OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Eikö se on vähän sama juttu kuin vartalokateus? Voi olla kateellinen mutta jos tetäisi paljon duunia joutuu tekemään sen eteen niin huomaa että ei ehkä kuitenkaan. Tunnen menestyneitä yrittäjiä ja ne tekee kaikki helvetisti duunia ja harvoin pitävät mitään lomia jne. Hienot talot ja autot mutta en tiedä olisinko valmis siihen itse

Mitään ei saa mukaansa hautaan joten miksi olla kateellinen toisen omaisuudesta? Enemmän kateellinen olisin niille ketkä pääsevät elämässä helpoimmalla.

Mitään ei saa mukaansa hautaan joten miksi olla kateellinen toisen omaisuudesta? Enemmän kateellinen olisin niille ketkä pääsevät elämässä helpoimmalla.
Sen ku tietäis, se ei lopu pelkkään kateuteen, vaan kääntyy uskomattomaksi vihaksi. Se on mielisairaus mun mielestä. Kytätä nyt jonkun elämää ja sitten levitellä sitä pitkin nettiä täysin valheellisena vuosia putkeen.

Kopioitu Salkunrakentaja sivulta:

Hyvin kerrottu tuossa.

Tämä perinteinen lausahdus lienee lajissaan typerin ja masentavin suomalainen sananlasku. Taustalla on yksinkertainen ajatus siitä, että kaikki maallinen omaisuus on laitettava elon tiellä haisemaan, koska mitään ei saa mukaansa siirryttäessä ajasta ikuisuuteen.
Sananlasku sopii toki perisuomalaiseen synkkään ajatusmaailmaan ja siitä haetaan voimaa silloin kun ongelmat rahan kanssa käyvät ahdistavaksi.

Viimeksi muokattu:
Itse olen todella kateellinen ihmisille omaisuudesta, ulkonäöstä ja esim. jostain taidosta, mitä itse en hallitse. Mutta en mä ikinä siitä vihainen ole enkä mustamaalaa ketään kateuden vuoksi. Päinvastoin hehkutan sitä niille ääneen! Mutta kateutta se kuitenkin on. Posin kautta:)

Itse olen todella kateellinen ihmisille omaisuudesta, ulkonäöstä ja esim. jostain taidosta, mitä itse en hallitse. Mutta en mä ikinä siitä vihainen ole enkä mustamaalaa ketään kateuden vuoksi. Päinvastoin hehkutan sitä niille ääneen! Mutta kateutta se kuitenkin on. Posin kautta:)
Juuri olin samaa tulossa kirjoittamaan.
Myönnän olevani kateellinen rikkaille, lihaksikkaille, hyvän karisman omistaville jne.
Mutta silti en hauku heitä missään tai tee kaikkeani yrittääkseni pilata heidän elämänsä tai tuoda pahaa mieltä.
Jos nään helvetin komean auton parkissa (ja yleensä kalliin) niin heitän omistajalle että "helvetin makee auto sulla!"

Jos nään helvetin komean auton parkissa (ja yleensä kalliin) niin heitän omistajalle että "helvetin makee auto sulla!"
Samoin minä, peukkua ylös. Valitettavan moni tosin ottaa siitä kuvan, etsii rekkaritiedot ja sitten vittuilee minkä kerkee kaikella mahdollisella, vaikka nyt vanteiden värillä, kunhan vain saa oman elämänsä tuntumaan paremmalta. Sitten kun niiltä tota kysyy, vastaus on "Miksi kukaan olisi tommoisesta kateellinen, mun isillä on tesla". Johon voi taas kysyä, no mikä tarve on ylipäätänsä tohon armottomaan vihaan?

Se ei riitä, että yksin vihaa jotain, vihaajalla on aivan patologinen tarve levittää sitä sanomaansa.

https://www.demi.fi/keskustelu/musa-kaikki-cheek-vihaajat-tanne

Ja katsokaas kun vain vihaajalla on oikeus olla äänessä.

Ja ainiin, eikö tämän keskustelun nimi oo "kaikki cheekin vihaajat tänne!"
Nii miks te poski fanittajat tuutte vittu tänne inisee.
Miten se teijän persettä kutittaa?
~Not ur bisnes bitches~

Viimeksi muokattu:
Kaikki suomalaiset on kateellisia mutta tässä ketjussa kukaan ei ole vaikka kaikki ovat täysverisiä suomalaisia :D
Hassua että tämä pieni "kaikkien kaveri ja onnellinen kaikkien puolesta"-ryhmä on tässä ketjussa,koska teitä ei muita suomessa ole kun muut on kateelisia :D
Tätä samaa kuulee joka paikassa,face,insta jne. että suomalaiset on kateellisia mutta itse ei tosiaan ole.Kaikki muut on.Ihan kaikki.Mutta en minä.
Ketkä ne sitten on kateellisia kun kaikki hokee etten minä ainakaan vaan kaikki muut ja ne kaikki muut hokee samaa fraasia "En minä ainakaan"
Niillä on jokin ongelma jotka jumittuu tuota hokemaan kuin levysoitin "en min,en minä,vaan sinä,sinä,sinä ja muut,muut"
Ja uskokaa pois,ulkomailla se kateellisuus vasta onkin,jopa tappavaa.
Itsekään en ole kateellinen.Muut on.

Eiköhän kaikki kadehdi jossain vaiheessa elämää, onko se hetkittäinen tunne vai pitkäaikainen katkeruus. Mutta entä ne kateelliset jotka kantaa kaunaa ja vihoittelee, arvostelee ja kritisoi kateellisuuden piikkiin?

Kateutta on monenlaista, toiset osaavat suhtautua siihen rakentavasti jotkut purkavat sen suoraan siihen joille ovat kateellisia.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Kaikki suomalaiset on kateellisia mutta tässä ketjussa kukaan ei ole vaikka kaikki ovat täysverisiä suomalaisia :D
Hassua että tämä pieni "kaikkien kaveri ja onnellinen kaikkien puolesta"-ryhmä on tässä ketjussa,koska teitä ei muita suomessa ole kun muut on kateelisia :D
Tätä samaa kuulee joka paikassa,face,insta jne. että suomalaiset on kateellisia mutta itse ei tosiaan ole.Kaikki muut on.Ihan kaikki.Mutta en minä.
Ketkä ne sitten on kateellisia kun kaikki hokee etten minä ainakaan vaan kaikki muut ja ne kaikki muut hokee samaa fraasia "En minä ainakaan"
Niillä on jokin ongelma jotka jumittuu tuota hokemaan kuin levysoitin "en min,en minä,vaan sinä,sinä,sinä ja muut,muut"
Ja uskokaa pois,ulkomailla se kateellisuus vasta onkin,jopa tappavaa.
Itsekään en ole kateellinen.Muut on.
Tää on vähän sama kun matut väittää, että suomalaiset pelkäävät heidän vievän kaikki naiset ja työpaikat. En ole vittu kertaakaan kuullut yhdenkään suomalaisen sanovan niin.Eikä kyllä aukee tää kateus juttukaan, jokainen vihapuhe kuitataan aina kateudella.

Jokseenkin samaa mieltä tuosta asiasta - se että jonkun persoona esim ärsyttää ei tarkoita automaattisesti että olisi toiselle kateellinen. Oli syy mikä tahansa niin jos kääntyy henkilövihaan vaan julkisen kuvan perusteella niin onhan se aika surullista... First world problems

Millos Mike Vertin kanssa kuvaamaan Vertin uudelle salille? Ois hienoa kuulla Vertin ajatuksia projektista podcastissa tai muuten vain mies saada kameran eteen.

Aholan Jouko olis mielenkiintoinen vieras kanssa, eikös hänkin tässä taannoin avannut kuntosalin? Jotain yhteistreeni pätkää tms olisi hieno nähdä hänenkin kanssa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom