Kuokkavieraat prkele!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja matrix
  • Aloitettu Aloitettu
No on pojat ainakin tällä kertaa oikealla asialla. Kunhan ei vaan koko homma mene kaljan juomiseksi ja vääränväristen kiusaamiseksi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Re: Re: Re: Re: Kuokkavieraat prkele!!

Originally posted by JJJ
Täysin samaa mieltä. Harmi vaan, että ei ne kytät nytkään mitään saa aikaan. Eli mennään ite sinne ja hakataan ne vitun luontoaktivistihomot sinne katuun. :D

Hei jätkät! Mulla ja JJJ:llä on painimatsi huomenna Torilla. Tulkaa kattomaan ;)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kuokkavieraat prkele!!

Originally posted by JJJ
Täysin samaa mieltä. Harmi vaan, että ei ne kytät nytkään mitään saa aikaan. Eli mennään ite sinne ja hakataan ne vitun luontoaktivistihomot sinne katuun. :D

Originally posted by Paukkurauta
Niin, väkivallalla uhoaminen on lapsellista, mutta sen toteuttaminen ei mun mielestä ole mitenkään lapsellista touhua. :)

:kuola: :zzzz: :joulu5:

Minkä vitun takia ne ylipäätänsä valittaa ja riehuu?

Painukoot vittuun suomesta jos ei oo muuta kun valittamista.

Nyt on kohta suomen itsenäisyys päivä ja mä aion ainakin
kilistää sen vuoksi.

:worship:

Kaikkein parasta olisi kun ei annettaisi ollenkaan uutisarvoa noiden hölmöilyille, hoidettais ne vaan valtion toimesta mahdollisimman vähäeleisesti pois paikalta.

Originally posted by lazki
Kaikkein parasta olisi kun ei annettaisi ollenkaan uutisarvoa noiden hölmöilyille, hoidettais ne vaan valtion toimesta mahdollisimman vähäeleisesti pois paikalta.

Jeejee, ollaan hiljaan vaa kaikesta, lakastaan kaikki maton alle? Onks sun mielest oikein et joku 200 rikkaint ihmistä omistaa enemmän massii kuin puolet koko maailman väestöstä, mun mielestä on ihan hyvin et globalisaatiota vastaan taistellaan.

Originally posted by jamaan
Jeejee, ollaan hiljaan vaa kaikesta, lakastaan kaikki maton alle? Onks sun mielest oikein et joku 200 rikkaint ihmistä omistaa enemmän massii kuin puolet koko maailman väestöstä, mun mielestä on ihan hyvin et globalisaatiota vastaan taistellaan.
Sinun mielestäsi myös kaikki eläimet ja ihmiset ovat samanarvoisia, joten ainakaan minä en pistä kovin suurta painoarvoa muillekaan mielipiteillesi.

Aiotko itse ottaa osaa tuohon mielenosoitukseen?

Originally posted by jamaan

-Linnanjuhlathan pidetään nimenomaan globalisaation puolesta?
-Suomen 80 vuotiaat sotaveteraanit ovat globalisaation suurimpia syyllisiä?
-Ilman Suomen itsenäisyyttä kaikilla maailman ihmisillä olisi yhtä paljon rahaa?
-Globalisaation on kiistatta todettu köyhdyttävän entisestään köyhiä maita?

Eikö sinun mielestä ole oikeudenmukaista pitää Linnanjuhlia jos suuri enemmistö näin haluaa? Etkö ole demokratian kannalla? Mellakat eivät kuuluu demokraattiseen käyttäytymiseen.

Voisin itsekin ottaa osaa asialliseen linnanjuhlien vastaiseen mielenosoitukseen jos sellainen järjestettäisiin. Nykyinen kuokkavieras-tapahtuma ei tällainen kuitenkaan ole ja mielestäni sen järjestämisenkin voitaisiinkin kieltää. Se ei ole mielenosoitus vaan ilkivaltaa; selkeä raja menee mielestäni kun passiivinen vastarinta muuttuu omaisuuden ja jopa ihmisten vahingoittamiseksi.
Linnanjuhlat antavat mielestäni väärän viestin, vaikka sinänsä ovatkin merkityksetön tapahtuma. Se että politikot ja turhimot syövät ja juovat veronmaksajien laskuun osan kansasta eläessä köyhyysrajan tuntumassa ja alapuolella sisältää mielestäni aika arveluttavan sanoman. Summana tuo linnanjuhlien lasku on täysin mitätön Suomen budjetissa, mutta voimakas symboolinen arvo sillä on.
Ehdotukseni olisikin että ulkomaisia diplomaatteja ja sotaveteraaneja (mahdollisesti muitakin ryhmiä) lukuunottamatta juhlat muutettaisiin maksullisiksi. Presidentti lähettäisi kutsut haluamilleen henkilöille edelleenkin, mutta kutsu pitäisi lunastaa vaikkapa 200€ hintaan. Uskon että monelle tuo ei olisi summa eikä mikään, iso osa kuluista sillä kuitenkin katettaisiin. Onko kenelläkään havaintoa mitä juhlat maksavat?
Jos itse saisin nykytilanteessa kutsun linnaan, vastaisin siihen seuraavasti: Arvoisa Rouva Presidentti, joudun esittämään pahoitteluni ja kieltäytymään ystävällisesti esittämästänne kutsusta. Samaan aikaan järjestetään Veikko Hurstin toimesta Hakaniemen torilla toisenlaiset juhlat, joiden katson kertovan enemmän itsenäisen Suomen saavutuksista ja sen itsenäisen kansan tilasta.
Se miten globalisaatio saadaan tohon kuokkavierastapahtumaan ympättyä mukaan jää kyllä meikäläiselle täysin arvoitukseksi. Kaipa itse tietävät, tai ainakin luulevat tietävänsä.

Hassua, ettei suomijuntti ole vieläkään tajunnut mitä globalisaatio kansallisesti merkitsee. Oma työnantajani on antanut 100:lle työntekijälle mahdollisuuden joko työttömyyteen tai globalisoitua 1/3 palkalla vinkuintiaan... Tottakai se vinkuintialainen ansaitsisi paremman elämän, mutta ei se yhtään siitä parane, paitsi että sijoittajaherra saa enemmän massia. Vinkuintialaisia meidän kyllä pitäisi ajatella enemmän ja ANTAA rahaa kehitysapuun, mutta sitten on jo Halme ja muut pskat itkemässä.... AAARGH :curs: O.K. globalisoidutaan ja työttömät suomalaiset kasvattaa haukkaa ja mistäköhän tienatuilla rahoilla :p

Lisätään vielä: osa täällä aina itkee sotaveteraanien puolesta. Siis mitä vittua olette tehneet heidän eteensä ? Viimeksi oli intin pojilla ihmettelemistä kun PITKÄTUKKA antoi vaivaiset 30 egee keräykseen sotaveteraaneille :thumbs: Paljonko antoi se kaveri joka täällä aina vetoaa jokaiseen itsekkyyteensä tai typeryytensä sotaveteraaneilla ?

Kauankohan kestäisi jos Karhukoplan pitäisi
selvittää tuo talo juttu.

Ei muuta kun sotilaspollat taloon ja pamppua kunnolla
päähän.

Vitun eläin aktivistit eläimet on eläimiä ja ihmiset ihmisiä.
Mä sanon näin koska mä olen ihminen.
Eläimiä pitää syödä niitä pitää hyödyntää,
miettikkää nyt jos petoeläimetkin alkais kasvissyöjäksi.

:arvi:

Nythän kun ne kusipäät on linnoittautunut siihen taloon, niin nehän kannattaisi teljetä sinne juhlien ajaksi, jos siellä niiden suurin joukko on. Juhlien jälkeen pienet pampputalkoot, ja koko lössi pariksi päiväksi putkaan niin olisi varsin hyvin mennyt tämäkin itsenäisyyspäivä.

Sivistäytyneessä demokraattisessa yhteiskunnassahan on, ja pitääkin olla mielipiteen ja kokoontumisen vapaus.

Mutta jos nämä kuokkavieraat vähäänkään käyttäytyvät epäkunnioittavasti (mitä tämä koko paska sinänsä jo taitaa olla) tai vähäänkään väkivaltaisesti sotaveteraaneja, tai varsinkaan näitä 14 mannerheim ristinritareita kohtaan. Niin mielestäni on kansalaisvelvollisuus käydä työntämässä nämä kuokkavieraat niin syvälle parsakaaliin, että sieltä ei herätä ennen uutta satokautta! Nämä veteraanit ovat tehneet enemmän Suomen puolesta, kun noi kuokkavieraat iki maailmassa tulevat tekemäänkään, saati ymmärtämään, kun tuolla tänään ovat.

Toivottavasti tänä vuonna ei saa hävetä silmiään päästän, joidenkin parin sadan vähimmistö edustajan takia.
:piis:

Originally posted by Willie
Voisin itsekin ottaa osaa asialliseen linnanjuhlien vastaiseen mielenosoitukseen jos sellainen järjestettäisiin. Nykyinen kuokkavieras-tapahtuma ei tällainen kuitenkaan ole ja mielestäni sen järjestämisenkin voitaisiinkin kieltää. Se ei ole mielenosoitus vaan ilkivaltaa; selkeä raja menee mielestäni kun passiivinen vastarinta muuttuu omaisuuden ja jopa ihmisten vahingoittamiseksi.
Linnanjuhlat antavat mielestäni väärän viestin, vaikka sinänsä ovatkin merkityksetön tapahtuma. Se että politikot ja turhimot syövät ja juovat veronmaksajien laskuun osan kansasta eläessä köyhyysrajan tuntumassa ja alapuolella sisältää mielestäni aika arveluttavan sanoman. Summana tuo linnanjuhlien lasku on täysin mitätön Suomen budjetissa, mutta voimakas symboolinen arvo sillä on.
Ehdotukseni olisikin että ulkomaisia diplomaatteja ja sotaveteraaneja (mahdollisesti muitakin ryhmiä) lukuunottamatta juhlat muutettaisiin maksullisiksi. Presidentti lähettäisi kutsut haluamilleen henkilöille edelleenkin, mutta kutsu pitäisi lunastaa vaikkapa 200€ hintaan. Uskon että monelle tuo ei olisi summa eikä mikään, iso osa kuluista sillä kuitenkin katettaisiin. Onko kenelläkään havaintoa mitä juhlat maksavat?
Jos itse saisin nykytilanteessa kutsun linnaan, vastaisin siihen seuraavasti: Arvoisa Rouva Presidentti, joudun esittämään pahoitteluni ja kieltäytymään ystävällisesti esittämästänne kutsusta. Samaan aikaan järjestetään Veikko Hurstin toimesta Hakaniemen torilla toisenlaiset juhlat, joiden katson kertovan enemmän itsenäisen Suomen saavutuksista ja sen itsenäisen kansan tilasta.
Se miten globalisaatio saadaan tohon kuokkavierastapahtumaan ympättyä mukaan jää kyllä meikäläiselle täysin arvoitukseksi. Kaipa itse tietävät, tai ainakin luulevat tietävänsä.

Joo parempi että runkataan hiljaa ladon takana? Maksan mielelläni verorahojani, että "suomalaisuus" saa oman juhlansa. Menen tänään baariin juhlimaan ja hyvä että sitä juhlitaan linnassa med.

Aivan naurettavaa että osa porukasta kateellisena ruikuttaa linnanjuhlien kustannuksista, jotka ei mitenkään vaikuta Suomen taloudelliseen tilanteeseen. Miksei nämä ruikuttajat puutu sellaisiin asioihin jotka todella vaikuttavat Suomen talouteen esim. Soneran umts-sotkut jne.? Ja sitä paitsi tuolla linnassa juhlii Olliloita ja muita yritysjohtajia, jotka on maksaneet miljoonia euroja veroja ja vielä niiden pitäis maksaa jotain linnanjuhlista,naurettavaa.

Jamaan: Ei voi muuta sanoa, ku et voi :kakka: noita sun ja hengenheimolaistesi mielipiteitä...Jos sua nyt niin surettaa toi vähäosaisempien kohtalo, niin omista elämäs vapaaehtoistyöhön ja lahjota omaisuutes hyväntekeväisyyteen! On se kumma kun 200 kirppisvaatteisiin pukeutunutta :david: :a joilla on enemmän metallia naamassa kuin koko suomen maaperässä, luulee todella voivansa vaikuttaa yhtään mihinkään! Te vaan munaatte ittenne ja aatteenne. Menkää töihin ja lopettakaa se :itku: !

Jyväbroileri jo kiteytti asian melko hyvin aikasemmin. Ja turha on kenenkään kettuburgerin tulla selittämään et koska linnanjuhlat pidetään, niin Eritreassa on nälänhätää.

Millä oikeudella nää muutamat hipit pilaavat asian joka suurimmalle osalle suomalaisista on erittäin tärkeä? Jos ne ei pidä linnanjuhlista ni voi kyynel. En minäkään mene niiden pihalle huutamaan "Sivarit, sivarit!", vaikka en pidäkkään siitä liiman hajusta mikä niiden sossukämpästä lähtee...:wall:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom