Kuukauden idiootti!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
Hauskaa että tässä sinunkin tapauksessa pitää mennä sinne toiseen ääripäähän, jossa maailma on täynnä roinaajia eivätkä he murhaa ketään.
Tähän on nyt vielä vastattava, ja pistänkin tähän yhden tämän keskustelun ekoista lauseista, mistä kaikki lähti:

"Tästä voimme jälleen myös todeta että joillekin huomatta roinan käyttö ei sovi alkuunkaan kun saa tekemään tälllaisia sairaita tekoja."

Niin, ei mun tapauksessa tarvitsisi mennä mihinkään ääripäähän missään, asioista voitaisiin jutella muutenkin. Ääripäihin menot hoitaa nämä muut nimimerkit, jotka diagnosoivat esim. huomatta(va)n roinankäytönkin lehtiuutisen lukemalla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täällä ainakin treni sekottaa pään ihan totaalisesti
Kuten sanoin jo, trenboloni supressoi serotoniinia, mutta sulla on ongelmia päässä jos treni saa pahoinpitelemään. Koska itse en pahoinpidellyt ketään trenit päällä vaikka se KAIKILLA supressoi serotoninia. Ja erotuksena tässä on se, että mä olen terve päästäni, en hakkaa ihmisiä. Ihan samalla tapaa sun kasetti leviää milloin mistäkin, esim tästä viestistä. Sä et kykene hallitsemaan itseäsi, vaan parkkisakko saa sut paiskomaan tavaroita. Ja tähän ei ole syynä serotoniinin lasku, vaan sun pää, joka ei ole terve.

Tiedätkö miten paljon bodarit käyttää treniä eivätkä ne ketään hakkaa. Edelleen, te ihmiset ette edes halua ymmärtää, että ei ne lääkkeet aiheuta niitä väkivaltarikoksia, vaan kusipäinen ihminen alunperin. Ja syy siihen kilahtamiseen on milloin mikäkin.

250mg testoa vk tai 1000mg testoa vk, ei MINKÄÄNLAISTA vaikutusta koteloon ku ei viiraa muutenkaan. Voi vetää viinaaki eikä sekoile. Trenillä on vaikutusta et alkaa kiukuttaa mut sekään ei saa sekoilemaan vaikka vetäis viinaakin. Osasyynä kiukutteluun on huonot unet ja se aiheuttaa et on vittumaisella päällä osan päivästä. Tavarat ei lentele, muijaa käydä käsiks tai keneekää muuhunkaa. Ne jotka on valmiiks urpoja ni ne on roinalla yleensä viel enemmän urpoja. Habitus muuttuu et ollaa nii vittu olevinaa ku vähä lyödää tavaraa koneesee.
Mulla treni alko kiukuttaa/pinna lyheni jos tasot heittelehti. Vaihto eod ed nii loppu ku seinään.

Mulla treni alko kiukuttaa/pinna lyheni jos tasot heittelehti. Vaihto eod ed nii loppu ku seinään.

Mut tuo tiheämpi tikkaus ei vaikuta siihen jos on jäätäviä todentuntusia painajaisia ja sen takia nukkuu huonosti. Mut ei tehä tästä sen enempää roinakeskustelua.

Kuten sanoin jo, trenboloni supressoi serotoniinia, mutta sulla on ongelmia päässä jos treni saa pahoinpitelemään. Koska itse en pahoinpidellyt ketään trenit päällä vaikka se KAIKILLA supressoi serotoninia. Ja erotuksena tässä on se, että mä olen terve päästäni, en hakkaa ihmisiä. Ihan samalla tapaa sun kasetti leviää milloin mistäkin, esim tästä viestistä. Sä et kykene hallitsemaan itseäsi, vaan parkkisakko saa sut paiskomaan tavaroita. Ja tähän ei ole syynä serotoniinin lasku, vaan sun pää, joka ei ole terve.

Tiedätkö miten paljon bodarit käyttää treniä eivätkä ne ketään hakkaa. Edelleen, te ihmiset ette edes halua ymmärtää, että ei ne lääkkeet aiheuta niitä väkivaltarikoksia, vaan kusipäinen ihminen alunperin. Ja syy siihen kilahtamiseen on milloin mikäkin.

Varsin hyvin tiedän miten paljon sitä käytetään. Toin kuitenkin esiin omakohtaisen kokemuksen asiasta. Enkä kyllä flippaa jostain foorumin viestistä.

Ja ei roina ketään saa pahoinpitelemään itsessään. Voi kuitenkin laskea huomattavasti sitä kynnystä. Joillain viina laskee, joillain pelkkä mustasukkaisuus.

Jos sulla ei ole ongelmaa, niin osalla voi edelleenkin olla. Eikä se tarkoita sitä etteikö olisi terve päästä.

Otetaan toi serotoniini nyt vaikka sen ongelman lähteeksi, niin lääkkeet vaikuttaa yksilöllisesti ihmisiin. Jollakin voi supressoida merkittävästi ja joillain vain nimellisesti. Asiat ei aina ole niin mustavalkoista. On lääkkeitä jotka ei esimerkiksi 10% ihmisistä tuo mitään vaikutusta. On sivuvaikutuksia myös kutinasta aina kuolemaan asti. Joten jos joku ei jotain saa, niin moni muu voi saada.

Ei doping kenestäkään hullua tee, mutta kyllä se toisilla vaikuttaa ihan eri lailla. Voiskohan tähän todeta, että ei ne epävakaille persoonille sovi. Heillä kyllä voi tulla sellaisia ylilyöntejä, joita ei ilman douppeja välttämättä tulisi.
Mike eikö sulla tule pausseilla vittumaisia mielialan laskuja?

Pitää myös muistaa että tämä kaveri mistä keskustelu lähti on nuori ja moni käyttäjistä on alle 25-vuotiaita. Aika harva osaa sen ikäsenä sanoa onko pää oikeesti valmis buustin käyttöön saatila tunnistaa mahdolliset ongelma kohdat pään sisältä. Siellä voi olla vaikka mitä lapsuuden perhe jutuista lähtien, kiusaamiset ja pieleenmenneet mimmikuviot jne. mitkä vielä vaivaa. Harva osaa käsitellä niitä kaikkia kun vauhti on satalasissa kohti aikuisuutta. Sitten löydetään sali (mikä hieno juttu) kattellaan youtuubbia missä roinabodarit tekee videoo ja myy valmennuksia, siitä sitten kun otetaan se miehen mallin tavote asenteella nyt kaikki ja heti. Toi on sellasta narunvetoa että vanhempien tasastenkäyttäjien ymmärrys ei joko muista tai ole kokenu sitä. Iän myötä on helpompi käsitellä tunteita ja on kokemusta. Oli kuuri päällä tai ei. Nuorista valtaosa on yleensä vielä pallo aika hukassa ja virheitä tulee, jopa kamalia (aika pieni prosentti meistä ihan psykoja on).
Tää teksti ei varmaan ihan aukoton,mutta noin niinkuin perspektiiviä. (Enkä ole mikään kateellinen natu)

Olen aika monesta kohdasta samaa mieltä, ainakin siihen asti kun aloit höpöttää roinabodarien mallina toimimisesta jne.
Mutta kyllä, jos nyt kuvitellaan että elettäisiin utopiassa missä fysiikkalajien ihmiset voisivat toteuttaa itseään vapaammin lääkityksen osalta, niin ilman muuta joku 25v+ ikäraja/olet harrastanut lajia 5-10v ennen aloitusta tms. olisi ehdottoman hyvä rajoitus kuurittelun aloittamiselle. Nuorena muutenkin kannattaa ottaa hyöty irti hyvin toimivasta kropasta ja tasoista (jos ne vaan toimii hyvin, ja useimmilla toimii) ilman ulkoisia tekijöitä.
Mutta nuori tai ei, kuurittelu ei silti tee ihmisestä väkivaltaista (paitsi voi vaikuttaa jos kovasti kynnys alentunut muutenkin ja muita tekijöitä kasaantunut) eikä ainakaan murhaajaa.

Olen aika monesta kohdasta samaa mieltä, ainakin siihen asti kun aloit höpöttää roinabodarien mallina toimimisesta jne.
Siis tarkoitin mallista sitä että ihannoidaan ja halutaan se raju fysiikka mitä ei voida pelkällä nettivalmennuksella saavuttaa.
Nää suosituimmat bodytupettajat on jo pelkästään suomessa monelle nuorelle esikuvia, ja minusta hieno juttu koska monella tosi hyvä flow elämään ja tekemiseen noin ylipäätään. Mutta siihen kuntoon vaaditaan paljon duunii ja nuoret vetää mutkat suoriks helposti.

Viimeksi muokattu:
Tähän on nyt vielä vastattava, ja pistänkin tähän yhden tämän keskustelun ekoista lauseista, mistä kaikki lähti:

"Tästä voimme jälleen myös todeta että joillekin huomatta roinan käyttö ei sovi alkuunkaan kun saa tekemään tälllaisia sairaita tekoja."

Niin, ei mun tapauksessa tarvitsisi mennä mihinkään ääripäähän missään, asioista voitaisiin jutella muutenkin. Ääripäihin menot hoitaa nämä muut nimimerkit, jotka diagnosoivat esim. huomatta(va)n roinankäytönkin lehtiuutisen lukemalla.

Sinä siis olet pätevä toteamaan, että AAS:n käytöllä ei ollut mitään yhteyttä tapaukseen? Tietämättä tapauksesta käytännössä mitään, tuntematta kyseistä epäilyä, jne? Meistä kukaan ei tiedä mitä todellisuudessa on tapahtunut ja mitkä ne vaikuttavat tekijät ovat olleet. Minä ainakin olen osallistunut keskusteluun, jossa pakkislaiset kumoavat tuktittua fysiologiaa ja kemiaa. Täytyy olla pään melko syvällä perseessä jos ei kykene myöntämään faktoja. Edelleen faktojen lisäksi siihen yhtälöön kuuluu muuttuvana tekijänä se käyttäjä. Ymmärsitkö?

Melko vastuullista toimintaa tällaisen teinienkin suosiman foorumin pitäjältä on glorifioida roinaamista. Pätevän oloista diagnosointia myös ottaen huomioon, että näiden sinun kirjoitustesi perusteella voisi tehdä päätelmiä käytös- ja persoonallisuushäiriöistä. Itse en kuitenkaan tekisi sitä potilasta tapaamatta ja totean vain, että ymmärrän hyvin sinun ajatusmallisi. Minun nähdäkseni sinä puhut kissoista, kun me "kateelliset" puhutaan koirista.

Mike eikö sulla tule pausseilla vittumaisia mielialan laskuja?
No mä nyt en ole ns. kuuritellut varsinaisessa merkityksessä enää vuosikausiin. Testoa en pois ole jättämässä ja sen tietää mitä siinä tapahtuis jos nollatasoilla menis. Silloin totttakai tulee sairaaksi niistä alhaisista määristä. Mutta anabolien pudottaminen yksilöllä ei mitään massiivia muutoksia aivoissa tee, vaan välillisesti sitä tiedostaa ettei voi kasvaa ja meno sitten treeneissäkin sen mukaista. Jos siitä masentuu, niin se on voi voi ja masentuu sitten kaikesta muustakin kun on altis semmoiselle synkistelylle.

Melko vastuullista toimintaa tällaisen teinienkin suosiman foorumin pitäjältä on glorifioida roinaamista
Sanokaa nyt joku tälle, että tässä on kyse siitä, saako dropit tappamaan ihmisiä, ei glorifoinnista. Jotain rajaa nyt.

Sanokaa nyt joku tälle, että ollaan keskusteltu siitä, että vaikuttaako dropit aivokemiaan ja sitä kautta mahdollisesti persoonaan. Jotain rajaa nyt.
No missä sä näät glorifointia, vastaa kiitos. Ärsyttää todella pahasti valehteleminen ja sitä en jaksais. Voitko ystävällisesti perua sanomisesi ja korjata tota.

No missä sä näät glorifointia, vastaa kiitos.

Sinä vähättelet täällä AAS.n tuktittuja vaikutuksia mm. aivokemiaan perustellen sitä omilla käyttökokemuksillasi. Minä ajattelen, että vastuullinen foorumin omistaja tunnustaa tutkitun datan, myöntää riskitekijöiden olemassaolon (olivat ne sitten psykologisia taikka fysiologisia) ja puhuu omista kokemuksista OMINAAN mikäli niistä on tarvetta puhua. Et sinä voi yleistää OMIEN kokemustesi perusteella. Et sinä voi dissata tyyppejä, jotka kokevat esimerkiksi trenbolonen lisäävän aggressiivisuutta, koska se ei SINULLA sitä tehnyt. Valoja tauluun.

Sinä vähättelet täällä AAS.n tuktittuja vaikutuksia mm. aivokemiaan perustellen sitä omilla käyttökokemuksillasi. Minä ajattelen, että vastuullinen foorumin omistaja tunnustaa tutkitun datan, myöntää riskitekijöiden olemassaolon (olivat ne sitten psykologisia taikka fysiologisia) ja puhuu omista kokemuksista OMINAAN mikäli niistä on tarvetta puhua. Et sinä voi yleistää OMIEN kokemustesi perusteella. Et sinä voi dissata tyyppejä, jotka kokevat esimerkiksi trenbolonen lisäävän aggressiivisuutta, koska se ei SINULLA sitä tehnyt. Valoja tauluun.
Se, että kommentoin psyykkisiä sivareita, enkä missään nimessä kiellä koskaan fyysisisä sivareita, ei TODELLAKAAN ole mitään glorifointia, korjaa se heti kiitos. 5min aikaa.

Se, että kommentoin psyykkisiä sivareita, enkä missään nimessä kiellä koskaan fyysisisä sivareita, ei TODELLAKAAN ole mitään glorifointia, korjaa se heti kiitos. 5min aikaa.

Et sinä kommentoinut vaan kerroit, että niitä ei voi olla mikäli taustalla ei ole jo valmiiksi mielenterveysongelmia.

Aivan totta, käsi pystyyn virheen merkiksi. Kirjoituksillasi glorifioit itsesi kaiken yläpuolelle, et suinkaan androgeeneja. Mun moka.
Joo, koska kaikista fataaleimmat ja oikeasti vakavat sivarit ovat ne, joista huolissaan kannattaa olla ja niitä on HDLn:n lasku, LDL:n nousu, verenpaineen nousu ja sydämen kammion seinämän paksuuntuminen. Niissäkin on yksilöllisiä eroja, sukurasitteet jne. Osalla tapahtuu merkittäviä muutoksia huonompaan, osa pääsee vähemmällä ja niissäkin lääkekohtaisesti on eroja. Mutta kaikilla se tapahtuu kuitenkin sillä tasolla, että muutoksia näkee mittauksissa todella lyhyessä ajassa. Psyykkiset vaikutukset taas eivät ole sama juttu, niihin vaikuttaa niin saatanasti muutkin asiat, suurin osa kokee vain mielentilan nousua välillisesti, koska silloin on kasvun aikaa.

Poikkeustapauksissa lääkkeet, alkoholi, huumeet, eivät sovi, koska psyykkiset vaikutukset yksilön lahon pään vuoksi on liian massiivisia. Terveen ihmisen ei kuitenkaan kannata olla huolissaan siitä, että naapuria pieksisi, vaan siitä, että ne kolesterolit menee huonoon suuntaan ja jos ne kroonisesti on perseellään, tapahtuu verisuonissa kalkkeutumista.

Me puhutaan nyt aivan väärällä tasolla noista henkisistä ongelmista. Joo, steroidit voivat aktuellisti jollekin aiheuttaa impotenssin, mutta suurimalle osalle ei. Ja me ei voida muutamien yksittäisten tapausten sairaalla tuijottamisella vetää johtopäätöksiä valtaväestoon käyttäjien keskuudessa. Jos steroidit aiheuttaisi massiivisesti väkivaltaista käytöstä, olisi se epidemian kaltainen ilmiö urheilussa, mutta kun ne ei aiheuta, ihmisillä on kontrolli. Suurin osa ihmisistä pystyy pitämään itsensä lestissä, eikä duunista saatujen potkujen jälkeen alakukuloisena pahoinpitele Siwan kassaa. Sitten on taas niitä, jotka eivät kykene ja niitä riittää helvetisti jotka tekee kaikkea pahaa, oli ne sitten kukkakauppiaita tai voimailijoita.

Missä on ne kaikki väkivaltarikokset, on se kumma kun niitä ei raportoida kun todella harvion.

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom