Kyllä ne sieltä aina kasvaa, eri asia sitten miten helpolla. Mulla vaikeemman kautta kitukasvua.Tosin ei tästä nyt pitkä aika oo kun opin vasta kunnolla etureisiä treenaamaan että kyllä ne sieltä pikkuhiljaa kasvaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä ne sieltä aina kasvaa, eri asia sitten miten helpolla. Mulla vaikeemman kautta kitukasvua.Tosin ei tästä nyt pitkä aika oo kun opin vasta kunnolla etureisiä treenaamaan että kyllä ne sieltä pikkuhiljaa kasvaa
Oliko tommoinen tapa tehdä videota parempi vaihteluksi vai ei? Vai pysynkö perinteisessä tavassa tehdä? Palautetta kiitos.
Oliko tommoinen tapa tehdä videota parempi vaihteluksi vai ei? Vai pysynkö perinteisessä tavassa tehdä? Palautetta kiitos.
Videot venyis vähän turhaan jos tauotkin kuvattais.Noissa voimahommeleissa ainakin katsojana kiinnostas nähdä myös nousut ja sarjataukojen pituudet. Kivaa vaihtelua tollaset erilaisetkin videot!
Voishan siihen nostojen oheen laittaa kellonajat vaikka tähän tyyliin:Videot venyis vähän turhaan jos tauotkin kuvattais.
Voishan siihen nostojen oheen laittaa kellonajat vaikka tähän tyyliin:
Makkaraperunat on hyviä, mut niiden jälkeen haisee viikon sille safkalle. Suurin virhe on syödä ne autossa, auto haisee kuukausia.Nyt Mike jekutit meikäläistä kunnolla. Ruokaporsaana ajattelin tietysti grilliruuan tarkoittavan sitä, että paahdatte lähimmälle snägärille vetäisemään makkaraperunat tms. Sitä odotellessa!
Kai sä sen sikakyykyn katoit kun siinä oli ideakin?Itse aina katon videoista pelkät rupattelut, eli katson alun ja kelaan loppujutusteluihin. Normitreenin kattominen on melko tylsää Joten tykkäsin tuosta uusimmasta videosta.
No sitä ei lasketa normitreeniksi, eli pois luetaan kaikki erikoisemmatjutut. Toisinsanoen katsoin.Kai sä sen sikakyykyn katoit kun siinä oli ideakin?
Mulla on ihan helvetin jäykät nilkat, ne ei oikeesti taivu mihinkään. Oon aina ihmetellyt selitystä, että ei pääse kyykkyyn koska on jäykät nilkat? Se on kyllä paskin selitys ikinä.Niin ja muuten Converset toimi ihan hyvin kyykyssä. Mulla ei mitään liikkuvuusongelmia ole nilkkojen osalta. Tuntui hyvältä nostaa eikä rauta ainakaan enempää painanut.
Vaikuttaa myös kehon muut mittasuhteet. Jos kyykkää polvet pitkälle eteen, nilkkojen liikkuvuus rajoittaa aika paljon liikettä ilman painonnostokenkiä tmv korotusta kantapäitten alla. Tästä seuraa kantapäitten nousemista, joka ei ainakaan 'isoilla' painoilla auta liikkeestä suoriutumista kunnialla ja ehjänä pitkässä juoksussa.Mulla on ihan helvetin jäykät nilkat, ne ei oikeesti taivu mihinkään. Oon aina ihmetellyt selitystä, että ei pääse kyykkyyn koska on jäykät nilkat? Se on kyllä paskin selitys ikinä.