Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Montakohan tuntia on WLOG -materiliaalia? Saisi siinä oman tovin katsella niitä, jos alusta alkaisi katselemaan. :D Ja paljonkohan materiaalia on ollut leikkaamattomana? Mike saannut duunailla enemmän kuin paljon...

Tempase Mike ja anna naamakarvan rehottaa.
Edes kerran elamässä pitää miehen testaa kokonaamapartaa, kyllä siitä siistin saa vaikka ei kunnolla kasvaisikaan kun vaan kestää sen vittumaisen kasvatusvaiheen.
En mä kyllä viitti kasvatella kokopartaa, mut jotain snadia voi huvikseen testaa. Mitä trailereihin tulee, niin niitä ei enää postata, live with it. Eikä se mua haukkumalla mihinkään muutu. Julkaiseepa jengi nopeampaa videot kun ei tartte kuluttaa aikaa turhanpäiväisten trailereiden tekoon.

En kyllä yhtään ihmettele että kaikki vihaa sua
Etköhän sä nyt liiottele, et sä ole kaikki, olet vain yksi.

oot kyllä yks vitun iso mieslaps
Todellakin ja ylpeä siitä.

Olisit vittu ees kiitollinen et jotain vielä kiinnostaa käydä täällä
Kiitos kovasti.

ihan mielivaltaisesti bannailee kaikki jotka vähänkään loukkaa sun tunteita
En, ellei pyydetä.

Minäkin olen varmaan "yliksen jonne"
Osuit oikeaan.

Pistä tulee bannia pelle
Kyllä kun pyydät.

Toivottavasti en ainakaan satu samaa aikaa mayorsille sun kanssa ettei tarvi kattoo sun rumaa naamaa ja koiran hiuksia
Tällä naamalla saa ainakin enemmän pillua kun sun suunsoitolla netissä.

Mee itkee ittes uneen
Ehdottomasti kohta.

äiti voi pussata poskelle
Äiti asuu mansessa, ei kerkee nyt.

Mike valota ees vähän jatkosuunnitelmiä ni nää spekulaatiot ja kakanjauhanta rauhottuu.. mites vlogit jne? jatkaako striketeamsweden samaan malliin ku enne?

Itse en ainakaan, valota toki asiaa?
Niin että miltä You tube kanava näyttäisi kun Wlog soittolistassa olisi tuplamäärä videoita, joista joka toinen olisi traileri. Mutta voinhan minä toki jatkossa venyttää videoiden julkaisua ja tehdä ensiksi valmiiksi trailerin ja sitten odotella sen julkaisua ja sitten alkaa tekemään itse videota.

Tuli vaan mieleen, että jos toi julkisuus ja kulttimaine bodypiireissä alkaa vituttaa, eikö kannattaisi yksinkertaisesti lopettaa toi videoiden tuottaminen ennalta määräämättömäksi ajaksi. Sulla on varmasti vihaajia, mutta myös helvetisti porukkaa, joka arvostaa ja katsoo materiaalia. Netissä on vaikea miellyttää kaikkia, varsinkin jos on vahva persoona, jolla on omat selkeät mielipiteet eikä pelkää sanoa niitä. Veikkaan, että noista provosoijista aika moni loppujen lopuksi seisoo sun takanas ja ovat ns. huumorimielessä liikenteessä. Emmä ainakaan alkais vihaamaan henkilöä, jonka tuottamista videoista aidosti tykkään.

Mitä nyt olen seurannut tätä paskamyrskyä sua kohtaan, niin se on pientä esim. sen rinnalla, mitä tietyt tubettajat saa päivittäin. Aika moni taitaa olla kateellinen tai katkera jostain syystä, olisko esim. Pakkikselta bannattuja?

Viimeksi muokattu:
Kiinnostaa tuo Miken dieetti. Voisiko joku linkittää mistä löytyy periaatteet.? Kiitos jo etukäteen! Tai jos Mike jaksaa rustata yhteenvedon perusperiaatteista.

Tänään Juuson kanssa selkätreeni ja ajattelin ottaa Canonin mukaan aina jos sovin treenejä jonkun kanssa, niin tulee kaikenlaista kaveria sitten treenivideoille. Konseptina intro - treeni - outro kun se on todettu olevan ihan toimiva tapa tehdä videota.

Kiinnostaa tuo Miken dieetti. Voisiko joku linkittää mistä löytyy periaatteet.? Kiitos jo etukäteen! Tai jos Mike jaksaa rustata yhteenvedon perusperiaatteista.
No mulla se on niin, että reippaasti miinuksella 3 tuplapäivää ja sitten lepo, jolloin otetaan kaloreita sisään mielin määrin. Sitten taas 3 tuplaa ja uudestaan tankkaus.

En muista vuotta, mutta mr. Bean lomailee leffa tuli ja olin odottanu, että pääsen sen kattoo lapsena. Katoin kotona trailerin ja oli sairaan hauska. Sit pääs leffaan vihdoin, ni siin oli tasan ne samat hauskat kohdat, jotka jo tiesi! Kyllä harmitti! Ja en yhtää trailerii oo kokonaa sen jälkee kattonu. Ei pysty ymmärtää..

Miten voi mennä porukalla tunteisiin jotkut trailerit näin pahasti?:hyper:

Trailerit ovat spoilineet monta hyvää elokuvaa. Se ei ole leikin asia. Hyvä teaseri voi joidenkin elokuvien kohdalla toimia. Wlogeissa trailerit olisivat kyllä täysin turhia.

Kukaan ei ole tähän mennessä vielä pystynyt argumentoimaan miksi niitä EI SAISI tehdä. Ei kysymys olekaan siitä pitääkö niistä henkilökohtaisesti itse vai ei. Eikä siitä kannattaako niitä tehdä. Täysin irrelevantteja heittoja.

Kukaan ei ole tähän mennessä vielä pystynyt argumentoimaan miksi niitä EI SAISI tehdä. Ei kysymys olekaan siitä pitääkö niistä henkilökohtaisesti itse vai ei.

Siksi, koska Mike vihaa Jukkaa ja Mikaa ja kaikkea mitä ne tekee.

Back
Ylös Bottom