Kuokkavieraat prkele!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja matrix
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by MuayThai
Ja sitä paitsi tuolla linnassa juhlii Olliloita ja muita yritysjohtajia, jotka on maksaneet miljoonia euroja veroja ja vielä niiden pitäis maksaa jotain linnanjuhlista, naurettavaa.

Pirun hyvin sanottu ja sitä paitsi totta! Eikun mellakkapoliisi ja vesitykit vaan paikalle niin kettutytöt saa kyytiä :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuleekohan linnanjuhlien vierelle uusi uljas perinne kuokkavieraiden juhlat.

\/ VUOROPUHELO \/

-Ootko menos linnanjuhliin vai kuokkavieraisiin?

-emmää tiiä jos sais kutsun kuokkavieraisiin

-mitä pistäisit päällesi. onko sulla vaatteita?

-joo pitää miettiä yks räätäli mun kotipaikkakunnalta on luvannut ainakin neuloa kommandopipon ja naapurin viljolta lainaan pari metriä kettinkiä

-onkohan päivi lepistö kutsuttu kuokkavieraisiin?

-joo sillä on sellainen ihana pilottitakki ja nenässä roikkuu sellainen nitoja tyyppinen iihana koru

-olisihan se mahtavaa päästä kuokkavieraisiin

-viime kerralla ainakin se taksihippa seuraleikki oli todella miellyttävää hupia

-jep jep eipä tarvitse mihinkään linnanjuhliin lähteäkään

:jahas:

Vitun mielen osoittajat jos saisin päättää niin kuula kalloon vaan ja hirttäs pari tyyppii sinne ja antas roikkuu siin niin tuskin olis mielen osotuksia! Vitun kusipäät painuis vittuun täältä itsenäisestä suomesta! Kunnioittas edes vähän sotaveteraaneja jotka jahtas ryssän vittuun.Aamen

Originally posted by Nyrkki
Vitun mielen osoittajat jos saisin päättää niin kuula kalloon vaan ja hirttäs pari tyyppii sinne ja antas roikkuu siin niin tuskin olis mielen osotuksia! Vitun kusipäät painuis vittuun täältä itsenäisestä suomesta! Kunnioittas edes vähän sotaveteraaneja jotka jahtas ryssän vittuun.Aamen
Perustuslaissa sanotaan, että jokainen ihminen saa järjestää kokouksia ja mielenosoituksia.

Osoittakoon mieltä niin paljon kun haluavat, mutta jos kekkerit muuttuvat mellakaksi, niin sitten asiaan pitää puuttua

En jaksanut lukea edellisiä viestiä mut tähän väliin täytyy sanoa että kyllä ne rasvamahat joskus vituttaa lujaa. Esim. Lillbacka suomen rikkain mies ja silti pistää porukkaa pihalla firmastaa kun "yritys ei tuota". Kyllähän ne jokinorsut hyvin tuo veromarkkoja Suomelle.

Originally posted by Shagrath
Jamaan: Ei voi muuta sanoa, ku et voi :kakka: noita sun ja hengenheimolaistesi mielipiteitä...Jos sua nyt niin surettaa toi vähäosaisempien kohtalo, niin omista elämäs vapaaehtoistyöhön ja lahjota omaisuutes hyväntekeväisyyteen! On se kumma kun 200 kirppisvaatteisiin pukeutunutta :david: :a joilla on enemmän metallia naamassa kuin koko suomen maaperässä, luulee todella voivansa vaikuttaa yhtään mihinkään! Te vaan munaatte ittenne ja aatteenne. Menkää töihin ja lopettakaa se :itku: !

Jyväbroileri jo kiteytti asian melko hyvin aikasemmin. Ja turha on kenenkään kettuburgerin tulla selittämään et koska linnanjuhlat pidetään, niin Eritreassa on nälänhätää.

Millä oikeudella nää muutamat hipit pilaavat asian joka suurimmalle osalle suomalaisista on erittäin tärkeä? Jos ne ei pidä linnanjuhlista ni voi kyynel. En minäkään mene niiden pihalle huutamaan "Sivarit, sivarit!", vaikka en pidäkkään siitä liiman hajusta mikä niiden sossukämpästä lähtee...:wall:

Mitkä te? Oonko sanonu jossain vaiheessa että oon aktivisty yms? En edes näytä hipiltä, Onneksi kummiskin omistan jonkun sortin hipin mielen, ei tarvii ottaa kaikkee nii vakavasti. Mä en todellakaan oo ikinä varmaan mitään tehny köyhien puolesta enkä tuu tuskin omistaa elämääni niiden puolesta. Ahne ja laiska kun on. Tajuan kummiskin noiden aatetta paljon paremmin kun jotain "White-Pride-Isänmaan-Puolesta".

Oikeestaan siks oon tänne kirjottanu että se on ihan naurettavaa kun suuri osa jengiä täällä omaa ajatusmaailman "haballa voidaan muuttaa maailmaa paremmaksi" Tyyliin Halme ennenkuin se flippas takaisin normaalimmaks.

Ihan vapaasti voit mennä huutaa Sivari! Sivari! Mutta onks jotain järkee huutaa Sivari! Sivarille? Sama kuin menisin huutaa lehmälle, Lehmä! Lehmä! Mihin mä sillä yritän vaikuttaa? Ehkä sult on menny ohi jotenkin toi mielenosoituksen pointti?

Linnanjuhlat ei aiheuta nälänhätää tai kevennä sun lompakkoa niin paljon että huomaisit sitä, mutta eiköhän noilla mielenosoituksilla yleensä yritä vastustaa kaikkea globalisaatiota yms. Asiat lähtee pienestä liikkeelle, ja kyllä tommoset ihmisten mieliin vaikuttaa vaikka ei luulis.

Originally posted by fisu
En jaksanut lukea edellisiä viestiä mut tähän väliin täytyy sanoa että kyllä ne rasvamahat joskus vituttaa lujaa. Esim. Lillbacka suomen rikkain mies ja silti pistää porukkaa pihalla firmastaa kun "yritys ei tuota". Kyllähän ne jokinorsut hyvin tuo veromarkkoja Suomelle.

köh köh jorma ei potkinut yhtään miestä pihalle vaan myi yrityksensä jonka johdosta tuli rikkaimmaksi mieheksi ja uusi omistaja aloitti yt-neuvottelut heti ostettuaan ja lomautti ja irtisanoi työntekijöitä IRIOOTTI ota asioista selvää ennenkuin rupeat sylkemään paskaa jorma on hyvä tyyppi jolle ei ole noussut raha päähän.

Mielenosoitukset on ihan asiaa, mellakointi ei. Ja perään ideologista hapatusta:

Imagine there's no countries,
It isnt hard to do,
Nothing to kill or die for,
No religion too,
Imagine all the people
living life in peace... :piis:

Aika moni täällä on vetämässä mielenosoittajia (ilkivaltana minäkin sitä pidän) turpaan. Pieni ristiriita löytyy siitä että väkivalta tuomitaan ja sitä kuitenkin itse halutaan käyttää. Poliisi käyttäköön tarvittavia voimakeinoja, ne eivät ole väkivaltaa.
Kunnioitetaanko sotaveteraaneja sillä että murennetaan se yhteiskuntajärjestys jonka puolesta he ovat taistelleet: rajoitetaan ilmaisunvapautta, harjoitetaan tarpeetonta väkivaltaa kansalaisia kohtaan, poistetaan kokoontumisvapaus.
Suomalaisten käsitys itsenäisyydestä tiivistyy mielestäni monasti väärällä tavalla viime sotien ympärille. Kukaan veteraaneista ei varmasti ihannoi sotaa tai väkivaltaa, vaan on taistellut pakon edessä yllämainittujen oikeuksien turvaamisen puolesta. Se joka sanoo "minä olisin valmis samaan" ei varmasti tiedä mistä puhuu, eikä ymmärrä annetun uhrin suuruutta. Kaikki kunnioitukseni sodassa taistelleille, itse en ehkä pystyisi samaan, toivottavasti en joudu yrittämäänkään. Sen sijaan yritän vahvistaa ja näin kunnioittaa sitä minkä puolesta tuolloin on taisteltu. Minulle itsenäisyys merkitsee oikeusvaltiota, sananvapautta, demokratiaa ja rauhaa. Sitä vaalineita ja sen minulle turvanneita ihmisiä kunnioitan, en sotaa.

Ihmiset eivät vastanneet suoraan minulle, mutta tuntui että jotkut kommentoivat aikaisempaa kirjoitustani linnanjuhlista. En usko että juhliin käytetty summa, josta kukaan ei taida olla täällä tietoinen, olisi suuri. Eleenä se on kuitenkin mielestäni väärä. En ole kateellinen linnaan kutsutuille, enkä kaipaa enempää rahaa itselleni. Olisin itseasiassa valmis maksamaan enemmänkin veroja, sanotaan vaikka 5% lisää nyt alkuun, jos vain ihmisistä pidettäisiin huolta.
Kuokkavieraista sen verran että vaikka tunnen jotain sympatiaa aatetta kohtaan, toimintaa en hyväksy alkuunkaan. Pitää pystyä erottamaan nämä kaksi asiaa toisistaan.

Originally posted by Willie
Aika moni täällä on vetämässä mielenosoittajia (ilkivaltana minäkin sitä pidän) turpaan. Pieni ristiriita löytyy siitä että väkivalta tuomitaan ja sitä kuitenkin itse halutaan käyttää. Poliisi .

Siinä vaiheessa kun mielenosoittajat alkavat käymään fyysisiksi ne muuttuvat huligaaneiksi, niitä vastaan saa minun puolesta käyttää voimakeinoja.

Huligaaneille :whip:

Se että paikalla on vain 200 tyyppiä kertoo siitä että onneksi kyseessä on suhteellisen pieni idioottilauma. Ja jos joku haluaa osoittaa mieltään potkujaan vastaan niin menköön sitten osoittamaan mieltään kyseisin firman eteen prkl.

Originally posted by Nyrkki

Henkinen ikäsi on 10v!
Tässä oli rasistinen ja prkleen asiaton kommentti!

:curs:

Jamaan: Ensinnäkään en itse ole yrittänyt muuttaa maailmaa haballa. Mutta jos se olisi mielestäsi naurettavaa, niin mitäköhän noitten kynäniska-vegaani-eläimettaivaaseen-sossu-mikääneioohyvin-hyttytyttöjen touhut sitten on? Naurettavampaa ja lapsellisempaa en voi kuvitellakaan kuin joku globalisaatio-mielenosoitus presidentin linnan edessä itsenäisyyspäivänä miljoonan asteen pakkasessa, ja vielä se että he luulevat siitä olevan jotain hyötyä! Päinvastoin, jengihän vaan nauraa niille!

Olit oikeassa siinä että en ymmärrä koko mielenosoituksen pointtia. En siis todellakaan ymmärrä! Miten linnanjuhlia, erästä suomen itsenäisyyden merkkipäivän symbolia, vastaan kohdistettava mielenosoitus vaikuttaa johonkin globalisaatioon? Mitä tekemistä linnanjuhlilla on globalisaation kanssa? Älä vaivaudu vastaamaan, ei kyllä oikeesti kiinnosta sun mielipitees.

Ja kun yritit ynistä että noi mielenosoitukset vaikuttaa ihmisin, niin olit siinäkin oikeassa. Kaikki rupeaa vihaamaan kettuburgereita ja niiden aatteita ylikaiken. Mulle henkilökohtaisesti ei ole olemassa vastenmielisempää asiaa kuin nuo kaiken maailman aktivistit joille mikään ei kelpaa. He saavat asua suomessa, joka varmasti on yksi maailman parhaista paikoista asua, mutta ei, pakko löytää jotain valittamista kaikesta.

Niin, ja nimenomaan en ole menossa huutamaan niille sivari, sivari, koska siitä ei ole mitään hyötyä. Ihmettelen vaan miksi lantunjyrsijät sitten jaksaa aina huudella poliiseille "Fasistit, fasistit!" ynnä muuta järkevää...

En ole rasisti, mutta jos vaikka white-prideä verrataan johonkin anti-hyvinvointivaltiot liikkeisiin, niin kyllä nahkapäiden sanoma kuulostaa lähinnä taivaalliselta evankeliumilta.

Muutenkin jotku kuokkavieraat on jo ihan :wanha: ja :david: sekä :0: ...

Mutta hyvää itsenäisyyspäivää niille, jotka siitä aidosti välittävät!

Kettuburgerit = :urjo:

Uutisten mukaan poliisien turvatoimet pitivät.:kippis1:
Kommunistit oli taas häirinnyt Danielin marssia.:itku:

vesitykit ja noista idiooteista jääpuikkoja

Aika paradoksaalista tekstiä tässä ketjussa.

- Nappi otsaan.
- Sotapoliisit paikalle.
- pamppua vaan.
- painuisivat vittuun täältä, kun kerran valittavat.
- Estäkää mielenosoitukset.
jne,jne.

Stalin vain puuttuu, sitten olis varmaan kaikki hyvin?

Näytti siltä että poliisi osasi hoitaa homman hyvin. Ei provosoitunut, oli rauhallinen ja asiallinen. :thumbs:

Sen sijaan kuokkavieraat tekivät taas itsestään pellejä (no olihan se selvää jo muutenkin) riehumisellaan. Sekin yksi joka lääppi poliisia kysellen sen nimeä, kun itse oli naamioituneena.:david:

Kuokkavieraiden ydinjoukko on mielestäni huolestunut pääsääntöisesti ihan huolestumisen arvoisista asioista. Sen sijaan heidän tarjoamansa vaihtoehtoiset ratkaisumallit perusimbesillianarkistien "alas yhteiskunta, tilalle jotain kivaa"-tyyliin ovat täysin älyttömiä.

Puhumattakaan mielenosoitukselle valitusta ajasta ja paikasta, joilla saavat kyllä onnistuneesti kerättyä kansan syvien rivien antipatiat itselleen. Samoin kuin asiattomalla käytöksellä mielenosoituksessa eli tullaan poliisien iholle haistattelemaan ja häiritään muiden kansalaisten elämää täysin turhaan.

Jos halutaan vaikuttaa siihen miten verorahoja kohdennetaan niin mikseivät he osoita mieltään valtion budjetin laadinnan yhteydessä?

Jos halutaan vaikuttaa suuryritysten johtoon niin miksi mieltä ei osoiteta ko. yritysten päättävien kokousten yhteydessä ja/tai ko. yritysten pääkonttoreilla?

Miksi hyökätään perinteeksi muodostunutta verobudjetin mittakaavassa nimelliseen hintaan pyöritettävää, mutta symboliselta arvoltaan monelle suomalaiselle tärkeää kahvikestiä ja sen edustamaa itsenäisyyden juhlistamista vastaan?

Originally posted by darvinisti
Näytti siltä että poliisi osasi hoitaa homman hyvin. Ei provosoitunut, oli rauhallinen ja asiallinen. :thumbs:

Sen sijaan kuokkavieraat tekivät taas itsestään pellejä (no olihan se selvää jo muutenkin) riehumisellaan. Sekin yksi joka lääppi poliisia kysellen sen nimeä, kun itse oli naamioituneena.:david:
Se nyt on aivan selvää ettei poliisit hakkaa ihmisiä kun kamera kuvaa metrin päässä.(paitsi ihannemaa Yhdysvalloissa)

Salattujen elämien ilari ja kaksi keesipäätä kiipesi pöntön päälle taisi olla suurin uutinen.
Toisen keesipään kädessä oli muuten kaljapullo, true-punx juovat ainoastaan mehukattia!:kakka: :offtopic:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom