Kuukauden idiootti!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sellainen paskalistahan on olemassa jossa on kuvailtu n.20 eri paskatyyppiä. Mulla on siihen ainakin sellainen lisäys kuin Muhkea mureena. Tänään tuli taas onneksi sellainen Mureena pitkästä aikaa. Se on sellainen todella massiivinen joka tulee yhtenä pötkänä suit sait sukkelalla vauhdilla pihalle, vähän kuin Teflonkakka mutta on Teflonia kookkaampi. Paras juttu Mureenassa on se että kuin pyyhkii niin eipäs olekkaan yhtään mitään pyyhittävää.

Sellainen paskalistahan on olemassa jossa on kuvailtu n.20 eri paskatyyppiä. Mulla on siihen ainakin sellainen lisäys kuin Muhkea mureena. Tänään tuli taas onneksi sellainen Mureena pitkästä aikaa. Se on sellainen todella massiivinen joka tulee yhtenä pötkänä suit sait sukkelalla vauhdilla pihalle, vähän kuin Teflonkakka mutta on Teflonia kookkaampi. Paras juttu Mureenassa on se että kuin pyyhkii niin eipäs olekkaan yhtään mitään pyyhittävää.
Tälläne mureke tulee itellä lopputuloksena kun 3 vuorokautta syö imodiumia ja pidättelee ulostamista. Saa siinä miettiä kaivaako setin pois pöntöstä kun ei meinaa huuhdella enää alas

Mulla meni kakka japanissa aivan uskomattoman siistiksi, kertalaakilla iso pökäle pönttöön eikä sen kummempaa pyyhkimistä tarttenut. Suomessa sitten taas vatsa vetää kasia niin että soi.

Eihan japseissa edes tartte pyyhkia kun robotti pesee perseen. Noh kerran tuli kokeiltua sita mielenkiinnosta ja jotenkin se veden suihkuttaminen persereikaan ei oikein iskenyt ja alennuin taasen paperin kayttoon. Ei muuten ole ihme jos Japanilaisten mielesta lankkarit on likaisia. Jos esim. kadet olisi paskan peitossa niin pyyhkisitko sen paperilla "puhtaaksi" vai pesisitko vedella? Niinpa. Japsit pesee vedella ja kuivattaa perseen kuumalla ilmalla kuivaksi.

Jotkut ei nakojaan edes pyyhi kun ovat niin "heteroita"

dl-endyu8aa77zw1.jpg

capture94.png

Touko Aalto on ollu kova poika tekemään lihasta. https://m.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/201711272200562304_bs.shtml
"Käytin kaiken vapaa-aikani punttisalilla ja syömällä valtavasti.Kerrytin alle vuoden aikana kehooni yli 30 kiloa lihasta. Olin 193-senttinen ja painoin alle 70 kiloa. Kävin todella miehisen sotilaspoliisikoulutuksen. Punkkaani käännettiin ympäri ja tavaroitani piiloteltiin. Uuden ulkomuotoni avulla sain porukan hiljaisen hyväksynnän. Punttiharrastus jatkui monta vuotta. Parhaimmillani painoin yli 120 kiloa ja nostin penkistä 150 kiloa. Olin ulkoisesti kuin jääkaappi-pakastin."

Touko Aalto on ollu kova poika tekemään lihasta. https://m.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/201711272200562304_bs.shtml
"Käytin kaiken vapaa-aikani punttisalilla ja syömällä valtavasti.Kerrytin alle vuoden aikana kehooni yli 30 kiloa lihasta. Olin 193-senttinen ja painoin alle 70 kiloa. Kävin todella miehisen sotilaspoliisikoulutuksen. Punkkaani käännettiin ympäri ja tavaroitani piiloteltiin. Uuden ulkomuotoni avulla sain porukan hiljaisen hyväksynnän. Punttiharrastus jatkui monta vuotta. Parhaimmillani painoin yli 120 kiloa ja nostin penkistä 150 kiloa. Olin ulkoisesti kuin jääkaappi-pakastin."
Juttu kyllä paljastaa hyvin sen mitä poliitikot osaa tehdä :LOL:

Normaali ihminen käsittää lihasmassan aina niin päin helvettiä. Toikin on ollut pelkkä läski, sitten se luulee,että se on ollut lihasmassaa.
Juu, kyllä näitä oman elämänsä jääkaappipakastimia riittää. Jokaisen ikibulkkaavan self-claimed "ison ukon" kannattais edes kerran elämässään vetää ne rasvat alle kympin, niin todellisuus herättäis.

Ps. Ite oon läski, mutta en muuta luulekaan.

Joo se on aika perus että kun tekee semmosen kunnon sikabulkin että rasvaa kertyy kunnolla niin sitten tulee semmoset ihmiset taputtelee olalle, jotka ei mistään mitään tiiä, että "oot vissiin vähän käyny salilla." Todellisuudessa oot vaan läski sillä hetkellä. :D Sit ku dieettaa oikeen napakkaan kuntoon niin samat sanoo että "oot pienentyny, etkö enää käy salilla" :D

Tuttua hommaa tuo. Joskus painoin +120kg ja isohan sitä oli joo kyllä. Monesti tuli joku "kehumaan", miten iso äijä on. Vastasin yleensä, että ihan sitä itteensä läskiä tämä on, lihakset jossain tuolla piilossa ja vaikka voimaakin on, niin kunto on ihan paska. Toukopoukolla on mennyt aika pahasti löllöt ja lihakset sekaisin.

Touko käy meillä joskus baarissa, ja ukosta ei kyllä oo päällepäin näyttänyt siltä että penkkais 150, ei se toki ulos nyt näykkään millään mittarilla, mutta aika löysän oloinen se on.

Suositut

Back
Ylös Bottom