OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Tosin ei tästä nyt pitkä aika oo kun opin vasta kunnolla etureisiä treenaamaan että kyllä ne sieltä pikkuhiljaa kasvaa
Kyllä ne sieltä aina kasvaa, eri asia sitten miten helpolla. Mulla vaikeemman kautta kitukasvua.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voishan siihen nostojen oheen laittaa kellonajat vaikka tähän tyyliin:

Kyllä mä koitan mieluummin keskittyä siihen tekemiseen ja sarjoista palautumiseen kun alkaisin nyt jotain kelloa tuijotteleemaan ja merkkailemaan. Ja ne tauot nyt on aika tylsää tavaraa kun vain kävelee ympäriinsä, venyttelee tai istuu että keuhkot tasaantuu.

Nyt Mike jekutit meikäläistä kunnolla. Ruokaporsaana ajattelin tietysti grilliruuan tarkoittavan sitä, että paahdatte lähimmälle snägärille vetäisemään makkaraperunat tms. Sitä odotellessa!

Nyt Mike jekutit meikäläistä kunnolla. Ruokaporsaana ajattelin tietysti grilliruuan tarkoittavan sitä, että paahdatte lähimmälle snägärille vetäisemään makkaraperunat tms. Sitä odotellessa!
Makkaraperunat on hyviä, mut niiden jälkeen haisee viikon sille safkalle. Suurin virhe on syödä ne autossa, auto haisee kuukausia.

jonne.png

Itse aina katon videoista pelkät rupattelut, eli katson alun ja kelaan loppujutusteluihin. Normitreenin kattominen on melko tylsää:LOL: Joten tykkäsin tuosta uusimmasta videosta.

Itse aina katon videoista pelkät rupattelut, eli katson alun ja kelaan loppujutusteluihin. Normitreenin kattominen on melko tylsää:LOL: Joten tykkäsin tuosta uusimmasta videosta.
Kai sä sen sikakyykyn katoit kun siinä oli ideakin?

Niin ja muuten Converset toimi ihan hyvin kyykyssä. Mulla ei mitään liikkuvuusongelmia ole nilkkojen osalta. Tuntui hyvältä nostaa eikä rauta ainakaan enempää painanut.
Mulla on ihan helvetin jäykät nilkat, ne ei oikeesti taivu mihinkään. Oon aina ihmetellyt selitystä, että ei pääse kyykkyyn koska on jäykät nilkat? Se on kyllä paskin selitys ikinä.

Mulla on ihan helvetin jäykät nilkat, ne ei oikeesti taivu mihinkään. Oon aina ihmetellyt selitystä, että ei pääse kyykkyyn koska on jäykät nilkat? Se on kyllä paskin selitys ikinä.
Vaikuttaa myös kehon muut mittasuhteet. Jos kyykkää polvet pitkälle eteen, nilkkojen liikkuvuus rajoittaa aika paljon liikettä ilman painonnostokenkiä tmv korotusta kantapäitten alla. Tästä seuraa kantapäitten nousemista, joka ei ainakaan 'isoilla' painoilla auta liikkeestä suoriutumista kunnialla ja ehjänä pitkässä juoksussa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom