Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Kukaan tuskin niiden tekemistä ole kieltämässä, mutta ymmärrän kyllä miksi niitä pidetään tällaisissa videoissa täysin turhina. Ja jokainen voi uppailla tubekanavansa täyteen vaikka sekunnin mittaisia treenivideoita. Se mistä homma lähti liikkeelle, oli, että tänne ei enää niitä tarvitse jakaa.

Voisitteko te pliis lopettaa sen vittuilun mulle jo. Kyse on vain turhista trailereista, ei tartte alkaa kaikesta vetään henkilökohtaista hyökkäystä. Mä odottaisin edes joskus kiitollisuutta että olen tämän systeemin pystyyn laittanut ja tätä ylläpidän. Minä päätän mitä täällä julkaistaan ja teen itse 10 kertaa enemmän materiaalia ilman trailereita, joten mä myös voin sanoa mitä täällä julkaistaan. Mun trailerit on siinä, että ilmoitan kenen kanssa seuraavaksi kuvaan. En mä haaskaa aikaa editoidakseni niistä pätkiä ennen julkaisua. Se on truhaa, enkä sitten myöskään pommita ketjuja väärälleen niitä ja hae sillä klikkauksia ketjuun.

Aivan mahtavia ensinnäkin ollut kaikki podcastit ja allun kanssa aivan mahtavaa juttua!

Wlogit myöskin olleet mahtavia ja oppinut itsekkin tosi paljon niistä. Mahtava matka ollut seurata. 2008 vuodesta asti olen lähes päivittäin pakkista lukenut ja treenaajalle aivan mahtava sivusto.

Ihan ilman vihaamista esitän nyt tämän kommentin. Vaikka Mike niin kovasti väittääkin kestävänsä vihaajia ja nauttivansa heidän tekemisistään eikä välitä heistä pätkääkään, taitaa ne silti osua aina aika syvälle tunteisiin kun aina pitää asiaa kommentoida. Mikä tahansa vihaajien huomiointi ruokkii vaan enemmän. Esim. kommenttien ja peukkujen poisto oli oiva esimerkki siitä mikä vaikutus vihaajilla mikeen on.

Ihan ilman vihaamista esitän nyt tämän kommentin. Vaikka Mike niin kovasti väittääkin kestävänsä vihaajia ja nauttivansa heidän tekemisistään eikä välitä heistä pätkääkään, taitaa ne silti osua aina aika syvälle tunteisiin kun aina pitää asiaa kommentoida. Mikä tahansa vihaajien huomiointi ruokkii vaan enemmän. Esim. kommenttien ja peukkujen poisto oli oiva esimerkki siitä mikä vaikutus vihaajilla mikeen on.
Ja herää vain kysymys, mitä vitun väliä vaikka menisi viikko pilalle? Mua ei oikeasti kiinnosta hevonvittua jos sä laukeilet kun tämäkin meni tunteisiin. Erotus on kato siinä, että sä olet pelkkä nimimerkki ja kohinaa netissä, mä olen oikea ihminen.

Varmaan joku jo toivonutkin...mutta mukava olisi jos saisitte toteutettua allun kanssa treenivideoita...alku/loppu höpinöiden kera.

Enempi kuin mielenkiintoista olisi seurata...miten allun treenit etenee ja matka kisalavalle lyhenee.
Kovaa treeniä miken ohjastamana erikoistekniikoin...liha hakattuna rikki, ilman loukkaantumisia :worship::)

Varmaan joku jo toivonutkin...mutta mukava olisi jos saisitte toteutettua allun kanssa treenivideoita...alku/loppu höpinöiden kera.

Enempi kuin mielenkiintoista olisi seurata...miten allun treenit etenee ja matka kisalavalle lyhenee.
Kovaa treeniä miken ohjastamana erikoistekniikoin...liha hakattuna rikki, ilman loukkaantumisia :worship::)
Eiköhän me Allun kanssa treenatakin jossain välissä.

Kohosen kanssa myös lisää, jos mahdollista. Se oli hyvä treenattava kun ei itkenyt mistään vaan teki kaikki mitä pyydettiin. Ainakin tältä näytti videossa, en tiedä oliko hirveä huuto ja rutiruti kun kamera meni kiinni :D. Mutta hyvä pätkä se oli.

Ja herää vain kysymys, mitä vitun väliä vaikka menisi viikko pilalle? Mua ei oikeasti kiinnosta hevonvittua jos sä laukeilet kun tämäkin meni tunteisiin. Erotus on kato siinä, että sä olet pelkkä nimimerkki ja kohinaa netissä, mä olen oikea ihminen.
Siis älä nyt käsitä väärin, arvostan sun duunia ja sitä miten paljon duunia teet kaiken eteen, mutta kävi vaan mielessä että kaikki nää sun hater kuvat esimerkiksi vaan ruokkii niitä enemmän ja enemmän ja siitä on jo muodostumassa loputon kierre. Helpointa sullekkin olis vaan antaa niiden vihaajien olla ihan kokonaan niin sitä kautta ne vasta ärsyyntyisivät ja lopettais. Kuten jo mainitsin, arvostan sua ja ootan innolla uusia proggiksia.

Siis älä nyt käsitä väärin, arvostan sun duunia ja sitä miten paljon duunia teet kaiken eteen, mutta kävi vaan mielessä että kaikki nää sun hater kuvat esimerkiksi vaan ruokkii niitä enemmän ja enemmän ja siitä on jo muodostumassa loputon kierre. Helpointa sullekkin olis vaan antaa niiden vihaajien olla ihan kokonaan niin sitä kautta ne vasta ärsyyntyisivät ja lopettais. Kuten jo mainitsin, arvostan sua ja ootan innolla uusia proggiksia.
Haters kuvat ei sen enempää ruoki. Se menee vähän semmoisissa sykleissä, että aina kun vaihdan esim autoa tai mimmiä, niin se oireilee valtavana pahana olona. Se on aivan selkeä kaava. Eikä sitä voi hillitä olemalla hiljaa, sitäkin on koitettu. Ainoo miten sen saisi loppumaan, olisi poistua kokonaan maisemista, pistää Pakkotoisto pakettiin ja kadota somesta. Ei tule tapahtumaan, vaan mä saan tosta virtaa ja jaksan vetää kokoajan sata lasissa.

Back
Ylös Bottom