OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Tarkoitus ei ole nyt mitään ns. keljuilla asiasta vaan kysyä ihan mielenkiinnosta, kun pakkiksen striimiä katsellessa tuli jokunen aika sitten vastaan tämä Juha Hulmin "vitun siimaksi" kutsuminen ja ettei kaverilta kannata ottaa neuvoja vastaan lihaksen kasvatuksessa. Onko takana jotain henk.kohtaista vai millä perusteella näin? Mielestäni tuo oli kuitenkin aika tyly ja henkilökohtaisuuksiin menevä kommentti :unsure:
Et varmaan katsonut sitä, miten pelleilin samalla kuvalla ja asennolla, että kummalta ottaisit vastaan neuvot lihaksenkasvatukseen. Muutenkin alkaa sylettään aivan satanolla tämä naturaalien länkytys teoriasta, oksettavaa tohua. Kukaan ei ole valmis uhraamaan hikeä salilla, vaan luetaan kirjoja ja sitten ollaan olevinaan. Kaikkia joilla on lihasta, dissataan joka vitun lävessä sen minkä keretään ja niitä joilla ei ole, ylistetään kuin jumalia.

Sitä vähättelyn määrää mitä olen itsekin kohdannut, ei voi edes laskea. Jokainen kotimainen bodari, jotka ovat kärsineet salilla, uhranneet terveyttään ja tehneet lihasmassaa, on jotain pohjasakkaa jota haukutaan joka paikassa. Kun taas sohvalla istuvat saavat ruusuja. Sitten kun nämä dissaajat löytävät aina jumalia sattumoisin niistä, joilla ei sitä lihasta ole, aivan käsittämätöntä.

Sano ite suoraan, kummalta sä ottaisit esim selkätreenin vedettäväksi? Ihan noin niinkuin objektiivisesti katsoen. Tiedän kyllä vastauksen jo, koska täällä ei arvosteta vittuakaan kokemusta, ei sitten niin pätkääkään. Käytäntö on täällä kirosana.

Viimeksi muokattu:
Ja sinulla on aivan faktatietoa esittää miten kovaa kukin siellä salilla treenaa? Kukaanhan ei voi treenata kovempaa kun sinä, eihän millään? Sinua siis rupesi ärsyttämään että porukka ylistää jonkun muun treenitietämystä kuin sinun? Kumma homma kyllä...

Ja sinulla on aivan faktatietoa esittää miten kovaa kukin siellä salilla treenaa? Kukaanhan ei voi treenata kovempaa kun sinä, eihän millään? Sinua siis rupesi ärsyttämään että porukka ylistää jonkun muun treenitietämystä kuin sinun? Kumma homma kyllä...
Ja nyt se alkaa sitten taas tästä, juuri se mitä sanoin, toteutuu. Kuin olisin missään vaiheessa koskaan ikinä väittänyt treenaavani kovempaa kuin kukaan. En ole. Kumma homma kyllä, mutta tätä valetta täälläkin viljellään.

Ja nyt se alkaa sitten taas tästä, juuri se mitä sanoin, toteutuu. Kuin olisin missään vaiheessa koskaan ikinä väittänyt treenaavani kovempaa kuin kukaan. En ole. Kumma homma kyllä, mutta tätä valetta täälläkin viljellään.

Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan. Tuliko oikeasti yllätyksenä jos kutsut toista henkilöä "vitun siimaksi" että sun kommentteja ei ehkä arvosteta ihan samalla tavalla?

Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan. Tuliko oikeasti yllätyksenä jos kutsut toista henkilöä "vitun siimaksi" että sun kommentteja ei ehkä arvosteta ihan samalla tavalla?
Olitko paikalla kun niin muka sanoin vai onko tuokin taas paskapuhetta kun sun "Mike treenaa kovin koskaan"? Jos nyt toi paskapuhe loppuis, koska jos et totta puhu, niin voitko ystävällisesti painua vittuun siitä kitisemästä. Miksi se ottaa niin koville puhua kovasta treenistä? Kerta toisensa jälkeen kauheet defenssit, eikä kellään tule mieleen, että niinhän se on, ei ne lihakset tule ilmaiseksi.

Ja mikä vitun Hulmin jeesus sä olet täällä sitä puolustamassa? Mun mielestä sulle asia ei kuulu pätkääkään, enkä ole sun nähnyt puolustamassa mua, lähinnä kitisemässä mun sanomisista. Eli älä sinä huoli muiden puolesta eikä sun kuulu alkaa vastailemaan kun metsään huudetaan, sun kuluu niin sanotusti MIND YOUR OWN FUCKING BUSINESS. Vai onko arvon herran kunniaa nyt loukattu syvästi kun pelleilin striimissä? Menikö niin sanotusti tunteisiin?

Olitko paikalla kun niin muka sanoin vai onko tuokin taas paskapuhetta kun sun "Mike treenaa kovin koskaan"? Jos nyt toi paskapuhe loppuis, koska jos et totta puhu, niin voitko ystävällisesti painua vittuun siitä kitisemästä. Miksi se ottaa niin koville puhua kovasta treenistä? Kerta toisensa jälkeen kauheet defenssit, eikä kellään tule mieleen, että niinhän se on, ei ne lihakset tule ilmaiseksi.

Eli jos en ollut paikalla sun vieressä kuuntelemassa kun sanoit noin niin sitä ei tapahtunut? Älä nyt aikuinen mies kehtaa saivarrella ja yrittää piiloutua tuommoisen taakse :D Streamistä se löytyy kuten hyvin tiedät.

Miun mielestä taas tätä "käytäntöä" arvostetaan liikaa, tyyliin siis että jos on iso, tietää kyseinen kaveri miten myös muista tulee isoja. En mie ainakaan kysele kyykkyvinkkejä siltä joka kyykkää paljon. Ennemmin kyselen vinkkejä niiltä jotka on saanut paskat kyykkääjät kyykkäämään enempi. Siinä ei oo väliä vaikka neuvoja ois millanen siima, tai vaikka ei ite edes kävisi salilla, jos valmennus puolella on se lahjakkuus. Sillon mie kuuntelen mielelläni.

Ja tämä vain oma mielipide. Joku varmasti uskoo enemmin ihmistä jolla on lihakset kuin kreikkalaisella veistoksella.

Eli jos en ollut paikalla sun vieressä kuuntelemassa kun sanoit noin niin sitä ei tapahtunut?
Ei, vaan asia ei kuulu sulle vittuakaan, mee kitiseen jollekin muulle. Koko homma oli parodiaa kun sattui olemana samanlainen paita ja laitoin silmälasitkin vielä päähän ja sinä täällä sitten huutelemassa kuukauden jälkeen jotain omias.

Miun mielestä taas tätä "käytäntöä" arvostetaan liikaa, tyyliin siis että jos on iso, tietää kyseinen kaveri miten myös muista tulee iso
Eli lihakset jollain ihmeen tavalla ehkäisee tiedon miten lihasta kasvatetaan? Näätkö miten absurdi sun viesti on. Jostain ne isot kaveritkin ovat ammentaneet tietonsa jota soveltavat. Miten ne eivät osaisi soveltaa sitä muihin? Eli summarum, jos omaat lihaksia, et voi mitenkään tietää miten niitä tehdään. Olen luovuttanut uskoni ihmiskuntaan.

Minäkin tietäsin penkkipunnerruksesta huomattavasti enemmän jos en olisi koskaan nostanut.

Miun mielestä taas tätä "käytäntöä" arvostetaan liikaa, tyyliin siis että jos on iso, tietää kyseinen kaveri miten myös muista tulee isoja. En mie ainakaan kysele kyykkyvinkkejä siltä joka kyykkää paljon. Ennemmin kyselen vinkkejä niiltä jotka on saanut paskat kyykkääjät kyykkäämään enempi. Siinä ei oo väliä vaikka neuvoja ois millanen siima, tai vaikka ei ite edes kävisi salilla, jos valmennus puolella on se lahjakkuus. Sillon mie kuuntelen mielelläni.

Ja tämä vain oma mielipide. Joku varmasti uskoo enemmin ihmistä jolla on lihakset kuin kreikkalaisella veistoksella.
Taitaa olla bodaus ainoa laji, jossa joidenkin mielestä osaamisen määrittelee valmentajan koko/omat saavutukset lajissa. Kukaan ei kysy boltinkaan valmentajalta satasen aikaa ja kukaan ei pidä wayne gretzkya maailman parhaana valmentajana, vaikka varmasti asian jos toisenkin jääkiekosta tietää.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Taitaa kirjotus ja puhe olla vielä pahasti keskeneräisiä kommunikoinnin tapoja kun se loppupeleissä jää aina kuulijan/lukijan vastuulle ymmärtää kertojan tuntemukset viestin takaa.

Eli lihakset jollain ihmeen tavalla ehkäisee tiedon miten lihasta kasvatetaan? Näätkö miten absurdi sun viesti on. Jostain ne isot kaveritkin ovat ammentaneet tietonsa jota soveltavat. Miten ne eivät osaisi soveltaa sitä muihin? Eli summarum, jos omaat lihaksia, et voi mitenkään tietää miten niitä tehdään. Olen luovuttanut uskoni ihmiskuntaan.

Minäkin tietäsin penkkipunnerruksesta huomattavasti enemmän jos en olisi koskaan nostanut.

Sie voit olla mitä mieltä vaan miun viestistä, joten saat luovuttaa :) Mie sanoin että tuo on vaa miun mielipide.

Enkä sanonu että nuo sulkee toisiaan pois. Yleensä se tuppaa olemaan niin, että laji kuin laji, se paras valmentaja ei itse edes harrasta kyiseistä lajia jota valmentaa huipputasolla :) Muutenhan esim Ronnie Coleman olisi maailman paras valmentaja bodaus puolella, Bolt pikajuoksussa jne jne

Sie voit olla mitä mieltä vaan miun viestistä, joten saat luovuttaa :) Mie sanoin että tuo on vaa miun mielipide.

Enkä sanonu että nuo sulkee toisiaan pois. Yleensä se tuppaa olemaan niin, että laji kuin laji, se paras valmentaja ei itse edes harrasta kyiseistä lajia jota valmentaa huipputasolla :) Muutenhan esim Ronnie Coleman olisi maailman paras valmentaja bodaus puolella.
Miksi sitten joka kerta kun otan kantaa kisadieettiin, vedotaan siihen, etten ole kisadieettiä vetänyt? Eikös mun pitäis tietää huomattavasti enemmän siitä kun en ole kisannut? Samalla logiikalla.

Nyt menee puurot ja vellit sekaisin, se koko jos ei kerran tarkoita mitään, niin miten se sitten tarkoittaakin jos on pieni? Miten se nyt menee? Lihaksia saa olla vai ei saa olla? Jos koko ei tarkoita mitään, niin miten se sitten tarkoittaa kuitenkin jos sitä on?

Mite sitä ruukataa sanoo et sitteku ei voi enää tehä tai et voi tehä nii ala opettaa ;)

Miksi sitten joka kerta kun otan kantaa kisadieettiin, vedotaan siihen, etten ole kisadieettiä vetänyt?

En mie tiiä. En mie ainakaa väitä ettet siinä voisi antaa vinkkejä. Olisitko hyvä valmentaja kisadieetti puolella? Sitä ei voi tietää kun valmentamalla :)

Olisitko hyvä valmentaja kisadieetti puolella? Sitä ei voi tietää kun valmentamalla
Tai siis tässä tapauksessa, lukemalla kamalasti kirjoja. Tosta kun rusauttaa muutamassa vuodessa kaikki maailman bodauskirjat, niin on valmis valmentaja vaikka ei olisi kiloakaan nostanut. Teoria ei aina kohtaa ihan suoraan käytännössä, sen moni tietää kun joku asia ei vain toimi vaikka paperilla niin näyttääkin.

Ja moni asia näyttää paperilla tosi helpolta, mutta ei olekaan käytännössä.

Joo kyllähän se teoria auttaa aina. Sitten kun sen osaa soveltaa käytäntöön ihmiskohtasesti, tulokset on yleensä hyviä. Sitä se valmentaminen on.
Ja jos omaat lihaksia, et ole voinut mitenkään lukea kirjoja? Eli kaikenkaikkiaan, oli miten oli, tilanne nollaantuu ja tiedot käytännöstä ja teoriasta on arvotaan nolla jos omaat lihaksia. Sulla ei vain voi olla mahdollista tietoa kenenkään valmentamiseen.

Miksi sitten joka kerta kun otan kantaa kisadieettiin, vedotaan siihen, etten ole kisadieettiä vetänyt? Eikös mun pitäis tietää huomattavasti enemmän siitä kun en ole kisannut? Samalla logiikalla.

Nyt menee puurot ja vellit sekaisin, se koko jos ei kerran tarkoita mitään, niin miten se sitten tarkoittaakin jos on pieni? Miten se nyt menee? Lihaksia saa olla vai ei saa olla? Jos koko ei tarkoita mitään, niin miten se sitten tarkoittaa kuitenkin jos sitä on?
Mä voisin heittää tähän esimerkiksi jto:n. Kolmea hänen ketjuaan on luettu lähes 4 miljoonaa kertaa ja joka ketjussa puhutaan voimailusta. En ole ainakaan itse nähnyt kenenkään kyselevän jto:n omia tuloksia, eikä sillä ole mitään merkitystäkään, kun kiistattomasti mies on pätevä valmentaja.

Mä voisin heittää tähän esimerkiksi jto:n. Kolmea hänen ketjuaan on luettu lähes 4 miljoonaa kertaa ja joka ketjussa puhutaan voimailusta. En ole ainakaan itse nähnyt kenenkään kyselevän jto:n omia tuloksia, eikä sillä ole mitään merkitystäkään, kun kiistattomasti mies on pätevä valmentaja.
Aivan varmasti on, enkä mä ole kieltänyt etteikö joku voisi olla kova valmentaja, vai olenko? Mähän olen kokoajan kyseenalaistanut vain ajattelun, että lihaksia omaava on hyödytön tietoinensa.

Ja koko Hulmi-juttu oli iso läppä striimissä jossa sekoillaan kokoajan. Siinä tartuin vain johonkin lisäravinnekommenttiin ja sanoin että vatsalihaksista ainakin ottaisin Hulmilta treenin. Sitten jotkut Mike-vihaajat ovat ottaneet asian aivan liian vakavasti ja vielä kuukauden jälkeen potevat siitä pahaa oloa. Meni jo.

Suositut

Back
Ylös Bottom