Onko kokemuksia halvemmista koneista?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä käytän milloin mitäkin, nyt Madness. Keskellä treeniä sitten 200mg kahvia lisää shotilla. Vatsa kestää ottaa ton kahvimäärän kahdessa osassa, kerralla ei pysty ottaan.Onko Mike jotain laturia käytössä tällä hetkellä? Onko sulla suositella jotain toimivaa?
Kyllä mua niin pelottaa. Joku paikka sanoo poks jossain kohtaa. Elä tee tuollaisia hullutuksia. Mitä aluetta kropasta sä sit treenaat, jos alakerrassa joku hajoaa tai tulehtuu?Mä käytän milloin mitäkin, nyt Madness. Keskellä treeniä sitten 200mg kahvia lisää shotilla. Vatsa kestää ottaa ton kahvimäärän kahdessa osassa, kerralla ei pysty ottaan.
Ja tota noin, nyt on kyykätty eka viikko 4 kertaa. Ja ei tässä Smolovissa kyllä mitään vitun järkeä ole, ei viikon kierto ole mistään kotoisin, eli tässä on taas jumituttu alunperin johonkin omituiseen 7 päivään. Perjantaina 170kg 8x4 ja lauantaina heti perään 180kg 10x3. Mikähän pointti tossakin on, on meinaan jalat sitten niin totaalisen Keyzer Sozeena ettei mitään. Vitullako tässä kyykkää taas maanantaina. Tai sitten mun jalat saa uutta rasitusta kun otetaankin lyhyempiä sarjoja isommalla kuormalla.
Ei mun jalat kasva kun valtavasti kyykkäämällä, se on nyt nähty. Mutta joku raja tässäkin pitää olla. Ehkä paras oli se t-nationin systeemi. Siinä taas sitten nuo tensorit ei tykännyt.Kyllä mua niin pelottaa. Joku paikka sanoo poks jossain kohtaa. Elä tee tuollaisia hullutuksia. Mitä aluetta kropasta sä sit treenaat, jos alakerrassa joku hajoaa tai tulehtuu?
Kyllä siinä kumuloituu, mutta edes kahden viikon tauko alla ei auta tässä nyt. Aivan hurjat domssit, liekö sitten mulle ihan hyvä tehdä vähän lyhyempää sarjaa välillä. Katotaan nyt saako näistä jaloista kalua maanantaiksi.Eikös toi ole vaan kolmen viikon ohjelma? Tarkoituskin on että rasitus kumuloituu ja tulos tulee sitten kun tuon jälkeen kevennetään. Itsellä ei ole kokemusta mutta ainakin tosi kovia voimatasojen nousuja olen kuullut tuolla saadun.
Ne ei vapaassa kyykyssä hirveen kiinnostava idea ole.Ootko Mike kokeillu noita 40sek sarjoja jaloille? Siis se että 4sek lasku 1sek nousu. Auttaisko se kasvuun,kuormatkin pysys maltillisena.
Ootko Mike kokeillu noita 40sek sarjoja jaloille? Siis se että 4sek lasku 1sek nousu. Auttaisko se kasvuun,kuormatkin pysys maltillisena.
Ne ei vapaassa kyykyssä hirveen kiinnostava idea ole.
Ei se pannassa ole, mutta kun pystyn hyvällä tekniikalla syvältä kyykkään vapaalla, niin en näe mitään syytä tehdä smithissä.Joo ei vapaassa varmastikaan mutta esim smitissä? Vai onko smitti kyykky pannassa?
Tyyli on varmasti vapaa Tuli nyt nuo aikamäärert mieleen ku Savolainen nuista puhunu ja Kohosen näin toteuttavan 4:1 tyyliinEiks se ollukkaa 3 alas ja 1 ylös 10 toistoa = 40sec. Testasin eilen rinnalle ja kipeeks tuli. Normaalisti se on varmaa just 2 sec lasku mut tossa saa jo vähän jarrutella.
No siinä tapauksessaEi se pannassa ole, mutta kun pystyn hyvällä tekniikalla syvältä kyykkään vapaalla, niin en näe mitään syytä tehdä smithissä.
Kahden viikon tauko alla? Siis oliko sulla tosiaan kahden viikon tauko kun lähdit tuota tekemään? Kyllä siinä voi koivet vähän kipeäksi tullakin. Tuo ohjelma vaatii pientä sisäänajoa, eli totutellaan vähitellen tiheään frekvenssiin ja yhdistetään siihen vielä kovat kuormat. Jos kylmiltään lähtee, niin ongelmia tulee kyllä. Ja koville se ottaa siitä huolimatta.Kyllä siinä kumuloituu, mutta edes kahden viikon tauko alla ei auta tässä nyt. Aivan hurjat domssit, liekö sitten mulle ihan hyvä tehdä vähän lyhyempää sarjaa välillä. Katotaan nyt saako näistä jaloista kalua maanantaiksi.
No alla oli kuitenkin etukyykkyprogressio, sitten ansaittu lepo ja sen jälkeen levänneenä sitten tämä. Aika optimaalisesti tehty kuitenkin. Ja tämä on Jr. Smolov, jolla oli tarkoitus ajaa sisään kroppaa sitten siihen isompaan. Mulla on alla kuukausia valtavaa frekvenssiä ja volyymia jaloille, mistään nollasta tähän ei ole lähdetty.Kahden viikon tauko alla? Siis oliko sulla tosiaan kahden viikon tauko kun lähdit tuota tekemään? Kyllä siinä voi koivet vähän kipeäksi tullakin. Tuo ohjelma vaatii pientä sisäänajoa, eli totutellaan vähitellen tiheään frekvenssiin ja yhdistetään siihen vielä kovat kuormat. Jos kylmiltään lähtee, niin ongelmia tulee kyllä. Ja koville se ottaa siitä huolimatta.
Nyt vain teet ohjelman loppuun jos suinkin pystyt, sen jälkeen viikon kevennys ja voimatasojen pitäisi kaiken järjen mukaan pompata. Kyllä se lopussa sitten palkitsee.
Kokeiles mad cow:ta kyykkyyn?Ja mä olen aina avoin erilaisille kompromisseille massan ja voiman suhteen vapaassa kyykyssä, saa siis laittaa jos jonkin moista useamman viikon ohjelmaa mulle, niin saatan tehdä.
Jos ihan tarkkoja ollaan, niin ei tuo ole varsinaisesti sisäänajo, vaan täysohjelman base mesocycle joka on sekin perhanan rankka. Siinä täysohjelmassa on sitä ennen sisäänajo ja sen jälkeen parin viikon kevennys mistä alkaakin sitten enemmänkin ne voimahommat.No alla oli kuitenkin etukyykkyprogressio, sitten ansaittu lepo ja sen jälkeen levänneenä sitten tämä. Aika optimaalisesti tehty kuitenkin. Ja tämä on Jr. Smolov, jolla oli tarkoitus ajaa sisään kroppaa sitten siihen isompaan. Mulla on alla kuukausia valtavaa frekvenssiä ja volyymia jaloille, mistään nollasta tähän ei ole lähdetty.