Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En mä kyllä viitti kasvatella kokopartaa, mut jotain snadia voi huvikseen testaa. Mitä trailereihin tulee, niin niitä ei enää postata, live with it. Eikä se mua haukkumalla mihinkään muutu. Julkaiseepa jengi nopeampaa videot kun ei tartte kuluttaa aikaa turhanpäiväisten trailereiden tekoon.Tempase Mike ja anna naamakarvan rehottaa.
Edes kerran elamässä pitää miehen testaa kokonaamapartaa, kyllä siitä siistin saa vaikka ei kunnolla kasvaisikaan kun vaan kestää sen vittumaisen kasvatusvaiheen.
Etköhän sä nyt liiottele, et sä ole kaikki, olet vain yksi.En kyllä yhtään ihmettele että kaikki vihaa sua
Todellakin ja ylpeä siitä.oot kyllä yks vitun iso mieslaps
Kiitos kovasti.Olisit vittu ees kiitollinen et jotain vielä kiinnostaa käydä täällä
En, ellei pyydetä.ihan mielivaltaisesti bannailee kaikki jotka vähänkään loukkaa sun tunteita
Osuit oikeaan.Minäkin olen varmaan "yliksen jonne"
Kyllä kun pyydät.Pistä tulee bannia pelle
Tällä naamalla saa ainakin enemmän pillua kun sun suunsoitolla netissä.Toivottavasti en ainakaan satu samaa aikaa mayorsille sun kanssa ettei tarvi kattoo sun rumaa naamaa ja koiran hiuksia
Ehdottomasti kohta.Mee itkee ittes uneen
Äiti asuu mansessa, ei kerkee nyt.äiti voi pussata poskelle
198 kappaletta joo, se olis 396 jos olisin tehnyt jokaisesta trailerin, näättekö pointin?Mike saannut duunailla enemmän kuin paljon...
198 kappaletta joo, se olis 396 jos olisin tehnyt jokaisesta trailerin, näättekö pointin?
Niin että miltä You tube kanava näyttäisi kun Wlog soittolistassa olisi tuplamäärä videoita, joista joka toinen olisi traileri. Mutta voinhan minä toki jatkossa venyttää videoiden julkaisua ja tehdä ensiksi valmiiksi trailerin ja sitten odotella sen julkaisua ja sitten alkaa tekemään itse videota.Itse en ainakaan, valota toki asiaa?
No mulla se on niin, että reippaasti miinuksella 3 tuplapäivää ja sitten lepo, jolloin otetaan kaloreita sisään mielin määrin. Sitten taas 3 tuplaa ja uudestaan tankkaus.Kiinnostaa tuo Miken dieetti. Voisiko joku linkittää mistä löytyy periaatteet.? Kiitos jo etukäteen! Tai jos Mike jaksaa rustata yhteenvedon perusperiaatteista.

Miten voi mennä porukalla tunteisiin jotkut trailerit näin pahasti?![]()
Kukaan ei ole tähän mennessä vielä pystynyt argumentoimaan miksi niitä EI SAISI tehdä. Ei kysymys olekaan siitä pitääkö niistä henkilökohtaisesti itse vai ei.