Kuukauden idiootti!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
Vittu mitä ripulia noi iltalehden otsikot.

Pitäis laittaa etusivulle "Töiden aloittaminen Iltalehdessä aiheutti toimittajalle vakavia aivovauroita ja psykoottista käytöstä" Sit itse artikkelissa vain oletettais näin ja oltais kuultu jotain yhtä ihmistä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vittu mitä ripulia noi iltalehden otsikot.

Pitäis laittaa etusivulle "Töiden aloittaminen Iltalehdessä aiheutti toimittajalle vakavia aivovauroita ja psykoottista käytöstä" Sit itse artikkelissa vain oletettais näin ja oltais kuultu jotain yhtä ihmistä.
Totta tuokin, mutta jos tuon yhtälön kaverille heitettäs vielä decaa ja treniä kiertoon ni pullon viinaan juotuaan vois saada kovemman kiukun ku ilman aineita.

Nojoo mutta tuo tapa millä yritetään saada vakuutusyhtiö mukaan niin on vähän outo. Totta se on että vakuutusyhtiöt ovat ahneita mutta se että kieltäytyy hoidosta menee ko vähän yli

Mä täs oottelen just vastausta vakuutusyhtiöltä et kuka mua hoitaa ja millon :D Kävi kk sit työtapaturma ja nyt on solisluussa murtuma ja olkanivelen etupuolella irtokappale. Vakuutusyhtiö ei välttämättä kuulemma maksa/korvaa mitään (kävin esim omakustanteisesti magneetissakin tossa) kun mulla on "saattanut olla väärä työtapa/työliike" :-------D Kysyin sit et jos näin on niin joku varmaan voi sieltä sit tulla näyttämään miten mun pitäs työni hoitaa. Oli aika hiljasta ja sit tokasivat vaan et "heh, noh, me ollaan suhun yhteydessä kun saadaan käsiteltyä tää asia".
Vakuutusyhtiöt :heart:

Mä täs oottelen just vastausta vakuutusyhtiöltä et kuka mua hoitaa ja millon :D Kävi kk sit työtapaturma ja nyt on solisluussa murtuma ja olkanivelen etupuolella irtokappale. Vakuutusyhtiö ei välttämättä kuulemma maksa/korvaa mitään (kävin esim omakustanteisesti magneetissakin tossa) kun mulla on "saattanut olla väärä työtapa/työliike" :-------D Kysyin sit et jos näin on niin joku varmaan voi sieltä sit tulla näyttämään miten mun pitäs työni hoitaa. Oli aika hiljasta ja sit tokasivat vaan et "heh, noh, me ollaan suhun yhteydessä kun saadaan käsiteltyä tää asia".
Reilua tehdä olettamus, että henkilö on "saattanut" tehdä töitä väärällä tavalla ja evätä korvaus sen perusteella :confused:

Bisnes on bisnestä. Vähän naurettavaa se että nainen sano että "pistää koko maan vastuuseen" jos miehelle tapahtuu jtn koska ei käy hoidoissa. No ainakin saa huomiota ja eihän se ainakaan vakuutusyhtiölle hyvää tee. En ota kantaa siihen että kumpi on nyt oikeassa ja miten asiat on oikeasti mennyt

Ja ketkä maksaa kun toi viedään lanssilla? Veroeuroista se menee.
Joo totta mutta ei ne kauan siellä seiso. Veikkaan että max 24tuntia ihan maksimissaan. En usko että ne missään vaiheessa aikoineet odottaa niin kauan vaan ne hakevat huomiota. Tai sitten ne ovat oikeasti idiootteja

Totta tuokin, mutta jos tuon yhtälön kaverille heitettäs vielä decaa ja treniä kiertoon ni pullon viinaan juotuaan vois saada kovemman kiukun ku ilman aineita.
Juurisyy on vika päässä. Se ei muutu mihinkään. Roina ja alkoholi ovat tuossa vain oireita, jotka toki osaltaan voivat pahentaa tilannetta. Sinä nyt vaan haluat poimia syyksi mahdollisen roinan ja mässäillä sillä. Entä jos myöhemmin paljastuu henkilön olleen myön huumeiden vaikutuksen alaisena, sekin on varmaan roinan syytä.
Tämä näin yleisesti. Tietoahan tässä ei ole mitä käyttäny ja syyllinenkin on vasta kun tuomittu.

Juurisyy on vika päässä. Se ei muutu mihinkään. Roina ja alkoholi ovat tuossa vain oireita, jotka toki osaltaan voivat pahentaa tilannetta. Sinä nyt vaan haluat poimia syyksi mahdollisen roinan ja mässäillä sillä. Entä jos myöhemmin paljastuu henkilön olleen myön huumeiden vaikutuksen alaisena, sekin on varmaan roinan syytä.
Tämä näin yleisesti. Tietoahan tässä ei ole mitä käyttäny ja syyllinenkin on vasta kun tuomittu.

Kyllä se horkka vaa korostaa niitä valmiiks urpoja piirteitä. Mulla on hyviä esimerkkejä tutuissa ku sivusta kattonu sitä touhua miten se muuttaa ihmistä setillä.

Jos töissä käynyt niin eihän tuossa pitäisi olla mitään epäselvää?

Sinä nyt vaan haluat poimia syyksi mahdollisen roinan ja mässäillä sillä.
Mitä sinä olet mässäilly kun luetun ymmärtäminen on tuota luokkaa?? Mähän just aikasemmassa viestissä kirjotin että kun latvassa on vikaa jo valmiiksi ni eri kemikaalit voi pahentaa tilannetta suuntaan tai toiseen..

Jos töissä käynyt niin eihän tuossa pitäisi olla mitään epäselvää?

Töissä, työajalla, työtehtävissä. Mut vakuutusyhtiö nyt tosiaan miettii et mulla on ehkä ollu väärä työtapa tai oon suorittanu työni väärin tms niin eivät korvaa.
On kuulemma monia erilaisia tilanteita mitä eivät korvaa mut ei osannu sit kuitenkaan luetella niitä kun eivät tiedä meidän työtehtävistä mitään :D

Ja mistä sinä päättelet, että roina on se syy kun se pitää mainita? Kerroppa nyt ihan omilla aivoillasi, miten on mahdollista, että normaalit roinaa käyttämättömät jantterit murhaa jos kerran roina on se syy?

Roina ei ole ainoa syy vaan yksi osatekijä, joka on voinut ajaa tähän tekoon. Lähipiirin mukaan henkilön käytös oli nimenomaan muuttunut voimailuharrastuksen myötä, mikä osaltaan tukee tätä väitettä. Se kuinka paljon roina on vaikuttanut on kyseenalaista, mutta jokaiselle lienee selvää, että roinan käyttö ei kenestäkään tee ainakaan vähemmän agressiivista tai impulsiivista. Vaikutusta on voinut olla siis vain yhteen suuntaan.

Sitten sulle vielä isompi pähkinä. Miten on mahdollista, ettei kaikki IFBB ammattailaiset ole linnassa murhasta?

Jos tilastollisesti verrataan IFBB ammattilaisia ja tavallisia toimistotyöntekijöitä niin rikoksia ja vankilatuomioita on IFBB ammattilaisilla huomattavasti enemmän. Ovat siis toisin sanoen yliedustettuina ko. tilastoissa samaan tapaan kuin maahanmuuttajat raiskaustilastoissa. Pahinta mitä olen vaikkapa golfammattilaisista kuullut on, että joku ammattilainen oli humalassa ahdistellut lentoemäntää lentokoneessa. Pahinta mitä IFBB ammattilaisista olen kuullut ovat luokkaa paloittelumurhaa, oman lapsen tappamista, törkeitä huumausainerikoksia, raiskauksia yms.

Niille kaikilleko sopii roina ja sitten tässä yhdessä tapauksessa ei missään maailman nimessä ole kyse vain häiriintyneestä mielestä, jossa roinalla ei ole MITÄÄN tekemistä asian kanssa. Ajatteleppa hetki lauseesi järjettömyyttä ja sitä kuinka vitun vähän sä tiedät todellisista syistä.

Jos roinalla ei olisi absoluuttisen mitään tekemistä kehonrakentajien tekemien rikoksien kanssa niin silloin se tarkoittaisi by the power of elimination sitä, että lajin pariin ajautuu poikkeuksellisen paljon näitä häiriintyneen mielen omaavia henkilöitä. Todennäköisesti totuus on jossain näiden kahden ääripään välillä.

Näytäs @Löylyttäjä noi tilastot missä on toimistotyöntekijöiden ja IFBB ammattilaisten tekemät rikokset. Haluaisin ihan mielenkiinnosta nähdä.
Ja onko semmonen kaveri tuttu kun Tiger Woods? Ja väitätkö ihan tosissas että IFBB ammattilaiset tekee suhteessa enemmän just esim palottelumurhia? :D

Roina ei ole ainoa syy vaan yksi osatekijä, joka on voinut ajaa tähän tekoon. Lähipiirin mukaan henkilön käytös oli nimenomaan muuttunut voimailuharrastuksen myötä, mikä osaltaan tukee tätä väitettä. Se kuinka paljon roina on vaikuttanut on kyseenalaista, mutta jokaiselle lienee selvää, että roinan käyttö ei kenestäkään tee ainakaan vähemmän agressiivista tai impulsiivista. Vaikutusta on voinut olla siis vain yhteen suuntaan.

Jos tilastollisesti verrataan IFBB ammattilaisia ja tavallisia toimistotyöntekijöitä niin rikoksia ja vankilatuomioita on IFBB ammattilaisilla huomattavasti enemmän. Ovat siis toisin sanoen yliedustettuina ko. tilastoissa samaan tapaan kuin maahanmuuttajat raiskaustilastoissa. Pahinta mitä olen vaikkapa golfammattilaisista kuullut on, että joku ammattilainen oli humalassa ahdistellut lentoemäntää lentokoneessa. Pahinta mitä IFBB ammattilaisista olen kuullut ovat luokkaa paloittelumurhaa, oman lapsen tappamista, törkeitä huumausainerikoksia, raiskauksia yms.

Jos roinalla ei olisi absoluuttisen mitään tekemistä kehonrakentajien tekemien rikoksien kanssa niin silloin se tarkoittaisi by the power of elimination sitä, että lajin pariin ajautuu poikkeuksellisen paljon näitä häiriintyneen mielen omaavia henkilöitä. Todennäköisesti totuus on jossain näiden kahden ääripään välillä.
Kukkakauppias murhaa, syy on sairas mieli
Golffaaja murhaa, syy on sairas mieli
Rallikuski murhaa, syy on sairas mieli
Poliitikko murhaa, syy on sairas mieli
Kaupan kassa murhaa, syy on sairas mieli
Bodari murhaa, syy on roina.

Käytä nyt aivojasi hyvä mies.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom