Kuntosalilla toisten neuvominen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuzüü
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tässä on tietysti se ongelma, että jotku aloittelijat saattavat kopioida paskaa tekniikkaa omiin suorituksiinsa, katsoessaan näitä "liketettyjä" kissanselkämaveja.

Itse kommentoin livenä tekniikkaa vain treenikavereilleni, vaikka pahaa tekee katsoa joidenkin tekniikkaa. Sen verran paskahousu oon, etten kehtaa mennä neuvomaan. Paras tilanne oli, kun isä ja poika olivat salilla ja isä ilmeisestä harrastuneisuudestaan huolimatta salli pojan tehdä maven perussarjoja aivan käsittämättömällä tekniikalla. Verkossa en ole vielä muiden videoita lähtenyt kommentoimaan, koska väittely ei kiinnosta ja olen palstaa lukiessani sen todennut mahdolliseksi seuraukseksi. Ja varsinkaan, kun joissakin paskoissa videoissa noita "liketyksiä" on runsaasti, joten ilmeisesti ne on sosiaalisesti hyväksyttyä itsensä telomista.

Neuvominen ja kommentointi on hankalaa, koska harva ymmärtää tekevänsä virheitä. Perusolettama on aina se, että kyllä mää tiedän mitä mää teen, ja jos korjaat jonkun puuhastelua se on heti soraääni. Siksi pidän sisukkaasti kitani kiinni ellei ole konkreettinen vaara uhkaamassa treenaajaa tai sivullisia. Mitä taas neuvojen kysymiseen tulee, en muista edes vuotta milloin joku on kysynyt neuvoa yhtään mihinkään. Miksi kysyä kun voi somesta imuttaa tietoa jota ystävälliset harrastajat sinne tuuppaa, tosin tajuamatta itse että heidän videonsa on parhaimmillaan huonona esimerkkinä. Ongelmaa lisää se ettei ihmiset oikein hiffaa ellei väännä rautalangasta: Yhdelle mainitsin että kyllä näytti hirveeltä tuo sun kyykky. Se totesi että joo hirveesti täytyy laittaa painoa että tuntuu missään..just joo. 3 sentin kyykkyä smitissä selkä pyöreänä painoilla joista ehkä viidennes olisi sallinut kunnon liikeradan, jos tyypistä olisi siihen edes olllut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom