OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Mun mielestä Pakkis, Mike ja youtube on yhtä ja samaa toivottavasti Twitch nousee kanssa yhtäsuureen suosioon tai jopa isompaan. hyvinhän se on alkanut. Mutta joo jos videot loppuis niin kyllä perkele se olis liian iso osa tätä hommaa mun mielestä.

Ymmärrän kyllä turhautumisen kun siihen on niin paljon annettu ja ei suoranaista hyötyä varsinaisesti ole. Mutta väitän että epäsuora hyöty onkin sitten jo todella iso.
Sisällöntuotollisesti hyötyä x määrä. Mutta silti, se työmäärä on melkoinen. Kyllä siinä myös alkaa miettimään vähän että miksi niitä teen, jos A: Kukaan ei kommentoi B: Huudellaan vain paskaa. Enemmän videoista on iloa vihaajille ollut, siellä ne niitä pätkii ja leikkaa. En mä suoranaisesti nää, että lajin sisällä ketään isommin kiinnostaa enää, johan noita on veivattu kohta 10 vuotta.

Suuri osa meistä peruspulliaisista ei jaksa /halua kommentoida videoita. Mutta eikö peukkujen määrä ylöspäin nyt kerro videoitten todellisesta suosiosta. Ei varmaan sellasta videoo/tekijää löydykkään kuka ei sais lokaa kommenteissa.
Ps. pakkotoiston videot/podcastit on vitu jees!

Enemmän videoista on iloa vihaajille ollut, siellä ne niitä pätkii ja leikkaa. En mä suoranaisesti nää, että lajin sisällä ketään isommin kiinnostaa enää, johan noita on veivattu kohta 10 vuotta.

Kyllä varmasti enemmän on videoista iloa meille jotka niistä tykkää ja niitä kerta toisensa jälkeen katsoo, kuin vihaajille.

Ne vihaajat on vaan paljon äänekkäämpiä Kuin me tavalliset katsojat. Ja siksi niiden mielipide yli korostuu.

Viimesimmällä videolla melkein 10k näyttökertoja ja siinä oli varmaan 10 kommenttia eli aika pieni osa katsojista on vihaajia.
Teille ei näy ne piilotetut kommentit.

Screenshot 2019-01-30 at 9.26.15.png

Itsekin olen laiska kommentoimaan yleensä mitään, mutta toivon todella ettei videoiden ja sisällöntuotto pakkikselle lopu. Huutelijoilta unohtuu kokonaan se kuinka suuri merkitys tällä tuotannolla (ja foorumilla) on ollut koko skenen elämiselle ja kehittymiselle Suomessa. Moni muukin on materiaalia toki nettiin tuottanut ja osa todella hyvääkin settiä, mutta silloinkin usein sitä näkyvyyttä on lähdetty rakentamaan juuri täällä. Milleniaalin voi toki olla vaikea tuota merkitystä käsittää...

Joo itsellänikin kyllä paljon tulee videoitasi ja podcasteja katsottua/kuunneltua. Harmi olisi jos loppuisi. Pitää ruveta enemmän heittää kommenttia, vaikka ei monesti ookkaan muuta sanottavaa, ku että olipa hyvä video. :)

No jos vaikka semmoinen, että ne jotka tykkää, painaa forumilla vaikka tota likeä siinä viestissä tai etusivulla tykkää facen kautta. Kyllä sitä on kuitenkin mukava nähdä jos porukka tykkää ettei ihan vain tee ja ihmettele, ettei näillä ole mitään vaikutusta mihinkään.

Maanantaina olen menossa tekemään Killen kanssa podcastia vaiheeksi.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Totta ja hyvähän se on, kun on huumoria matkassa. Mielenpahoituskulttuuri on kyllä nostanut pelottavasti päätään nykypäivänä, täysin turhista asioistakin suututaan. Ajattelin nyt kysyä asiasta, mietityttäisi varmasti sinuakin jos joku alalla tunnettu henkilö pitäisi striimejä ja rupeaisi haukkumaan ulkomuotoasi tai osaamistasi. Olisi varmaan selvinnyt minulle pidempään katsomalla, että täysin huumorilla mennään.

Kuinka paljon sammakoita onnistuu välttelemään tommoisella määrällä tunteja? Väkisinkin kaikenlaista tulee sanottua ja vielä on suora lähetys. Mutta en mä siellä ala olemaan mikään jeesus joka koittaa olla pahoittamatta kenenkään mieltä, koska sitten ne pahoittaa mielen siitä, etten pahoita kenenkään mieltä. Kyse ei mun tapauksessa todellakaan ole siitä mitä teen, vaan kuka tekee. Jos kuka tahansa muu olisi kritisoinut tuossa tapauksessa, ei sua olis kiinnostanut pätkääkään mennä kyselemään. Mä en käytännössä voisi olla esillä missään, välttääkseni paskan.

Jatketaan nyt vielä loppuunkalutusta aiheesta, kun en huomannut tuota viestin loppu osaa eli tuosta "Kyse ei mun" eteenpäin. En tiedä editoitko vai enkö lukenut koko viestiä aiemmin kokonaan.

Nyt vedät mutkia suoriksi minun mielestäni hyvin karkeasti ja käännät asiat noin päin, että "jos joku muu tekisi näin kuin minä niin".

Siinä olet väärässä, että ei olisi kiinnostanut mennä kyselemään jos joku muu olisi kyseessä. Ethän sinä nyt tiedä mitä minä tekisin eri tilanteissa, enkä minä mitä sinä. Jos joku muu haukkuisi striimissä esim. lihastohtoria vitun siimaksi ja samalla kyseenalaistaa koko kaverin osaamisen argumentillä, miksi se on noin vitun siima jos kerta tietää niin paljon lihaksen kasvatuksesta niin lopettaisin seuraamisen siihen paikkaan. Mutta sinun videoita katselen edelleen, siellä on paljon erittäin hyvää matskua ja suuri kiitos siitä.

Käsittääkseni tämä minun kysyminen sinulta ei ollut paskan kohdistamista sinua kohtaan vaan halusin kuulla miksi noin. Se ei ole mitään paskan antamista. Ja niinkuin tuli selväksi, asia oli vitsi. Vitsi jota en hyväksy siinä mielessä, että se meni henk.kohtaisuuksiin tunnettua henkilöä kohtaa joka tekee paljon hyvää tällä kuntoilun ja treenaamisen alalla.

Muuhun en jaksa ottaa kantaa kuin että "vitun siimaksi" kutsuminen mua naurattaa (mulle siis monesti tollein huudeltu töissä). Oli se vitsinä tai tosissaan heitetty. Toi "vitun siima" on jo sanontana niin vitsiltä kuulostava, oli asia yhteys mikä tahansa. Enkä oikein jaksa uskoa että lihastohtoriakaan tollaiseksi kutsuminen hetkauttaa. Sitten vielä sekin että olenhan mäkin "vitun siima" kun vertaa vaikka juuri Mikeen. Mike taas on siima kun vertaa vaikka Sihvoseen. Se vähän riippuu keneen henkilöön ketäkin vertaa.:LOL:

Ps. Se nyt varmaan kaikille on selvää että henkilön x ulkonäöllä ei ole suora yhteys hänen ammattitaitoon valmentajana. Joku voi olla siima ja silti helvetin pätevä valmentaja tai joku voi olla helvetin lihaksikas ja silti huono valmentaja. Tässä ulkonäkökeskeisessä lajissa vaan ihan luonnollisesti uskotaan sellaista henkilöä herkemmin joka ulkomuodoltaan näyttää siltä että painoja on joskus nosteltu. Esimerkiksi kuinka moni ottaisi dieettivinkkejä +30kg ylipainoiselta valmentajalta vai Mika Sihvoselta? Veikkaan että moni kallistuisi kuuntelemaan Sihvosta vaikka hänellä ei olisi valmentajana minkäänlaista kokemusta.

Muuhun en jaksa ottaa kantaa kuin että "vitun siimaksi" kutsuminen mua naurattaa (mulle siis monesti tollein huudeltu töissä). Oli se vitsinä tai tosissaan heitetty. Toi "vitun siima" on jo sanontana niin vitsiltä kuulostava, oli asia yhteys mikä tahansa. Enkä oikein jaksa uskoa että lihastohtoriakaan tollaiseksi kutsuminen hetkauttaa. Sitten vielä sekin että olenhan mäkin "vitun siima" kun vertaa vaikka juuri Mikeen. Mike taas on siima kun vertaa vaikka Sihvoseen. Se vähän riippuu keneen henkilöön ketäkin vertaa.:LOL:

Ps. Se nyt varmaan kaikille on selvää että henkilön x ulkonäöllä ei ole suora yhteys hänen ammattitaitoon valmentajana. Joku voi olla siima ja silti helvetin pätevä valmentaja tai joku voi olla helvetin lihaksikas ja silti huono valmentaja. Tässä ulkonäkökeskeisessä lajissa vaan ihan luonnollisesti uskotaan sellaista henkilöä herkemmin joka ulkomuodoltaan näyttää siltä että painoja on joskus nosteltu. Esimerkiksi kuinka moni ottaisi dieettivinkkejä +30kg ylipainoiselta valmentajalta vai Mika Sihvoselta? Veikkaan että moni kallistuisi kuuntelemaan Sihvosta vaikka hänellä ei olisi valmentajana minkäänlaista kokemusta.

Juu, kyllähän siimaks haukkuminen herättää lähinnä hilpeyttä. Vähä sama ku joku sanois hintiks tai homoks. Mut kai nää on sitte sellasia maailmankuvaan ja kognitioon liittyviä seikkoja...
Epäilen myös että Hulmin kaltanen kaveri ei olis moksiskaan, monestakin syystä...

Haha, eli jotkut häiriköt ovat huudelleet, kun olet vartijan hommissa ollut? Näytä ensi kerralla dorkalle pala. Tuo on kyllä juurikin niin, että lihaksikkuus tai lihaksettomuus ei itsessään kerro käytännössä mitään siitä, onko henkilöllä pätevyyttä kehonrakennusvalmentajana vai ei. Toki nyt jonkinlaista lajitaustaa ja kokemusta punttien kolistelusta pitäisi käytännössä olla, ja kisalavoille asiakkaita valmentavalla luulisi myös alunpitäen jonkinlaista kokemusta itselläänkin olevan kisaviimeistelyistä. Mutta ei se lihasmassan määrä tietenkään korreloi pätevyyttä valmennushommissa. Kyllä futiksessa, lätkässä ja muissa joukkueurheilulajeissakin on itsestäänselvää, että huippupelaaja voi olla surkea valmentaja, kun taas mitättömänkin pelaajauran tehnyt henkilö voi olla huippuvalmentaja. Esimerkiksi Jose Mourinhon pelaajaura oli hyvin vaatimaton.

Hulmi on mielestäni loistava bloggaaja. Omaa valtavan määrän tietoa treeenaamisesta ja ravitsemuksesta, ja osaa myös kirjoittaa hauskasti, selkeästi ja kiinnostavasti. Lihastohtori-kirja on lukulistallani seuraavien opusten joukossa. Hulmi on itseäänkin kynäniskaksi kutsunut, ja onhan netissä enemmänkin ollut tuota, että sitä haukutaan lihasmassan puutteesta, vaikka kehtaa itseään lihastohtoriksi nimittää. Joskus kirjoitti siitäkin aiheesta hauskasti, eikä todellakaan ottanut turhan vakavasti, vaan osasi myös nauraa itselleen. Että ei Miken "nimittely" Hulmia kiinnostane paskan vertaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom