Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niinhän siellä myös asuu ihmisiä enemmän kuin missään muualla. On tuokin tavallaan keino pelastaa maapallo että yksinkertaisesti vähennetään sen kuluttajia.Kiinassa teloitetaan enemmän ihmisiä kun missään muualla,uusia tapettavia riittää jatkuvalla syötöllä.
No varmaan näin unta tai puhun paskaa ihan vain lytätäkseni suomalaisia ja suomalaisuutta. Vai mitä luulet, voisiko olla ihan omasta kokemuksesta revitty? Olen mäkin nähnyt niitä jotka aivastelee kyynärtaipeeseen ja itsekin niin teen, mutta olen nähnyt myös liian paljon niitä jotka aivastaa suoraan käteen.mistä te revitte näitä suomalainen sitä ja tätä? Mitä oon nähny/kiinnittäny huomiota niin ihan kyynärtaipeeseen tai hihaan porukka yskii ja aivastelee.
En ole koskaan minnekään kaikkia, enkä varmaan nytkään. En ainakaan pakkiksen galleriaan.Tuleeko nää muualle kuin tähän ketjuun ? Olis kätevä kun olis galleriassa ja sieltä vois selata näitä.
*AisukuriimuOn todella hyviä kuvia!
Japskien englanti on ainakin maaseudulla melko huonoa (ymmärtävät hieman, mutta eivät puhu muuten kuin "Hewwoo! = Hello ja "Aissukurimo!" = Ice cream) :D
Nuoret ymmärtää ja puhuu maaseudullakin enemmän. Kaupungeissa kyllä ymmärtävät ja puhuukin suurin osa.