Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Oletko Mike ikinä saanut kunnolla turpaasi, esimerkiksi ovella ollessa? Jos et, niin mikä on mielestäsi uhkaavin tilanne, jossa olet ollut?

Nuorempana sain kerran pataan baarissa joltain spodarilta, syy ei tosin ole selvinnyt. Muutoin aika rauhassa olen saanut olla, en ole saanut nassuun, enkä ole joutunut antamaan kuin vain kerran.

Ovella olen joutunut tekemisiin heiluvan sorkkaraudan, aseen, puukon ja pampun kanssa. En kuollut. Kirvestä on heiluteltu kerran vapaalla ollessani, ei osunut.

Mitä pelkäät?

Nuorempana sain kerran pataan baarissa joltain spodarilta, syy ei tosin ole selvinnyt. Muutoin aika rauhassa olen saanut olla, en ole saanut nassuun, enkä ole joutunut antamaan kuin vain kerran.

Ovella olen joutunut tekemisiin heiluvan sorkkaraudan, aseen, puukon ja pampun kanssa. En kuollut. Kirvestä on heiluteltu kerran vapaalla ollessani, ei osunut.

Heh, tuosta tuli mieleen Halmeen hauska lausahdus, että "turpaan on tullut, mutta annettukin on":D

Meinaatko vielä joskus penkata +210kg? Ellet penkkaa tällä hetkellä...

Leikitään.

Olet tilanteessa (ase ohimolla tms.), sun on PAKKO valita kahdesta, A tai B vaihtoehto, Suomen Julkkiseliittiin kuuluvista ihmisistä toinen ja viettää yö hänen kanssaan kermavaahdon...

Ja vaihtoehdot ovat....

A) Mervi Tapola
B) Teuvo Loman

Välttämättä perusteluja ei tarvitse esittää, mielelläni ne silti kuulisin.

:kippis1:

Jos et olisi alottanu punttia, niin mikä ois ollu sitten se number 1 harrastus?

Tosta tuli mieleen että kuinkas miken reenit nykyään menee? Salilla silloin kun kerkee vai?
Käyn jotakuinkin säännöllisesti. Tänään tein rintaa. Jalat penkillä 150x6, 150x6 ja 150x5. Päälle sitten 110kg ja 20 toistoa, termis auttoi 5 viimeistä kun oikkarit hyytyi.

Leikitään.

Olet tilanteessa (ase ohimolla tms.), sun on PAKKO valita kahdesta, A tai B vaihtoehto, Suomen Julkkiseliittiin kuuluvista ihmisistä toinen ja viettää yö hänen kanssaan kermavaahdon...

Ja vaihtoehdot ovat....

A) Mervi Tapola
B) Teuvo Loman

Välttämättä perusteluja ei tarvitse esittää, mielelläni ne silti kuulisin.

:kippis1:
No jos ei tartte hässiä, niin toki Teuvon kanssa, juotais kahvia ja turistais mukavia. Merviin en koskisi asbestipuvussakaan metrin lekalla.

Jos et olisi alottanu punttia, niin mikä ois ollu sitten se number 1 harrastus?
Rumpujen soitto.

Mike ja Chihuahua Tilli....

Mike ja Tilli.webp

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/1grTKvDThmg"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/1grTKvDThmg" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

tuosta videosta tuli mieleen, notta onkos savolaisesta näyttökelpoisia kuvia joita et ole vielä laittanut esille mihinkään? :)

Back
Ylös Bottom