Ei muuta ku striimit tulille ja sauvat soikeeksi.Hiihdon MM-kisat alkavat huomenna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei muuta ku striimit tulille ja sauvat soikeeksi.Hiihdon MM-kisat alkavat huomenna.
Jumankauta miten kova leffa oli Alita.
Noi on ihan helvetin makeita ja mullahan on paljon Bobbleadeja ja on ollut pitään ajatuksena tehdä joku kuvasarja niillä.Ootko tähän kuvaajaan törmännyt instassa vielä? Sinähän kuvailit ja photoshoppailit ainakin jotain pikkuautoja joskus muistaakseni.
Johnny (@sgtbananas) • Instagram photos and videos
No sitä kans vähän ajattelin, että kuvailehan niitä joskus.Noi on ihan helvetin makeita ja mullahan on paljon Bobbleadeja ja on ollut pitään ajatuksena tehdä joku kuvasarja niillä.
Lunta varten jotkut ainakin pöllyttelee jotain tomusokeria ja sarjakuvauksella. Se on kai vielä ihan hyvin hallittavissa. Mutta vesi onkin varmaan haastavampaa, tarvis ehkä jonkun suihkepullon. Voisin kuvitella että vesipisarat kädellä roiskittuna on tavallaan liian isoja? Täytyis jotenkin saada sitä vähän hajoamaan. Voin kyllä olla täysin väärässäkin.Ja mä ajattelin noihin ottaa jotain liikettä ja sitten sen pysäyttää. Esim kun aikansa vettä heittelee, niin joku freimi osuu makeesti.
Harmillista, että meni noin huonoon jamaan, että jätettävä kesken. Parempihan se kuitenkin on, ettei hajoa kunnolla tai tulehdus etene.Nyt loppui progen tekeminen, mennyt kivut niin kovaksi ja kyllä se nyt sitten on tuo jännetulehdus päällä, tai ainakin alkamassa. Kipeillä reisillä kun viikkotolkulla hakkas, niin ärtyi sitten jo niin pahaksi, ettei kunnolla pysty kyykkään. Viikko lepoa ja koitan saada vedettyä maksimivitoset, että näkee putosiko voimat tässä progessa. 18 treeniä kerkesin tekemään joista 8 viimeistä melkoista kipuilua.
Joo, vedin muut treenit kovaa kanssa ja mä valitsin painot sen Nevör Ögen setin mukaan, jolloin painoin 98kg kun nyt olen 92kg. Eli otin liian isot painot siihen kun ekan kuukauden aikana jo alkoi 15 sarjat olemaan semmoisia, että happea pari kertaa / sarja. Liian kovaa, liian kipeet jalat ja liian usein tuli vedettyä. Enkä ole enää mikään 25v eikä anoja pelissä, niin liika on liikaa.Harmillista, että meni noin huonoon jamaan, että jätettävä kesken. Parempihan se kuitenkin on, ettei hajoa kunnolla tai tulehdus etene.
Oli se kyllä sen verran hurja kyykkäilyohjelma, ettei ihan yllättänyt. Varsinkin kun vedit vissiin aika pitkään vielä normisti kovaa muutkin treenit?
Mulla on tosi vahva selkä, ehjät polvet ja etureisille menevä tekniikka. Mutta tossa oli aivan liian kovia treenejä liian tiheään, pitää modaa vähän. Nyt kuntoutan ja sitten vois alkaa vaikka etukyykkään progella.Mikellä jotain ansaintalogiikkaa vetää hulluja settejä ja saada pakkikselle liikennettä, mutta... Eikö kantsis jo alkaa pysähtymään hieman miettimään miten jalat ja perse ja selkä jne skulaa kun on 45.. 50.. 60... ? Varsinkin jos jänteet huutaa jo nyt kesken tekemisen?
Mulla on tosi vahva selkä, ehjät polvet ja etureisille menevä tekniikka. Mutta tossa oli aivan liian kovia treenejä liian tiheään, pitää modaa vähän. Nyt kuntoutan ja sitten vois alkaa vaikka etukyykkään progella.
Siis oletko nyt perehtynyt tuohon systeemiin laisinkaan? Se on 12 viikkoinen ja 24 treeniä, eli kaksi kertaa viikossa. En mä kaipaa mitään apuliikkeitä, ei mulla ole mitään ongelmaa noiden tekemisessä kuin nyt vain äkillisen volyymin noustessa alkoi ärtymään jänteet. Eli sulla ei taida nyt olla mitään käryä mikä edes oli homman nimi? Ei tossa ollut mikään äly pois, vaan progressio, joka alkoi 3x15, sitten 5x15 ja viimeinen kk 7x15. Täysin suunniteltu ja sen mukaan menty juttu.Ok mut jos haluut kyykkää enempi, niin miks et mieti tarkkaan kaikkia apuliikkeitä, lepoja ja blaablaa, vedät sankarijuttua kuitennii vähän silleen äly pois meinigillä ainakin näin kauempaa katottuna. Voi tietty olla että olet suunnitellu paremmin kuin mitä luulen. Jos oot noista yksistä "apuliikkeistä" tullut pois niin varmaan pitää tehdä planit vähän pidemmälle ajalla ku vaan yrittää runtata kuukaudessa sikana lisää kiloja tms.?