Noista kuvista ekassa kahdessa on mun makuun tarpeeksi "luonnollinen" jälkikäsittely, eka on tyyliltään sellainen että siihen sopii voimakkaasti siloiteltu iho (vrt. mainos- ja muotikuvat, joissa nainen esitetään aina täydellisenä). Omaan makuuni ei sovi esimerkiksi tuo kirkkokuva, tai sellaiset joissa on liikaa "muovia" tms. joista olet kertonut itse pitäväsi. Tämä ei tarkoita sitä, ettetkö olisi niitä taitava tekemään, vaan sitä, että minulle, katsojana, on miellyttävämpi luonnollisempi, rosoisempi ja epätasaisempi ilme. Esimerkiksi vanhat kuvat Nyyssölästä hautausmaalla, punttimimmikirjan kuvat ja niin edelleen. Kyse ei ole siitä, että pidän enemmän mustavalkokuvista, mutta nämä tulivat nyt lonkalta mieleen.
Jos mulla on duunin jälkeen aikaa kaivan kyllä kaikki vanhat postaukseni aiheesta esiin ja yritän ymmärtää, mistä tämä väittämäsi tulkinta oikein kumpuaa. Muistaakseni ainoat väännöt mitä sun kanssa on aiheesta käyty liittyivät kuvalla ilmaisuun ja symboliikkaan, siis siihen, haluaako kuvilla sanoa jotain vai ei ja miten tämä liittyy mainoskuvaamiseen. Tällöinkään en ole hylkännyt sinun persoonaasi vastaan vaan puhunut erilaisista kuvista. Muinaisessa Puusa-ketjussa yritin tulkita sen osapuolen juttuja, mutta en asettunut samalle kannalle. Ihan oikeasti, jos haluat jonkun tappelukaverin niin laita mulle rinnakkaisnimimerkki, voin yrittää keksiä jotain rähjäämistä. Tämä on aika turhauttavaa, että vaikka miten päin yrittäisin ilmaista niin me puhutaan aina ihan eri kieltä. Ei oo mitään järkeä tässä, jos et usko kun sanon että ei ole mitään länkyttämistä.