Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aika ylhäällä pidän kun mun välityksillä osuu hyvin reisiin sillai.Miten sul on jalat kun teet hackia? Oon aina pitänyt mahdollisimman ylhäällä jotta kulma olis pieni mutta nyt tein päinvastoin tai no suunnilleen keskellä ehkä vähän alempana ja tuntui viel enemmän etureisissä, oli paljon helpompaa päästä syvälle ja tuntui melkein että olisin ollut vahvempi
Tämmöinen pikkuinen huomio Twitchin puolelta, joka ainakin sai mut ajattelemaan. Mä kun olen semmoinen ihminen, että tykkään jeesaa monia varsinkin tuttuja ilman vastinetta ja tämän voi moni allekirjoittaa, niin twitchissa kun Pakkotoiston kanava kasvoi ja nousi hurjaa vauhtia rankeissa, alettiin hostaamaan striimin lopuksi jotain muita kotimaisia striimaajia. Suomalaiset noteeraa semmoisen reippaan viisinkertaisen ja joissain tapauksissa kymmenkertaisen hostin kiittämällä pari kertaa ja se siitä. Hosteja tehdään ihan vain supporttina niille, jotka ei pelaa, vaan pitää puheohjelmaa.
Mitään probleemaa tossa ei ollut, ennenkuin menin ja houstasin ison norjalaisen bodarin joka on Norjan kovimpia striimaajia. Ekalla kerralla kaveri kiittää ja pyytää kaikkia seuraamaan, selaa instan ja tilaa vielä meidän kanavan. Toisella kertaa menee ja selaa mun portfolion livessä läpitte kuvien osalta ja pyytää taas katsojiaan seuraamaan.
Mikä meitä suomalaisia vaivaa ja miksi ulkomaalaiset on huomattavasti avoimempia kaikelle?
Tämmöinen pikkuinen huomio Twitchin puolelta, joka ainakin sai mut ajattelemaan. Mä kun olen semmoinen ihminen, että tykkään jeesaa monia varsinkin tuttuja ilman vastinetta ja tämän voi moni allekirjoittaa, niin twitchissa kun Pakkotoiston kanava kasvoi ja nousi hurjaa vauhtia rankeissa, alettiin hostaamaan striimin lopuksi jotain muita kotimaisia striimaajia. Suomalaiset noteeraa semmoisen reippaan viisinkertaisen ja joissain tapauksissa kymmenkertaisen hostin kiittämällä pari kertaa ja se siitä. Hosteja tehdään ihan vain supporttina niille, jotka ei pelaa, vaan pitää puheohjelmaa.
Mitään probleemaa tossa ei ollut, ennenkuin menin ja houstasin ison norjalaisen bodarin joka on Norjan kovimpia striimaajia. Ekalla kerralla kaveri kiittää ja pyytää kaikkia seuraamaan, selaa instan ja tilaa vielä meidän kanavan. Toisella kertaa menee ja selaa mun portfolion livessä läpitte kuvien osalta ja pyytää taas katsojiaan seuraamaan.
Mikä meitä suomalaisia vaivaa ja miksi ulkomaalaiset on huomattavasti avoimempia kaikelle?
Ja sitten kuollaan ja perintöä piilotellaan jälkeläisten toimesta ja looppi on ikuinen koska Suomi ja vitun kommunistinen ilmapiiri.Joskus kuullu semmosta juttua että jotkut menestyneet maalaiskauppiaat ajelee tarkoituksella halvalla autolla,pukeutuu oman cittarinsa kuteisiin ja asuu selvästi tulotasoaan vaatimattomammassa omakotitalossa.Syynä kuulemma paikkakunnalla vallitseva kateus ja myrkyllinen ilmapiiri.
Vesa Keskinen,Kyösti Kakkonen ja jotkut muut elää sit ihan toisella tavalla,totuus taitaa olla siellä jossain!
Joskus kuullu semmosta juttua että jotkut menestyneet maalaiskauppiaat ajelee tarkoituksella halvalla autolla,pukeutuu oman cittarinsa kuteisiin ja asuu selvästi tulotasoaan vaatimattomammassa omakotitalossa.Syynä kuulemma paikkakunnalla vallitseva kateus ja myrkyllinen ilmapiiri.
Vesa Keskinen,Kyösti Kakkonen ja jotkut muut elää sit ihan toisella tavalla,totuus taitaa olla siellä jossain!Vois jopa väittää että kateuden pelko rajoittaa joidenkin elämistä ja ostoksia,mitä ne musta ajattelee jos ostan ton Mersun taidan sittenkin tyytyä Skodaan.
Huomenna tulee illemmalla varmaankin Jorsku. Ens viikon perjantaina sitten megastriimi, jossa koitan vetää 10 tuntia 18-04.Tuleekos tänään striimiä? Ei oo nyt viikkoon päässy paikalle.