Olen muutaman kuukauden ajan harjoitellut koti"salilla" (=makuuhuoneessa) halpistangoilla + painoilla. Tähän asti kaikki on sujunut hyvin, mutta nyt painojen kasvaessa mavessa on tullut mieleen, että kuulalaakeroitu tanko olisi varmaan paljon mukavampi. En ole moista koskaan kokeillut, sillä varsinaisella salilla olen käynyt vuosia sitten ainoastaan 6 kk, enkä tiedon puutteesta johtuen käyttänyt vapaita painoja hyväkseni.
Anyway, kysymyksiä:
1) Tottuuko kuulalaakeroimattoman tangon käyttöön isommilla (iso on makuasia, se mikä minulle on iso on monille varmasti vähän - tässä tapauksessa ca. 90-100 kg anyway) painoilla vai pitäisikö suosiolla ostaa parempi tanko?
2) Voiko kuulalaakeroimmatoman tangon käytöstä olla haittaa?
3) Kuinka paljon mukavampi on kuulalaakeroitu tanko käytössä?
Mitä nyt olen hintoja katsellut, niin kuulalaakeroitu tanko on kallis, ja vaatisi myös uusien painojen oston, koska kuulalaakeroidut tangot näyttää olevan (muistaakseni) 52 mm -reikäisille painoille, kun taas nykyinen tanko on 40 mm. Satojen eurojen investointia en viitsi tehdä hankkimatta hiukan tietoa.
Eli vastauksia ja mielipiteitä kaipaisin. :arvi:
Anyway, kysymyksiä:
1) Tottuuko kuulalaakeroimattoman tangon käyttöön isommilla (iso on makuasia, se mikä minulle on iso on monille varmasti vähän - tässä tapauksessa ca. 90-100 kg anyway) painoilla vai pitäisikö suosiolla ostaa parempi tanko?
2) Voiko kuulalaakeroimmatoman tangon käytöstä olla haittaa?
3) Kuinka paljon mukavampi on kuulalaakeroitu tanko käytössä?
Mitä nyt olen hintoja katsellut, niin kuulalaakeroitu tanko on kallis, ja vaatisi myös uusien painojen oston, koska kuulalaakeroidut tangot näyttää olevan (muistaakseni) 52 mm -reikäisille painoille, kun taas nykyinen tanko on 40 mm. Satojen eurojen investointia en viitsi tehdä hankkimatta hiukan tietoa.
Eli vastauksia ja mielipiteitä kaipaisin. :arvi: