OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

En tiedä, mutta itselle helpotti kovasti kun heitti kengät huitsin nevadaan raskaammissa kyykyyissä ja maveissa.. Etenkin Maveissa jostain syystä otti kipeetä. Ja en ole ainut joilla on auttanut kenkien pois jättäminen.. Samaa suosittelin vaimon veljelle ja avot.. Ihmetteli miten iso vaikutus voi kengillä olla, huonompaan suuntaan..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla on merkittävästi helpottanut tensorikivut ja kun Sihvonen sanoi, että sillä kipeytyi sama paikka kun käytti painonnostokenkiä. No minähän lopetin niiden käytön tuossa muutama viikko takaperin ja kappas, mullakin helpottanut kivut, että tais niistä johtua.

Oliks Sihvosella tai onko sulla jotain ajatusta, miks pn-kengät vaikuttaa tensoreihin? Jos en väärin muista, niin tfl osallistuu polven ojentamiseen, ni oisko siellä joku suurempi nivelkulma sit taustalla?

Tonnit paukkuu. Twitchissä 5k seuraajia. Pakkotoisto instagramissa 40 seuraajaa puuttuu niin 2k täynnä. Menkää seuraan hopi hopi !

Näyttökuva 2019-7-7 kello 22.30.56.png

Oliks Sihvosella tai onko sulla jotain ajatusta, miks pn-kengät vaikuttaa tensoreihin? Jos en väärin muista, niin tfl osallistuu polven ojentamiseen, ni oisko siellä joku suurempi nivelkulma sit taustalla?
Sihvonen selitti lonkan kulmasta videolla. En itse huomaa mitään eroa juurikaan nostamisessa, paitsi kivut katosi. Tai no sen huomaan, että tää proge on mennyt aivan liian kevyeksi, vaikka tulee lisää romua, niin kevenee vain.

@Mike mistähän johtuu, että näyttää mun rekanneen 2009 vaikka oikeasti se oli 2008. Muutama vuosi sitten näytti 2008, mutta sittemmin 2009. Eikä siis tolla mitään väliä, kunhan tuli mieleen.

@Mike mistähän johtuu, että näyttää mun rekanneen 2009 vaikka oikeasti se oli 2008. Muutama vuosi sitten näytti 2008, mutta sittemmin 2009. Eikä siis tolla mitään väliä, kunhan tuli mieleen.
Tohon en kyllä osaa sanoa, ei noin pitäisi tapahtua.

Offtopic, kusetaanko mua nyt, koska RS3 vakuutus on tuplasti kalliimpi mitä S3? Kumpikin, kasko ja liikennevakuutus x2 hinta.

Tohon en kyllä osaa sanoa, ei noin pitäisi tapahtua.

Offtopic, kusetaanko mua nyt, koska RS3 vakuutus on tuplasti kalliimpi mitä S3? Kumpikin, kasko ja liikennevakuutus x2 hinta.
Tutulta oli nyhdetty 800 euroa vuodessa ylimääräistä alle 24-vuotiaaseen kuljettajaan vedoten. Hassua sinänsä, koska tämä tuttu on 46-vuotias ja heidän lapsensa on 12, eikä perheessä ole ketään alle 24-vuotiasta kortillista.

Kilpailuta muutamalla niin sillähän se selviää mikä oikea hinta
Pitäis soitella joka paikkaan, noi nettilaskurit ei suostu ku itkemään "Hups, sinulla on erikoisempi auto emmekä voi blaa blaa, soita". Mut hei yli 1600 euroa vuodessa tolle vakuutus. En nyt halua tietää paljon Rs6 vakuutus on, sen on pakko olla joku 4500 euroa.

Ite vaihdoin S3: sesta A3:seen käytännön syistä (kun tulee paljon kilometrejä pääasiassa työpaikalle ja kotiin maantieajoa), ja maksan 1000€/ vuosi. Ja olen sentään kilpailuttanut. Eli jos rs3 vakuutus on 1600€/ vuosi, kuulostaa se lähinnä siltä että sulla oli ässässä todella halvat vakuutukset. Vaikka siis onhan toi ihan vitun naurettavan älytön hinta.

Edit: toisinaan mietin, että ajais vaan liikennevakuutuksella ja maksais omasta pussista mahdolliset "vahingot". Jossei muuta, niin se olisi mielenkiintoinen koe.

Pitäis soitella joka paikkaan, noi nettilaskurit ei suostu ku itkemään "Hups, sinulla on erikoisempi auto emmekä voi blaa blaa, soita". Mut hei yli 1600 euroa vuodessa tolle vakuutus. En nyt halua tietää paljon Rs6 vakuutus on, sen on pakko olla joku 4500 euroa.

Ja soitettaessa kannattaa heti tehdä selväksi, että kyseessä on kilpailutustilanne ja aiot jokatapauksessa pyytää tarjoukset muiltakin, koska muuten tarjoavat jotain ylikalliita listahintoja. Kyllä siellä todellisuudessa tinkivaraa löytyy.

Ite vaihdoin S3: sesta A3:seen käytännön syistä (kun tulee paljon kilometrejä pääasiassa työpaikalle ja kotiin maantieajoa), ja maksan 1000€/ vuosi. Ja olen sentään kilpailuttanut. Eli jos rs3 vakuutus on 1600€/ vuosi, kuulostaa se lähinnä siltä että sulla oli ässässä todella halvat vakuutukset. Vaikka siis onhan toi ihan vitun naurettavan älytön hinta.
Ilmeisesti mulla oli joku todella edullinen sitten ässässä jos perus A3 on tonnin.

Monesti tiputtavat suoraan jo omastakin yhtiöstä kun vaan soittaa. Että, jos ei halua välttämättä vaihtaa ja haluaa antaa mahdollisuuden, niin soittaa vaan sinne omaan vakuutusyhtiöön eka,

Ilmeisesti mulla oli joku todella edullinen sitten ässässä jos perus A3 on tonnin.
Jep. Se, mikä lisää turhautumisen tunnetta on se, että eri ajoneuvojen vakuutukset saattaa vaihdella ihan vitusti eri yhtiöiden välillä. Mulla auto tosiaan on tonnin/ vuosi, prätkä toisessa yhtiössä 1300€/ vuosi. Olin yhteydessä siihen yhtiöön, jossa mun autovakuutus on ja kysyin mihin hintaan saisin prätkän vakuutuksen sieltä jos keskittäisin. Vastaus oli 3500€/ vuosi. Vastaavasti soittivat yhtiöstä jossa prätkän vakuutus on, ja halusivat tarjota "keskittäjän etua" jos siirrän auton sinne. 1600€/ vuosi.

Ihan älytöntä. Eipä tullut keskitettyä.

Todella rajuja heittelyitä vakuutusyhtiöiden välillä (ja sisälläkin). Varsinkin jos vähänkään erikoisempi kuljetin.

Paras esimerkki itsellä oli pieni tieliikennemönkijä, liikennevakuutus 240e, hurjin "tarjous" oli 2600e :D "no ootappa, jos keskität muutki vakuutukset tänne nii saat 2550", en keskittäny :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom