Kuokkavieraat prkele!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja matrix
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by matrix
http://kuokkavieras.cjb.net/
Kävin tutustumassa tuohon saittiin yrittäen löytää sieltä tietoa siitä, mitä he ajavat takaa, millainen ideologia heillä on. En oikein löytänyt. Löysin kyllä juttua siitä, mitä he vastustavat, ja paljon ja näkyvästi sitten siitä puuhastelusta, jolla aatetta ajetaan. Kyllä väkisinkin jäi sellainen fiilis, että tärkeintä on kiusanteko niitä kohtaan, joilla menee paremmin. Konkreettisia tavotteita ei ole, mutta jonkinlainen aatteentapainen on kyhätty, jotta voisi potentiaalisille uusille jäsenille perustella toimintaa, vaikka itse tietääkin sen olevan puppaa. Tuo oli siis vain minun saamani vaikutelma, ei muuta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by jamaan
Jeejee, kaikki jotka haluu Nazipoliisi valtion muuttakaa jenkkeihin, siellä kytät on just asiallisia, kerran katoin dokumenttia missä joku vammanen jolla oli varmaan skitsofrenia ei mennyt maahan kun pyydettiin mutta ei käyttäytyny uhkaavasti nii nää sankari kytät joita oli joku 7-8 kaikki tuli aseet esillä sitäpäin kohdistettuna ja pamputti maahan. No toi oli vielä lievää. Kaikki nää kovemmat rangaistukset yms ja poliiseille valtaa johtaa vaan kovempiin rikoksiin.

joo kytät on niinku nazei paitsi etä niil on univormu

Originally posted by Mixu
Olen täysillä mielenosoitusten puolesta, mutta se, että kassiin pakataan mukaan naamari, metallitanko ja kivenmurikoita ei ole enää mielenosoitus - se on mellakka.

Mixun kanssa samoilla linjoilla. Väkivalta taas ei ole hyväksyttävää.

Mielipiteenvapaus meillä täällä suomessa onneksi on.:thumbs:

Originally posted by Sam225
Tästä oli jo viime vuonna juttua, ja silloin oli paljon jo vapaaehtoisia lähdössä moukaroimaan tikku-ukot ja -akat pois paikalta häiritsemästä ihmisten juhlia.

Jos tuo kuokkavierailu on typerää, niin kyllä yllämainittu toiminta ajaisi idioottimaisuudessaan selkeästi senkin ohi.

Originally posted by Mixu
Olen täysillä mielenosoitusten puolesta...
Siis sen heidän ajamansa asian (mikä lie sitten onkaan) vai sen puolesta että pitää saada osoittaa mieltään asiasta kuin asiasta?

Joo, kyllä meikäläistäkin vituttaa noi mielenosoittajakommarit. Vaikka en mäkään sinne linnanjuhliin menis, kun IKINÄ kättelis tätä meidän pressaa, mut en mä kyllä vastustakkaan noita juhlia.
Eikö itsenäisyyspäivänä ole muka mitään muuta tekemistä kuin osoittaa mieltä... aika epäisänmaallista touhua!

Saas nähdä käyttääkö poliisi tänä vuonna kovempia otteita kuokkavieraiden paimentamiseen kuin edellisinä vuosina. Ainakin poliisipäällikön puheista paistoi esille että kovempiinkin otteisiin oltaisiin varautumassa. Aikaisempien vuosien pumpulipolitiikassa on se hyvä vuosi ettei kukaan kuokkavieras ole voinut alkaa marttyyriksi katkenneen käden takia. Mielestäni oikeudenmukaisuus kuitenkin vaatisi kovempia otteita tai ainakin kunnon rangaistuksia laittomasta toiminnasta.

Ei kykene ymmärtämään noiden narkkianarkistivegaanien ajattelua.

Niinpä. Moni muukin asia pistää vihaksi tässä lökäpöksyhiphoppareiden luvatussa maassa. Itsellä on jo sen verran ikää että muistan aika hyvin millaista meininkiä oli tuossa 90-luvun alussa ennen pankkikriisiä ja lamaa. Nyt on monessa suhteessa taas samanlainen ilmapiiri vallitsevana.

Mahdotonta meininkiä sanon minä! Prkl.....

:curs:

Originally posted by Jortsu
Siis sen heidän ajamansa asian (mikä lie sitten onkaan) vai sen puolesta että pitää saada osoittaa mieltään asiasta kuin asiasta?
Olen tyytyväinen nykyiseen lakiimme, jossa mielenosoitukset sallitaan, jos ne eivät ole lainvastaisia tai loukkaa minkään ihmisryhmän oikeuksia.
Minkä takia niiden sitten pitää olla lainmukaisia mielenilmauksia, tämähän tarkoittaa, että viranomaiset "valvoisivat" ja voisivat kontrolloida vapaata tahtoa? SEN takia, että silloin viranomaiset voivat järjestää tapahtuman ajaksi liikennejärjestelyt, suunnitella mielenosoituksen järjestäjien kanssa, miten he aikovat järjestäytyä ja liikkua sekä myöskin hoitaa paikalle sen verran miehistöä (järjestyspoliiseja), että tilanne pysyisi hallinnassa. Tämä on kansalaisten turvaksi. Ilman organisointia voi tilanne mennä kaaokseksi. Mielipiteen voi saada julki ilman, että 10 ihmistä tallautuu kuoliaaksi väkimassojen alle, koska paikalla ei ollut riittävää valvontaa.

Ja turha on kenenkään väittää, että mielenosoittajat käyttäytyvät väkivaltaisesti vain siksi, että paikalla on poliiseja.

Eli asiasta kuin asiasta - edellä mainittujen ehtojen ollessa voimassa - pitäisi saada julistaa mieltään julkisesti.

"Tilan haltuunottaminen, yhteiskunnallisen tehtaan hylättyjen osien hyödyntäminen omaan, radikaaliin käyttöön, on lakkoa, yhtä hyvin kuin virkamiehen vastustaminen tai liikenteen tukkiminen."
Eikös rikollisjärjästöön kuuluminen ole nykyään laitonta???

Originally posted by Waltteri
"Tilan haltuunottaminen, yhteiskunnallisen tehtaan hylättyjen osien hyödyntäminen omaan, radikaaliin käyttöön, on lakkoa, yhtä hyvin kuin virkamiehen vastustaminen tai liikenteen tukkiminen."
Eikös rikollisjärjästöön kuuluminen ole nykyään laitonta???

"Miksi et aloittaisi lakkoa jo tänään? Ota kassasta bonusta ja jätä työpaikkasi. Ajattele, jos kaikki tekisivät niin!"

Tämähän on jo rikokseen yllyttämistä!!! Poliisi hoi!!

Originally posted by Waltteri
http://kuokkavieras.cjb.net/ ja sieltä toi yhteiskunnallinen lakko...lueskelkaas toi :david:

Joo. Ei tehdä kukaan mitään. Ei edes hengitetä. Ei tehdä muuta kun siis niinku vastustetaan. Natsipaskat.

..Tai kai minä olen sitten vain tyhmä, kun en tajua tätä kaunista ideologiaa, joka on vain verhottu kivalta ja monimutkaiselta kuulostavaan tekstiin, kun perimmäinen ajatus on "vähä niinku silleen, tiätsä"-pohjalla...
:david: :kuola:

Edit: Yksi sana: anarkismia.

Originally posted by maximillian
Jos tuo kuokkavierailu on typerää, niin kyllä yllämainittu toiminta ajaisi idioottimaisuudessaan selkeästi senkin ohi.

Et siis ymmärtänyt.
Parempi silloin olla vastaamatta.

Edit: vastaukseni perustuu siis olettamukseen että pidit quottaamaani asiaa oikeaksi katsomanani ratkaisumallina.

Originally posted by Cthulhu
joo kytät on niinku nazei paitsi etä niil on univormu

Natseillakin oli univormut. :wanha:

:offtopic: Äsken joku veteraani soitti töihin ja lopetti puhelun karjumalla "sieg heil!!11!!"..

Itsenäisyyspäivä lähestyy ja hörhöt globalisaation vastustajat aikovat yrittää mm. iltapäivälehdistä saadun tiedon mukaan vallata presidentinlinnan. Ei kykene ymmärtämään noiden narkkianarkistivegaanien ajattelua. Pistää vaan niin helvetin vihaiseksi esimerkiksi Sotaveteraanien puolesta tuollainen hölmö toiminta. Pitäisköhän sitä lähteä itse pienelle 'vastamielenosoitukselle' pesäpallomailan kanssa...

En voi millään ymmärtää miksei täällä suomessa ole kunnon mellakkapoliiseja? Siis samankaltasta touhua esim. saksassa. Kyynelkaasua , pamppua, vesitykkejä ja kumiluoteja. :evil:

Miksei kiinniotettujen mellakoitsijoiden tietoja julkistettais lehdissä kuvien kanssa, sekin voisi vähentää tollasta "terrorismiä", niin eiköhän se pelleily loppuis. saatana. :curs:

Tosin toi oma toimintakin ois suotavaa, "kuokkavieraiden vastustajat"-mielenosoitus! :whip:

Originally posted by Sam225
Et siis ymmärtänyt.
Parempi silloin olla vastaamatta.

Edit: vastaukseni perustuu siis olettamukseen että pidit quottaamaani asiaa oikeaksi katsomanani ratkaisumallina.

En pitänyt sitä sinun mielipiteenä.

Kommentoin vaan mainitsemaasi toimintaa.

Re: Re: Kuokkavieraat prkele!!

Originally posted by lieska
En voi millään ymmärtää miksei täällä suomessa ole kunnon mellakkapoliiseja? Siis samankaltasta touhua esim. saksassa. Kyynelkaasua , pamppua, vesitykkejä ja kumiluoteja. :evil:

Miksei kiinniotettujen mellakoitsijoiden tietoja julkistettais lehdissä kuvien kanssa, sekin voisi vähentää tollasta "terrorismiä", niin eiköhän se pelleily loppuis. saatana. :curs:

Tosin toi oma toimintakin ois suotavaa, "kuokkavieraiden vastustajat"-mielenosoitus! :whip:

Mun mielestä pitäis ottaa kylmästi sotilaspoliisit ja palokunta vesitykkien kans paikalle.

Re: Re: Re: Kuokkavieraat prkele!!

Originally posted by Jusander
Mun mielestä pitäis ottaa kylmästi sotilaspoliisit ja palokunta vesitykkien kans paikalle.

IMO moni SPOL ois aika pihalla kun pitäisi mellakkaa taltuttaa, jos se mielenosoitus sellaiseksi yltyy eli jos ei poliisit pärjää niin ei varmaan sotilaspoliisitkaan. Toisekseen ei ole minkäänlaisia valtuuksia PV:n alueen ulkopuolella ellei poliisi pyydä virka-apua, jolloin voidaan myöntää tiettyjä poliisin oikeuksia sotilaspoliisille...no joo tää oli tällaista pilkun nussintaa, mutta suurin osa SPOL miehistä ois pihalla kuin lumiukot tommosessa "tosipaikassa"...ja ei millään pahalla sotilaspoliiseja kohtaan...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom