Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Joo, pitää tehdä previkkakuvat, vaikka ei ole kuvia. Coming soon ja trailerit päälle. Mä muuten alan kohta deletoimaan kaikki noi vitun trailerit vittuun Pakkotoistolta. Laittakaa ne vitun videot online, tommoinen turhanpäiväinen trailereiden vatvominen on persereiästä.

Joo, pitää tehdä previkkakuvat, vaikka ei ole kuvia. Coming soon ja trailerit päälle. Mä muuten alan kohta deletoimaan kaikki noi vitun trailerit vittuun Pakkotoistolta. Laittakaa ne vitun videot online, tommoinen turhanpäiväinen trailereiden vatvominen on persereiästä.
Deletoi. Itse en periaatteesta subbaa tai peukuta niitä, jotka tekevät trailereita.

Mä muuten alan kohta deletoimaan kaikki noi vitun trailerit vittuun Pakkotoistolta. Laittakaa ne vitun videot online, tommoinen turhanpäiväinen trailereiden vatvominen on persereiästä.
Asiaa, noi vitun trailerit on ärsyttäviä, jos joskus erehtyny niitä kattomaan ni niissä on ollu kaikki kohokohdat, ja varsinainen video on ollut sen jälkeen pettymys kun kaikki kiva oli trailerissa.

En kyllä yhtään ihmettele että kaikki vihaa sua, oot kyllä yks vitun iso mieslapsi. Olisit vittu ees kiitollinen et jotain vielä kiinnostaa käydä täällä kun tollanen pelle kun sinä poistaa tuotantoa ja ihan mielivaltaisesti bannailee kaikki jotka vähänkään loukkaa sun tunteita. Minäkin olen varmaan "yliksen jonne" kun kerron mielipiteeni :D. Pistä tulee bannia pelle. Toivottavasti en ainakaan satu samaa aikaa mayorsille sun kanssa ettei tarvi kattoo sun rumaa naamaa ja koiran hiuksia. #hatersgonnahate, vittu LOL :D. Mee itkee ittes uneen, äiti voi pussata poskelle ja kertoa että kaikki on hyvin pikkumike :D

En kyllä yhtään ihmettele että kaikki vihaa sua, oot kyllä yks vitun iso mieslapsi. Olisit vittu ees kiitollinen et jotain vielä kiinnostaa käydä täällä kun tollanen pelle kun sinä poistaa tuotantoa ja ihan mielivaltaisesti bannailee kaikki jotka vähänkään loukkaa sun tunteita. Minäkin olen varmaan "yliksen jonne" kun kerron mielipiteeni :D. Pistä tulee bannia pelle. Toivottavasti en ainakaan satu samaa aikaa mayorsille sun kanssa ettei tarvi kattoo sun rumaa naamaa ja koiran hiuksia. #hatersgonnahate, vittu LOL :D. Mee itkee ittes uneen, äiti voi pussata poskelle ja kertoa että kaikki on hyvin pikkumike :D

Mun korvaani ainakin kuulostat yliksen jonnelta

Tääki käyttäjä tehty varmaan 10 proxyn kautta

Tää Miken vihaaminen on sellainen meemijuttu. Viihdearvon takia tulit tänne.

Yhden proxyn takaa, sain aikoinaan bannit kun menin vahingossa kirjoittamaan jotain negatiivista tänne. Mutta jatkakaa te pyllynnuolemista!
Vahingossa kirjoitit negatiivista?? Miten tuo käytännössä tapahtui? Liukastuit banaaninkuoreen, naama edellä lensit näppikselle ja finnisi paineli jonkun mike haista vittu-viestin ja vieläpä lähetti sen? Olinko edes lähellä arvauksessa :D

Kuka helvetti pakottaan katsomaan yhtään traileria. Itse en ole katsonut yhtään traileria tähän astisosta bodyvideoista koska itsekkin vihaan niitä. Mutta ei ole tarvetta ärsyyntyä siitä koska ei se elämä yhestä bodyvideosta kiinni ole.

Itse katson trailerit, jos vastaan tulee, mutta en etsimällä niitä etsi. Joku tykkää ja joku ei tykkää niistä, mikä on normaalia. Itseäni välillä ärsyttää FB:sta ja IG:sta linkitetyt kuvat ja videon tyngät, mutta se on minun oma ongelma. :)

Itse katson trailerit, jos vastaan tulee, mutta en etsimällä niitä etsi. Joku tykkää ja joku ei tykkää niistä, mikä on normaalia. Itseäni välillä ärsyttää FB:sta ja IG:sta linkitetyt kuvat ja videon tyngät, mutta se on minun oma ongelma. :)
Tähän kyllä vahva sama. Sekä postaukset tyyliin: "Pekan blogissa olis uutta juttua "Näin saat penikseen 2cm lisää pituutta ;)"

Tempase Mike ja anna naamakarvan rehottaa.
Edes kerran elamässä pitää miehen testaa kokonaamapartaa, kyllä siitä siistin saa vaikka ei kunnolla kasvaisikaan kun vaan kestää sen vittumaisen kasvatusvaiheen.

Back
Ylös Bottom