Kuukauden idiootti!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
Modet poistakaa tama viesti jos tama menee yli.

Eksyin vahingossa sivulle jossa insta "malleja" kusetetaan arabiprinssien toimesta, jotka tosin ovat aivan tavallisia ihmisia. Trollauksen kohteet suostuvat tekemaan aivan uskomattomia asioita pelkastaan lupauksesta rahasta - esim. ottivat tatuoinnin, lupasivat masturboida kamelia jne.

Ja suomi edustettuna:
Married Model Taru Kalenov agrees to meet Dubai royal for threesome – Tagthesponsor
Jos alkaa naimisissa olevana itseään kaupittelemaan jonkun "prinssin" kakkaleikkeihin, niin ansaitsee kyllä paikkansa tässä ketjussa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos alkaa naimisissa olevana itseään kaupittelemaan jonkun "prinssin" kakkaleikkeihin, niin ansaitsee kyllä paikkansa tässä ketjussa.
Mä oon tästä kyllä vähän eri mieltä, tulikin tota casea joskus fb:ssä tuoreeltaan siksi kommentoitua. Perustelut:
1) nykyihmiset tekee vaikka mitä. Itse en pidä kumpaakaan; vapaata suhdetta tai itsensä myymistä, minkäänlaisena ongelmana jos itse asian kanssa sujut.
2) vaikka tyttö olis pettänyt ja hankkinut lisätuloja, niin silti on typerää ajatella että seksitreffejä (maksullisia tai maksuttomia) sopimalla saat jonkin oikeuden alkaa vaikuttaa vastapuolen muuhun elämään. Se on hänen oma asiansa, ja yksityisviestit yksityisiä. Sama ajatus toimii kyllä toiseenkin suuntaan; esim. jos kuvitellaan että itse iskisin neidon baarista (tosin utopistista), niin en koe että hänen mahdollisella kumppanillaan (josta en itse tiedä) olisi mitään oikeutta tulla jälkikäteen minulle suuta soittamaan. Siinä on kaksi kahden ihmisen välistä yksityisasiaa, joita ei tarvitse sotkea keskenään ja jotka eivät kuulu ulkopuolisille.

Saattoi olla monimutkaisesti selitetty, mutta siis tällaiset pettäjä kiinni-tyyliset jutut yleensäkin ovat minusta jäänne jostain menneisyydestä, jolloin on paheksuttu kaikkea vähän uskonnollisessa sävyssä.

Mä oon tästä kyllä vähän eri mieltä, tulikin tota casea joskus fb:ssä tuoreeltaan siksi kommentoitua. Perustelut:
1) nykyihmiset tekee vaikka mitä. Itse en pidä kumpaakaan; vapaata suhdetta tai itsensä myymistä, minkäänlaisena ongelmana jos itse asian kanssa sujut.
2) vaikka tyttö olis pettänyt ja hankkinut lisätuloja, niin silti on typerää ajatella että seksitreffejä (maksullisia tai maksuttomia) sopimalla saat jonkin oikeuden alkaa vaikuttaa vastapuolen muuhun elämään. Se on hänen oma asiansa, ja yksityisviestit yksityisiä. Sama ajatus toimii kyllä toiseenkin suuntaan; esim. jos kuvitellaan että itse iskisin neidon baarista (tosin utopistista), niin en koe että hänen mahdollisella kumppanillaan (josta en itse tiedä) olisi mitään oikeutta tulla jälkikäteen minulle suuta soittamaan. Siinä on kaksi kahden ihmisen välistä yksityisasiaa, joita ei tarvitse sotkea keskenään ja jotka eivät kuulu ulkopuolisille.

Saattoi olla monimutkaisesti selitetty, mutta siis tällaiset pettäjä kiinni-tyyliset jutut yleensäkin ovat minusta jäänne jostain menneisyydestä, jolloin on paheksuttu kaikkea vähän uskonnollisessa sävyssä.
Oikeasti olen vain kateellinen, koska rikkaat saudiprinssit eivät halua kakata päälleni :nolo:

Elikkäs jengi on vaan kateellisia ja syytökset on valetta.

Suomalaismalli Taru voitti syömishäiriön ja törkysivuston luoman kohun – "Kateus on suomalainen erityispiirre" | Helsingin Uutiset
Suomalaismalli Taru voitti syömishäiriön ja törkysivuston luoman kohun – "Kateus on suomalainen erityispiirre"

Viime keväänä Taru kohtasi valtavan järkytyksen julkisuudessa, kun pahantahtoinen ulkomainen verkkosivusto kertoi hänen harjoittavan luksusprostituutiota Dubaissa.

Todisteina sivustolla esiteltiin kuvakaappauksia keskustelusta, jonka hänen väitettiin käyneen tuntemattoman miehen kanssa Instagramissa.

Taru painottaa viestiketjua taitavaksi väärennökseksi.

– Myöhemmin on selvinnyt, että viestejä tehtaillut henkilö on tehnyt vastaavaa kiusaa myös muille tytöille.

– Olemme lakimiesten ja poliisin avulla yrittäneet saada sivustoa alas, mutta se on osoittautunut mahdottomaksi, he ovat peittäneet jälkensä ja henkilöllisyytensä niin hyvin.

Joku noheva voisi tuonkin tutkia, onko tuosta oikeasti tehty poliisitutkinta vai onko tuo vain damage controllia. Eihän näistä koskaan tiedä mikä on totuus eikä useimpia varmaan edes kiinnosta. Kaikkeen kannattaa suhtautua varauksella - varsinkin saudiprinssien kakkaleikkiehdotuksiin.

Viimeksi muokattu:
Miksi joku tekisi tuollaisen "taitavan vaarennoksen". Kyllahan tuollaiset vaikuttaa aidoilta kun on kuvia sun muita liitetty keskusteluun mukaan. Jossain muualla Taru oli sanonut etta he leikkivat saudiprinssin kustannuksella ja etta aviomies oli siina leikissa mukana. Eli oliko se vaarennos vai trollausta? Tarina vaihtuu.

Siella on muitakin "malleja" joita on jujutettu ja he ovat laittaneet mm. alastonkuvia itsestaan saudiprinssille. Onko nekin vaarennoksia? Niinpa...

Nykyään on tosiaan vaikka millaisia parisuhteita sekä seksileikkejä että en mä ala dumata millaisia juttuja kukin harrastaa.

Aivan varmasti captionit on aitoja, sen verran noissa sivuston jutuissa on muutenkin tosiaan alastonkuvia yms snäpshotteja että melko hankala tollaista olisi koota kasaan tyhjästä. Toki siihen joku katkera exä pystyisi jos on toisesta kuvia tallessa mutta kuitenkin. Samaten noita nolla tuloisia instababeja riittää jotka ramppaa Dubaissa että jostainhan se rahoitus tulee.

Onko siinä sitten mitään pahaa. No enpä nyt tiedä. Onhan se toki valheellista mainostaa mallielämää jos siitä malleilusta ei kuitenkaan tule mitään rahaa, mutta you do what you do.

Edit. Ei sillä että hauska noita oli tuolta sivustolta selata. Silikonibabe paskantamassa saudiprinssin päälle :D. Samalla ehkä sama homma kun jos selaisi seiskapäivää lehteä että eipä tämä asia kyllä minulle kuuluisi.

Se on totta etta jokainen tietenkin voi tehda elamallaan mita haluaa mutta onhan se vahan noloa tosiaan jos luodaan kuva siita etta Dubaissa eletaan luksuselamaa joko malli tai personal training tuloilla mutta realiteetti on se etta reva on levallaan siella ja tulot tulee sita kautta.

