OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

3 kpl M-Nutrition EAA+ -25%
Snadit nousut katsojissa ilman mitään erikoista muutosta kontenttiin.

Pakkotoiston online notifikaatio toimii aivan sairaan hyvin. En tiedä millä sais noin paljon pysyvää nousua aikaan.

Screenshot 2018-12-20 at 0.02.50.png

Onkohan täällä joku vika vai pomppaako tarkotuksella toi kello mainos video vähän väliä esiin?
Aukeaa siis itsestään samalla lailla kuin olisi klikannut ko. Mainosta.
Ei joka kerta tule kun jonkun ketjun aukaisee mutta ehkä noin joka kolmas kerta, kun jonkun ketjun aukaisee niin pomppaa esiin.
Todella ärsyttävä.

Joo täälläkin pomppii. Tommoset mainokset vaan ärsyttää. Sit kaupoilla kun näkee kyseisen tuotteen niin ostaa sen kilpailevan yrityksen tuotteen ihan vaan koska se mainos ärsytti eikä halua tukea sellaista.

Kyllä selvitään.
Hienoa, eka kerta koskaan ja olen ohjeistanut kyllä että noita ei saisi tulla. No nyt kuitenkin tuossa kampanjassa semmoinen on ja noi ei kauaa ole, sen verran kalliita ovat. Ja tosiaankin, vaikka niistä hilloa saakin kunnolla, niin en niitä ole sallinut. Että jatkossakin ne koitan pitää poissa, että ne jotka ei niitä varmasti halua, kannattaa sitten jotenkin tätä sivustoa tukea, vaikka ostaa ravinteensa tosta bannerien kautta.

Meille Pakkotoiston jäsenille mainokset mahdollistavat ilmaisen pääsyn saitille ja saamme katsella videoita, valokuvia ja kuunnella podcasteja. Mike taas pystyy järjestämään ja pyörittämään näitä palveluita ja ansaitsemaan palkkansa. Loppujen lopuksi sangen loogista ja hyvin organisoitua täältä ruudun takaa ajateltuna. (y)

Itseäni myös ilahduttaa, kuinka Miken työllään antaa lisänäkyvyyttä kilpailijoille ja myös jakaa omaa tieto-taitoaan treenaamiseen liittyvissä asioissa. Kaikista parasta se on nuorempien kilpailijoiden kohdalla, mutta ei se ikää katso. Esimerkkinä olkoon Leskisen Jari, joka lienee ottaa vastaan kaikkea uutta ainakin kokeiluun, jotta saisi kehitystä aikaiseksi.

3 kpl Supermass Nutrition PRO BURN

Vahva rasvanpolttaja kapselimuodossa

-25%
Huomenna neljäs viikko putkeen kun taas meen Leskisen ja Pasin kanssa tekemään selkää. Vuoroviikoin olen rakentanut soutu/veto treenit ja huomenna rajua soututreeniä taas ja se tullaan striimaamaan klo 1800.

Ei kyl pitäs olla kellekkää ylitsepääsemätöntä klikata sitä mainosta ruksista kii. Jos noilla mainoksilla pakkis rullaa nii ite ainaki kestän sen vaikka ei tossa mitää kestämistä sinääsä ees oo :D

En osaa laskea montako sataa kiloa on tullut elämän aikana paistettua jauhelihaa, mutta nyt ihan vahingossa törmäsin ohjeisiin, miten senkin paistaminen voidaan optimoida.

Eli esim 400g paketti heitetään semmoisenaan pannulle ja sitä paistetaan kuin pihviä kummaltakin puolelta. Sitten se halkaistaan 4 osaan ja sitten niitä paistellaan kummaltakin puolelta. Lopuksi palasiksi kokonaan ja perään jauhelihamaustetta ja vähän curryä. On meinaan mehukkaampaa liha noin tehtynä.

En osaa laskea montako sataa kiloa on tullut elämän aikana paistettua jauhelihaa, mutta nyt ihan vahingossa törmäsin ohjeisiin, miten senkin paistaminen voidaan optimoida.

Eli esim 400g paketti heitetään semmoisenaan pannulle ja sitä paistetaan kuin pihviä kummaltakin puolelta. Sitten se halkaistaan 4 osaan ja sitten niitä paistellaan kummaltakin puolelta. Lopuksi palasiksi kokonaan ja perään jauhelihamaustetta ja vähän curryä. On meinaan mehukkaampaa liha noin tehtynä.

Ne on pirun käteviä ne vakuumipakatut atrian 400g 10% naudanjauheliha paketit. Se on niin tiivis köntti, että sen pilkkoo tosiaan kätevästi paloiksi tai kimpaleiksi haluamallaan tavalla ja sitten paistaa ne mediumiksi. Jumalauta, että on mehukasta ja hyvää.

Mun mielestä jo aikoinaan Gymlogin FoodCornerissa oli tämä "kikka". Jokatapauksessa noinhan se jauheliha ehdottomasti kannattaa paistaa, nopeuttaa myös prosessia.

Varmaan pitkälti makukysymyksiä. Itse tykkään paistaa jauhelihan läpikypsäksi ja hieman kuivahkoksi. Ensin lämmitetään pannu kuumaksi, heitetää siihen 100-150g jauhelihaa niin että siihen osaa saa kunnon karamellisoinnin pintaan. Sen jälkeen loput lihat pannulle ja paisto kunnolla ruskeaksi. Mutta makuasioitahan nämä on. Lähinnä vain viittauksena siihen, että kannattaa kokeilla niitä erilaisia tapoja tehdä ruokaa niin saa mieleistään.

Jauhelihan pitää olla pinnalta rapsakkaa, mutta kokonaisuutena ei liian kuivaa. Loppuvaiheessa 400 g:n sekaan 25 g Kikkoman Roasted Sesame -teriyakisoosia, Santa Maria Roasted Garlic & Pepper - maustetta, Meira-pippurisekoitusta ja 3,5 g suolaa. Jauhelihana Atrian 10 %:n nautaa voinokareessa paistettuna.

Jauhelihana Atrian 10 %:n nautaa voinokareessa paistettuna.

Itse helposti lihovana valtan noita "vaharasvaisia" jauhelihoja. 10% rasvaa tarkoittaa sita etta lihasta tulee 47% kaloreista ja rasvasta 53%. Toki jos ruokavalio on kohdallaan ja tuohon ei tarkkelysta lisaa niin homma voi toimia ihan OK. Keskivertokansalainen vaan yleensa tekee rasvasta ja jauhoista tuohon paalle kastikkeen ja siihen viela perunat tai pastaa, ja sitten ihmetellaan etta miksi lihotaan. Itse suosin kanaa jossa on pari prosenttia rasvaa.

Toimii vähä huonosti toi pop-up. Tulee automaattisesti päälle ku päivittää sivua mutta kuva katoaa jos scrollaa tai laittaa hiiren päälle. Ääni kyllä tulee mutta koko ikkuna katoaa. Selaimena uusin Firefox.

Toimii vähä huonosti toi pop-up. Tulee automaattisesti päälle ku päivittää sivua mutta kuva katoaa jos scrollaa tai laittaa hiiren päälle. Ääni kyllä tulee mutta koko ikkuna katoaa. Selaimena uusin Firefox.
Pop uppeja en ole sallinut koskaan, jostain syystä nyt toi Seiko sellainen on. Mutta eiköhän niiden lyhyestä kampanjasta selvitä ilman sen isompaa meteliä. Eiks niin.

Itse käytän Chromea ja olen pärjännyt ok kyseisen mainoksen kanssa. Ja kun kyseessä on lyhyt kampanja, niin kyllä me pärjätään. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom