Kuntosali Tampereelta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rane1
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Osaako kukaan sanoa mitään tosta tenniskeskuksen salista millanen se nykyää on? kallishan se ei ole, tääl idäs ei ole paljoo valinnan varaa, k10 on 44e/kk mikä on tosi kallis ku se on tosi pieni sali.

Onko joku perehtynyt Hervantaan nousevan GoGo:n tarjontaan? Lähinnä kiinnostaa minkälainen vapaapainoalue sinne tulee?

Itselleni vastaten. Ei saa tehdä maastanostoja, koska kiekot eivät kuulemma kestä. Pinnoilta voi varovasti nostaa. Penkkipunnerruspenkit (2kpl) ovat kapeita, kovia ja liukkaita. Meinasin tipahtaa useamman kerran. Leuanvetotankoa ei ole. Kun kysyin neuvojalta, mistä löytyy leuanvetotanko, hän ihmetteli kovasti, että mikäs laite se sellainen on... :face: Lopulta ohjasi sellaiseen toosaan, missä voi vetää kevennettynä leukoja "kahvoista". Enpä sitten kokeillut.

En löytänyt paikkaa, jossa voisi tehdä istumaannousuja lisäpainoilla. Kiekkoja kun ei saisi siirrellä "osastojen" välillä.

Kyykkyteline on huono ja niitä on vain yksi. Se on liian leveä tangolle (ottaa kiinni, kun koittaa pakittaa)+tanko lepää sellaisissa kumisissa koloissa, joista sitä ei tahdo saada pois "pyörittämättä". Tohon voisi olla joku kikka, mutta en sitä heti keksinyt. Sama vika on penkissä. Itse tangot olivat hyviä (koska ovat uusia). Karhennus oli just sopiva.

Käsipainoja on 50kg asti kohtalaisen hyvältä näyttävä valikoima. Käsipainopaikka on hieman ahdas. Painokiekkoja on varmasti riittävästi.

Pieni yllätys oli alaviistopenkin löytyminen. Ja pieni huvitus juntille oli kuntopyörissä oleva pyöräkohtainen ilmastointi.

Koneita siellä on aika paljon. Ehkä niillä saisi kropan rääkättyä, jos suunnittelee ohjelman sopivasti. Mutta vn-/pn-harrastajalle aika toivottoman oloinen paikka.

Ryhmäliikuntasettejä on ilmeisen runsaasti ja ne kuuluvat hintaan.

Eli ei oikein mielestäni ollut voimailijan paikka, mutta varmastikin keskiverto kuntoilijalle mukiin menevä vaihtoehto. Siistihän se on kuin mikä ja saunaosasto löytyy.

Sykkeellä tulee treenattua.

+ tilaa ja hyvät laitteet
+ sijainti

- ärsyttävää NRJ-paskaa musiikkina
- pari nistiä ilmestynyt tämän vuoden puolella, joita vituttaa kattella

Yleisenä huomiona pakko mainita, että julkiselle salille parin vuoden tauon jälkeen siirryttyä on tosissaan treenaavia naisia aiempaa enemmän :thumbup: . Kuten myös nuoria guidoja :thumbdown:

Sent from my HTC Vision using Tapatalk

Hatanpään K10 toiminut jo pidemmän aikaa reenipaikkana. Itse en löydä oikeastaan mitään huonoa sanottavaa paikasta, varsinkaan hinta-laatusuhteessa. Tulokset puhuvat puolestaan :)

Mitä salia suosittelisitte Kalevassa asustavalle? Hintahaarukalta max 60e/kk..

Mieluiten 10km säteeltä, että ei mene liian raskaaksi fillarointi...

Steel body (tullintorin takana), syke (tammelantorin suunnassa) ja HH gym (nekala) kaikki aika lähellä. Toisaalta, jos 10km säteellä saa olla, niin kaikki keskustan salit, wolffit ja powerhouset ja muut luulis passaavan. Itehän olen niin laiska, että käyn siinä Kalevan elixialla, ei ole ku pari kilsaa pyöräiltävää :D Mutta sitä en suosittele.

Steel body (tullintorin takana), syke (tammelantorin suunnassa) ja HH gym (nekala) kaikki aika lähellä. Toisaalta, jos 10km säteellä saa olla, niin kaikki keskustan salit, wolffit ja powerhouset ja muut luulis passaavan. Itehän olen niin laiska, että käyn siinä Kalevan elixialla, ei ole ku pari kilsaa pyöräiltävää :D Mutta sitä en suosittele.
Okei, kiitti! Pitää käydä tutustumassa paikkoihin niin eiköhän noista joku osottaudu mieluisaksi.
Tuli mieleen, että onko toi syke sama, kuin fressi? Mulla olisi tauolla olevaa edellisen paikkakuntani fressin jäsenyyttä melkein puolivuotta vielä jäljellä, joten ei sitä saisi jotenkin hyödyksi käytettyä..

Kyllä, Fressi osti Sykkeen. Kai jotain voi siis säätää.

Osaako kukaan sanoa mitään tosta tenniskeskuksen salista millanen se nykyää on? kallishan se ei ole, tääl idäs ei ole paljoo valinnan varaa, k10 on 44e/kk mikä on tosi kallis ku se on tosi pieni sali.

Kävin viikonloppuna pyörähtämässä tenniskeskuksen salilla ja lähdin välittömästi pois. En voi mitenkään suositella missään olosuhteissa. Ahdas ja äkkiseltää näytti olevan todella vähän painoja ka suppea laitevalikoima.

Elixiako ei ole vaihtoehto? Sehän on Kalevassa, jäähallia vastapäätä. Hinnat ovat tietysti aika suolaiset, mutta itse arvostan sitä salille menemisen helppoutta.

(Joskus olin jäsenenä keskustan saleilla ja niihin oli yllättävän hankala raahautua huonoimpina päivinä. Alistuin Elixian riistohintoihin, mutta oikeasti nyt on niin helppo käydä salilla (matkaa muutama sata metriä), että ei ole valittamista).

Salin kätevä sijainti on tärkeää, ei kai sitä voi kiistää. Olisi parasta, jos oma vakiosali sijaitsisi joko kodin tai työpaikan lähellä tai työmatkan varrella.

Mutta itse kukin voi korostaa muitakin asioita. Esim. minä joudun kohta ostamaan salikortin pariksi kuukaudeksi kylppärirempan takia (eli pitää käytännössä ostaa itelleen mahdollisuus käydä suihkussa sinä aikana, muuten mulle kelpaisivat kotigymireenit edelleen). Lähimpänä sijaitsisi Hervannan GoGo, mutta en edes harkitse sitä sen perusteella, mitä olen ko salin reenimahdollisuuksista ja ilmapiiristä kuullut. En halua yleensäkään omilla rahoillani tukea näitä ns. ketjusaleja, en Elixiaa, GoGo:ta tai muitakaan. Siksipä hyvin suurella todennäköisyydellä ostan parin kuukauden kortin Herwood Gymille. Tiedän, että siellä on loistavat reenimahkut ja mulle suht hyvin sopiva ilmapiiri yhdistettynä siihen periaatteelliseen asiaan, ettei Herwood Gym ole ketjusali, vaan yksityisen yrittäjän sali. Ja aika lähellä Herwoodkin sijaitsee, työmatkan varrella ja helppo on kotoa sinne mennä jalan tai pyörällä.

Salin kätevä sijainti on tärkeää, ei kai sitä voi kiistää. Olisi parasta, jos oma vakiosali sijaitsisi joko kodin tai työpaikan lähellä tai työmatkan varrella.

Mutta itse kukin voi korostaa muitakin asioita. Esim. minä joudun kohta ostamaan salikortin pariksi kuukaudeksi kylppärirempan takia (eli pitää käytännössä ostaa itelleen mahdollisuus käydä suihkussa sinä aikana, muuten mulle kelpaisivat kotigymireenit edelleen). Lähimpänä sijaitsisi Hervannan GoGo, mutta en edes harkitse sitä sen perusteella, mitä olen ko salin reenimahdollisuuksista ja ilmapiiristä kuullut. En halua yleensäkään omilla rahoillani tukea näitä ns. ketjusaleja, en Elixiaa, GoGo:ta tai muitakaan. Siksipä hyvin suurella todennäköisyydellä ostan parin kuukauden kortin Herwood Gymille. Tiedän, että siellä on loistavat reenimahkut ja mulle suht hyvin sopiva ilmapiiri yhdistettynä siihen periaatteelliseen asiaan, ettei Herwood Gym ole ketjusali, vaan yksityisen yrittäjän sali. Ja aika lähellä Herwoodkin sijaitsee, työmatkan varrella ja helppo on kotoa sinne mennä jalan tai pyörällä.

Iha vaan korjauksena, GoGo on yksityinen perheyritys. Yksi ja sama yrittäjä pyörittää koko rulettia.

Elixiako ei ole vaihtoehto? Sehän on Kalevassa, jäähallia vastapäätä. Hinnat ovat tietysti aika suolaiset, mutta itse arvostan sitä salille menemisen helppoutta.

(Joskus olin jäsenenä keskustan saleilla ja niihin oli yllättävän hankala raahautua huonoimpina päivinä. Alistuin Elixian riistohintoihin, mutta oikeasti nyt on niin helppo käydä salilla (matkaa muutama sata metriä), että ei ole valittamista).

Naiselle noi hinnat on ehkä vielä jotenkin oikeutetut, olettaen että hyödyntää tuota jumppazumbacyklinkihäröilyä, mutta me punttijuntit ja gaspwarriorit jotka ei tommosiin alistuta, maksetaan turhasta. Pitäs tuonnekin saada samanlainen systeemi kuin WFC:llä, että jos haluat käyttää pelkkää salia, maksat vähemmän. Toisaalta elixia taitaa tolla pyrkiäkin hieman siihen, ettei me rumat juntit tulla niin sankoin joukoin sotkeen mankkua ja hakkaan tankoja lattiaan. Niin ja vapaapainopuolikin voisi olla parempi.

Oikeesti, ainoat plussat tolle salille imo: lähellä, hyvä treenikaveri ja visuaaliset ärsykkeet pitää mielen virkeänä. Niin ja kyykkäämään pääsyä joutunu odottaan tasan kerran.

Eniten muuten kummastuttaa ne naikkoset, jotka näyttää käyvän siellä lähes päivittäin, mutta polkevat crossaria tai kuntopyörää eivätkä ikinä tee mitään muuta. Onko oikeasti järkeä maksaa 70e/kk tuommosesta, kun tehokkaampaa olis mennä ihan lenkille.

Nnaikou, jos luet tän, niin ÄLÄ EDES HARKITSE ELIXIAA! Etenkin kun lukemani perusteella oot köyhä opiskelija.

Kiitos ja anteeks.

Nyt ois muuten tommonen 6 tai 10 kk kortti Fressiin (eli myös Syke nykyään) -60% eli alkaen 249€.......... tuolla eräällä tarjoussivustolla. Ei näyttäs olevan mitään kummia ehtoja.

Partolan Gogo Express rokkaa, puolisen vuotta takana ja täytyy todeta, että hinta-laatu omalla tasollaan :) Pössis ei tietenkään samaa luokkaa kuten esim. Wolffilla. Vähän pelkäsin kuinka koville salinvaihto ottaa, mutta sehän meni oikein mukavasti.

Naiselle noi hinnat on ehkä vielä jotenkin oikeutetut, olettaen että hyödyntää tuota jumppazumbacyklinkihäröilyä, mutta me punttijuntit ja gaspwarriorit jotka ei tommosiin alistuta, maksetaan turhasta. Pitäs tuonnekin saada samanlainen systeemi kuin WFC:llä, että jos haluat käyttää pelkkää salia, maksat vähemmän. Toisaalta elixia taitaa tolla pyrkiäkin hieman siihen, ettei me rumat juntit tulla niin sankoin joukoin sotkeen mankkua ja hakkaan tankoja lattiaan. Niin ja vapaapainopuolikin voisi olla parempi.

Oikeesti, ainoat plussat tolle salille imo: lähellä, hyvä treenikaveri ja visuaaliset ärsykkeet pitää mielen virkeänä. Niin ja kyykkäämään pääsyä joutunu odottaan tasan kerran.

Eniten muuten kummastuttaa ne naikkoset, jotka näyttää käyvän siellä lähes päivittäin, mutta polkevat crossaria tai kuntopyörää eivätkä ikinä tee mitään muuta. Onko oikeasti järkeä maksaa 70e/kk tuommosesta, kun tehokkaampaa olis mennä ihan lenkille.

Nnaikou, jos luet tän, niin ÄLÄ EDES HARKITSE ELIXIAA! Etenkin kun lukemani perusteella oot köyhä opiskelija.

Kiitos ja anteeks.

Kiitos vinkistä. Olen vähän niin ymmärtänytkin, että Elixia kannattaa kiertää kaukaa..
Loppuvuosi menee tuola Sykkeellä, koska vanhan paikkakuntani sopimus Fressillä oikeuttaa käymään samalla hintaa sielä, mutta jatkoon pitää paneutua sitten oikein kunnolla, että mihin tie vie vai jatkuuko se vielä Sykkeellä..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom