OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Mitä tämän pitäisi tarkoittaa tarkalleen? Kerrotko suomeksi saman, koska haistan tossa taas kerran semmoista vähättelyä ja dissaamista ettei mitään. Millä tavalla sä väheksyt niitä, jotka omaa jotain intohimoa vaikka treenaamiseen ja pitää sitä yhtenä tärkeänä osa-alueena elämässä? Anna tulla nyt kun kerran aloitit.

Minä en mitenkään kykene löytämään Telaketjun viestistä minkäänlaista dissaamista tai väheksymistä. Lähinnä arvostusta heitäkin kohtaa, jotka eivät välttämättä treenaa isot muskelit mielessä, mutta haluavat pitää huolta kunnostaan.

Mitä tämän pitäisi tarkoittaa tarkalleen? Kerrotko suomeksi saman, koska haistan tossa taas kerran semmoista vähättelyä ja dissaamista ettei mitään. Millä tavalla sä väheksyt niitä, jotka omaa jotain intohimoa vaikka treenaamiseen ja pitää sitä yhtenä tärkeänä osa-alueena elämässä? Anna tulla nyt kun kerran aloitit.
Kyllä sä oot outo kaveri

Ja mun täytyy sanoa, että mä päivä päivältä kunnioitan noita sunnuntaijumppailijoita enemmän ja enemmän. Toki siksi, että ylipäätään tulevat kotisohvalta sinne jumpalle mutta myös siksi, että suuri osa (ei toki kaikki) on ainakin päältäpäin tyytyväisempiä itseensä kuin me bodauslaseihin pukeutuneet wannabebodarit. Niiden elämä on varmaan paljon stressittömämpää.

Minä en mitenkään kykene löytämään Telaketjun viestistä minkäänlaista dissaamista tai väheksymistä. Lähinnä arvostusta heitäkin kohtaa, jotka eivät välttämättä treenaa isot muskelit mielessä, mutta haluavat pitää huolta kunnostaan.

Meillä on kotona usein vastaavan lainen tilanne.

Joku ihminen sanoo/kirjoittaa/tekee jotakin.

Emäntä tulkitsee sen haukkumiseksi/vittuiluksi/negatiiviseksi asiaksi, ja minä puolestani positiiviseksi/hyväksi tai vähintään neutraaliksi asiaksi.

En tiedä mistä johtuu, mutta joillakin ihmisillä on tapana tulkita täysin neutraalit ja jopa positiiviset kommentit negatiivisena.

Meillä on kotona usein vastaavan lainen tilanne.

Joku ihminen sanoo/kirjoittaa/tekee jotakin.

Emäntä tulkitsee sen haukkumiseksi/vittuiluksi/negatiiviseksi asiaksi, ja minä puolestani positiiviseksi/hyväksi tai vähintään neutraaliksi asiaksi.

En tiedä mistä johtuu, mutta joillakin ihmisillä on tapana tulkita täysin neutraalit ja jopa positiiviset kommentit negatiivisena.

Seuraavaksi Mike varmaan tulkitsee sun viestistä et sä just haukuit sen emännäksi :LOL:

Täällä kun puhuttiin ohimennen Juha Hulmista, niin eikös kaveri ole liikuntatieteen tohtori? Omaa aika kattavasti tietoa kuitenkin lihasten kasvatuksesta, ruokavaliosta ja lisäravinteiden vaikutuksesta. Käsittääkseni myös Hulmin tapa selittää kirjoissa perustuu tieteelliseen näkökulmaan joka taas selittää miksi ja miten joku asia toimii, miten vaikuttaa jne.

Kyllä itse näin siimana luottaisin jos nii kutsuttu lihastohtori olis mulle treeniohjelman tehnyt. Eikä kehonrakennus itsessään ole rakettitiedettä vaatii vain todella suurta omistaumista lajiin ja pitää olla vahva luonne.

Kehonrakentajista osaan nimetä yhden joka omaa todella laajaa tietämystä kuin Juha Hulmi on Utti Hietala. Enkä nyt väitä etteikö kukaan muu tietäisi yhtään mitään kehonrakennuksesta, mutta ihan äkkiseltään sanottuna Hulmin ja Utin blogeja lukeneena.

Kiitän ja kumarran.

Viimeksi muokattu:
Kehonrakentajista osaa nimetä yhden joka omaa todella laajaa tietämystä kuin Juha Hulmi on Utti Hietala. Enkä nyt väitä etteikö kukaan muu tietäisi yhtään mitään kehonrakennuksesta, mutta ihan äkkiseltään sanottuna Hulmin ja Utin blogeja lukeneena.

Kiitän ja kumarran.
Mites esim. Wilenius?

No asiat voi sanoa monella tapaa kuten on monasti täälläkin keskusteltu. Kun viestin värittää negatiivisesti, niin sun pitää olla vastaavanlainen negaation kautta ajatteleva ihminen, jos et näe tuossa lausetta joka on rakennettu juurikin dissaamisen kautta. Jos tossa olisi jätetty pois kaikki nimittely niitä kohtaan, jotka treenaavat tukoshakuisesti tosissaan, niin okei, mutta valitettavasti tossa niin ei ole.

Ei ollut kyse minkäänlaisesta dissaamisesta tai vähättelystä tosissaan treenaavia kohtaan (joihin itsenikin lasken tässä asiayhteydessä). Judohemmo kiteytti jo aika hyvin.

Pahoittelut jos viesti oli siinä mielessä negatiivis-sävyinen että sen voi tulkita kovaa treenaavien vähättelynä.

Kyllä sä oot outo kaveri

Seuraavaksi Mike varmaan tulkitsee sun viestistä et sä just haukuit sen emännäksi :LOL:
Onko nää nyt tässä keskustelussa tarpeellisia? Voidaanko pysyä asiassa, jookos kookos. Joo mä tiedän, että se on vaikeeta, mut jos tän kerran.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Ei ollut kyse minkäänlaisesta dissaamisesta tai vähättelystä tosissaan treenaavia kohtaan (joihin itsenikin lasken tässä asiayhteydessä). Judohemmo kiteytti jo aika hyvin.

Pahoittelut jos viesti oli siinä mielessä negatiivis-sävyinen että sen voi tulkita kovaa treenaavien vähättelynä.
No sitten en ymmärrä noita sanavalintoja tossa laisinkaan. Voidaanko me nyt sanoa sama myös mun osalta, että en mä Hulmia mitenkään vähätellyt, itsekin olen siima moniin verrattuna? Kyllähän mun sanavalinta siinä tilanteessa oli vähättelevä, tai ainakin siltä kuulostaa. Pääsenkö mä nyt sen vain kuittaamaan, että ei ollut vähättelyä ja tuleeko mua peesaamaan nyt kaikki, eivät tule. Pahoittelut vain jos joku pahoitti Hulmin puolesta mielensä, en mä teitä ketään siimaksi ole sanonut. Että ihan rauhassa vain.

Vatasen ketjusta lainasin kun sopii tänne tää paremmin keskusteltavaksi.

Eli sun ratkaisu on alentua niiden tahtoon? Olisko kuitenkin optimaalisin tilanne, että kukaan ei aukois päätänsä? Olisko? Missä vaiheessa vittuilu, perseily ja kaikenlainen paskanhuutelu on tullut normiksi, jonka mukaan meidän muiden pitää muuttaa toimintatapojamme? Missä vaiheessa siitä tuli hyväksyttävää?

Mitä Mä olen nyt eri foorumeita lukenut suht aktiivisesti lähes koko 2000-luvun niin jokaisessa on ollut aina näitä paskanjauhajia. Yhdelle foorumille tehtiin 5e vuosimaksu rekisteroitymiseen ja niin sitä pääsi ainoastaan edes lukemaan ja silti se n.10-20%sakista oli vaan trollaamassa ja vääntämässä asiallisia keskusteluja pilalle. jauhamassa paskaa ja stalkkaamassa profiileja että voisi oikeasti henkilökohtaistaa.

Mä sanoisin että se paskanjauhanta on aina kuulunut näihin ja tulee aina kuulumaan. Hyväksyttyä se ei ole koskaan mutta ihmiset väsyy siihen ja siksi monet muuttaa juurikin toimintatapojaan. Olli meinas lopettaa videoitten teon seinään yhden kusipään komentin takia. Arvostan että jotkut jaksaa olla välittämättä ja tuottavat silti kaikesta huolimatta.

ei vaan osata väitellä, kinastella. Ennen asiat riitelivät ja mielipiteet. Nykyään otetaan heti se henkilökohtaistamis kortti esiin.

Vatasen ketjusta lainasin kun sopii tänne tää paremmin keskusteltavaksi.

Mitä Mä olen nyt eri foorumeita lukenut suht aktiivisesti lähes koko 2000-luvun niin jokaisessa on ollut aina näitä paskanjauhajia. Yhdelle foorumille tehtiin 5e vuosimaksu rekisteroitymiseen ja niin sitä pääsi ainoastaan edes lukemaan ja silti se n.10-20%sakista oli vaan trollaamassa ja vääntämässä asiallisia keskusteluja pilalle. jauhamassa paskaa ja stalkkaamassa profiileja että voisi oikeasti henkilökohtaistaa.

Mä sanoisin että se paskanjauhanta on aina kuulunut näihin ja tulee aina kuulumaan. Hyväksyttyä se ei ole koskaan mutta ihmiset väsyy siihen ja siksi monet muuttaa juurikin toimintatapojaan. Olli meinas lopettaa videoitten teon seinään yhden kusipään komentin takia. Arvostan että jotkut jaksaa olla välittämättä ja tuottavat silti kaikesta huolimatta.

ei vaan osata väitellä, kinastella. Ennen asiat riitelivät ja mielipiteet. Nykyään otetaan heti se henkilökohtaistamis kortti esiin.
Jos videoiden pointti on vain olla vittuilupaikka, niin silloin videot alkaa menettään merkitystään. Esim mä nyt päätin että tubeen, ei enää voi kommentoida mun videoihin. Otetaan yksi kanava pois niiltä, joiden elämään kuuluu se jatkuva suunsoittaminen. Ei paljoa kiinnosta tehdä videoita kun kommentit alkaa olemaan pääosin paskaa. Pakkotoistolla hädintuskin tulee mitään kommenttia videoihin. Siinä tekijä miettii kovin tarkkaan mikä pointti niillä enää on. Suurimmasta osasta ei saa edes tuben kautta tuloja kun saleilla soi musiikit. Ajele siinä sitten toiseen kaupunkiin ja ainoa mitä saat, on jotain vittuilua. Ja kun tiedän tähänkin vastineen, niin ennenkuin te vastaatte, niin menkää ja ostakaa noi samat laitteet, laittakaa se reipas kymppitonni niihin. Sitten hommaatte suhteet ja alatte kuvaamaan, muuttuu se perspektiivi sieltä kotisohvalta tekijäksi ja sitäkautta myös homman mielekkyydellä on merkitystä.

No asiat voi sanoa monella tapaa kuten on monasti täälläkin keskusteltu. Kun viestin värittää negatiivisesti, niin sun pitää olla vastaavanlainen negaation kautta ajatteleva ihminen, jos et näe tuossa lausetta joka on rakennettu juurikin dissaamisen kautta. Jos tossa olisi jätetty pois kaikki nimittely niitä kohtaan, jotka treenaavat tukoshakuisesti tosissaan, niin okei, mutta valitettavasti tossa niin ei ole.

Voi olla, että ajattelen asioista kyynisesti ja joidenkin mielestä varmasti negatiivisesti. Muistaakseni tovi sitten itse sanoit toisessa keskustelussa "suomalaisten katsovan muna pystyssä jotain vitun hiihtoa" (ei täysin tarkka sitaatti). Tuon kommentin voi myös tulkita lapsena uransa aloittaneiden ja kamalat määrät työtä tehneiden kilpahiihtäjien dissaamiseksi ja vähättelyksi.

Tämä ihan vain huomiona yleisestä keskustelusta täällä.

Jos videoiden pointti on vain olla vittuilupaikka, niin silloin videot alkaa menettään merkitystään. Esim mä nyt päätin että tubeen, ei enää voi kommentoida mun videoihin. Otetaan yksi kanava pois niiltä, joiden elämään kuuluu se jatkuva suunsoittaminen. Ei paljoa kiinnosta tehdä videoita kun kommentit alkaa olemaan pääosin paskaa. Pakkotoistolla hädintuskin tulee mitään kommenttia videoihin. Siinä tekijä miettii kovin tarkkaan mikä pointti niillä enää on. Suurimmasta osasta ei saa edes tuben kautta tuloja kun saleilla soi musiikit. Ajele siinä sitten toiseen kaupunkiin ja ainoa mitä saat, on jotain vittuilua. Ja kun tiedän tähänkin vastineen, niin ennenkuin te vastaatte, niin menkää ja ostakaa noi samat laitteet, laittakaa se reipas kymppitonni niihin. Sitten hommaatte suhteet ja alatte kuvaamaan, muuttuu se perspektiivi sieltä kotisohvalta tekijäksi ja sitäkautta myös homman mielekkyydellä on merkitystä.
Jos et kerran saa niistä videoista yhtään mitään tai muuten hyödy, niin miksi teet niitä ?

Jos et kerran saa niistä videoista yhtään mitään tai muuten hyödy, niin miksi teet niitä ?
Sisällöntuottoa tänne, mutta jos olet huomannut, niin onhan niiden tekeminen vähentynyt merkittävästi.

Voi olla, että ajattelen asioista kyynisesti ja joidenkin mielestä varmasti negatiivisesti. Muistaakseni tovi sitten itse sanoit toisessa keskustelussa "suomalaisten katsovan muna pystyssä jotain vitun hiihtoa" (ei täysin tarkka sitaatti). Tuon kommentin voi myös tulkita lapsena uransa aloittaneiden ja kamalat määrät työtä tehneiden kilpahiihtäjien dissaamiseksi ja vähättelyksi.

Tämä ihan vain huomiona yleisestä keskustelusta täällä.
Osoitanko mä sen suoraan jollekin ihmiselle, vai puhun yleisesti?

No sitten en ymmärrä noita sanavalintoja tossa laisinkaan. Voidaanko me nyt sanoa sama myös mun osalta, että en mä Hulmia mitenkään vähätellyt, itsekin olen siima moniin verrattuna? Kyllähän mun sanavalinta siinä tilanteessa oli vähättelevä, tai ainakin siltä kuulostaa. Pääsenkö mä nyt sen vain kuittaamaan, että ei ollut vähättelyä ja tuleeko mua peesaamaan nyt kaikki, eivät tule. Pahoittelut vain jos joku pahoitti Hulmin puolesta mielensä, en mä teitä ketään siimaksi ole sanonut. Että ihan rauhassa vain.
En ottanut yhtään kantaa tähän Hulmi-/ siima-asiaan, vastasin vaan judohemmon viestiin "sunnuntaijumppaajiin" liittyen. Mä sanoin jo, että tarkoitukseni ei ollut dissata tai vähätellä tosissaan treenaavia enkä oikein ymmärrä mikä kohta tossa mun kommentissa siihen viittaa.

Ainoa osa, minkä saan edes väkisin vääntämällä vähän dissaavaksi on tuo "...me bodauslaseihin pukeutuneet wannabebodarit", siinäkin tuo sana me viittaa lähinnä itseeni eli jos mä tossa viestissä jotakuta dissaan niin itseäni. Sillä taas tarkoitin lähinnä sitä, että aidosti arvostan sitä että joku voi tulla kotiin penkki-haukka-sauna- sessiolta ja syödä vaan "jotain" ja katsoa lopouillan netflixiä, kun itse stressaa "kunnon ruuasta" koostuvasta päivällisestä ja siitä, kun pitää vielä viiden päivän eväätkin tehdä*. Mutta se että mä arvostan jotakuta joka tekee x, ei tarkoita että dissaisin tai vähättelisin jotakuta toista, joka tekee asiaa y.

*Toki kukin valitsee oman tiensä, eikä kukaan ole minua tai varmasti ketään muutakaan tähän basmatiriisi-keittiövaaka-ruokakippo- ralliin pakottanut. Näkyy sitten ulkomuodossa, eri ihmiset nauttivat eri asioista jne.

Edit: eikä tuo alkuperäinen kommentti ainakaan ollut suoraan jollekin tietylle henkilölle osoitettu dissaaminen (paitsi mahdollisesti itselleni).

Eiköhän jokainen video mitä youtubeen tehdään niin vaikkei se siintä mitään tuottaisi, niin se tuo vissiin mainosta foorumille = rahaa?
Se on mainosta, jokaisen firman mainos maksaa jotain.

Hyvä esimerkki Vatanen, ei varmaan hirveästi videoista ym. suoranaisesti mitään saanut rahaa, mutta sillä tehnyt nimeä ja saanut seuraajakuntaa ja se on tuottanut tulosta kun kuntosaleja on perustettu.

Mun mielestä Pakkis, Mike ja youtube on yhtä ja samaa toivottavasti Twitch nousee kanssa yhtäsuureen suosioon tai jopa isompaan. hyvinhän se on alkanut. Mutta joo jos videot loppuis niin kyllä perkele se olis liian iso osa tätä hommaa mun mielestä.

Ymmärrän kyllä turhautumisen kun siihen on niin paljon annettu ja ei suoranaista hyötyä varsinaisesti ole. Mutta väitän että epäsuora hyöty onkin sitten jo todella iso.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom