- Ikä
- 37
itellä ennustus pituuden suhteen noin 2metriä... nyt jäätiin 189cm:n... aloitin treenin kyl vasta 16 vuotiaana
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
-ASTR- sanoi:Kerran luin netissä yhtä palstaa jossa joku ammattibodari vastaili kysymyksiin. Joku kysyi juuri tästä ja ammattibodari sanoi että liikkeet jotka rasittavat selkää, eli esim. kyykky, mave ja pään yläpuolelle tehtävät nostot. Hauiskäännöllä ja penkkipunnerruksella siis ei saa pituuskasvua pysähtymään, vaikka kuinka yrittää.
Smallville sanoi:Niin, ei kait tästä jutusta mitään tutkimuksia ole jotka väittäisi että pysäyttäisi pituuskavun. Itse kuitenkin luulen että näin on asian laita jostakin syystä. Kyllähän sen jo näkee kavereista jotka alkanut salilla käynnin aikaisin, todella lyhyitä kaikki!
KKHS sanoi:Toisaalta myös se pituuden käsitys on joillain melko erikoinen, kun varsinkin nuoret luulee monesti että miehen keskipituus on vähän yli 180cm, ja perus 175cm jäbät on heidän mielestään lyhyitä
kohtis sanoi:En oo varma tajusinko oikein, mutta muistan lukeneeni että nuorten miesten keskipituus on 182cm~
Ite oon nyt 160,5cm ja 15v. Suvussa melkein kaikilla murrosiät alkaneet vasta siinä 16 iässä. Oon nyt kuukauden käynyt 4 krt/viikko salilla ja hiukan epäilyttää jatkaminen. En haluais jäädä näin lyhyeksi, joten sanokaa viisaammat, että onko parempi lopettaa punttis pariksi vuodeksi ja alottaa silloin uudestaan???
Ite uskon, että johtuu salilla käynnistä, mutta ilmeisesti mulla on tullu myös vähän lyhyemmät geenit jostain perseestä :D Tai siis, eihän ne geenit mee niin että pitkiltä pitkät ja lyhyiltä lyhyet, vai??