Kuukauden idiootti!!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sitten et saanut. Tai oikein yrittämällä et halua ymmärtää. Noi tekee tota vain ja ainoastaan somehuomion takia ja tollaisella sitä saa, asiallisella videolla ei saa. Ja sairasta on myös se, ettet sä tajunnut pointtia. Tutustu vaikka Tampereen Teroon, niin ehkä avautuu tää pointti paremmin.
No olipas melkoinen hyökkäys..

Pahoittelut tyhmyyteni ja illanjatkot sinnekin.
 
Kyllä on herkkää jos toi oli hyökkäys. Kerro kuitenkin miten vitussa toi pointti voi mennä ohi, että sekoilemalla ja perseilemällä, esim rappiotubettaminen, on moninverroin katsotumpaa kuin asiallinen sisältö?
En tiedä kuka on tampereentero tai mitä tarkoittaa rappiotubettaminen.
Olen ehkä liian vanha moiseen.

Ja itse katson vain minua kiinnostavaa sisältöä, en jaksa kuluttaa aikaa miettimällä itseä vituttavien aiheiden katsoja- tai kuuntelijamääriä.
Youtubessa klikkaan poistoon kaikki videot joita en halua katsoa.

Suosittelen samaa
 
En tiedä kuka on tampereentero tai mitä tarkoittaa rappiotubettaminen.
Olen ehkä liian vanha moiseen.

Ja itse katson vain minua kiinnostavaa sisältöä, en jaksa kuluttaa aikaa miettimällä itseä vituttavien aiheiden katsoja- tai kuuntelijamääriä.
Youtubessa klikkaan poistoon kaikki videot joita en halua katsoa.

Suosittelen samaa
Mitenkä ratakiskosta sulle sitten asia pitäis oikein selittää? Jos esim mä alan ryyppään ja teen videoita kännissä, ne saa enemmän katsojia kuin nykyiset videot, aukeisko nyt? Samalla periaatteella oikeaa isoa hauista esittelevä ei pärjää laisinkaan syntholilla itsensä täyttäneelle näytöissä.
 
^
Niin ikävää kun se tavallaan onkin niin ihmismassaa kiinnostaa oudot ja erikoiset asiat, oli ne sitten hyviä tai huonoja. Tästä syystä nuo saa enemmän näyttökertoja kuin tavallinen video missä tehdään hauiskääntöjä.
 
Miettikää, että toi saa enemmän seuraajia ja tykkäyksiä kun yksikään muu normaali kaveri. Jos normaali kaveri sanoo että natural, niin jos on lihasta, se saa vain vihaa osakseen. Pelkästään tolla videolla on 10 kertaa enemmän kommentteja kuin tässä koko ketjussa.
Onhan se selvä että enemmän noi sekopäät saa seuraajia ja kommentteja ym koska ihmiset tykkää seurata sekopäitä. Niiden videoissa ja kuvissa tapahtuu jotakin normaalista poikkeavaa.

Mutta onhan paljon porukkaa jotka jaksaa seurata sitä aamupuuron ja kanan ja riisin valmistusta 🤣. Itse en jaksa näitä enää katsella.
 
Suurin osa seuraa YouTubea ja muita someja viihdearvon perusteella. Ei sinänsä tule yllätyksenä, että (känni)sekoiluvideot ja muut outoudet saa enemmän huomiota kun asiasisältö. Jos itse tekisin asiallista sisältöä (en tee mitään sisältöä) someen niin en vertailisi katsojalukuja oman ja viihdekanavien välillä, kun on täysin eri kalipeerin kohdeyleisöt.
 
Itsekin paljon ”viha-seuraan” jotain hupiukkoja, koska ei halua menettää ”hyviä” päivityksiä; mm. pappa piiparinen, testotimo, matias niemi, eetu vatanen jne. En ikinä ostaisi keltään näistä mitään, mutta voi huutistella. Sitä se some nykyään on. Valitettavasti.
 
Itsekin paljon ”viha-seuraan” jotain hupiukkoja, koska ei halua menettää ”hyviä” päivityksiä; mm. pappa piiparinen, testotimo, matias niemi, eetu vatanen jne. En ikinä ostaisi keltään näistä mitään, mutta voi huutistella. Sitä se some nykyään on. Valitettavasti.

Mitäs vihattavaa esim. papassa on? Päivittelee välillä syömisiä ja reenaamisia, mutta mikä siinä ärsyttää? Persoona?
 
Mitäs vihattavaa esim. papassa on? Päivittelee välillä syömisiä ja reenaamisia, mutta mikä siinä ärsyttää? Persoona?
Se ei paljoa tartte että sen vihan saa syntymään ja sitä ylläpidetän sitten vähän puolipakolla, joka ilmenee sellaisena kirjoitteluna, että aivan sama mitä kohde tekee, sitä vihataan. Se on välillä vähän koomista jos lippalakki esim triggeröi vihaviestejä. Ja sitä vihaa ylläpidetään melko oudolla tapaa esim valehtelemalla että nyt se on tehnyt sitä ja tätä vaikka ei pitäisi ollenkaan paikkaansa ja sitten vihataan siitä. Ilmiö on mielenkiintoinen ja skenen eniten vihaa saavana mua kiinnostaa valtavasti tämä aihe. Voidaanko sanoa, että esim mun viimeisin rintavideo olisi jotenkin provosoiva tai ärsyttävä, mutta niin vain sitä käytetään jollain ihme veivauksella vihan triggerinä.
 
Se ei paljoa tartte että sen vihan saa syntymään ja sitä ylläpidetän sitten vähän puolipakolla, joka ilmenee sellaisena kirjoitteluna, että aivan sama mitä kohde tekee, sitä vihataan. Se on välillä vähän koomista jos lippalakki esim triggeröi vihaviestejä. Ja sitä vihaa ylläpidetään melko oudolla tapaa esim valehtelemalla että nyt se on tehnyt sitä ja tätä vaikka ei pitäisi ollenkaan paikkaansa ja sitten vihataan siitä. Ilmiö on mielenkiintoinen ja skenen eniten vihaa saavana mua kiinnostaa valtavasti tämä aihe. Voidaanko sanoa, että esim mun viimeisin rintavideo olisi jotenkin provosoiva tai ärsyttävä, mutta niin vain sitä käytetään jollain ihme veivauksella vihan triggerinä.

Tämä on varmaan tähän "incel-kulttuuriin" liittyvä ilmiö? Yhteiskunnan pitäis saada parempaa otetta nuorista miehistä, saatais normaaliin elämään kiinni nämä syrjäytyneet.
 
Toi on vähän ehkä väärin ymmärretty asia. Esim kovasti toitotetaan lehdistössä ja muualla miten maahanmuuttajanuorilla on huono olla ja siksi ne rötöstelee. Ei niillä tosiaan ole huono olla, vaan nehän on suorastaan taivaassa. Saa tehdä mitä huvittaa, rahaa tulee itekseen ja mistään ei juurikaan saa tuomiota. Mikäs sen parempaa, ei tartte töissä käydä, saa ottaa mitä vaan jos haluaa eikä ketään kiinnosta. Voisin kuvitella että nää vihaseuraajat elää samanlaisessa kieroutuneessa kuplassa, jossa saa tehdä mitä huvittaa ja se tuo sen onnen, huolimatta miten paskaa se elämä olisi muihin nähden. Se ruokkii sitten itse itseään se kupla ja siellä pysytään vaikka väkisin.
 
Voisin kuvitella että nää vihaseuraajat elää samanlaisessa kieroutuneessa kuplassa

Jostakin se viha tulee, ei sen tarvi alunperin olla vihaa sua kohtaan, vaan se viha vaan suunnataan sinuun. Yksin kun on päivät siellä pienessä luukussa, ei töitä, ei naista löydy, niin kyllähän siinä katkeroituu ja tulee vihaiseksi yhteiskunnalle, sitten aletaan sitä vihaa purkaan eteenpäin.
 
Itsekin paljon ”viha-seuraan” jotain hupiukkoja, koska ei halua menettää ”hyviä” päivityksiä; mm. pappa piiparinen, testotimo, matias niemi, eetu vatanen jne. En ikinä ostaisi keltään näistä mitään, mutta voi huutistella. Sitä se some nykyään on. Valitettavasti.
Saanko kysyä ikääsi? Olen olettanut että lähtökohtaisesti lapset ja nuoret harrastaa moista ja jos joku aikuinen tekee niin pahoitteluni mutta elämä kuulostaa todella yksinäiseltä ja säälittävältä.

Jos elämässä on kaikki palikat kunnossa niin ei moiseen vihaseurantaan olisi mitään syytä
 
Kannattaa tää katsoa, aika selkeet yhtäläisyydet nykyajan vihaseuraajiin netissä. Tää on vähän niinkuin ylilautalaisten esi-isä ja menttori.


Mielenkiintoinen jakso ja kyse on tietysti täysin samasta ilmiöstä. Netin kautta häiriköinti on helpompaa ja pienemmän kynnyksen takana kun ei tarvitse lähetellä kirjeitä postitse. Siksi harjoittajiakin on enemmän ja sitä tekevät myös astetta vähemmän häiriintyneet yksilöt kuin tuo Asseri.
 
Mielenkiintoinen jakso ja kyse on tietysti täysin samasta ilmiöstä. Netin kautta häiriköinti on helpompaa ja pienemmän kynnyksen takana kun ei tarvitse lähetellä kirjeitä postitse. Siksi harjoittajiakin on enemmän ja sitä tekevät myös astetta vähemmän häiriintyneet yksilöt kuin tuo Asseri.
Kuten toikin sanoi, niin sillä oli vain niin paha olla, että halusi muiden tuntevan saman tuskan. Mä en usko että esim mun vihaajilla nyt niin kamala olo on, ne vain on puhtaasti vittumaisia ihmisiä ja niitä maailmassa on aina ollut.
 
Mitäs vihattavaa esim. papassa on? Päivittelee välillä syömisiä ja reenaamisia, mutta mikä siinä ärsyttää? Persoona?
Saanko kysyä ikääsi? Olen olettanut että lähtökohtaisesti lapset ja nuoret harrastaa moista ja jos joku aikuinen tekee niin pahoitteluni mutta elämä kuulostaa todella yksinäiseltä ja säälittävältä.

Jos elämässä on kaikki palikat kunnossa niin ei moiseen vihaseurantaan olisi mitään syytä

Eihän niissä mitään vihattavaa olekaan, termi jota tällaisesta seuraamisesta käytetään on viha-seuraaminen. Lyhyesti se on sitä, että joku tekee netissä itsestään pellen ja luulee, että kritiikki ja huutistelu on kateutta. Tämä oikein buustaa vihaseuraajaa, koska seurattava alkaa yleensä tekemään jotain asialle ymmärtämättä, että tämä heittää lisää bensaa liekkeihin. Esim. "Mua ei kiinnosta mitä musta puhutaan" ja sitten siteerataan ylilautaa omissa some-jutuissa ja ollaan silminnähden ärtyneitä. Vihaseuranta on mukavaa ajanvietettä, koska se auttaa tylsistymiseen. On kiva katsoa myös jotain lahjattoman räppärin egobuustia, ihmisreplikoita, huumehouruista bodarisekoilua jne. kuin katsoa pelkästään syötyjä ruokia, nostettuja painoja, perseitä, lasten kuvia pulkkamäessä (=normi sisältöä).
 
Back
Ylös Bottom