Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuuntelin LP aikaan italo housea ja muuta vastaavaa. Joskus 16 vuotiaana aloin kuuntelemaan metallia, eka levy oli Sepulturan Arise.Olekkos ollut alusta asti metallin/rokin ystävä vai kenties popimpi nuorena?
Ei ole kosittu, enkä kyllä osaisi tuomaroidakaan ja mun homma on kuvata ja tuottaa alan katsojille verkkoon matskua jotka eivät paikalle pääse.Onko sinua Mike kosiskeltu tuomaroimaan kisoja? Jos on niin mitä vastasit, jos ei niin kiinnostaisiko?
Ihan oikea työpaikka oli postin lajittelukeskus.Mikä oli ensimmäinen työpaikkasi?
Komppaan, Mera på oss(tai jotain)Nuo ovi kertomukset ovat kyllä aivan loistavia. :lol2::lol2: Toivottavasti saadaan lisää vielä![]()

En ole koittanut kun nousi tulokset muutenkin 20kg vuodessa. Joku apina mulle argumentoi joskus "no et voi tietää olisiko noussut enemmän tällä ohjelmalla"Oletko sen jälkeen muuta testannut kun löysit (tai jotain) tuon 2 x 6? Esim vaikka 5 x 5 tai muuta vastaavaa.
Lisää ovi juttuja!!![]()
Kai siitä on aikaa jo semmoinen 7-8 vuotta.Millon alotit poken hommat?
Mariuksen kanssa mailailinkin ja tarkoitus olisi ottaa kaverista tämä sama pose jo kolmannen kerran. Samat posehousut, sama kisa, välissä 1 vuosi.
ja lavalla painoi lähemmäs 80 kg, kun minä ressukka painoin lähemmäs 70kg oli aika orpo olo siinä vieressä!! Kaverilla on muuten kauheat pohkeet ja reidet ja selkä ja noh melkein kaikki lihakset...