Kuukauden idiootti!!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ehdotan Naapilan poikaa kuukauden idiootiksi, pari elämänohjetta hänen snäpistään:

- Jos sä et pysty lopettaa herkkujen syöntiä ni sä et oo ees syntyny vielä
- Jos sä et pysty lopettamaan koko loppuelämäksi 100% herkkujen syöntiä et ole alfa vaan pelkkä läskikasa.
- Jos et kykene tekemään 20min aerobista joka aamu loppuvuoden jälkeen olet täysi nolla!

Huumeet ei tee ihmisille hyvää. Alkaa aivot sulamaan näköjään sitä tahtia että valuu korvista pihalle. Tuo lista olis loputon ja täynnä samalaisia fraaseja jos jaksais vaan näpytellä.
Ylivoimaisesti koko Suomen skenen vastenmielisin henkilö ja hyvänä kakkosena tulee matias niemi. Timo todennäköisesti sekosi lopullisesti siitä ja alamäki alkoi kun ei saanut itselleen rakennettua mitään vastaavaa omaa näkyvämpää "the juttua" bodaukseen liittyen kun kulki alkuun pitkään Vatasen vierellä. Toivottavasti myös jatkossakin pysyy maapallon toisella puolella. Vatanen tajusi onneksi riittävän varhain katkaista napanuoran tästä etäispesäkkeessä mikä varmasti tällä hetkellä ajateltuna aivan superhyväratkaisu.
 
Ylivoimaisesti koko Suomen skenen vastenmielisin henkilö ja hyvänä kakkosena tulee matias niemi. Timo todennäköisesti sekosi lopullisesti siitä ja alamäki alkoi kun ei saanut itselleen rakennettua mitään vastaavaa omaa näkyvämpää "the juttua" bodaukseen liittyen kun kulki alkuun pitkään Vatasen vierellä. Toivottavasti myös jatkossakin pysyy maapallon toisella puolella. Vatanen tajusi onneksi riittävän varhain katkaista napanuoran tästä etäispesäkkeessä mikä varmasti tällä hetkellä ajateltuna aivan superhyväratkaisu.

Aivan kajahtanut ja välillä sellanen psykoottinen hullun katse, kun laukoo näitä totuuksiaan. Mutta ihan ykkösiä hupiukkoseurannassa! Parasta on, kun joku on kysynyt siltä jotain tai sanonut jotain sen filosofiasta poikkeavaa, niin se on välittömästi psykoosit tulille. Hauska läppä oli myös toi, kun toitotti monta päivää, että lepopäivä on pelkkää lepoa eli maataan sängyssä vain ja sitten kun Takalo siinä podcastissa hieman valisti sitä (Timo oli podcastin ajan muutenkin kuin peura ajovaloissa ja oli kaikesta samaa mieltä vaikka aiemmissa puheissa ei ole ollut) aktiivisesta palautumisesta jne. ja nyt Kohonenkin on alkanut tehdä aerobista, niin yhtäkkiä se 20min aamuaerobinen onkin maailman tärkein juttu ja kaiken mittari. Onko kellään muuten kokemusta, voiko kehonrakennuskouluun hakea opintotukea?
 
^ Enemmän minua kiinnostaisi jatkokouluttautuminen. Pystyykö tämän mestariteoksen läpäistyään hakeutumaan esim kehonrakennus AMK tms mikä ois luonnollisesti myös Titin käsialaa.
 
^ Enemmän minua kiinnostaisi jatkokouluttautuminen. Pystyykö tämän mestariteoksen läpäistyään hakeutumaan esim kehonrakennus AMK tms mikä ois luonnollisesti myös Titin käsialaa.

Käsittääkseni tuon suoritettua saa kyllä yleisen hakukelpoisuuden korkeakouluihin. Luulen että siellä kaiken työn lomassa on tekeillä kehonrakennuskorkeakoulu, johon valitaan instagram-haastattelujen perusteella bodyskenen mullistaneet henkilöt.
 
Ehdotan Naapilan poikaa kuukauden idiootiksi, pari elämänohjetta hänen snäpistään:

- Jos sä et pysty lopettaa herkkujen syöntiä ni sä et oo ees syntyny vielä
- Jos sä et pysty lopettamaan koko loppuelämäksi 100% herkkujen syöntiä et ole alfa vaan pelkkä läskikasa.
- Jos et kykene tekemään 20min aerobista joka aamu loppuvuoden jälkeen olet täysi nolla!

Huumeet ei tee ihmisille hyvää. Alkaa aivot sulamaan näköjään sitä tahtia että valuu korvista pihalle. Tuo lista olis loputon ja täynnä samalaisia fraaseja jos jaksais vaan näpytellä.
Juu on kyllä melko tollo poika 😁
 
Ei tässä kenenkään vähänkään rivien läpi lukemista ymmärtävän mielestä voi mistään "eri mieltä asioista" olevasta henkilöstä kyse. Tuollainen näennäisen asialliseen muotoon kirjoitettu, sisällöltään selkeän provokatiivinen ja jumittava ilmaisu on ihan selkeää trollausta. Vähän jopa turhauttavaa nähdä, miten hyvin tuntuu menevän osalle läpi...
Noi jutut on joko hyvin katkeran ihmisen tietämättömyyttä, tai epätyypillisempää trollausta. Mut ite oon kyl sitä mieltä, ettei provoomisessa itessään oo yhtään mitään vikaa. Loistava keino boostata omaa pointtiaan, ja herättää huomiota. Olettaen siis kuitenki että sulla on oikeesti jtn sanottavaa, minkä vaan esität kärkkäästi.
 
Mulle kypsyys on sitä että pysyy asiassa eikä mene henkilökohtaisuuksiin ja lällättelyn tasolle. Pahimpia trolleja ovat ne joiden ainoa anti on muille urputtaminen. Keskusteluun ei mitään annettavaa. Jos ei ole mitään fiksua sanottavaa kannattaa jättää kommentoimatta ja siirtyä toiseen ketjuun.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sieltähän se pongahti sekunnin sadasosassa esiin pakkiksen kypsin keskustelija 💪 Itseasiassa tiesin ettei mene montaa minuuttia kun Suntsu pomppaa esiin nohevien lainaustensa kanssa 😂 Kaikkien trollien äiti.
 
Noi jutut on joko hyvin katkeran ihmisen tietämättömyyttä, tai epätyypillisempää trollausta. Mut ite oon kyl sitä mieltä, ettei provoomisessa itessään oo yhtään mitään vikaa. Loistava keino boostata omaa pointtiaan, ja herättää huomiota. Olettaen siis kuitenki että sulla on oikeesti jtn sanottavaa, minkä vaan esität kärkkäästi.
Wärkkäri tekee juuri näin. En näe itsekään siinä mitään pahaa. Hän puhuu sentään asiaa ja pystyy perustelemaan vastauksensa. Vaikka jutut eivät ihan totuutta edusta, kyllä hän osaa keskustella.

Sitten on nämä suntsut ja muut räkänokat. Provoa ja vittuilua ilman mitään asia sisältöä. Kehtaavat vielä muita haukkua provoiksi kun itse ovat sieltä pahimmasta päästä 😀 Olen varma että Suntsun kaltainen persoona ei voi käytökselleen mitään. Tuo sama on jatkunut niin kauan kuin olen seurannut pakkista. Monet kerrat luvannut lopettaa provoilun mutta aina palaa entiselleen.
 
Vaikka jutut eivät ihan totuutta edusta, kyllä hän osaa keskustella.
Keskustelutaitoinen ihminen osaa faktojen edessä nöyrtyä ja muuttaa kantaansa. Wärkkäri taas on enemmänkin "Wänkääjä", ei myöntäisi maan olevan pyöreä vaikka pääsisi itse avaruudesta sitä katsomaan, jos toisin on silloin joskus 50-luvulla oppinut.
 
Keskustelutaitoinen ihminen osaa faktojen edessä nöyrtyä ja muuttaa kantaansa. Wärkkäri taas on enemmänkin "Wänkääjä", ei myöntäisi maan olevan pyöreä vaikka pääsisi itse avaruudesta sitä katsomaan, jos toisin on silloin joskus 50-luvulla oppinut.
Trollit eivät pysty osallistumaan edes keskusteluun. Hakevat pelkkää henkilökohtaista kuittailua. Kyllä he ovat siellä roskiksen pohjimmaisina. Wänkääjä saavat sentään keskustelun aikaiseksi. Faktat on vähän ongelma bodauksessa. Niitä ei voi aina esittää 100% varmoina. Esim kuka roinaa ja kuka ei.
 
Trollit eivät pysty osallistumaan edes keskusteluun. Hakevat pelkkää henkilökohtaista kuittailua. Kyllä he ovat siellä roskiksen pohjimmaisina. Wänkääjä saavat sentään keskustelun aikaiseksi. Faktat on vähän ongelma bodauksessa. Niitä ei voi aina esittää 100% varmoina. Esim kuka roinaa ja kuka ei.
Taitava trolli nimenomaan pystyy osallistumaan keskusteluun ja vaikka tietää asian oikean laidan, niin vänkäämällä taitavasti saa vastakeskustelijan raivon partaalle.
 
Tämä on varmaan tähän "incel-kulttuuriin" liittyvä ilmiö? Yhteiskunnan pitäis saada parempaa otetta nuorista miehistä, saatais normaaliin elämään kiinni nämä syrjäytyneet.

Sitä saa mitä tilaa. Jo yli vuosikymmen yritetty jokaisella informaatiokanavalla aina kouluista mediaan selittää miten pahaa on olla maskuliininen mies, eikä tähän ole ainakaan lähiaikoina muutosta tulossa.

Sitten muka yhtäkkiä ihmetellään, kun on lauma nuoria miehiä jotka ovat emotionaalisesti teinitytön tasolla eivätkä saa naista.
 
Saanko kysyä ikääsi? Olen olettanut että lähtökohtaisesti lapset ja nuoret harrastaa moista ja jos joku aikuinen tekee niin pahoitteluni mutta elämä kuulostaa todella yksinäiseltä ja säälittävältä.

Jos elämässä on kaikki palikat kunnossa niin ei moiseen vihaseurantaan olisi mitään syytä

Ja tämä perustuu mihin? Kuka määrittelee, mitä "palikat kunnossa" oleva elämä sisältää?

Lähinnä tulee mieleen tämä nykyinen "incel/phobe"-huutelu, joka yllättävän usein tulee juuri sellaisilta, jotka laskisin itse kuuluvan tähän porukkaan.

Otetaan esimerkki: Andrew Tate. Kaveria on sosiaalisessa mediassa pyöritelty ties kuinka paljon, ja moni tunnetukin henkilö on tätä haukkunut inceliksi ja ties miksi luuseriksi. Kaveri on kuitenkin täysin tyhjästä noussut lähes miljardööriksi alle nelikymppisenä, minkä lisäksi moninkertainen maailmanmestari potkunyrkkeilyssä jn. Eli about niin kaukana tuon sanan oikeasta merkityksestä kuin ihminen voi olla. Tämän jutut "vihaamisineen" menevät samaan kategoriaan, kuin ne mitä "menestyvä ihminen ei tekisi/kirjottaisi/ajattelisi" ja silti kaveri on menestyneempi kuin yksikään ihminen koko palstalla.
 
Wärkkäri tekee juuri näin. En näe itsekään siinä mitään pahaa. Hän puhuu sentään asiaa ja pystyy perustelemaan vastauksensa. Vaikka jutut eivät ihan totuutta edusta, kyllä hän osaa keskustella.

Sitten on nämä suntsut ja muut räkänokat. Provoa ja vittuilua ilman mitään asia sisältöä. Kehtaavat vielä muita haukkua provoiksi kun itse ovat sieltä pahimmasta päästä 😀 Olen varma että Suntsun kaltainen persoona ei voi käytökselleen mitään. Tuo sama on jatkunut niin kauan kuin olen seurannut pakkista. Monet kerrat luvannut lopettaa provoilun mutta aina palaa entiselleen.
No emmä nyt tiedä. Nää viimesimmät vänkäysketjut täällä on muutenki ollu niin järkyttävää, aivot lamaannuttavaa samantoisto paskaa, että jotenki jopa mulla tuli raja vastaan. Ja oon kuitenki vuodesta 2007 käyny jtn aivan järkyttäviä paskamyrskyväittelyitä ympäri nettiä, ni se on jo saavutus lannistaa mut. Joskus vaan kuulee niin tyhmiä juttuja et menee aivot solmuun, ja kuola alkaa valuu suusta. Tuo natuna ei voi kehittyä ''argumentti'' aiheutti jtn käsittämätöntä kuolausta.
 
Back
Ylös Bottom