Pakkista paskalla 4ever! xD
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Viimeksi tänään.Pakkista paskalla 4ever! xD
Menossa.Parhaillaan...
Tälläne mureke tulee itellä lopputuloksena kun 3 vuorokautta syö imodiumia ja pidättelee ulostamista. Saa siinä miettiä kaivaako setin pois pöntöstä kun ei meinaa huuhdella enää alasSellainen paskalistahan on olemassa jossa on kuvailtu n.20 eri paskatyyppiä. Mulla on siihen ainakin sellainen lisäys kuin Muhkea mureena. Tänään tuli taas onneksi sellainen Mureena pitkästä aikaa. Se on sellainen todella massiivinen joka tulee yhtenä pötkänä suit sait sukkelalla vauhdilla pihalle, vähän kuin Teflonkakka mutta on Teflonia kookkaampi. Paras juttu Mureenassa on se että kuin pyyhkii niin eipäs olekkaan yhtään mitään pyyhittävää.
Mulla meni kakka japanissa aivan uskomattoman siistiksi, kertalaakilla iso pökäle pönttöön eikä sen kummempaa pyyhkimistä tarttenut. Suomessa sitten taas vatsa vetää kasia niin että soi.
Juttu kyllä paljastaa hyvin sen mitä poliitikot osaa tehdäTouko Aalto on ollu kova poika tekemään lihasta. https://m.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/201711272200562304_bs.shtml
"Käytin kaiken vapaa-aikani punttisalilla ja syömällä valtavasti.Kerrytin alle vuoden aikana kehooni yli 30 kiloa lihasta. Olin 193-senttinen ja painoin alle 70 kiloa. Kävin todella miehisen sotilaspoliisikoulutuksen. Punkkaani käännettiin ympäri ja tavaroitani piiloteltiin. Uuden ulkomuotoni avulla sain porukan hiljaisen hyväksynnän. Punttiharrastus jatkui monta vuotta. Parhaimmillani painoin yli 120 kiloa ja nostin penkistä 150 kiloa. Olin ulkoisesti kuin jääkaappi-pakastin."
Juu, kyllä näitä oman elämänsä jääkaappipakastimia riittää. Jokaisen ikibulkkaavan self-claimed "ison ukon" kannattais edes kerran elämässään vetää ne rasvat alle kympin, niin todellisuus herättäis.Normaali ihminen käsittää lihasmassan aina niin päin helvettiä. Toikin on ollut pelkkä läski, sitten se luulee,että se on ollut lihasmassaa.
Touko käy meillä joskus baarissa, ja ukosta ei kyllä oo päällepäin näyttänyt siltä että penkkais 150, ei se toki ulos nyt näykkään millään mittarilla, mutta aika löysän oloinen se on.