OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

En kyllä yhtään epäile ettetkö olisi totuttautunut kovaan tekemiseen, mutta oliko sekään sitten kuitenkaan tarpeeksi kun tässä on aistittavissa jonkinlaisia luovuttamisajatuksia
Mä kyykkäsin sitä t-nationin helvettiä kipeillä jaloilla 2 kuukautta ja sain tarpeekseni siitä saatanallisesta domssihelvetistä joka ikisessä treenissä. Kattoo nyt miten nopeeta domssit katoaa tässä sydeemissä kun ei ole mitään 15 toiston sarjoja joka treenissä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mites nää suorat sarjat nyt näin koville ottaa? Eikös niiden pitäny olla eukkoja ja niitä varten jotka ei uskalla reenaa kovaa?

Voimaahan tuolla ohjelmalla kertyy ei niinkään massaa, itsellä toi kyykkyyn n.10kg. Hyvä ohjelma jos vaan syö sekä lepää tarpeeksi ja hermotus edes siellä päin että selviää hengissä reeneistä.

Mites nää suorat sarjat nyt näin koville ottaa? Eikös niiden pitäny olla eukkoja ja niitä varten jotka ei uskalla reenaa kovaa?
Tota noin, tässä kyykätään ma,ke,pe ja la. Eihän nämä olis mitään pahoja kerran viikossa tehdä. Mua alkaa tosissaan vituttaan täällä netissä tää jatkuva kitinä jostain.

Tota noin, tässä kyykätään ma,ke,pe ja la. Eihän nämä olis mitään pahoja kerran viikossa tehdä. Mua alkaa tosissaan vituttaan täällä netissä tää jatkuva kitinä jostain.

Kuten kyykätään monissa useampi jakoisissa bodausohjelmissakin ja suurimmassa osassa voimaohjelmistakin. Mitä tässä nyt taas oli kitinää? Jätkä haukkuu muiden tekemisiä, pari kuukautta sen jälkeen alkaa tekemään sitä samaa ja nyt asian esille ottaminen on kitinää?

Jos et lavoille nouse niin miksi niitä pitää pakonomaisesti saada kasvamaan? Sun reidet on kuitenkin lihaksikkaammat kuin valtaosalla perus salillakävijöistä niin eikö niitä vois vaan treenata "ylläpitävästi"?

Jos et lavoille nouse niin miksi niitä pitää pakonomaisesti saada kasvamaan? Sun reidet on kuitenkin lihaksikkaammat kuin valtaosalla perus salillakävijöistä niin eikö niitä vois vaan treenata "ylläpitävästi"?

Mitä väliä sillä on että jalat isommat ku suurimmal osalla pulliaisista? Jos ne ei oo omasta mielestä tarpeeks isot niin sitte niihin panostetaan. Helvetin simppeliä.

Mitä väliä sillä on että jalat isommat ku suurimmal osalla pulliaisista? Jos ne ei oo omasta mielestä tarpeeks isot niin sitte niihin panostetaan. Helvetin simppeliä.
Eikö se tee elämisestäkin vittumaisempaa etenkin jos arkisin pitää kävellä enemmän. Siis jos tavoittelee jotain Artturi Kallion reisiä

Kuten kyykätään monissa useampi jakoisissa bodausohjelmissakin ja suurimmassa osassa voimaohjelmistakin. Mitä tässä nyt taas oli kitinää? Jätkä haukkuu muiden tekemisiä, pari kuukautta sen jälkeen alkaa tekemään sitä samaa ja nyt asian esille ottaminen on kitinää?
Mitä sitten. Vaihda ketjua, ei kiinnosta. Mun jalat ei kasva kuin vain kyykkäämällä perkeleesti ja mä teen kaikenlaisia ohjelmia, joten jos se sua hitsaa, niin älä tänne tule lässyttämään.

Miksi ihmiset vetää viinaa vaikka siitä tulee krapula? Ihmiset nyt tekee kaikenlaista ja mä olen päättänyt, että jalat pitää saada kasvamaan. Ainoo miten ne vastaa, on hurjat määrät kyykkyä ja se on haastavaa kun siitä tulee sitten muita probleemia.

Mitä sitten. Vaihda ketjua, ei kiinnosta. Mun jalat ei kasva kuin vain kyykkäämällä perkeleesti ja mä teen kaikenlaisia ohjelmia, joten jos se sua hitsaa, niin älä tänne tule lässyttämään.

Miksi ihmiset vetää viinaa vaikka siitä tulee krapula? Ihmiset nyt tekee kaikenlaista ja mä olen päättänyt, että jalat pitää saada kasvamaan. Ainoo miten ne vastaa, on hurjat määrät kyykkyä ja se on haastavaa kun siitä tulee sitten muita probleemia.
Noo tottahan se on. Ootko koittanut hackissa vastaavaa priorisointia vai onko sulla nimenomaan tankokyykky se paras vaihtoehto?
Itsekin oon kyllä tankokyykyillä parhaat kehitykset reisiin saanu

Mitä tässä nyt taas oli kitinää? Jätkä haukkuu muiden tekemisiä, pari kuukautta sen jälkeen alkaa tekemään sitä samaa ja nyt asian esille ottaminen on kitinää?
Jos et ole vielä huomannut niin Mike on aika tunnettu tästä, kovempi takin kääntäjä kuin moni poliitikko. Sitten kun joku muistuttaa sitä aiemmista omista jyrkistä mielipiteistä, niin Mike ottaa sen aika pahasti itseensä ja se on kitinää, itkua yms.

Noo tottahan se on. Ootko koittanut hackissa vastaavaa priorisointia vai onko sulla nimenomaan tankokyykky se paras vaihtoehto?
Itsekin oon kyllä tankokyykyillä parhaat kehitykset reisiin saanu
Hackissa alkoi hieman polviin sattumaan, joten oli parempi koittaa takakyykkyä ja sehän sitten alkoi luonnistumaan tosi hyvin. Tykkään kyykätä nykyään, joten teen sitten kaikenlaisia useampiviikkoisia ohjelmia ihan mielenkiinnosta.

Ja jos nyt saisi pyytää, että jos osaa ahdistaa, niin ottakaa happea. Ihmiset tekee kaikenlaista teille tosi outoa. Ei teidän napa ole se maailman keskipiste.

Jos et ole vielä huomannut niin Mike on aika tunnettu tästä, kovempi takin kääntäjä kuin moni poliitikko. Sitten kun joku muistuttaa sitä aiemmista omista jyrkistä mielipiteistä, niin Mike ottaa sen aika pahasti itseensä ja se on kitinää, itkua yms.
Hei pliis. Mene ylilaudalle, siellä voit vapaasti jatkaa tota. Älä viitti täällä, ihan hyvällä.

Viittitkö linkata sellaisia bodaus ohjelmia missä kyykätään vapaalla 4krt viikossa? Itselle kun ei ole ikinä tullut vastaan sellaista ohjelmaa..
Ei semmosia ole, mutta mitä nää nyt ei keksis, että pääsee valittamaan.

Viimeksi muokattu:
Ja jos nyt saisi pyytää, että jos osaa ahdistaa, niin ottakaa happea. Ihmiset tekee kaikenlaista teille tosi outoa. Ei teidän napa ole se maailman keskipiste.

Tää kannattas ihan jokaikisen muistaa, jopa minun ja mikenki.

Tää kannattas ihan jokaikisen muistaa, jopa minun ja mikenki.
Tää on niin perseestä, että netti on nykyään vain paikka jossa vittuillaan millon mistäkin. Miettikää nyt, mä vain kyykkään, ei onnistu, silti on aivan pakko purkaa täällä.

Pitäis varmaan avata koko forum vapaaksi ilman rekisteröintiä ja tehdä tästä samanlainen paskaläävä mitä ylilauta. Muutaman sanan paskaviestejä tuhansia päivässä ja kaikki jotain ahdistavaa toisten dissaamista.

Mä ajattelin että tää kyykkyjen dokumentointi olis inspiroivaa kamaa niille jotka kanssa taistelee huonosti kasvavien jalkojen kanssa. Paskanvitut, enemmän tää näköjään aiheuttaa näiden joidenkin pahaa oloa. Sitten mä jo olen takkia kääntämässä. Miten mäkin nyt takkini olen kääntänyt kun aina puhunut vain kovan treenaamisen puolesta ja nää kaikki mun tekemät kyykkyproget on melko vittumaisia tehdä.

Teetkö sä sitä kyykkyä ihan keskittyen liikkeeseen vai pyritkö näissä voimaohjelmissakin eristämään reisille sen tekemisen?

Mielenkiinnosta siis vain, että miten sä sen parhaan kehityksen näissä saat jaloille

Teetkö sä sitä kyykkyä ihan keskittyen liikkeeseen vai pyritkö näissä voimaohjelmissakin eristämään reisille sen tekemisen?

Mielenkiinnosta siis vain, että miten sä sen parhaan kehityksen näissä saat jaloille
Teen highbarina joka ottaa mulla reisiin parhaiten. Sitten selkeesti huomasin t-nationin systeemissä että koskaan ei ole niin hyvin jalat vastanneet. Siinä oli 185 toistoa viimeisen kuukauden treenissä 2 kertaa viikossa vapaata kyykkyä. Se loppui 19 treenin kohdalla tensorien pahaan kipuun.

Mutta siitä selvis että takakyykyllä saan parhaiten kehitystä jos kyykkään vain paljon. Etukyykkyprogessa jalat pieneni.

Tää on niin perseestä, että netti on nykyään vain paikka jossa vittuillaan millon mistäkin. Miettikää nyt, mä vain kyykkään, ei onnistu, silti on aivan pakko purkaa täällä.

Pitäis varmaan avata koko forum vapaaksi ilman rekisteröintiä ja tehdä tästä samanlainen paskaläävä mitä ylilauta. Muutaman sanan paskaviestejä tuhansia päivässä ja kaikki jotain ahdistavaa toisten dissaamista.

Mä ajattelin että tää kyykkyjen dokumentointi olis inspiroivaa kamaa niille jotka kanssa taistelee huonosti kasvavien jalkojen kanssa. Paskanvitut, enemmän tää näköjään aiheuttaa näiden joidenkin pahaa oloa. Sitten mä jo olen takkia kääntämässä. Miten mäkin nyt takkini olen kääntänyt kun aina puhunut vain kovan treenaamisen puolesta ja nää kaikki mun tekemät kyykkyproget on melko vittumaisia tehdä.

Nii no niin kauan kun netissä voi nimimerkintakaa turvassa huutaa niin ei kannata odottaa asiallista keskustelua. Toki sitä kannattaa itse luoda ja ylläpitää mutta mitä enemmä sitä toisilta nimimerkeiltä odottaa sitä enemmän joutuu pettymään. Samanlain monesti työpaikoilla sun muilla saa vittuilua millon mistä kuunnella kun ajatellaan että ei kukaan käy käsiksi, eikä se todellakaan ole oikeutettua käydä fyysisesti käsiksi jos toinen vain sanoilla loukkaa. Ellei loukkaa toisen äitiä niin äiti on sen verra pyhä asia että on täysin oikeutettua.

Tuossakin tapauksessa kävisi niin että nyt esimerkiksi Niilo vittuilee jatkuvasti Jaskalle, monta viikkoa Jaska sitä kestää ja sitten menee hermot ja vetää Niilolta ikenet kattoon koukulla jonka jäläkee alakaa kitinä siitä että jätkä löi vaikka sitä ite tietosesti kaivais verta nokastaa. Helepoin on vaa olla kuuntelematta muita tai lukematta niitä foorumeita jotka aiehuttaa veren kiehumista. Ikävä toki sinun kohdalla Mike olla lukematta omaa ylläpitäämääsi foorumia johon olet hyvin kiinnittynyt vuosien aikana ja luonut tästä tämän mitä se nyt on. Mielipiteet on hyvä juttu mutta ei niillä laskuja makseta.

Viittitkö linkata sellaisia bodaus ohjelmia missä kyykätään vapaalla 4krt viikossa? Itselle kun ei ole ikinä tullut vastaan sellaista ohjelmaa..

Pikku ajatusvirhe kävi itsellä tuossa, en kieltämättä tiedä yhtään bodausohjelmaa jossa tehdään neljästi viikkoon mutta kolmesti esim kultaisessa kuusikossa.
Pointtini tosin oli että useassa bodausohjelmassa kyykätään useammin kuin kerta viikkoon eli tälläinen useasti kyykkäys ei ole mitään uutta auringon alla.

Itsestäni tuntui vain siltä kun mike aikoinaan öyhötti kuinka suorat sarjat ei riitä kovaan treenaamiseen, puuttui häneltä ymmärrys siitä kun tehdään esim kuukaus nousujohteisesti kasvattaen volyymiä ja/tai intensiteettiä niin jossakin vaiheessa alkaa tossu painamaan.
Ei välttämättä sen takia että se yksittäinen treeni olisi niin kuormittava, vaan sen takia ettei progression lopussa enää välttämättä täysin palauduta treeneistä, tässä vaiheessa kehitys olisi pitänyt saavuttaa jolloin kevennetään ja aloitetaan alusta.

Edit ja korjataas samalla tuo ettei varmastikkaan suurimmassa osassa voimaohjelmista kyykätä neljästi viikkoon, mutta pitkälle edistyneiden treenaajien ohjelmissa usein tätä esiintyy.

Edit ja korjataas samalla tuo ettei varmastikkaan suurimmassa osassa voimaohjelmista kyykätä neljästi viikkoon, mutta pitkälle edistyneiden treenaajien ohjelmissa usein tätä esiintyy.
Ja silloinkin muut lihasryhmät ja nostot on ylläpidolla, mulla ei, joka ei paras vaihtoehto ole. Mutta jos mä en jalkoja saa kasvamaan millään muulla kuin paljon kyykkäämällä, niin en mä ajatellut lopettaa muiden lihasryhmien treenaamista, vaan osaltaan luotan siihen, että olen niin valtavasti treenannut ja usein tuplia ja muuta hullua, niin pitäisi kapasiteettia olla palautua keskimääräistä paremmin.

Pikku ajatusvirhe kävi itsellä tuossa, en kieltämättä tiedä yhtään bodausohjelmaa jossa tehdään neljästi viikkoon mutta kolmesti esim kultaisessa kuusikossa.
Pointtini tosin oli että useassa bodausohjelmassa kyykätään useammin kuin kerta viikkoon eli tälläinen useasti kyykkäys ei ole mitään uutta auringon alla.

Itsestäni tuntui vain siltä kun mike aikoinaan öyhötti kuinka suorat sarjat ei riitä kovaan treenaamiseen, puuttui häneltä ymmärrys siitä kun tehdään esim kuukaus nousujohteisesti kasvattaen volyymiä ja/tai intensiteettiä niin jossakin vaiheessa alkaa tossu painamaan.
Ei välttämättä sen takia että se yksittäinen treeni olisi niin kuormittava, vaan sen takia ettei progression lopussa enää välttämättä täysin palauduta treeneistä, tässä vaiheessa kehitys olisi pitänyt saavuttaa jolloin kevennetään ja aloitetaan alusta.

Joo, hyväksytään korjaus. (y)

Mutta siis tollainen 3krt viikossa kyykkääminenkin on melko harvinaista bodauksessa tai ainakaan ei muistu mieleen kisaajia jotka käyttäisi vastaavaa tapaa. Kaksi tuntuu olevan aika maksimi porukalle mitä pystyvät treenaamaan jalkoja. Itse siis olen suosinut erittäin tiheää frekvenssiä jaloille ja se oli se tapa millä sain jalat aikoinaan kasvamaan.

Voimanostossa/painon nostossa tollainen +4-5krt viikossa kyykkääminen sitten taas onkin aika yleistä. Tällä hetkellä mulla tulee kyykättyä, mavetettua ja penkkailtua 5 päivää putkeen (Ma-pe). Omalla lyhyellä 4 viikon kokemuksella voin sanoa homman pelittävän mukavasti kun tuossa ajassa rikoin kaikissa liikkeissä omat ennätykset saman treenin aikana. Samalla metodilla myös Vatanen ja muu PTV gymin porukka on takoneet tän vuoden puolella hurjia tuloksia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom