Kuume häiritsee ohjelmaa..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JouMaN
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
39
Eli nyt on kolme viikkoa takana tota ABC-penkkiohjelmaa... ja nyt on kuume iskeny päälle.. kuin paljon toi vaikuttaa..
jos vaikka viikon joutuu oleen nyt poissa salilta, niin pitääkö oloittaa ohjelma alusta vai jatkaa vaan siitä mihin jäi ? :itku:

Itse ottaisin kevyemmin yhden viikon kuumeilun jälkeen, sitten jatkaisin. Ei ne voimat viikossa ehdi putoamaan, mut jälkitautien vaara on olemassa.
Onko flunssaa vai voiko johtua ylikunnosta kuume? Itselle tulee kuumetta, jos ei ajoissa tajua hellittää.

Kyl pientä flunssaakin on.. kurkku on kipee ja nenä valuu.. enpä usko mitään ylikuntoa olevan.. kuumetta ei oo taas ollu pitkään
aikaan, mut nyt näyttäny joku pöpö iskevän..

Ok. Eli nyt parantelet sen kuumeen kokonaan pois ja kun olo on hyvä niin kevyesti salille. Pitäisin itse ainakin 2 kuumeetonta päivää ja kannattaa se kurkkukipu&nuhakin koittaa saada rauhoittumaan. Sairaana treenaamisesta on enemmän haittaa kuin hyötyä.

kuume ehdottomasti alta ja sen jälkeen kevyesti. Flunssaisenakaan ei todella kannata mennä salille, itse tein sen virheen viime keväänä ja sitten oltiin pikkuflunssassa 2,5kk. Kehitystä tuona aikana EI hirveästi tullut, mutta fiksuna en tajunnut pitää missään välissä tuona aikana taukoa, että flunssakin olisi lähtenyt. Näin flunssaeksperttinä voin vielä sanoa, että vedä c-vitamiinia naamaan niin paljon kuin mahdollista flunssan loppumista edesauttamaan.

No nyt kun joku otti tämän puheeksi

Toi on selvä homma kun on kuumetta, eli silloon ei salille. Mutta mitä sitten jos on vaikka 4 kk lämpöä (eli semmonen 37,2 tai jotain)? Ei oikein huvita olla treenaamatta 4kk:a, mutta ei oikein jaksa vääntääkkään samaan malliin ja on muutenkin vähän ohut olo. Eli onko jollain vastaavia vaivoja? Lääkärit ei osaa sanoa mitään (epäilivät keuhkoklamydiaakin), puhuvat vaan jostain allergisesta lämmöstä josta ei kuulemma tarvitse välittää.

Re: No nyt kun joku otti tämän puheeksi

Originally posted by vilho_kanuuna
...Mutta mitä sitten jos on vaikka 4 kk lämpöä (eli semmonen 37,2 tai jotain)?... Lääkärit ei osaa sanoa mitään (epäilivät keuhkoklamydiaakin), puhuvat vaan jostain allergisesta lämmöstä josta ei kuulemma tarvitse välittää.

No, jos lääkärit sanovat ettei tuosta 37,2 asteen lämmöstä tarvitse välittää, niin eiköhän homma ole sillä selvä?!
Jos kerran muitakaan oireita ei ole ja kaikki tarpeelliset tutkimukset on tehty, niin itse kyllä menisin treenailemaan.

Kuumeisena ei missään nimessä salille, viikon tai kahden tauko on pienempi paha kuin lopullinen treenilepo...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom