Kurkku kipeä..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rock^
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Nyt mennään jo kolmatta viikkoa, ilmeisesti jonkinkaltainen tulehdus tuolla kurkun syvyyksissä kun aina herätessä se on melko kipee. Muuten olo on vallan mainio. Oiskohan tohon jotain muita hoitokeinoja kuin lääkärille hakemaan antibioottikuuria? Säästyis sitten nekin rahat jos ihan kotikonstein tuosta selviäis. Älkää sanoko että lepo.. :evil:

no jos se tulehdus on niin eiköhän se lekuri olisi ihan paikallaan. Ainakin jos jo kolmatta viikkoa vihottelee...

Mul on vähän sama vika, aamulla koskee kurkkuun, mut helpottaa päivemmällä. Mä luulen et mulla on kyse jostain allergiasta.

Saattaa johtua myös siitä et nukkuu suu auki jolloin suu kuivuu liikaa. Tämä ainakin mahdollista jos paranee päivällä..

Onko imuroiminen unohtunut? ;) Herään nykyään nenä tukossa ja muutenkin ihan paskana. Kun kattoo lattiaa niin se on täynnä pölyä. Hmm vois imuroida...

Kerran viikossa tuulettaa tai vaihtaa petivehkeet, pitää kämpän siistissä kunnossa, ei todellakaan nuku ikkuna auki (kokemusta), oma hygienia kuntoon, ottaa pari päivää kuurina buranaa, -> jos ei auta, niin lekurille ja antibiootti kuuri. -> jos ei auta, niin allergia tutkimuksiin, niin luulis viimeistään ongelmaan löytyvän ratkaisu

Suositut

Back
Ylös Bottom