Kuukauden idiootti!!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
Eihän niissä mitään vihattavaa olekaan, termi jota tällaisesta seuraamisesta käytetään on viha-seuraaminen. Lyhyesti se on sitä, että joku tekee netissä itsestään pellen ja luulee, että kritiikki ja huutistelu on kateutta. Tämä oikein buustaa vihaseuraajaa, koska seurattava alkaa yleensä tekemään jotain asialle ymmärtämättä, että tämä heittää lisää bensaa liekkeihin. Esim. "Mua ei kiinnosta mitä musta puhutaan" ja sitten siteerataan ylilautaa omissa some-jutuissa ja ollaan silminnähden ärtyneitä. Vihaseuranta on mukavaa ajanvietettä, koska se auttaa tylsistymiseen. On kiva katsoa myös jotain lahjattoman räppärin egobuustia, ihmisreplikoita, huumehouruista bodarisekoilua jne. kuin katsoa pelkästään syötyjä ruokia, nostettuja painoja, perseitä, lasten kuvia pulkkamäessä (=normi sisältöä).

En kyllä ymmärrä tuollaista ilmiötä, tai siis se miten ymmärrän sen on niin, että teillä on jotenkin paha olla itsellä?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vihaseuranta on mukavaa ajanvietettä, koska se auttaa tylsistymiseen
Vielä mukavampaa on kun sun kaltaisten roastaaminen livessä tuo katsojia ja se mikä on hulluinta, me somettajat hallitaan teidän nettielämää, me voidaan päättää antamalla huomiota, millon te pysähdytte sitten vihaamaan ja kirjoittelemaan tuntikausiksi. Te siinä häviätte aina, ei se vihan kohde. Muista, sä häviät aina, joka kerta tossa asiassa. Sä olet vain anonyymi, joka törsää aikaansa vihaan, kun taas se jota vihaat, tekee kokoajan sisältöä ja pyrkii eteenpäin.
 
Vielä mukavampaa on kun sun kaltaisten roastaaminen livessä tuo katsojia ja se mikä on hulluinta, me somettajat hallitaan teidän nettielämää, me voidaan päättää antamalla huomiota, millon te pysähdytte sitten vihaamaan ja kirjoittelemaan tuntikausiksi. Te siinä häviätte aina, ei se vihan kohde. Muista, sä häviät aina, joka kerta tossa asiassa. Sä olet vain anonyymi, joka törsää aikaansa vihaan, kun taas se jota vihaat, tekee kokoajan sisältöä ja pyrkii eteenpäin.
Kyllähän nämä vihaajat saavat hyvää oloa kun porukalla menee tunteisiin niiden höpinät ym.
Kun joka livessä ym niistä puhutaan niin vihaajat ovat vain tyytyväisiä kun niistä jatkuvasti höpötetään.
Jos ei kiinnittäisi mitään huomiota eikä puhuisi esim ylilaudasta yhtään mitään niin loppuisihan se jossain vaiheessa kun eivät saa enää mitään huomiota.
 
Eihän niissä mitään vihattavaa olekaan, termi jota tällaisesta seuraamisesta käytetään on viha-seuraaminen. Lyhyesti se on sitä, että joku tekee netissä itsestään pellen ja luulee, että kritiikki ja huutistelu on kateutta. Tämä oikein buustaa vihaseuraajaa, koska seurattava alkaa yleensä tekemään jotain asialle ymmärtämättä, että tämä heittää lisää bensaa liekkeihin. Esim. "Mua ei kiinnosta mitä musta puhutaan" ja sitten siteerataan ylilautaa omissa some-jutuissa ja ollaan silminnähden ärtyneitä. Vihaseuranta on mukavaa ajanvietettä, koska se auttaa tylsistymiseen. On kiva katsoa myös jotain lahjattoman räppärin egobuustia, ihmisreplikoita, huumehouruista bodarisekoilua jne. kuin katsoa pelkästään syötyjä ruokia, nostettuja painoja, perseitä, lasten kuvia pulkkamäessä (=normi sisältöä).
"Vihaseuranta auttaa tylsistymiseen"

Mitä vittua oikeasti 🤣

Hyvää yötä..
 
Vielä mukavampaa on kun sun kaltaisten roastaaminen livessä tuo katsojia ja se mikä on hulluinta, me somettajat hallitaan teidän nettielämää, me voidaan päättää antamalla huomiota, millon te pysähdytte sitten vihaamaan ja kirjoittelemaan tuntikausiksi. Te siinä häviätte aina, ei se vihan kohde. Muista, sä häviät aina, joka kerta tossa asiassa. Sä olet vain anonyymi, joka törsää aikaansa vihaan, kun taas se jota vihaat, tekee kokoajan sisältöä ja pyrkii eteenpäin.

Sen takia en kommentoi, tykkää, en virallisesti seuraa (jotta henkilö ei saa seuraajia) ja jos haluan kavereiden kanssa nauraa, niin screenshotti on parempi, jottei näyttökertoja tule. En siis tue idioottimaista käytöstä mitenkään enkä tuo sitä ilmi henkilölle itselleen. Olen vain siellä kuin kuka vain muiden joukossa, joka ei koskaan reagoi mitenkään kenenkään päivitykseen. Kaltaisiani seuraajia on varmaan suurin osa somen käyttäjistä, haluaa sitä tai ei. Kuten Mikekin tuossa aiemmin sanoi, että kaikki idioottomainen käytös saa moninkerroin näyttökertoja asialliseen sisältöön verrattuna, tukee myös tätä kertomaani. Tästä voisi päätellä, että vihaseuraaminen on kaikista yleisin tapa seurata ihmisiä somessa. Vai miksi luulette että jollain Stefulla tai Testolla on niin paljon seuraajia? Tuleehan kertomasi mukaan ylilaudalta tänne paljon jengiä. Ja PS. Mike, sun sisältö on hyvää ja sun juttuja kiva seurata, et lukeudu mun kirjoissa hupiukoksi. Sen takia tännekin voi kirjoitella enkä käytä add-blockeja tms.
 
Eihän niissä mitään vihattavaa olekaan, termi jota tällaisesta seuraamisesta käytetään on viha-seuraaminen. Lyhyesti se on sitä, että joku tekee netissä itsestään pellen ja luulee, että kritiikki ja huutistelu on kateutta. Tämä oikein buustaa vihaseuraajaa, koska seurattava alkaa yleensä tekemään jotain asialle ymmärtämättä, että tämä heittää lisää bensaa liekkeihin. Esim. "Mua ei kiinnosta mitä musta puhutaan" ja sitten siteerataan ylilautaa omissa some-jutuissa ja ollaan silminnähden ärtyneitä. Vihaseuranta on mukavaa ajanvietettä, koska se auttaa tylsistymiseen. On kiva katsoa myös jotain lahjattoman räppärin egobuustia, ihmisreplikoita, huumehouruista bodarisekoilua jne. kuin katsoa pelkästään syötyjä ruokia, nostettuja painoja, perseitä, lasten kuvia pulkkamäessä (=normi sisältöä).

Ei tuo ole muuta kuin pakkomiellettä, mutta ei mitään vakavanlaatuista. Sen verran kuitenkin, että tuo seurattava asuu ilmaiseksi sun päässä. Annat sille ilmaiseksi huomiota ja näkyvyyttä etkä pysty lopettamaan.
 
Ei tuo ole muuta kuin pakkomiellettä, mutta ei mitään vakavanlaatuista. Sen verran kuitenkin, että tuo seurattava asuu ilmaiseksi sun päässä. Annat sille ilmaiseksi huomiota ja näkyvyyttä etkä pysty lopettamaan.

Pysty lopettamaan? Ihan parasta viihdettä aamupaskalla katsoa, kuinka joku tekee taas itsestään pellen. Lähtee päivä hyvin käyntiin.
 
Kyllähän nämä vihaajat saavat hyvää oloa kun porukalla menee tunteisiin niiden höpinät ym.
Kun joka livessä ym niistä puhutaan niin vihaajat ovat vain tyytyväisiä kun niistä jatkuvasti höpötetään.
Jos ei kiinnittäisi mitään huomiota eikä puhuisi esim ylilaudasta yhtään mitään niin loppuisihan se jossain vaiheessa kun eivät saa enää mitään huomiota.
Toi on aika yleinen harhaluulo joka on sitkeesti monen päässä. Ei se oikeasti lopu, eikä sen pidäkään loppua. Se vain on mielenkiintoista miten se ajatusmalli menee. Meet autolle ja joku hakkaa sun autoa kepillä, sanot että lopeta nyt saatana, niin se hakkaa vaan lisää. Kysyt että mitä sä teet, mä käskin lopettaa, niin se vastaa, mä hakkaan koska sulla menee tunteisiin. Kerrotko kaikille millä tavalla se on auton omistajan vika että sitä autoa hakattiin?
 
Kaltaisiani seuraajia on varmaan suurin osa somen käyttäjistä, haluaa sitä tai ei. Kuten Mikekin tuossa aiemmin sanoi, että kaikki idioottomainen käytös saa moninkerroin näyttökertoja asialliseen sisältöön verrattuna, tukee myös tätä kertomaani. Tästä voisi päätellä, että vihaseuraaminen on kaikista yleisin tapa seurata ihmisiä somessa. Vai miksi luulette että jollain Stefulla tai Testolla on niin paljon seuraajia?
Täytyy sanoa, että en itse tätä harrasta, kun katson mieluummin asiapitoista ja opettavaista sisältöä ja muuta viihdettä, mutta olen silti samaa mieltä. Ei näillä syntholhermanneilla ja vastaavilla muuten olisi niin paljon seuraajia. Tuo vihaseuraaminen terminä näyttää olevan hieman väärinymmärretty. Olisit voinut käyttää jotain vähän neutraalimpaa, niin olisit saanut vähän vähemmän kritiikkiä.
 
Täytyy sanoa, että en itse tätä harrasta, kun katson mieluummin asiapitoista ja opettavaista sisältöä ja muuta viihdettä, mutta olen silti samaa mieltä. Ei näillä syntholhermanneilla ja vastaavilla muuten olisi niin paljon seuraajia. Tuo vihaseuraaminen terminä näyttää olevan hieman väärinymmärretty. Olisit voinut käyttää jotain vähän neutraalimpaa, niin olisit saanut vähän vähemmän kritiikkiä.
Varmaan menee samaan kategoriaan kun kaiken maailman junaturmien (esim. Johanna Tukiainen, Tony Halme..) seuraaminen Seiskasta.
 
Täytyy sanoa, että en itse tätä harrasta, kun katson mieluummin asiapitoista ja opettavaista sisältöä ja muuta viihdettä, mutta olen silti samaa mieltä. Ei näillä syntholhermanneilla ja vastaavilla muuten olisi niin paljon seuraajia. Tuo vihaseuraaminen terminä näyttää olevan hieman väärinymmärretty. Olisit voinut käyttää jotain vähän neutraalimpaa, niin olisit saanut vähän vähemmän kritiikkiä.

Totta. Ajattelin virheellisesti, että termi olisi tuttu. Tein virheen kun oletin.
 
Ehdotan Naapilan poikaa kuukauden idiootiksi, pari elämänohjetta hänen snäpistään:

- Jos sä et pysty lopettaa herkkujen syöntiä ni sä et oo ees syntyny vielä
- Jos sä et pysty lopettamaan koko loppuelämäksi 100% herkkujen syöntiä et ole alfa vaan pelkkä läskikasa.
- Jos et kykene tekemään 20min aerobista joka aamu loppuvuoden jälkeen olet täysi nolla!

Huumeet ei tee ihmisille hyvää. Alkaa aivot sulamaan näköjään sitä tahtia että valuu korvista pihalle. Tuo lista olis loputon ja täynnä samalaisia fraaseja jos jaksais vaan näpytellä.
 
Siksi, että joku on eri mieltä asioista sun kanssa niin sä leimaat sen idiootiksi ja ilmoitat kuukauden idiootti ketjuun? Kypsää käytöstä (y)
Kypsää käytöstä onkin leimata kaikki kellä on vähänkin muskulaa niin automaattisesti roinareiksi ja suositella että kaikille junnuille kohan vaan salin oven löytävät niin jakaa respassa sustat ja trenit koska ilman niitä ei pärjää eikä näistä myöskään ole mitään haittaa.
 
Siksi, että joku on eri mieltä asioista sun kanssa niin sä leimaat sen idiootiksi ja ilmoitat kuukauden idiootti ketjuun? Kypsää käytöstä (y)

Ei tässä kenenkään vähänkään rivien läpi lukemista ymmärtävän mielestä voi mistään "eri mieltä asioista" olevasta henkilöstä kyse. Tuollainen näennäisen asialliseen muotoon kirjoitettu, sisällöltään selkeän provokatiivinen ja jumittava ilmaisu on ihan selkeää trollausta. Vähän jopa turhauttavaa nähdä, miten hyvin tuntuu menevän osalle läpi...
 
Back
Ylös Bottom