Kuumeinen olo, mutta ei kuumetta?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

26senttinen

Banned
Miten voi olla, että on koko ajan sellainen olo että olisi kuumetta vaikka ruuminlämpö on 36,3-36,8. 36,5 on normaali. Korvissa kutisee. Kuumeinen olo on vaikka ei olisi yhtään lämpöä.

Voiko ruumiinlämpöni olla laskenut?

Hemoglobiinit oli mittauksessa korkealla. Joku sanoi, että se voisi vaikuttaa.

Ylikunnossa en voi olla kun en oo treenannut viiteen viikkoon.

Olin just antibiiootikuurilla.

Mitä tarkoitat sanalla kuumeinen? Kuumeisenahan voi olla hiki, kylmä tai jotain siltä väliltä. Veikkaisin kyllä että olet jollakin tavalla edelleen sairas. Et mainitse mihin asiaan tuon antibioottikuurin vedit, mutta jos se oli vaikka poskionteloihin, niin et ole vieläkään terve. Itselläni nousee kuume todella harvoin. Ei ole kunnon kuumetta ollut 15 vuoteen. Silti on melkeen joka talvi flunssa yms. Ota siis iisisti vielä pari päivää ja tarvittaessa mene uudestaan lääkäriin.

Mulla ainakin tulee tuollainen kipeä/kuumeinen olo jo siitä kun on treenannut kovaa, muttei nukkunut eikä levännyt tarpeeksi. Heti herätessä on sellainen olo, että nyt on vähän lämpöä vaikkei olekaan.

Ja voihan se olla, että olet tulossa kipeäksi.

Miten pitkään jatkunut? Mulla on tuon tyyppistä pysyvästi useamman kuukauden vuodesta (sellanen kuumeinen vähän puristava olo päässä, ajoittain huimausta), yleensä pari pitempää jaksoa. Syy on mitä todennäköisemmin krooninen poskiontelotulehdus. Sen olemassaolo ei edellytä mitään vihreän rään tulemista tms. Mulla ultraaminen näyttää aina, että onteloissa on jotain. Röntgenissä kävin niin ikään, polyyppi / polyyppeja on diagnoosi/arvaus. Allergiat ja astma nostaa tuon mahdollisuutta.

Ei lähde antibiooteilla vaikka ne vähän hetkeksi auttaakin, pidemmän päälle varmasti vain haittaa oman immuunipuolustuksen heikkenemisen takia. Pysyy jotenkuten kurissa / pienempänä haitat nenään suihkuteltavalla kortisonilla ja säännöllisellä huuhtelulla sarvikuonokannulla.

Jees.. mut joo, näin ainakin mulla.

Mullakin oli tollasta ihme oloa nyt alkusyksystä. Kesti muutaman viikon satunnaisina päivinä, ja kerran oli 2-3 päivää putkeen. Kuumeinen olo, kuumotti tosi paljon, oli hieman etova olo ja huimasi. Lääkärissä sanottiin että jotain flunssan alkua..? No ei mitään flunssia näkynyt.

No sellainen olo, että on kylmä. Vaikka menisi ulos eikä siellä ole kuin nollakeli niin on kylmä. Jopa pöytä tuntuu kylmältä.

Penisiliini määrättiin hengitystietulehdukseen. Se tappoi kurkkukivun eikä kurkkukipu palannut.

No sellainen olo, että on kylmä. Vaikka menisi ulos eikä siellä ole kuin nollakeli niin on kylmä. Jopa pöytä tuntuu kylmältä.

Penisiliini määrättiin hengitystietulehdukseen. Se tappoi kurkkukivun eikä kurkkukipu palannut.

Uni, riittävä ravinto ja yleinen toiminta + vireys nyt ainakin. Varsinkin jos olet jättänyt liikunnan pois ja vain ollut sisällä niin tuo on aika yleistä (jälleen kerran itselläni ainakin :)).

Vittu uskaltaako tässä nytt lähteä mihinkään treenaaman. Ei uskalla. Jos onkin joku tulehdus niin saa sydänpussin. Mutta jos lääkäri huomenna sanoo että olen terve niin lähdetään sitten vitu treenaamaan.

26senttinen jos nyt kuitenkin pysyisit viesteinesi siellä yleisen keskustelun puolella. Tarvitse saastuttaa tätäkin aluetta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom