OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Mike onko tuo foorumi softa joka arpoo tägit alueisiin vai lisääkö joku noita ihan läpällä? Esim kamppailulajien nykkeilyosiossa tägi #fisting

Toinen kyssäri, rakentaisitko (bodymielessä) naturaalin jalkatreenit pääosin kyykyn ja maven/sjmv ympärille lisäten apuliikkeitä, vai enempi vaihdellen prässiä, hackia, koukistuksia, ojennuksia ja muita liikkeitä/laitteita?

Joskus kuullu semmosta juttua että jotkut menestyneet maalaiskauppiaat ajelee tarkoituksella halvalla autolla,pukeutuu oman cittarinsa kuteisiin ja asuu selvästi tulotasoaan vaatimattomammassa omakotitalossa.Syynä kuulemma paikkakunnalla vallitseva kateus ja myrkyllinen ilmapiiri.

Vesa Keskinen,Kyösti Kakkonen ja jotkut muut elää sit ihan toisella tavalla,totuus taitaa olla siellä jossain!Vois jopa väittää että kateuden pelko rajoittaa joidenkin elämistä ja ostoksia,mitä ne musta ajattelee jos ostan ton Mersun taidan sittenkin tyytyä Skodaan.

Allekirjoitan tämän.
Toisaalta osa suomalaisista myös hoksaa sen, että jos kaupan takapihalla on kahensadantonnin kiesi, niin se on siellä paikoitellen 7 päivää viikossa... Tästä voi vetää johtopäätöksiä, että millä se kiesi sinne on hankittu... Töillä vai tuurilla...
Itse en kuulu kateellisiin. Mun mielestä jopa poliitikot pääosin ovat pätäkkänsä ansainneet. Kuitenkin "kivaa" duunia sekin, kun päättäs mitenpäin vaan niin tulee paskaa niskaan ja tappouhkausta postilaatikkoon.

Tämän takia tunnen osittain onnellisuutta esim. siitä että Mikella on pähee auto. Jos vatanen pystyy salibusineksella saamaan jotain karheeta kiesiä allensa, niin helvetin hyvä.

Ei oo multa pois, jos jollain toisella menee hyvin. :)

Mike onko tuo foorumi softa joka arpoo tägit alueisiin vai lisääkö joku noita ihan läpällä? Esim kamppailulajien nykkeilyosiossa tägi #fisting

Toinen kyssäri, rakentaisitko (bodymielessä) naturaalin jalkatreenit pääosin kyykyn ja maven/sjmv ympärille lisäten apuliikkeitä, vai enempi vaihdellen prässiä, hackia, koukistuksia, ojennuksia ja muita liikkeitä/laitteita?
Tagit laittaa aina ketjun perustaja.

Oli natu tai ei, niin reisiäkin kannattaa rasittaa monesta eri kulmasta, mutta perustaa jalkatreenit raskaisiin perusliikkeisiin. Toki sitten on niitä, joille ei kyykky sovi, salin hacki on paska jne. Silloin on pakko jumittaa niihin toimiviin liikkeisiin.

Itse taas pidän pientä kateutta terveenä ominaisuutena, joka saa ainakin minut panostamaan enemmän siihen, mikä minulle on tärkeää.
Joo jos se on tervettä kateutta. "Vittu kun tolla on tollai asiat" "Piru ku mullakin olis tollai asiat".

Joo jos se on tervettä kateutta. "Vittu kun tolla on tollai asiat" "Piru ku mullakin olis tollai asiat".
Eikö tuo ole juuri sen perinteisen suomalaistyyppisen kateuden ja amerikkalaisen kateuden ero. Täällä vaan jumitaan kateudessa ja katkeruudessa ja toivotaan salaa pahaa menestyvämmille. Amerikassa taas kateus on melkeinpä sen menestyvämmän ihailua ja halutaan imeä hänestä tietoa miten menestytään ja sitten itsekin toteutetaan. Ainakin näin kärjistetysti.

Eikö tuo ole juuri sen perinteisen suomalaistyyppisen kateuden ja amerikkalaisen kateuden ero. Täällä vaan jumitaan kateudessa ja katkeruudessa ja toivotaan salaa pahaa menestyvämmille. Amerikassa taas kateus on melkeinpä sen menestyvämmän ihailua ja halutaan imeä hänestä tietoa miten menestytään ja sitten itsekin toteutetaan. Ainakin näin kärjistetysti.
Kyllä Suomessa odotetaan epäonnistumista ja toivotaan sitä, sitten kun se mahdollisesti tapahtuu, revitään siitä kaikki onni irti. Sitten kun yksilö on aivan pohjalla, niin se mystisesti muuttuu hyväksi tyypiksi koska sitä voi sääliä, eikä kateuteen ole enää tarvetta.

miten mike reenaat rintaa nykyään? oletko koittanut alaviistopenkkiä loukkaantumisen jälkeen, voisi olla hyvä kun ei venytä niin paljoa?

miten mike reenaat rintaa nykyään? oletko koittanut alaviistopenkkiä loukkaantumisen jälkeen, voisi olla hyvä kun ei venytä niin paljoa?
Paljon alle flyesiä ja sitten vipukoneita. Ylärintaa pitää treenaa joten ei alaviistoa.

Tuosta kateudesta sen verran, ettei se mikään suomalaisten yksinoikeus ole. Esimerkiksi jossain jenkeissä muusta porukasta erottumiseen tarvitaan vähän muutakin kuin pelkästään hieno auto - annapas olla jos uuden auton lisäksi olet kouluja käynyt alle nelikymppinen perheenisä (lapsia enemmän kuin kaksi) etkä ole korviasi myöten veloissa, niin johan alkaa kyräily. Ateismista saa vielä lisäbonukset. Sielläpäin ei ole sallittua "keski-ikäistyä" liian nuorena.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Suomalaisten kateudesta voin ulkomailla vuosikymmenia asuneena sanoa sen etta on siina jotain harvinaisen perverssia. Kateutta on kaikkialla ja katkeraa ja negatiivista, mutta erona on mielestani se etta yleensa muualla kateelliset on vahaosaisia ja muutenkin valittaa kaikesta, eli valtio on paska, palkat on pienet, sosiaalituet on riittamattomat, mulle kaikkea lisaa jne.

Suomalaisten kateudessa on se ero etta kateellisella henkilolla voi suuremmassa nakovinkkelissa asiat olla todella hyvin mutta silti kateus roihahtaa kuin viha jos jollain on jota itsella ei ole. Ehka tama luonteenpiirre on ollut tarkeassa asemassa selviytymisen kannalta vuosisatojen aikana kun Suomessa on ollut vaikeita ja kylmia vuosia. Muuta ei itselle ainakaan tule mieleen.

Suomalaisten kateudessa on se ero etta kateellisella henkilolla voi suuremmassa nakovinkkelissa asiat olla todella hyvin mutta silti kateus roihahtaa kuin viha jos jollain on jota itsella ei ole
Tää onkin vähän outoa, olen huomannut semmoisen ilmiön, että suomalaiset näkee suhteettoman paljon vaivaa muiden tekemisestä joka ei omaan elämään vaikuta millään tapaa. Muiden tekeminen on aivan mielisairas magneetti ja sen sijaan, että vitut välitettäisiin, suorastaan ruoskitaan itseään toisen tekemisillä ja kun siitä tulee paha olo, niin se vain lumipalloefektin kaltaisesti kasvaa häiriintyneeksi vihaksi joka johtaa armottomaan pakonomaiseen tarpeeseen seurata tätä vihaamaansa kohdetta kaikkialla.

Onhan meillä vanha sanonta: Kell' onni on, se onnin kätkeköön.

Eino Leinon laulu onnesta.

"Kell’ onni on, se onnen kätkeköön,
kell’ aarre on, se aarteen peittäköön,
ja olkoon onnellinen onnestaan
ja rikas riemustansa yksin vaan.

Ei onni kärsi katseit’ ihmisten.
Kell’ onni on, se käyköön korpehen
ja eläköhön hiljaa, hiljaa vaan
ja hiljaa iloitkohon onnestaan."

Selittää hyvin suomalaisuutta, Suomalainen kateus on vahingoniloista toivotaan että joku epäonnistuisi.

Jos artikkeliin on uskominen, valtio johon voisi niin sanotusti lähteä kateutta pakoon on Japani. Jossa on kyllä kateutta, mutta siinä kulttuurissa sitä pidetään rumana tunteena. Mutta siellä ollaan hyvin kilpailuhenkisiä.

https://yle.fi/uutiset/3-8642583

E. Ja Malissa on ns. tervettä kateutta.

Keskimääräiset katsojat on noussut komeesti.

Screenshot 2019-01-21 at 11.27.51.png

Kaikki suomalaiset on kateellisia mutta tässä ketjussa kukaan ei ole vaikka kaikki ovat täysverisiä suomalaisia :D
Hassua että tämä pieni "kaikkien kaveri ja onnellinen kaikkien puolesta"-ryhmä on tässä ketjussa,koska teitä ei muita suomessa ole kun muut on kateelisia :D
Tätä samaa kuulee joka paikassa,face,insta jne. että suomalaiset on kateellisia mutta itse ei tosiaan ole.Kaikki muut on.Ihan kaikki.Mutta en minä.
Ketkä ne sitten on kateellisia kun kaikki hokee etten minä ainakaan vaan kaikki muut ja ne kaikki muut hokee samaa fraasia "En minä ainakaan"
Niillä on jokin ongelma jotka jumittuu tuota hokemaan kuin levysoitin "en min,en minä,vaan sinä,sinä,sinä ja muut,muut"
Ja uskokaa pois,ulkomailla se kateellisuus vasta onkin,jopa tappavaa.
Itsekään en ole kateellinen.Muut on.

Sillon kun sulla on streami Switchissä päällä, tulee striimin äänet jostain syystä läpi tänne Pakkotoistolle lähes joka Threadiin. Jätkä kummittelee täällä. :D

Sillon kun sulla on streami Switchissä päällä, tulee striimin äänet jostain syystä läpi tänne Pakkotoistolle lähes joka Threadiin. Jätkä kummittelee täällä. :D

Streamista foorumille ilmestyvän pop-upin ei pitäisi tuottaa ääntä. Sen pitäisi tulla aina äänettömänä, mutta sitten jos klikkaat siitä pop-upista se poistaa muten. Ja kerran, kun sen raksista suljet, niin toista kertaa samasta lähetyksestä se ei tule.

Vähän tapauskohtaista, että miten tuota kateellisuutta ajattelee. En mä jaksa kadehtia kenenkään materiaa. Tänä päivänä kuka tahansa töissä käyvä ja luottotiedot omaava tuntuu saavan kaupasta mukaan sen kateutta herättävän auton. Jos ei muuta, niin käytettynä. Sama asuntojen kanssa, tuntuu että 300ke ei oo mitään ja ei edes tarvitse olla kummoisia tuloja. Kaiken halvemman krääsän taas saa osamaksulla. Ei tarvita mitään muuta kuin luottotiedot. Sivuhuomautuksena ei tarvitse ihmetellä, miksi sen porukan määrä, jolla niitä ei enää ole senkun kasvaa.

Tai joku lähtee yrittäjäksi ja menestyy. Miten se on minulta pois? Aika montaa puolituttua henkilöä oon aiheesta jututtanut ihan uteliaisuuttani, että miten se ura alkoi, oliko vastoinkäymisiä, riittikö silloin uskoa jne. Yllättävän moni juttelee aiheesta ihan mielellään, kun huomaa että en mä ole aiheesta mitenkään katkera, vaan lähinnä utelias.

Voin mä sen sanoa, että on joskus harmittanut, kun haet töitä ja työpaikka menee eri henkilölle ihan sillä, että toinen hakija on tyyliin työnantajan vanha naapuri tai muuta yhtä järkevää. Toisin sanoen paikka oli vain näön vuoksi auki, että saadaan rekryvelvoitteet täytettyä. Noh, siinäkään ei auta kuin tehdä parhaansa ja hyväksyä lopputulos, ei se katkeroituminen sitä omaa elämää yhtään paremmaksi muuta.

Tuntuu että täällä aina samat henkilöt nostamassa kateellisuuskorttia esille... Tätä foorumia kun lukee saa sellaisen kuvan että kaikki olisi kateellisia jos semi ok tulot, hieno auto alla ja tyttöystävä mallia nuorempi. Ei ole tällä foorumilla vielä tullut vastaan sellaista menestystarinaa josta oikeasti olisi syytä olla kateellinen. Mielestäni hienoa että joku saa elantonsa yrittämällä koska ainahan yrittämiseen liittyy riskejä. Mutta suuri osa yrittäjistä joutuu tekemään enemmän työtä kun palkkatyöläinen saavuttaakseen saman ansiotason (varsinkin yrityksen alkutaipaleella) joten eihän siinä mitään kadehdittavaa ole, arvostan kyllä niitä jotka valitsevat sen tien...

Back
Ylös Bottom