Yhyy.Siksi, että joku on eri mieltä asioista sun kanssa niin sä leimaat sen idiootiksi ja ilmoitat kuukauden idiootti ketjuun? Kypsää käytöstä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yhyy.Siksi, että joku on eri mieltä asioista sun kanssa niin sä leimaat sen idiootiksi ja ilmoitat kuukauden idiootti ketjuun? Kypsää käytöstä
Ylivoimaisesti koko Suomen skenen vastenmielisin henkilö ja hyvänä kakkosena tulee matias niemi. Timo todennäköisesti sekosi lopullisesti siitä ja alamäki alkoi kun ei saanut itselleen rakennettua mitään vastaavaa omaa näkyvämpää "the juttua" bodaukseen liittyen kun kulki alkuun pitkään Vatasen vierellä. Toivottavasti myös jatkossakin pysyy maapallon toisella puolella. Vatanen tajusi onneksi riittävän varhain katkaista napanuoran tästä etäispesäkkeessä mikä varmasti tällä hetkellä ajateltuna aivan superhyväratkaisu.Ehdotan Naapilan poikaa kuukauden idiootiksi, pari elämänohjetta hänen snäpistään:
- Jos sä et pysty lopettaa herkkujen syöntiä ni sä et oo ees syntyny vielä
- Jos sä et pysty lopettamaan koko loppuelämäksi 100% herkkujen syöntiä et ole alfa vaan pelkkä läskikasa.
- Jos et kykene tekemään 20min aerobista joka aamu loppuvuoden jälkeen olet täysi nolla!
Huumeet ei tee ihmisille hyvää. Alkaa aivot sulamaan näköjään sitä tahtia että valuu korvista pihalle. Tuo lista olis loputon ja täynnä samalaisia fraaseja jos jaksais vaan näpytellä.
Ylivoimaisesti koko Suomen skenen vastenmielisin henkilö ja hyvänä kakkosena tulee matias niemi. Timo todennäköisesti sekosi lopullisesti siitä ja alamäki alkoi kun ei saanut itselleen rakennettua mitään vastaavaa omaa näkyvämpää "the juttua" bodaukseen liittyen kun kulki alkuun pitkään Vatasen vierellä. Toivottavasti myös jatkossakin pysyy maapallon toisella puolella. Vatanen tajusi onneksi riittävän varhain katkaista napanuoran tästä etäispesäkkeessä mikä varmasti tällä hetkellä ajateltuna aivan superhyväratkaisu.
^ Enemmän minua kiinnostaisi jatkokouluttautuminen. Pystyykö tämän mestariteoksen läpäistyään hakeutumaan esim kehonrakennus AMK tms mikä ois luonnollisesti myös Titin käsialaa.
Juu on kyllä melko tollo poikaEhdotan Naapilan poikaa kuukauden idiootiksi, pari elämänohjetta hänen snäpistään:
- Jos sä et pysty lopettaa herkkujen syöntiä ni sä et oo ees syntyny vielä
- Jos sä et pysty lopettamaan koko loppuelämäksi 100% herkkujen syöntiä et ole alfa vaan pelkkä läskikasa.
- Jos et kykene tekemään 20min aerobista joka aamu loppuvuoden jälkeen olet täysi nolla!
Huumeet ei tee ihmisille hyvää. Alkaa aivot sulamaan näköjään sitä tahtia että valuu korvista pihalle. Tuo lista olis loputon ja täynnä samalaisia fraaseja jos jaksais vaan näpytellä.
Noi jutut on joko hyvin katkeran ihmisen tietämättömyyttä, tai epätyypillisempää trollausta. Mut ite oon kyl sitä mieltä, ettei provoomisessa itessään oo yhtään mitään vikaa. Loistava keino boostata omaa pointtiaan, ja herättää huomiota. Olettaen siis kuitenki että sulla on oikeesti jtn sanottavaa, minkä vaan esität kärkkäästi.Ei tässä kenenkään vähänkään rivien läpi lukemista ymmärtävän mielestä voi mistään "eri mieltä asioista" olevasta henkilöstä kyse. Tuollainen näennäisen asialliseen muotoon kirjoitettu, sisällöltään selkeän provokatiivinen ja jumittava ilmaisu on ihan selkeää trollausta. Vähän jopa turhauttavaa nähdä, miten hyvin tuntuu menevän osalle läpi...
Yhyy.
Tämä on lienee sitä oikeaa aikuisen kypsyy käytöstä
Minä poljen aina myös takaperin spinning tunneilla.
Huomannut muissa keskuteluissa saman tason kannanototAi, sulla on näköjään kyvykkyyttä ihan luonnostaan korkeamman tason keskusteluun.
Wärkkäri tekee juuri näin. En näe itsekään siinä mitään pahaa. Hän puhuu sentään asiaa ja pystyy perustelemaan vastauksensa. Vaikka jutut eivät ihan totuutta edusta, kyllä hän osaa keskustella.Noi jutut on joko hyvin katkeran ihmisen tietämättömyyttä, tai epätyypillisempää trollausta. Mut ite oon kyl sitä mieltä, ettei provoomisessa itessään oo yhtään mitään vikaa. Loistava keino boostata omaa pointtiaan, ja herättää huomiota. Olettaen siis kuitenki että sulla on oikeesti jtn sanottavaa, minkä vaan esität kärkkäästi.
Keskustelutaitoinen ihminen osaa faktojen edessä nöyrtyä ja muuttaa kantaansa. Wärkkäri taas on enemmänkin "Wänkääjä", ei myöntäisi maan olevan pyöreä vaikka pääsisi itse avaruudesta sitä katsomaan, jos toisin on silloin joskus 50-luvulla oppinut.Vaikka jutut eivät ihan totuutta edusta, kyllä hän osaa keskustella.
Trollit eivät pysty osallistumaan edes keskusteluun. Hakevat pelkkää henkilökohtaista kuittailua. Kyllä he ovat siellä roskiksen pohjimmaisina. Wänkääjä saavat sentään keskustelun aikaiseksi. Faktat on vähän ongelma bodauksessa. Niitä ei voi aina esittää 100% varmoina. Esim kuka roinaa ja kuka ei.Keskustelutaitoinen ihminen osaa faktojen edessä nöyrtyä ja muuttaa kantaansa. Wärkkäri taas on enemmänkin "Wänkääjä", ei myöntäisi maan olevan pyöreä vaikka pääsisi itse avaruudesta sitä katsomaan, jos toisin on silloin joskus 50-luvulla oppinut.
Taitava trolli nimenomaan pystyy osallistumaan keskusteluun ja vaikka tietää asian oikean laidan, niin vänkäämällä taitavasti saa vastakeskustelijan raivon partaalle.Trollit eivät pysty osallistumaan edes keskusteluun. Hakevat pelkkää henkilökohtaista kuittailua. Kyllä he ovat siellä roskiksen pohjimmaisina. Wänkääjä saavat sentään keskustelun aikaiseksi. Faktat on vähän ongelma bodauksessa. Niitä ei voi aina esittää 100% varmoina. Esim kuka roinaa ja kuka ei.
Tämä on varmaan tähän "incel-kulttuuriin" liittyvä ilmiö? Yhteiskunnan pitäis saada parempaa otetta nuorista miehistä, saatais normaaliin elämään kiinni nämä syrjäytyneet.
Saanko kysyä ikääsi? Olen olettanut että lähtökohtaisesti lapset ja nuoret harrastaa moista ja jos joku aikuinen tekee niin pahoitteluni mutta elämä kuulostaa todella yksinäiseltä ja säälittävältä.
Jos elämässä on kaikki palikat kunnossa niin ei moiseen vihaseurantaan olisi mitään syytä
No emmä nyt tiedä. Nää viimesimmät vänkäysketjut täällä on muutenki ollu niin järkyttävää, aivot lamaannuttavaa samantoisto paskaa, että jotenki jopa mulla tuli raja vastaan. Ja oon kuitenki vuodesta 2007 käyny jtn aivan järkyttäviä paskamyrskyväittelyitä ympäri nettiä, ni se on jo saavutus lannistaa mut. Joskus vaan kuulee niin tyhmiä juttuja et menee aivot solmuun, ja kuola alkaa valuu suusta. Tuo natuna ei voi kehittyä ''argumentti'' aiheutti jtn käsittämätöntä kuolausta.Wärkkäri tekee juuri näin. En näe itsekään siinä mitään pahaa. Hän puhuu sentään asiaa ja pystyy perustelemaan vastauksensa. Vaikka jutut eivät ihan totuutta edusta, kyllä hän osaa keskustella.
Sitten on nämä suntsut ja muut räkänokat. Provoa ja vittuilua ilman mitään asia sisältöä. Kehtaavat vielä muita haukkua provoiksi kun itse ovat sieltä pahimmasta päästä Olen varma että Suntsun kaltainen persoona ei voi käytökselleen mitään. Tuo sama on jatkunut niin kauan kuin olen seurannut pakkista. Monet kerrat luvannut lopettaa provoilun mutta aina palaa entiselleen.