Miksi joku tekisi tuollaisen "taitavan vaarennoksen". Kyllahan tuollaiset vaikuttaa aidoilta kun on kuvia sun muita liitetty keskusteluun mukaan. Jossain muualla Taru oli sanonut etta he leikkivat saudiprinssin kustannuksella ja etta aviomies oli siina leikissa mukana. Eli oliko se vaarennos vai trollausta? Tarina vaihtuu.

Siella on muitakin "malleja" joita on jujutettu ja he ovat laittaneet mm. alastonkuvia itsestaan saudiprinssille. Onko nekin vaarennoksia? Niinpa...

Saa aika helvetin naiivi olla, jos uskoo tuon hätävaleen "leikistä saudiprinssin kustannuksella".

Toisaalta miksi jotkut ylilautajonnet vaivautuvat häiriköimään Mikeä jokaisella somekanavalla? Maailmassa on ihmisiä, joiden vajavaisuus on tervejärkiselle ihmiselle käsittämättömällä tasolla :confused:
Ne fanittaa, mutta se oireilee vain tolla tapaa. Ei kukaan ehdointahdoin seuraa vihaamaansa ihmistä ja sen jokaista liikettä netissä. Eli kyse on vain fanittamisesta.

Tämä kuuluu tänne:

Varusmies-Millan taposta epäilty mies on huipputason voimailija - Kotimaa - Ilta-Sanomat

Tyypin henkilöllisyyskin on käytännössä jo tiedossa ja kiinnostuneet kyllä löytävät nopeasti mm. kyseisen instagramin josta voivat käydä naamataulun katsomassa. Tästä voimme jälleen myös todeta että joillekin huomatta roinan käyttö ei sovi alkuunkaan kun saa tekemään tälllaisia sairaita tekoja.

Tollaset tyypit on on kyllä häpeäksi koko lajille.

Tästä voimme jälleen myös todeta että joillekin huomatta roinan käyttö ei sovi alkuunkaan kun saa tekemään tälllaisia sairaita tekoja.
Ja mistä sinä päättelet, että roina on se syy kun se pitää mainita? Kerroppa nyt ihan omilla aivoillasi, miten on mahdollista, että normaalit roinaa käyttämättömät jantterit murhaa jos kerran roina on se syy? Sitten sulle vielä isompi pähkinä. Miten on mahdollista, ettei kaikki IFBB ammattailaiset ole linnassa murhasta? Niille kaikilleko sopii roina ja sitten tässä yhdessä tapauksessa ei missään maailman nimessä ole kyse vain häiriintyneestä mielestä, jossa roinalla ei ole MITÄÄN tekemistä asian kanssa. Ajatteleppa hetki lauseesi järjettömyyttä ja sitä kuinka vitun vähän sä tiedät todellisista syistä.

Kukkakauppias murhaa, syy on sairas mieli
Golffaaja murhaa, syy on sairas mieli
Rallikuski murhaa, syy on sairas mieli
Poliitikko murhaa, syy on sairas mieli
Kaupan kassa murhaa, syy on sairas mieli
Bodari murhaa, syy on roina.

Voi elämä.

Ja mistä sinä päättelet, että roina on se syy kun se pitää mainita? Kerroppa nyt ihan omilla aivoillasi, miten on mahdollista, että normaalit roinaa käyttämättömät jantterit murhaa jos kerran roina on se syy? Sitten sulle vielä isompi pähkinä. Miten on mahdollista, ettei kaikki IFBB ammattailaiset ole linnassa murhasta? Niille kaikilleko sopii roina ja sitten tässä yhdessä tapauksessa ei missään maailman nimessä ole kyse vain häiriintyneestä mielestä, jossa roinalla ei ole MITÄÄN tekemistä asian kanssa. Ajatteleppa hetki lauseesi järjettömyyttä ja sitä kuinka vitun vähän sä tiedät todellisista syistä.
Ei ton jätkän kommentteihin kannata kiinnittää huomioo

Tämä kuuluu tänne:

Varusmies-Millan taposta epäilty mies on huipputason voimailija - Kotimaa - Ilta-Sanomat

Tyypin henkilöllisyyskin on käytännössä jo tiedossa ja kiinnostuneet kyllä löytävät nopeasti mm. kyseisen instagramin josta voivat käydä naamataulun katsomassa. Tästä voimme jälleen myös todeta että joillekin huomatta roinan käyttö ei sovi alkuunkaan kun saa tekemään tälllaisia sairaita tekoja.

Eikö tää nyt jollainlailla pidä paikkaansakkin?? Joillekkin ei vaan sovi roina, ei sillä että sen käyttö tekis hulluksi, mutta varmasti buustaa sairasta mieltä jos on vikaa päässä jo ennestään...
Eikös tässäkin uutisessa ollut puhetta että alkoi tulla ongelmia kun aloitti bodyhommat. Eli oisko alottanu samalla jonku kuurin..?
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta minkälaisen käsityksen ite oon saanu niin ennestään jo agressiivinen luonne ja vähän päässä vikaa niin isompi riski seota ihan kunnolla roinaa käyttämällä???

Harmi varmasti roinan käyttäjille joka tapauksessa, kun leimataan sitten kaikki tämmösten tapausten perusteella.

Someron epäilty tappaja-ex rakastui omiin lihaksiinsa, käytös muuttui voimaharrastuksen myötä
IL:n lähde: Millan, 21, epäilty tappaja-ex rakastui omiin lihaksiinsa - punttitreeni aiheutti muutoksen käytöksessä: "Se meni ihan yli"
Eilen klo 19:56
Taposta epäillyn 24-vuotiaan käytös alkoi muuttua, kun hän aloitti kuntosaliharrastuksen, kertoo osapuolet tuntenut henkilö Iltalehdelle.
  • Milla Arosen tappamisesta epäilty mies on Iltalehden lähteen mukaan aiemminkin käyttäytynyt väkivaltaisesti.
  • Tuttavan mukaan saliharrastus ”meni päähän”, ja hänen olemuksensa muuttui impulsiiviseksi.
  • Väkivaltaisuudet käsittävät muun muassa baaritappelun.
7849150af0c946962565c01a0ba55c74f05b2b11004d9796c7a0923266a0fa2c.jpg

Voimanostoa harrastanutta 24-vuotiasta miestä (vas.) epäillään entisen tyttöystävänsä taposta. Milla Aronen (oik.) ilmoitettiin kadonneeksi kesäkuussa. JENNI GÄSTGIVAR, KUVAKAAPPAUS, POLIISI
Somerolla kesäkuussa kadonneen Milla Arosen, 21, tappamisesta epäilty mies on käyttäytynyt jo pidempään vihamielisesti ja väkivaltaisesti. Epäilty on kohdistanut törkeää käytöstään myös naisiin.

Näin kertoo varsinaissuomalainen nainen, joka tunsi sekä henkirikoksen uhrin että taposta epäillyn 24-vuotiaan miehen.

Aronen ilmoitettiin kadonneeksi alkukesästä.Viimeinen havainto nuoresta naisesta on kesäkuun 8. päivän illalta, kun veli toi hänet kotiin. Poliisi löysi todennäköisiä syitä ja näyttöä henkirikosepäilyn tueksi, ja Varsinais-Suomen käräjäoikeus vangitsi miehen viime viikolla.

Sosiaalisessa mediassa mies käyttää tämänkesäisestä seurustelukumppanistaan halventavia ilmauksia ”ämmä” ja ”eukko”.Iltalehden tavoittama lähde kertoo, että epäillyn käytös on ollut jo joidenkin vuosien ajan arveluttavaa.

– Aika äkkipikainen ja impulsiivinen hän on.Alkuun hän oli ihan normaali nuorimies, mutta sitten hän rupesi käymään paljon kuntosalilla ja bodaamaan, lähde arvioi.

– Sen jälkeen hänestä on tullut kauhean impulsiivinen ja aggressiivinen.

Juttu jatkuu kuvan jälkeen.

85dcfb9e53e45654ca2a9af2cf64e06f4aae9276d63c99fc8be7fc6e52dd7e58.jpg

Taposta epäilty mies on esitellyt lihaksiaan sosiaalisessa mediassa. KUVAKAAPPAUS
”Hänellä nousi päähän”
Arvion perusteella miehen käytös muuttui nimenomaan samassa yhteydessä voimailuharrastuksen kanssa. Iltalehden haastattelema tuttava antaa ymmärtää, että mies muuttui ylimieliseksi ja alkoi ihailla omia lihasvoimiaan.

– Se meni ihan yli. Hänellä nousi se päähän, hän oli niin iso ja voimakas.

Kertomuksen mukaan miehellä oli myös väkivaltaisia taipumuksia. Hän ei pystynyt olemaan asiallisesti parisuhteissaan ja kävi ainakin kertaalleen yhden ex-kumppaninsa silloisen poikaystävän kimppuun baarissa. Lähteen mukaan tilanne loppui vasta, kun nainen heittäytyi tilanteeseen väliin.

Lähteen tietojen mukaan mies on vähintään pyrkinyt satuttamaan myös seurustelukumppaneitaan.

Iltalehden haastatteleman naisen tiedossa ei ole, että epäilty olisi käyttänyt päihteitä alkoholia lukuun ottamatta. Myöskään dopingin käytöstä ei ole viitteitä suuntaan tai toiseen.

Juttu jatkuu kuvan jälkeen.

61b2e511bde2725e1bdc3cfc7a9abe96eb808cb69a0d093d912a47db9e7e7b97.jpg

Kuvassa näkyvä tai sen kaltainen Volvo V70 voi liittyä henkirikokseen. Keskusrikospoliisi pyytää yleisöhavaintoja viime kesäkuulta. POLIISI
Poliisi pyytää yhä vihjeitä
Keskusrikospoliisi on ollut esitutkinnan kulusta toistaiseksi vaitonainen. Arosen ruumiin löytymisestä ei ole tietoa, mutta vangitseminen tarkoittaa sitä, että syytteen nostamiselle on asetettu määräpäivä. Ellei epäiltyä ole aiemmin kuulusteltu rikostapauksen vuoksi, poliisi toimittaa näinä päivinä hänen keskeisimpiä kuulustelujaan.

Tutkinnanjohtaja, rikostarkastaja Markus Laine on pitänyt voimassa KRP:n pyynnön yleisövihjeistä.Poliisi pyytää tietoja Milla Arosen käyttämästä Volkswagen Golfista ja Volvo-farmarista, jonka kyydissä uhri saattoi olla viikonloppuna.

Erikoisia piirteitä sisältävä epäilty henkirikos on nostattanut keskustelua alle 10 000 asukkaan Somerolla.

Eikö tää nyt jollainlailla pidä paikkaansakkin?? Joillekkin ei vaan sovi roina, ei sillä että sen käyttö tekis hulluksi, mutta varmasti buustaa sairasta mieltä jos on vikaa päässä jo ennestään...
Eikös tässäkin uutisessa ollut puhetta että alkoi tulla ongelmia kun aloitti bodyhommat. Eli oisko alottanu samalla jonku kuurin..?
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta minkälaisen käsityksen ite oon saanu niin ennestään jo agressiivinen luonne ja vähän päässä vikaa niin isompi riski seota ihan kunnolla roinaa käyttämällä???

Harmi varmasti roinan käyttäjille joka tapauksessa, kun leimataan sitten kaikki tämmösten tapausten perusteella.

Sehän on juurikin näin, ei roina itessään ketään murhaajaks tee mutta jos pällissä jo ennestään vikaa nii voi edesauttaa erilaisia "tempauksia". Uskon myös siihen että ns. piilevät tapaukset roina voi laukaista siinä missä päihteetkin. Noi on kuitenkin aika rajuja aineita jos elämä ei mee tai oo menny ihan oppikirjan mukaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom