OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Ja jos omaat lihaksia, et ole voinut mitenkään lukea kirjoja? Eli kaikenkaikkiaan, oli miten oli, tilanne nollaantuu ja tiedot käytännöstä ja teoriasta on arvotaan nolla jos omaat lihaksia. Sulla ei vain voi olla mahdollista tietoa kenenkään valmentamiseen.

Joo en edelleenkään ole sanonut noin :) Hyvä esimerkki on esim se Mike Israetel jos kirjotin oikein. Hyvässä lihassa, mutta silti fiksun olonen kaveri, eli ei ne tietenkään sulje toisiaan pois.

Mutta kuten sanottu, yleensä se paras valmentaja tai "tietäjä" ei ole kyseisen lajin harrastaja. Eihän tuo Boris Sheikokaan ole tainnut edes itse penkata 200 kiloa ja silti taitaa olla kaikkien aikojen menestynein voimavalmentaja.

Et varmaan katsonut sitä, miten pelleilin samalla kuvalla ja asennolla, että kummalta ottaisit vastaan neuvot lihaksenkasvatukseen. Muutenkin alkaa sylettään aivan satanolla tämä naturaalien länkytys teoriasta, oksettavaa tohua. Kukaan ei ole valmis uhraamaan hikeä salilla, vaan luetaan kirjoja ja sitten ollaan olevinaan. Kaikkia joilla on lihasta, dissataan joka vitun lävessä sen minkä keretään ja niitä joilla ei ole, ylistetään kuin jumalia.

Sitä vähättelyn määrää mitä olen itsekin kohdannut, ei voi edes laskea. Jokainen kotimainen bodari, jotka ovat kärsineet salilla, uhranneet terveyttään ja tehneet lihasmassaa, on jotain pohjasakkaa jota haukutaan joka paikassa. Kun taas sohvalla istuvat saavat ruusuja. Sitten kun nämä dissaajat löytävät aina jumalia sattumoisin niistä, joilla ei sitä lihasta ole, aivan käsittämätöntä.

Sano ite suoraan, kummalta sä ottaisit esim selkätreenin vedettäväksi? Ihan noin niinkuin objektiivisesti katsoen. Tiedän kyllä vastauksen jo, koska täällä ei arvosteta vittuakaan kokemusta, ei sitten niin pätkääkään. Käytäntö on täällä kirosana.

Voin vastata että ennemmin ottaisin vedettäväksi sulta Mike selkätreenin kuin Hulmilta. Mut kyllä mä siitä huolimatta kuuntelisin myös mitä Hulmilla on sanottavana. Vaikuttaa kyllä todella tietävältä kaverilta. Ja eihän se että jotain asiaa opiskellut teoriassa tarkoita sitä etteikö käytäntö olisi myös hallussa.
En minä Hulmia jumalana pidä mutta ei ole kyllä myöskään osunut silmään että esim hän olisi ketään bodaria haukkunut. Muutenkin kummastelen sitä näkökantaa että joku haukkuisi bodareita ja antaisi ruusuja sohvalla istujille...

Aivan varmasti on, enkä mä ole kieltänyt etteikö joku voisi olla kova valmentaja, vai olenko? Mähän olen kokoajan kyseenalaistanut vain ajattelun, että lihaksia omaava on hyödytön tietoinensa.
En ole ainakaan itse niin väittänyt, mutta en myöskään usko sitä, että automaattisesti se oma kunto olisi osoitus, että pystytään valmentamaan muita ammattimaisesti. Sinänsä suoraan se ei ole osoitus, kun ammattivalmentamisesta puhutaan, mistään. Treenineuvot ja dieettineuvot taas erikseen.

Otetaan siihen asiakkaiksi 100 moniongelmaista koko skaalalta, niin se oma treenihistoria ei ihan hirveästi yksinään riitä. Totesihan bodaukselle elämänsä pyhittänyt uttikin, ettei osaa valmentaa naisia.

Eikä hulmin opit/tekstit/kirjat ole suunnattu 20v reenanneille kisaileville kehonrakentajille. Ainakaan lähtökohtasesti.

Kysymys oli siinä- mikäli puhutaa samasta striimistä, että on paljon lisäravinteita jotka ei toimi tai on täysin turhia- ainakin suurimmalle osalle reenaajista. Se että onko buusterista tai ViNitrox™ ja VASO6™ l norvaliinista hyötyä raskaudesta 10 kiloo jäänyttä rasvasta eroon haluava yksinhuoltaja äiti onkin eri asia. Tai ainakaan lisäravinteena.

Kysymys oli siinä- mikäli puhutaa samasta striimistä, että on paljon lisäravinteitaa jotka ei toimi tai on täysin turhia- ainakin suurimmalle osalle reenaajista. Se että onko buusterista tai ViNitrox™ ja VASO6™ l norvaliinista hyötyä raskaudesta 10 kiloo jäänyttä rasvasta eroon haluava yksinhuoltaja äiti onkin eri asia. Tai ainakaan lisäravinteena.
Siinä irrotettiin mulle suoraan joku provokaatioksi väännetty lause, joka mulle antoi viestin, että lisäravinteet ovat turhia, ne kun ei ole. Sitten mä tapani mukaan pelleihin ja sattui olemaan Hulmin kuva netissä tietokoneen ääressä samanlaisella paidalla ja mä otan saman asennon ja sanon nauraen, että kummalta ottaisit neuvot vastaan. Se läppä meni suurimalle osalle isoksi nauruksi, mutta selkeesti osa on niin tosikkoja, että se vaivaa tosiaankin vielä pitkän ajan jälkeen. Se oli siis niinkuin 5 minuuttia viimeisen 500 tunnin striimauksesta, mutta ei se mitään, kunhan saadaan jotain paskaa väännettyä.

Meni maku seurata striimejä kun kaikki ei-pro bodarin massoissa olevat on vitun siimoja. Ei oma kunto ole mikään argumentti jos se on saavutettu eri asioita tekemällä kuin toinen, varsinkaan intran hyödyllisyyden suhteen. Ehkä sitten osa porukasta on liian tosikkoa jos tuon pitäisi olla hauska juttu.

Meni maku seurata striimejä kun kaikki ei-pro bodarin massoissa olevat on vitun siimoja
Onneksi kukaan ei pakota katsomaan. Se olis kamalaa jos joutuis itse katsomaan jotain Fortniten pelaamista.

Internet on todella outo paikka, mä olen nähnyt miten on pahoitettu mieli todella pahasti piposta sisällä, lippalakista väärinpäin, punaisista kegistä, vapottelusta, mun hiuksista, musiikista jne. Se on outoa huomata miten pienestä internetissä ihmiset vetää porot kolviin. Mietin vain miten ne samat tyypit selviää muuten elämässä, koska olisi aika raskasta harmitella kaikkea kokoajan.

Ja kun se on vielä totta, laihat on siimoja bodareihin verrattuna, esim minä olen siima moneen verrattuna. Miksi tosta nyt mielensä pahoittaisi?

Viimeksi muokattu:
Et varmaan katsonut sitä, miten pelleilin samalla kuvalla ja asennolla, että kummalta ottaisit vastaan neuvot lihaksenkasvatukseen. Muutenkin alkaa sylettään aivan satanolla tämä naturaalien länkytys teoriasta, oksettavaa tohua. Kukaan ei ole valmis uhraamaan hikeä salilla, vaan luetaan kirjoja ja sitten ollaan olevinaan. Kaikkia joilla on lihasta, dissataan joka vitun lävessä sen minkä keretään ja niitä joilla ei ole, ylistetään kuin jumalia.

Katsoin striimiä noihin kommentteihin asti ja vähän eteenpäin, kunnes päätin sen lopettaa. Provo ja vitsi on toki vitsiä, mutta en itse näe mitä järkeä on lähteä pelleilemään ja haukkumaan keskustelusta ulkopuolista ihmistä. Se kuitenkin oli mielestäni töykeää ja henkilökohtaisuuksiin menemistä. Kaikilla meillä tulee toki typeriä asioita suustaan, mutta päätin kysyä asiasta kun ajattelin, että tässä ketjussa saa striimin asioista jutella ja tuo oli sellainen asia mikä kävi mietityttämään.

Sitä vähättelyn määrää mitä olen itsekin kohdannut, ei voi edes laskea. Jokainen kotimainen bodari, jotka ovat kärsineet salilla, uhranneet terveyttään ja tehneet lihasmassaa, on jotain pohjasakkaa jota haukutaan joka paikassa. Kun taas sohvalla istuvat saavat ruusuja. Sitten kun nämä dissaajat löytävät aina jumalia sattumoisin niistä, joilla ei sitä lihasta ole, aivan käsittämätöntä.

Tähän nyt en itse ota kantaa, taisi olla siis yleisesti sanottu sinulta eikä suoraan minulle pelkästään. Itsellä nyt on lähinnä on tarkoitus bodailla ja elellä mahdollisimman terveellisesti tehden aerobista liikuntaa muutenkin kuin dietillä aerobisena ja voida hyvin vielä vanhanakin, toivottavasti onnistuu. Jotain ihan ok tuloksia varmasti olen naturaalille saavuttanutkin, mutta treenaamisesta on vielä paljon opittavaa niin kuin meillä kaikilla ;)

Sano ite suoraan, kummalta sä ottaisit esim selkätreenin vedettäväksi? Ihan noin niinkuin objektiivisesti katsoen. Tiedän kyllä vastauksen jo, koska täällä ei arvosteta vittuakaan kokemusta, ei sitten niin pätkääkään. Käytäntö on täällä kirosana.

Siis jos puhutaan ihan pelkästä selkätreenistä miten sen saa selälle parhaiten menemään ja selkää aktivoitua niin todennäköisesti sinulta sen ottaisin.

Viimeksi muokattu:
Kaikilla meillä tulee toki typeriä asioita suustaan, mutta päätin kysyä asiasta kun ajattelin, että tässä ketjussa saa striimin asioista jutella ja tuo oli sellainen asia mikä kävi mietityttämään.
Kuinka paljon sammakoita onnistuu välttelemään tommoisella määrällä tunteja? Väkisinkin kaikenlaista tulee sanottua ja vielä on suora lähetys. Mutta en mä siellä ala olemaan mikään jeesus joka koittaa olla pahoittamatta kenenkään mieltä, koska sitten ne pahoittaa mielen siitä, etten pahoita kenenkään mieltä. Kyse ei mun tapauksessa todellakaan ole siitä mitä teen, vaan kuka tekee. Jos kuka tahansa muu olisi kritisoinut tuossa tapauksessa, ei sua olis kiinnostanut pätkääkään mennä kyselemään. Mä en käytännössä voisi olla esillä missään, välttääkseni paskan.

Kuinka paljon sammakoita onnistuu välttelemään tommoisella määrällä tunteja? Väkisinkin kaikenlaista tulee sanottua ja vielä on suora lähetys. Mutta en mä siellä ala olemaan mikään jeesus joka koittaa olla pahoittamatta kenenkään mieltä, koska sitten ne pahoittaa mielen siitä, etten pahoita kenenkään mieltä.

Totta ja hyvähän se on, kun on huumoria matkassa. Mielenpahoituskulttuuri on kyllä nostanut pelottavasti päätään nykypäivänä, täysin turhista asioistakin suututaan. Ajattelin nyt kysyä asiasta, mietityttäisi varmasti sinuakin jos joku alalla tunnettu henkilö pitäisi striimejä ja rupeaisi haukkumaan ulkomuotoasi tai osaamistasi. Olisi varmaan selvinnyt minulle pidempään katsomalla, että täysin huumorilla mennään.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Ajattelin nyt kysyä asiasta, mietityttäisi varmasti sinuakin jos joku alalla tunnettu henkilö pitäisi striimejä ja rupeaisi haukkumaan ulkomuotoasi tai osaamistasi.
No musta on massiivinen määrä paskaa netissä, siis massiivinen, kymmeniä tuhansia viestejä vuosien varrelta esim ylilaudalla. Alkoi jo vuonna 2005 Jippiillä. Mä en ole tullut immuuniksi tolle sairaalle ajohahdille, vaan olen alkanut pitämään sitä normaalina. En siis ihmettelisi laisinkaan jos joku alkaisi jossain lähteessä arvostelemaan, saattaisi olla että vastaisin vain takaisin. Esim jos olen rauhassa enkä provoa missään mitään, en tee videoita, enkä liiemmin podcastejakaan, niin esim ylilaudalla sitten kaivetaan pakkotoistolta jotain 15 vuotta vanhoja juttuja, että saadaan tyydytettyä se vihantarve. Jos en edelleenkään tee mitään ihmeellistä, niin sitten ne koittaa huomion saada tekemällä kaikkea entistä tyhmempää. Nyt taas tästä Hulmi-jutusta, josta oikeasti on aikaa yli kuukausi, eikä siinä ole edes mitään, saadaan moneksi viikkoa ne vihaamaan. Miettikää sitä patologista vihan määrää ja erittäin omituista koukkua jossa ne ovat. Esittelin jossain striimissä aikoja sitten ehkä 20 sekuntia Japanista ostamiani punaisia JPN limited edition Supria, niin niin tarkkaan ne kyttää, että siitäkin oli screeni jaossa ja väännettiin jotain paskaa miten aikuinen mies ja kengät. Se on käsittämätöntä miten mielisairaasti ne ovat koukussa mun seuraamiseen, ikäänkuin ikuinen tarve imeä jotain mun tekemisistä, ehkä mäkin omaan samaa sitä vihaa kohtaan, saan siitä jotain.

Viimeksi muokattu:
Testasitko jo anthemia/ odotatko open betaa vai jääkö suoraan taka-alalle?
Vähän nyppi se, että demon pelaamisesta olisi pitänyt maksaa koko pelin hinta. Katotaan nyt jos siitä tulee ilmainen demo jakoon.

Toi podcastien laittaminen Spotifyihin oli hyvä veto. Voi kuunnella lenkeillä ja ajaessa. Kätevämpi kuin Soundcloud ja Youtubessa se ongelma, että ei pyöri taustalla vaan pitää pitää appi ja video aktiivisena.

Anthem will be getting a free demo; with the general release of the demo being from Friday 1st February 2019 until Sunday 3rd February 2019.
The specific times will be announced at a later date.
-EA ilmoittanut.

Toi podcastien laittaminen Spotifyihin oli hyvä veto. Voi kuunnella lenkeillä ja ajaessa. Kätevämpi kuin Soundcloud ja Youtubessa se ongelma, että ei pyöri taustalla vaan pitää pitää appi ja video aktiivisena.
Se nyt kesti laittaa sinne kun joko en osannut aikaisemmin tai sitten se systeemi on muuttunut. Naurettavan iisiä se nyt oli, aikaisemmin sinne piti erikseen hakea. Nyt vain rusautti sen sinne ja 15 minuutissa kaikki näkyi siellä. Se ottaa ne automaattisesti Soundclodista, joten sinne ne aina on laitettava.

Sellainen vain tuli tästä myötä mielensäpahoittamisesta mieleen, että eikös siinä ensin pitäisi siltä oikealta kohteelta kysyä, jonka puolesta mieltä pahoitetaan, että onko hän edes pahoittanut mieltään kyseisestä asiasta? Eikös tämä muuten ole ihan täysin sairasta toimintaa :sneaky:. Vai onko siinä tarve vaan väkisin pahoittaa mieli jostain, vaikka kohdehenkilö olisi kyseisten henkilöiden luulojen vastaisesti ottanut asia ihan huumorilla :whistle:

Sellainen vain tuli tästä myötä mielensäpahoittamisesta mieleen, että eikös siinä ensin pitäisi siltä oikealta kohteelta kysyä, jonka puolesta mieltä pahoitetaan, että onko hän edes pahoittanut mieltään kyseisestä asiasta? Eikös tämä muuten ole ihan täysin sairasta toimintaa :sneaky:. Vai onko siinä tarve vaan väkisin pahoittaa mieli jostain, vaikka kohdehenkilö olisi kyseisten henkilöiden luulojen vastaisesti ottanut asia ihan huumorilla :whistle:

Onkos tässä nyt joku mielensäpahoittanut tässä keskustelussa?

Anthem will be getting a free demo; with the general release of the demo being from Friday 1st February 2019 until Sunday 3rd February 2019.
The specific times will be announced at a later date.
-EA ilmoittanut.
Se demo on muuten nyt jo ladattavissa valmiiksi. Ite latasin jo viime viikonloppuna koska kusisella netillä +35Gt lataaminen vie tuskaisen kauan.

Se on outoa huomata miten pienestä internetissä ihmiset vetää porot kolviin. Mietin vain miten ne samat tyypit selviää muuten elämässä, koska olisi aika raskasta harmitella kaikkea kokoajan.

Mä taas oon saanut käsityksen että sä itse otat kaikesta esim. täällä kirjoitetusta erittäin helposti itseesi. Joten yhtä lailla niillä harmittelijoilla varmasti sujuu elämä kuin sinullakin.

Kirjoita vastaus...

Suositut

Back
Ylös Bottom