OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Onko leffa vain faneille vai saako muut leffasta mitään jotka ei niin Queenistä välitä ?
No minä ainakin nautin kylmänväreistä useammankin kerran leffan aikana. Toki kaikki hitit on tuttuja mutta en omista yhtään levyä Queeniltä enkä ole sitä Youtubesta soittanut... paitsi koko loppuillan sen jälkeen kun leffan näin. Vaimolla sama reaktio ja sillä nyt ei ole mitään hajua kyseisestä orkesterista (muutamia hittejä lukuunottamatta). Se kirjoitti heti leffan jälkeen kaverilleen että "mä otan lapset hoitoon joku ilta ens viikolla, teidän pitää nähdä tää leffa".

Stadissa joka remontti kestää ikuisuuden. Mechelinin kadulla on sama kuoppa ollut kohta helvetin 3 vuotta. Eikä mikään ihme kun melkein joka kerta kun noita duunareita näkee, niin ne vain hengaa.

Hesarissa oli juttua Hämeentien remontin alkamisesta,mistä tuli tämä mieleen.miltäs siellä nyt näyttää,joko remontti on valmis kuten aikataulun mukaan pitäisi?

Pari vuotta sitten nain Queenin livena ja Adam Lambert oli laulajana. Varsin mainio laulaja Queenissa mielestani. Muutama vuosi sita ennen nain saman bandin ja laulajana oli Paul Rodgers. Se oli taytta kuraa. Olisi ollut kylla kiva nahda Freddie Mercury livena. Muistan nahneen dokumentin jossa kerrottiin etta Freddie oli epatodenakoinen rock tahti, syntymanimi Farrokh Bulsara, syntynyt intialaiseen perheeseen pienella afrikkalaissaarella. Sielta vaan nousi valovoimaiseksi rock tahdeksi.

Pari vuotta sitten nain Queenin livena ja Adam Lambert oli laulajana. Varsin mainio laulaja Queenissa mielestani. Muutama vuosi sita ennen nain saman bandin ja laulajana oli Paul Rodgers. Se oli taytta kuraa. Olisi ollut kylla kiva nahda Freddie Mercury livena. Muistan nahneen dokumentin jossa kerrottiin etta Freddie oli epatodenakoinen rock tahti, syntymanimi Farrokh Bulsara, syntynyt intialaiseen perheeseen pienella afrikkalaissaarella. Sielta vaan nousi valovoimaiseksi rock tahdeksi.
Näin lonkalta heitettynä, niin varmaan Dio ja Mercury rockhistorian mahtipontisimpia laulajia (osittain toki myös mielipidekysymys). Mercury oli ollut kova nähdä livenä, mutta olen liian nuori. Dion kerkesin nähdä ennen poisnukkumistaan.

BOOM!

Capture.PNG

Lauantaina 12.1 arvotaan 1700-2000 aikana striimissä 100 euron lahjakortti PTVGYM-kauppaan. Arvontaan osallistuvat kaikki kanavan tilaajat, eli pelkkä seuraaminen ei riitä. Tämä on viides subscriber-arvonta tässä kuussa ja näitä arvontoja tullaan pitämään joka kuukausi.

Kanavalle tästä. Pistäkää ainakin seurantaan, se on nopeaa, tunnarit facen kautta ja nimimerkin voi vaihtaa.

Ei s Lamberttihan ei ole täydellinen laulaja, äänialaltaan ei lähelläkään edes Martelia, mutta silti enemmän "showmies" kuin Martel tulee olemaan ikinä.
.
Musahommat on pitkälti makuasioita, mut ääniala ei ole yksi niistä. Ja tässä olet kyllä nyt väärässä. Lambert on sillä puolella se todellinen friikki.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Onko sulla @Mike enää snäpeti snäppiä ku en löydä tuolla pakkismike nimellä?
Ei oo enää eikä tuu. Mulle riitti se "huomenta" "öitä" atm" "gm" "inttiin" "dokaamassa" jne jne. Tota paukutettiin inboxiin sen verran paljon, että palvelusta tuli mulle rasite. Deletoin accountin.

Näin lonkalta heitettynä, niin varmaan Dio ja Mercury rockhistorian mahtipontisimpia laulajia (osittain toki myös mielipidekysymys). Mercury oli ollut kova nähdä livenä, mutta olen liian nuori. Dion kerkesin nähdä ennen poisnukkumistaan.

Samoilla linjoilla. Näin Lontoossa Paul Rodgersin kanssa ja ei se mennyt ihan niin syvälle kuin esiintyminen Lambertin kanssa. Mayn kitarointi ja se kokonaisuus meni kuitenkin siinä kohtaa selkäytimeen, koska tiesi että se saattaa olla ainoa kerta kun sitä tavaraa livenä on mahdollisuus kuulla. Kaisaniemen keikka meni tuosta kyllä yli. Itse olin liian junnu lähteäkseni yksin bändiä katsomaan Mercuryn vielä esiintyessä, sehän loppui jo aika kauan ennenkuin täältä lähti.

Leffa oli kyllä kylmäävän upea kokemus.En muista milloin olisi leffassa istunut kananlihalla.

Kyllä tässä painetaan ja josko taas videoitakin kerkeisi tekemään.

Onko ollut mitään vaiheita jolloin foorumilla olisi ollut tavanomaista hiljaisempaa? Pakkotoisto on oletettavasti pysynyt aika pinnassa koko olemassaolon aikana, monta foorumia on jotka ovat ns. kuolleet tyystin.

Onko ollut mitään vaiheita jolloin foorumilla olisi ollut tavanomaista hiljaisempaa? Pakkotoisto on oletettavasti pysynyt aika pinnassa koko olemassaolon aikana, monta foorumia on jotka ovat ns. kuolleet tyystin.
No viime kesä ainakin kun se oli sairaan kuuma. Se on ollut isoin notkahdus.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom