Se on jännä tuo kuoleminen. Erään ystävän läheinen kaveri kuoli maailmalla jalan leikkauskomplikaatioihin. Minua vuoden vanhempi. Sitä on jotenkin vaikea tajuta, että joku niin nuori voi kuolla noin vain, johonkin noin merkityksettömään ja näin aikaisin. Sitä ajattelee, ettei "me" nuoret vielä kuolla. Onhan se helvetin naiivia, mutta eipä näitä nyt kovin tule pysähdyttyä miettimään. Saattaisi tuo tietenkin ottaa päähän jos ei näkisi maailmaa vuonna 2050, mutta toisaalta eipä sitä kuolleena taida mikään vituttaa saati sitten kiinnostaisi maailma vuonna 2050.
Niinpä. Multa on lyhyen ajan sisällä kuollut 3 tuttua, iältään 20-25-vuotiaita jokainen. Yksi oli läheinen ystävä, muut pelkkiä tuttuja.
Järkytyin tosi pahasti, koska en ollut ikinä edes ajatellut, että jotain tollasta voi tapahtua mun tuntemille ihmisille ja vielä noin nuorille. Laittoi kummasti miettimään kaikkea sitä, mitä itse haluaa tehdä ennen kuolemaa ja miten voi ottaa elämästä irti niin paljon kuin mahdollista kun vielä voi.
Edit.
Tosin mun on pakko myöntää, että en oikein vieläkään tajua kuolemaa. Tai siis, en tajua sitä, että joku mun läheinen voi olla kuollut. Jotenkin mieli ei vaan suostu hyväksymään sitä, että en tule näkemään henkilöä X enää ikinä, sillä hän on kuollut.