Tänään tapahtui minulle jotain outoa. Vetäsin aamulla hiukan normaalia kovemman jalkatreenin, jonka aikana en huomannut mitään erikoista olossani tai terveydentilassani. Kun olin päässyt kotiin siemailemaan palautusjuomaa, aloin tuntea itseni hiukan heikoksi ja sairaaksi. Vähän ajan päästä huomasin palelevani, mikä johtui siitä, että minulla alkoi nousta kuume. Puolen tunnin kuluttua tästä tunsin oloni todella heikoksi.
Tässä ei sinänsä ole mitään ihmeellistä, koska olen ennenkin saanut flunssan tms. treenin jälkeen. Omituista on se, että puoli tuntia edellisestä aloin tuntea oloni paremmaksi ja tunnin levon jälkeen olo muuttui täysin normaaliksi. Siis kuume nousi nopeasti ja laski saman tien. Onkohan kellään kokemusta mistään vastaavasta?
Tässä ei sinänsä ole mitään ihmeellistä, koska olen ennenkin saanut flunssan tms. treenin jälkeen. Omituista on se, että puoli tuntia edellisestä aloin tuntea oloni paremmaksi ja tunnin levon jälkeen olo muuttui täysin normaaliksi. Siis kuume nousi nopeasti ja laski saman tien. Onkohan kellään kokemusta mistään vastaavasta?