OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Mä taas oon saanut käsityksen että sä itse otat kaikesta esim. täällä kirjoitetusta erittäin helposti itseesi. Joten yhtä lailla niillä harmittelijoilla varmasti sujuu elämä kuin sinullakin.
On eri asia ottaa itseensä muhun kohdistuvista jutuista kuin ottaa itseensä toisten elämästä. Jos joku ostaa uuden auton tai tyttöystävän, ei se mun elämää liikuta. Mä en siitä pahoita mieltäni, enkä varsinkaan ala häiriköimään tätä henkilöä. Edelleen asenteet ovat kieroutuneet netissä. Nähdään aivan liikaa vaivaa muiden elämästä, kytätään niiden jokaista liikettä, joita sitten raportoidaan. Nähdään niin paljon vaivaa, että tehdään videokokoelmia nettiin vain purkaakseen sitä tarvetta vihata toista.

Valmentaja voi olla hyvä, vaikka olisikin kynäniska itse. Valmentajan tieto/taito perustuu kokemukseen, ei omaan kokemukseen tekemisestä, vaan valmennettavien kokemuksiin ja tuloksiin. Jos valmentajalla on uransa aikana ollut vaikka 1000 valmennettavaa, on se pankki tiedosta huomattavasti isompi, kuin yksittäisen treenaajan oma osaaminen tai tulokset. Siihen vaikuttaa huomattavasti genetiikka, metabolia, lihassolujakauma, treenitausta, tekniikat, lisäravinteet, ruokavalio, lääkkeet jne. Jos valmennettavalla on ongelmia saada jokin osa-alue kehitettyä, on kokeneella valmentajalla varmasti kokemusta vastaavista tapauksista ja osaa suunnitella valmennettavan ohjelmia tukemaan näitä asioita. Tällöin samat "totuudet" eivät toimi kaikkien kohdalla. Osalle riittää, että tekevät 4 kertaa viikossa treenin, osa treenaa 10 kertaa - ja ovat samoissa tuloksissa. Mun mielestä tällöin 4 kertaa treenava omistaa paremmat geenit, koska treeni ei kuitenkaan ole tekemisen itseisarvo, vaan treenistä saatavat tulokset. Osa palautuu päivässä, osalla menee useampi päivä. Vähemmän treenaaminen tai kevyemmin treenaaminen ei tarkoita, ettei voisi kehittyä samalla lailla. Monella saattaa nykyään olla jopa liikaa ja liian kovia treenejä, jotka sitten aiheuttavat pitkässä juoksussa enemmän ongelmia. Treenissä voi kehittyä treenaamalla isoilla tai pienillä painoilla, lyhyillä tai pitkillä sarjoilla ja molempia varmasti tarvitaan, jos halutaan optimoida kehitys. Kaikki treenaajat eivät myöskään halua näyttää pro-bodareilta saati tehdä samoja asioita, kuin pro-bodarit. Kehonrakennus on tietyllä tapaa yksi typerimmistä "urheilulajeista", jos mitataan panostusta (aika, raha, resurssit) saatavaan hyötyyn ja menestyksen todennäköisyyksiin. Enkä siis tarkoita edellisellä salitreeniä, joka on monessa urheilulajissa toiminnan peruspilareita. Siitä olen samaa mieltä, että kuntosaleilla näkyy nykyään paljon näitä 20-vuotiaita, joka juovat intraa ja kuurittelevat ja treenaavat eristäviä pikkuliikkeitä ja sitten itketään, kun kehitystä ei tule, vaikka salilla pumpissa ovat vain leukalihakset tai tärykalvot.

Onneksi kukaan ei pakota katsomaan. Se olis kamalaa jos joutuis itse katsomaan jotain Fortniten pelaamista.

Internet on todella outo paikka, mä olen nähnyt miten on pahoitettu mieli todella pahasti piposta sisällä, lippalakista väärinpäin, punaisista kegistä, vapottelusta, mun hiuksista, musiikista jne. Se on outoa huomata miten pienestä internetissä ihmiset vetää porot kolviin. Mietin vain miten ne samat tyypit selviää muuten elämässä, koska olisi aika raskasta harmitella kaikkea kokoajan.

Ja kun se on vielä totta, laihat on siimoja bodareihin verrattuna, esim minä olen siima moneen verrattuna. Miksi tosta nyt mielensä pahoittaisi?
Ihan totta enkä aio enää katsoakaan. Jos ihmettelet miksi jotkut negaa sinua niin voisin veikata että se ei ainakaan auta että striimissä haukut jonkun tyypin lyttyyn ilman syytä, vai oliko sille joku hyvä syy? Kuulostaa sille että vähättelet niiden työtä jotka eivät hormoneja ala itseensä tunkemaan. Se kun ei ole vain treenin kovuudesta kiinni miten iso lihasmassa on.

(En toki puhu itsestäni, en ole tehnyt töitä kuin pari vuotta)

koska treeni ei kuitenkaan ole tekemisen itseisarvo, vaan treenistä saatavat tulokset.
Kehonrakennus on tietyllä tapaa yksi typerimmistä "urheilulajeista", jos mitataan panostusta (aika, raha, resurssit)

Kehonrakennuksessa mitattavat tulokset on erittäin hankala mitata, siksi se lähes poikkeuksetta ajautuukin treenin kovuuden mittaamiseen. Kehonrakennushan lajina on jämähtänyt täysin tietotaidon osalta muista lajeista. Muutaman viime vuoden aikana on alettu oppimaan treenisyklityksiä, mutta palautuminen perustuu vielä pitkälti hyvin subjektiivisiin kokemuksiin tai kynällä etukäteen kirjoitettuun käsikirjoitukseen, treenitehojen optimoinnin ollen vielä melko tuntematon käsite.

Tästä syystä lajissa menee panostusta todella paljon hukkaan, etenkin aikaa ja vaivaa, isolla osalla myös varmasti rahaa. Periaatteessa melko yksinkertaisia työkaluja on kyllä olemassa, mutta niiden käyttöönotto vienee vielä lienee ainakin yhden sukupolven.. Toistaiseksi siis mennään vielä mentaliteetilla Vittu. Täpöllä. Aina. Mikäli näihin kiinnostusta löytyy niin muiden lajien parista kyllä löytyy tietoa näistä, jotka hyvin vähäisellä muokkauksilla on tuotavissa suoraan saliharjoitteluunkin.

Kehonrakennuksessa mitattavat tulokset on erittäin hankala mitata, siksi se lähes poikkeuksetta ajautuukin treenin kovuuden mittaamiseen.

Periaatteessa melko yksinkertaisia työkaluja on kyllä olemassa, mutta niiden käyttöönotto vienee vielä lienee ainakin yhden sukupolven.. Toistaiseksi siis mennään vielä mentaliteetilla Vittu. Täpöllä. Aina. Mikäli näihin kiinnostusta löytyy niin muiden lajien parista kyllä löytyy tietoa näistä, jotka hyvin vähäisellä muokkauksilla on tuotavissa suoraan saliharjoitteluunkin.

En allekirjoita tuota, että jokainen lajissa menestyvä treenaa mentaliteetilla Vittu. Täpöllä. Aina.

Avaisitko meille mistä lajista löytyy sitä mullistavaa tietoa, jolla kehitys saadaan uudelle tasolla, jos nämä on hyvin vähäisellä muokkauksilla mahdollista tuoda saliharjoitteluun ja kehonrakennukseen? Mielelläni lukisin lisää ajatuksiasi tästä!

Mistään en mittään tiiä mut sen mie vaan sanon, että pakkotoisto olisi huomattavasti parempi paikka jos jokaisella käyttäjällä olisi testotasot kohdillaan. Alhaset tasot vituttaa, tuo pahaa oloa ja pahoja ajatuksia päähän jotka voi sitten täällä purkaa.

Vittu. Täpöllä. Aina.
Jos ei toteuta, niin väärin tekee. Oli se sitten mikä tahansa, työ, parisuhde tai treeni, siihen on panostettava täysiä. Treenissä SE EI TARKOITA oksentamista, vaan 100% suorittamista oli sitten kevyt päivä tai kova päivä.

Jos ei toteuta, niin väärin tekee. Oli se sitten mikä tahansa, työ, parisuhde tai treeni, siihen on panostettava täysiä. Treenissä SE EI TARKOITA oksentamista, vaan 100% suorittamista oli sitten kevyt päivä tai kova päivä.
Miun mielestä hoetaan aivan liikaa tota että treenin pitää olla KOVAA. Voitaisiin yhtä paljon hokea sitä kuin tärkeetä on riittävä lepo yhteytettynä siihen kovaan treeniin puhumattakaan ruokavaliosta.

Miun mielestä hoetaan aivan liikaa tota että treenin pitää olla KOVAA. Voitaisiin yhtä paljon hokea sitä kuin tärkeetä on riittävä lepo yhteytettynä siihen kovaan treeniin puhumattakaan ruokavaliosta.
Kaikessa on ongelmansa mutta yhtä paljo siellä salissakin on vikana jos vertaa miten ihmiset syö... Tosi paljo salilla näkee et ihmiset reenaa vähän sinne päin viikosta toiseen

Kyse on treenistä. Sama 100% suorittaminen pitää tapahtua myös ruokailussa ja levossa. Kaikki pitää pyrkiä tekemään mahdollisimman tehokkaasti.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Mulla menossa 16 viikon ohjelmakokonaisuus minkä aikana nostan toistoja ja painoja ja alussa pysytään hyvinkin kaukana failureista ja otetaan tavallaan alkuvauhtia että saadaan mahd hyvin nosteltua volyymia sen muutaman kuukauden niin onko tuo nyt sitä että keksitään tekosyy treenata kevyesti?

Mulla menossa 16 viikon ohjelmakokonaisuus minkä aikana nostan toistoja ja painoja ja alussa pysytään hyvinkin kaukana failureista ja otetaan tavallaan alkuvauhtia että saadaan mahd hyvin nosteltua volyymia sen muutaman kuukauden niin onko tuo nyt sitä että keksitään tekosyy treenata kevyesti?
Montako kertaa tämä pitää selittää. MONTAKO KERTAA? Se, että tekee kovaa, ei tarkoita että oksennetaan peräsuoli ulos. Sun tapauksessa sulla on progressio, jonka teet 100% tehokkaasti sillä idealla mikä siinä on.

Koska te ymmärrätte tämän? Mä en enää jaksa sekuntiakaan tätä totaalista idiotismia internetissä.

Montako kertaa tämä pitää selittää. MONTAKO KERTAA? Se, että tekee kovaa, ei tarkoita että oksennetaan peräsuoli ulos. Sun tapauksessa sulla on progressio, jonka teet 100% tehokkaasti sillä idealla mikä siinä on.

Koska te ymmärrätte tämän? Mä en enää jaksa sekuntiakaan tätä totaalista idiotismia internetissä.
Käytät ehkä sellaisia sanoja siihen mitä haet takaa, jotka tulkitaan mahdollisesti väärin. Itse käytän sanoja "monipuolisuus treeneissä". "Lihaksen riittävä hajottaminen solutasolla, jotta saadaan hypertrofiaa aikaiseksi".

Jos sanoo, että pitää treenata aina täysillä, ei pilko sitä ajatusta taustalla riittävästi.

Käytät ehkä sellaisia sanoja siihen mitä haet takaa, jotka tulkitaan mahdollisesti väärin. Itse käytän sanoja "monipuolisuus treeneissä". "Lihaksen riittävä hajottaminen solutasolla, jotta saadaan hypertrofiaa aikaiseksi".

Jos sanoo, että pitää treenata aina täysillä, ei pilko sitä ajatusta taustalla riittävästi.
Kyllä ne varsin väärin ymmärretään, mutta vaikka kuinka koitan tarkentaa, ei sitä vain haluta ymmärtää. Esim mulla on nyt 12 viikon kyykkyproge menossa, en tee kuolemaan saakka treenejä, vaan se on 12 viikon projekti, jonka koitan tehdä 100% tehokkaasti. Ei tule kyllä onnistumaan, puolessa välissä ollaan ja vaikeaksi menee.

Kyllä ne varsin väärin ymmärretään, mutta vaikka kuinka koitan tarkentaa, ei sitä vain haluta ymmärtää. Esim mulla on nyt 12 viikon kyykkyproge menossa, en tee kuolemaan saakka treenejä, vaan se on 12 viikon projekti, jonka koitan tehdä 100% tehokkaasti. Ei tule kyllä onnistumaan, puolessa välissä ollaan ja vaikeaksi menee.
Aivan kyllä. Se että sulla on tiheään syklitetty jalkatreenit on myös yhtälailla kovaa treenaamista, vaikkei itse jokaisessa treenissä mentäisikään "äly pois" mentaliteetilla. Kovaa treenaaminen käsittää niin monta eri palasta, että sitä on vaikea kiteyttää yhteen lauseeseen. Tämän takia itse välttelen tuota "treenata täysillä" -sanaa. Se ei kerro riittävästi vaan itseasiassa antaa vain kuvan, että joka treenissä täysillä tarkoittaa jotain välikuolemaa ja konttaamista. Näin itse olen tämän tulkinnut ihmisten kommenteista, kun tästä täysillä treenaamisesta ollaan keskusteltu.

Kaikessa on ongelmansa mutta yhtä paljo siellä salissakin on vikana jos vertaa miten ihmiset syö... Tosi paljo salilla näkee et ihmiset reenaa vähän sinne päin viikosta toiseen.

Tässä tullaan siihen, että tavoitteet vaihtelevat. Täällä ymmärrettävästi yleensä oletetaan, että suurin osa treenaa tavalla tai toisella mahdollisimman lihaksikas kroppa tavoitteena. Itse pyörin vain kaupungin bunkkereissa, joissa pyörii ties millaista tyyppiä. Joillekin jo se, että he ylipäätään tulevat tulevat salille tekemään jotain lihaskuntonsa eteen on jo paljon. Tietenkin hc-bodaus- tai voimailulasit päässä sellainen saattaa näyttää sunnuntaijumppailulta.

Jaa.
Kyllähän tuo "vitun siima" on imartelua verrattuna esim. termiin "tuulen nussima vinkuheinä".

Että vaikka vittuilu sattuu juhaa leukaan (heh. osupas kummeli sketsi tähänkin aiheeseen), niin pitää muistaa että kunnon vittuilu voisi sattua vielä enemmän. Heh Heh?

https://pakkotoisto.com/etusivu/pakkotoisto-shop/#!/lifters+and+haters-A117031927

1FD80035-5557-4BBB-B2CC-E042FB761ABD.png

Tässä tullaan siihen, että tavoitteet vaihtelevat. Täällä ymmärrettävästi yleensä oletetaan, että suurin osa treenaa tavalla tai toisella mahdollisimman lihaksikas kroppa tavoitteena. Itse pyörin vain kaupungin bunkkereissa, joissa pyörii ties millaista tyyppiä. Joillekin jo se, että he ylipäätään tulevat tulevat salille tekemään jotain lihaskuntonsa eteen on jo paljon. Tietenkin hc-bodaus- tai voimailulasit päässä sellainen saattaa näyttää sunnuntaijumppailulta.
Ja mun täytyy sanoa, että mä päivä päivältä kunnioitan noita sunnuntaijumppailijoita enemmän ja enemmän. Toki siksi, että ylipäätään tulevat kotisohvalta sinne jumpalle mutta myös siksi, että suuri osa (ei toki kaikki) on ainakin päältäpäin tyytyväisempiä itseensä kuin me bodauslaseihin pukeutuneet wannabebodarit. Niiden elämä on varmaan paljon stressittömämpää.

Ja mun täytyy sanoa, että mä päivä päivältä kunnioitan noita sunnuntaijumppailijoita enemmän ja enemmän. Toki siksi, että ylipäätään tulevat kotisohvalta sinne jumpalle mutta myös siksi, että suuri osa (ei toki kaikki) on ainakin päältäpäin tyytyväisempiä itseensä kuin me bodauslaseihin pukeutuneet wannabebodarit. Niiden elämä on varmaan paljon stressittömämpää.
Mitä tämän pitäisi tarkoittaa tarkalleen? Kerrotko suomeksi saman, koska haistan tossa taas kerran semmoista vähättelyä ja dissaamista ettei mitään. Millä tavalla sä väheksyt niitä, jotka omaa jotain intohimoa vaikka treenaamiseen ja pitää sitä yhtenä tärkeänä osa-alueena elämässä? Anna tulla nyt kun kerran aloitit.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom