Kovia suorituksia voi mielestäni likettää, vaikkei tekniikka olisikaan täydellinen. Lisäksi tänne postatut videot ovat yleensä aika maksimisuorituksia, joissa tekniikka kärsii lähes jokaisella, joten ainakin itse oletan tällöin niiden normaalien treenisuoritusten sujuvan paljon paremmalla tekniikalla. Ei minua ainakaan huvita sanoa jostakin +200 maksimikyykystä, että "Vähän huojui asento ylösnoustessa, ei ollut oppikirjasta, mind-muscle-connection hajosi, ota puolet painoista pois ja opettele tekniikka kunnolla". Oikeasti pahannäköisellä tai systemaattisesti virheellisellä tekniikalla tehtyjä suorituksia kuvaavat videot saavat yleensä aika paljonkin palautetta asiasta ja parannusehdotuksia.
Täällä saatan kommentoida videon tekniikkaa silloin, jos joko tekniikka on selvästi aivan hakusessa tai sitten vinkkejä varta vasten kysytään ja lisäksi koen, että minulla on jotain hyviä, ymmärrettäviä ja konkreettisia ideoita sen paremman tekniikan hakemiseen. Pelkkä "paska tekniikka, opettele kunnolla"-kritiikki ei auta kovin paljoa. Livenä en lähtökohtaisesti puutu tuntemattomien tekemiseen ikinä, koska keskimäärin ihmiset eivät kaipaa random-sivullisia puuttumaan treeneihinsä. Tuttujen kanssa voi suoritustekniikoista tietysti keskustella ja jos kysymään tullaan niin neuvon tietysti mielelläni minkä osaan.