Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Comic Mike II

Comicmike2.webp

Miten kovaa oot Mike ajanut autolla, ja millä autolla :D?

Ja yritähän saada Pasasen Reijosta kuvia, tai jotain informaatiota mitä miehelle kuuluu nykyään.

Näyttäis olevan noi paremmat mun ottamia, mutta copyraitit on revitty pois jostain syystä. Tosin Marius osti multa kuvia, joten käyttäkööt miten lystää.

Ei mitään isompia suunnitelmia, pyrin kehittymään valokuvaajana vielä enemmän. Saan pian semmoisen tsydeemin, josta saan sähköä missä vain, vaikka keskellä metsää, se helpottaa kuvausideoita kovasti.

Eli Pakkista kehitellään tässä kuten aikaisemminkin.

Mikä/mitkä ovat paheesi? Kehtaatko julkisesti kertoa:D

Kuinka monta foorumin käyttäjää voit sanoa tuntevasi hyvin?
Ei pysty laskemaan, niitä on aika pirusti.

Mikä on sotilasarvosi, missäpäin palvelit, mielipide intistä?
Pioneeri. Olin 120 aamua Oulussa Hiukkavaarassa ja sitten pioneerikompania muutti Kajaaniin Hoikankankaalle, jossa palvelin 120 aamua. Oulu oli paska mesta, mutta Kajaanissa oli mukava palvella. Intistä jäi mukava maku ja en ikinä haluaisi menettää niitä muistoja. Vitutti 240 aamua, mutta jälkeenpäin se oli kiva kokemus.

Mikä/mitkä ovat paheesi? Kehtaatko julkisesti kertoa:D
Tupakka ja hormonit.

Olen ymmärtänyt ettet paljoa piitannut kyykystä, etkä mavesta, mutta mitä arvioisit, paljonko oli yhteistulos parhaimmillaan?

Mitä tekisit Pakkiksen suhteen toisin jos jälkikäteen voisi viisastella?

TOP 3 asiaa...

onkos kukaan koskaan yrittänyt ostaa pakkotoisto.com forumia sulta?
ja minkälaisista summista puhuttais että alkasit myymään?

Oliko sulla nuorempana jotain unelma ammattia mihin olisit halunnut päästä?

Back
Ylös Bottom