Kuukauden idiootti!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No ainakin se oli rehellinen tuosta öljyn tuikkimisesta, toisin kuin suurin osa noista muista spedeistä. Rouheet noi epäkkäät!

stadissa näkee aika usein noita synthol sheikkejä kampissa. On se livenä vielä rumempaa.

Menisivät eka tapelta hakemaan neuvoja. Siinä sitä estetiikkaa.

Esteettisyyttähän se tuo, jos hän tai joku muu näkee sen kauniina. Filosofi-Vladir on tässä ihan oikeassa, sillä esteettinen elämys on aina subjektiivinen. Ihan hyvin mahdollista ettei tuo ukko pidä esim Zanen tai Nubretin fysiikkaa kauniina :D

Olen puhunut.

Hyi saatana.

14671138_1293875507324475_4946973894820016368_n.jpg

Ostaja toki, tosin eipä tuo laitonta ole kummankaan osalta. Saahan sitä hintoja kysellä. En katsonut loppuun vaihtaako raha omistajaa.
Snäpissä seurannut, noi osti ihan karseen läjän rojua. Toi Tony on joku lakimies tai joku ammatiltaan niin ei oo hillosta pulaa. Ukko vuokrasi ladyboyn tökkimään roinaa ettei itse tarvitse :D

Mulle jäi kanssa epäselväksi mikä tuossa EA:n pätkässä oli idioottimaista, mutta ehkäpä olen vain idiootti itse. Informatiivisia pätkiä ja Tony osaa pitää hauskaa. Vanhentunut on toki ennen aikojaan, liikaa myrkkyjä, ehkäpä se oikeuttaa leimaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom