OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Jumankauta miten kova leffa oli Alita.

Pitää varmaan mennä sitten tuo Alita katsomaan. Trailerissa vierastin tuota silmähommaa, että onko animetyyli tuotu liian vahvasti näyteltyyn leffaan. Mutta olihan siinä vissiin sen verran kova tekijätiimikin takana, että onnistuminen ei yllätä kuitenkaan.

Ja mä ajattelin noihin ottaa jotain liikettä ja sitten sen pysäyttää. Esim kun aikansa vettä heittelee, niin joku freimi osuu makeesti.
Lunta varten jotkut ainakin pöllyttelee jotain tomusokeria ja sarjakuvauksella. Se on kai vielä ihan hyvin hallittavissa. Mutta vesi onkin varmaan haastavampaa, tarvis ehkä jonkun suihkepullon. Voisin kuvitella että vesipisarat kädellä roiskittuna on tavallaan liian isoja? Täytyis jotenkin saada sitä vähän hajoamaan. Voin kyllä olla täysin väärässäkin.

Nyt loppui progen tekeminen, mennyt kivut niin kovaksi ja kyllä se nyt sitten on tuo jännetulehdus päällä, tai ainakin alkamassa. Kipeillä reisillä kun viikkotolkulla hakkas, niin ärtyi sitten jo niin pahaksi, ettei kunnolla pysty kyykkään. Viikko lepoa ja koitan saada vedettyä maksimivitoset, että näkee putosiko voimat tässä progessa. 18 treeniä kerkesin tekemään joista 8 viimeistä melkoista kipuilua.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Nyt loppui progen tekeminen, mennyt kivut niin kovaksi ja kyllä se nyt sitten on tuo jännetulehdus päällä, tai ainakin alkamassa. Kipeillä reisillä kun viikkotolkulla hakkas, niin ärtyi sitten jo niin pahaksi, ettei kunnolla pysty kyykkään. Viikko lepoa ja koitan saada vedettyä maksimivitoset, että näkee putosiko voimat tässä progessa. 18 treeniä kerkesin tekemään joista 8 viimeistä melkoista kipuilua.
Harmillista, että meni noin huonoon jamaan, että jätettävä kesken. Parempihan se kuitenkin on, ettei hajoa kunnolla tai tulehdus etene.
Oli se kyllä sen verran hurja kyykkäilyohjelma, ettei ihan yllättänyt. Varsinkin kun vedit vissiin aika pitkään vielä normisti kovaa muutkin treenit?

Harmillista, että meni noin huonoon jamaan, että jätettävä kesken. Parempihan se kuitenkin on, ettei hajoa kunnolla tai tulehdus etene.
Oli se kyllä sen verran hurja kyykkäilyohjelma, ettei ihan yllättänyt. Varsinkin kun vedit vissiin aika pitkään vielä normisti kovaa muutkin treenit?
Joo, vedin muut treenit kovaa kanssa ja mä valitsin painot sen Nevör Ögen setin mukaan, jolloin painoin 98kg kun nyt olen 92kg. Eli otin liian isot painot siihen kun ekan kuukauden aikana jo alkoi 15 sarjat olemaan semmoisia, että happea pari kertaa / sarja. Liian kovaa, liian kipeet jalat ja liian usein tuli vedettyä. Enkä ole enää mikään 25v eikä anoja pelissä, niin liika on liikaa.

Nyt pitäis teidän kanssa suunnitella uusi proge noin 8 viikkoa.

Ymmärrän täysin. Tai siis en täysin näin "jalattomana" ja sun kanssa samanikäisenä. Mutta kovaa yritän itsekin vedellä jalkatreenejä sen mitä pystyy, ennen kuin kivut menee yli tai polvet alkaa sanomaan itseään irti.
Sun seuraavaa progea kyllä odottelee jo. Niitä mielellään seuraa, jotain ehkä oppii itsekin

Mikellä jotain ansaintalogiikkaa vetää hulluja settejä ja saada pakkikselle liikennettä, mutta... Eikö kantsis jo alkaa pysähtymään hieman miettimään miten jalat ja perse ja selkä jne skulaa kun on 45.. 50.. 60... ? Varsinkin jos jänteet huutaa jo nyt kesken tekemisen?

Mikellä jotain ansaintalogiikkaa vetää hulluja settejä ja saada pakkikselle liikennettä, mutta... Eikö kantsis jo alkaa pysähtymään hieman miettimään miten jalat ja perse ja selkä jne skulaa kun on 45.. 50.. 60... ? Varsinkin jos jänteet huutaa jo nyt kesken tekemisen?
Mulla on tosi vahva selkä, ehjät polvet ja etureisille menevä tekniikka. Mutta tossa oli aivan liian kovia treenejä liian tiheään, pitää modaa vähän. Nyt kuntoutan ja sitten vois alkaa vaikka etukyykkään progella.

Jos joku haluaa koittaa, niin 1,3x omapaino ja vetää sillä 7x15 kaksi kertaa viikossa ja sitten tulee juttelemaan lisää miltä tuntuu missäkin.

Mulla on tosi vahva selkä, ehjät polvet ja etureisille menevä tekniikka. Mutta tossa oli aivan liian kovia treenejä liian tiheään, pitää modaa vähän. Nyt kuntoutan ja sitten vois alkaa vaikka etukyykkään progella.

Ok mut jos haluut kyykkää enempi, niin miks et mieti tarkkaan kaikkia apuliikkeitä, lepoja ja blaablaa, vedät sankarijuttua kuitennii vähän silleen äly pois meinigillä ainakin näin kauempaa katottuna. Voi tietty olla että olet suunnitellu paremmin kuin mitä luulen. Jos oot noista yksistä "apuliikkeistä" tullut pois niin varmaan pitää tehdä planit vähän pidemmälle ajalla ku vaan yrittää runtata kuukaudessa sikana lisää kiloja tms.?

Ok mut jos haluut kyykkää enempi, niin miks et mieti tarkkaan kaikkia apuliikkeitä, lepoja ja blaablaa, vedät sankarijuttua kuitennii vähän silleen äly pois meinigillä ainakin näin kauempaa katottuna. Voi tietty olla että olet suunnitellu paremmin kuin mitä luulen. Jos oot noista yksistä "apuliikkeistä" tullut pois niin varmaan pitää tehdä planit vähän pidemmälle ajalla ku vaan yrittää runtata kuukaudessa sikana lisää kiloja tms.?
Siis oletko nyt perehtynyt tuohon systeemiin laisinkaan? Se on 12 viikkoinen ja 24 treeniä, eli kaksi kertaa viikossa. En mä kaipaa mitään apuliikkeitä, ei mulla ole mitään ongelmaa noiden tekemisessä kuin nyt vain äkillisen volyymin noustessa alkoi ärtymään jänteet. Eli sulla ei taida nyt olla mitään käryä mikä edes oli homman nimi? Ei tossa ollut mikään äly pois, vaan progressio, joka alkoi 3x15, sitten 5x15 ja viimeinen kk 7x15. Täysin suunniteltu ja sen mukaan menty juttu.

No joo tietty vähän hämää mikä on lämppää ja mikä työsarjaa, mut on tossa aika paljon kyykkäämistä toki. Sitä lähinnnä meinasin tolla blaablaa jutulla, että oletko kokeillu ikinä voimanoston nyansseihin tai voimavalmentajien juttuihin perehtyä ja niinku ammentaa siltä puolelta? Tääkin ohjelma aika bodyjuttua?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom