OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Itse helposti lihovana valtan noita "vaharasvaisia" jauhelihoja. 10% rasvaa tarkoittaa sita etta lihasta tulee 47% kaloreista ja rasvasta 53%. Toki jos ruokavalio on kohdallaan ja tuohon ei tarkkelysta lisaa niin homma voi toimia ihan OK. Keskivertokansalainen vaan yleensa tekee rasvasta ja jauhoista tuohon paalle kastikkeen ja siihen viela perunat tai pastaa, ja sitten ihmetellaan etta miksi lihotaan. Itse suosin kanaa jossa on pari prosenttia rasvaa.

Ei se lihominen siitä jauhelihasta johdu, vaan kokonaisuudesta.

Ei se lihominen siitä jauhelihasta johdu, vaan kokonaisuudesta.

Ei tietenkaan mutta harva ymmartaa "vaharasvaista" jauhelihaa ostaessaan syovansa ironisesti enimmakseen rasvaa. Netissa yksi lisaravinnepulju mainosti proteiinipatukoita ja huomautin niille etta rasvasta ja hiilareista tulee kummastakin enemman energiaa kuin proteiinista. Varsinainen "proteiini"patukka

Tottakai markkinointimielessa ei olisi kovin fiksua myyda jauherasvaa tai rasvapatukoita, vaikka se lahempana faktaa olisikin.

Jauhelihastahan sen rasvan poistaminen paistamisen yhteydessä on melkosen helppoa,osan imee liesituuletin ja loput voi valuttaa vaikka tyhjään rahkapurkiin.Ei rasvaa viemäriin.

Twitch pop-up tulee ainoastaan kerran per stream, JOS sen sulkee raksista. Näin ei häiritse enään saman lähetyksen aikana.

Ei pystyny sulkemaan sitä siitä ruksista, koska se koko ikkuna katosi heti jos scrollasin sivua tai siirsin hiiren sen twitch ruudun päälle.

Ei pystyny sulkemaan sitä siitä ruksista, koska se koko ikkuna katosi heti jos scrollasin sivua tai siirsin hiiren sen twitch ruudun päälle.
Siinä on oikeassa yläkulmassa ruksi, eikä sen pitäis kadota kun vasta muutaman sekunin päästä. Päivitä selain. Se pop uppi toimii aivan oikein, sulla on jotain rikki.

Niin, ja kelaa, kun vedät 10 grammaa oliiviöljyä niin 100 % kaloreista tulee rasvasta. :cautious:

Joo, harva tosin menee lankaan jos ymmartaa etta oljy = rasvaa. Jos kalorifaktojen mukaan mentaisiin niin 10% nautajauheliha olisi nimeltaan "vahaproteiininen jauherasva". Myynti voisi tosin vahan karsia.... :LOL:

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Itse oon nyt pari vuotta putkeen syönyt vaan sitä Atrian tiiviiks pakattua 10% nautaa ja kerran ostin normi pakettiin pakatun niin on muuten aikamoinen makuero. Pakko oli roskiin heittää kun niin etova maku.
Ja tuossa Atriassa ei oo niitä narskuvia tai kovia jänteen/luun palasia

No ostaa sitte sitä 7% ni lähtee 3% pois. Kohta varmaa joku marmattaa et liian kallista..
Jos vaihtaa 10-prosenttisen jauhelihan 7-prosenttiseen, tiputus prosenteissa on toki 30 %.

Mutta en minäkään ymmärrä tuota @denniszeimsin pointtia, vaikkakin matikka sen takana on selkeää. Mitä väliä, vaikka rasvasta tulisikin puolet yhden ruoan kaloreista? Sitä rasvaa kun nyt pitää kuitenkin tulla se noin gramma per (rasvaton) painokilo päivässä, eikä sillä ole mitään merkitystä, vaikka osa siitä tulisikin jauhelihan muodossa.

Kannattaa vaan syödä kanaa jos on vaikeaa saada tota jauhelihaa mahtumaan makroihin.
Itse teen niin että jos syön kanaa, lisään sen ja riisin sekaan öljyä. Jos taas jauhelihaa, jätän sen öljyn pois. Yksinkertaista ja helppoa.
Just näin.

0A3A4CD0-E07E-43CB-B336-3C9E456D7176.jpeg

Itse helposti lihovana valtan noita "vaharasvaisia" jauhelihoja. 10% rasvaa tarkoittaa sita etta lihasta tulee 47% kaloreista ja rasvasta 53%. Toki jos ruokavalio on kohdallaan ja tuohon ei tarkkelysta lisaa niin homma voi toimia ihan OK. Keskivertokansalainen vaan yleensa tekee rasvasta ja jauhoista tuohon paalle kastikkeen ja siihen viela perunat tai pastaa, ja sitten ihmetellaan etta miksi lihotaan. Itse suosin kanaa jossa on pari prosenttia rasvaa.

Meikä ei nyt tajua yhtään mitä selität denniszeims..

Eli, mitä sinä sanoa?

Minäkään en ymmärrä mitä se hortoilee :O varmaan syöny vahingossa liikaa 10% jauhelihaa

Piti ihan itsekin laskea - päädyin 54%.

Eli 100g sisältää 10g rasvaa (90 kcal) ja 19g proteiinia (76 kcal) eli yht 166 kcal. Rasvan osuus kokonaiskaloreista on 90/166=54%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom