Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tulee vaikka kuinka olisi tekniikat kunnossa, tarpeeksi kun on painoa, niin joskus voi paikat antaa periksi. Noissa idioottimaisissa vedoissa on halvaantumisen vaara läsnä, ei mitään tolkkua. Kai nää on samoja tyyppejä jotka hyppää kalliolta tuntemattomaan veteen tarkistamatta.Oikeinkin treenaamalla tulee aivan riittavasti pienia loukkaantumisia vuosien varrella.
Hei kertokaa nyt tyhmälle, että mistä on tullu varmuus siihen, että kyseessä tosiaan on feikkipainot? En ollu koskaan kuullutkaan ko äijästä ja menin sitten Instagramiin pällisteleen. Tyyppihän on tosi kovassa kunnossa ja periaatteessa vois hyvinkin kuvitella, monet noista suorituksista täysin mahdolliseks, jos vaan siis lihasten lisäks on voimaa ihan perkeleesti. Mutta valistakaa mua nyt, etten ala idioottina kyttään kenenkään feikin Instaa ihaillen joka päivä edit. Ny katoin jonku about 300kg raakapenkin ja alko naurattaan:D Mutta raahaaks se himasta si jotai kevyempiä kiekkoja messiin?:DSiis mikä helvetti on Brad Castleberry, älyllisesti täydellinen vajakki nostelee feikkipainoja ja on aivan uskomattoman suosittu? Mikä tätä maailmaa vaivaa
Esim. tuossa, 150lbs/68kg lisäpaino muscle-up. Myöhemmin lisätyllä disclaimerilla kuitataan läppänä kun porukka huomautteli. Jonkun näköstä rehellisyyttä kuitenkin odottaisi kaverilta joka myy lisäravinteita ja treeniohjelmia ym.Hei kertokaa nyt tyhmälle, että mistä on tullu varmuus siihen, että kyseessä tosiaan on feikkipainot?
Tää on iha vaa pelkästä tekniikasta. Kesällä harjottelin 2 kertaa viikos kuukauden ajan ni jo alko menee.Itsehän en saa ensimmäistäkään muscle uppia.
Mulla kaatuu aina siihen, että alkaa naurattaa jo siinä tankoonhyppäämisvaiheessa niin paljon, että en viitsi edes yrittää, kun tiedän miten käy.Mä hajottaisin saleen jotain jos edes yrittäisin.
Mulla kaatuu aina siihen, että alkaa naurattaa jo siinä tankoonhyppäämisvaiheessa niin paljon, että en viitsi edes yrittää, kun tiedän miten käy.
Esim. tuossa, 150lbs/68kg lisäpaino muscle-up. Myöhemmin lisätyllä disclaimerilla kuitataan läppänä kun porukka huomautteli. Jonkun näköstä rehellisyyttä kuitenkin odottaisi kaverilta joka myy lisäravinteita ja treeniohjelmia ym.
Brian Shaw haastoi Dingleberryn yhteiseen treenisessioon todistamaan painoja kun Dingleberryn jonkun mm. ojentajaliikkeen treenipainot ovat Brianin treenipainoja isommat.Brian lupasi maksaa kulut ym. jotta asia voidaan todistaa, Dingleberry kyllä varmasti keksii jonkun tekosyyn tai loukkaantumisen ettei saavu paikalle.
View: https://www.instagram.com/p/BZuy5ucB54i/
Näyttää kyllä pahemmalta noi kädet mitä sillon mikä oli aikasemmin täällä
Totta, kehitystä on monenlaista.No mutta sehän on kehitystä. Patologista sellaista. Voidaan siis sanoa että ukkohan kehittyy koko ajan.
Pääsee kohta mullan alle kehittymään tääkin veijari.Totta, kehitystä on monenlaista.