: Prkl kun edellisestä reissusta jo pari vuotta.:unsure:

Ton thaimaan tilalle kun laittaa "meilahden osastolta" niin olisi totuutta tossa.:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom