Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Seb sanoi:Olis muutto edessä ja pitäis löytää uus kuntosali Espoosta ja jos mahdollista niin Leppävaaran alueelta. Salilta pitää löytyä kunnon asennetta!!!
Myth sanoi:Kukaan käynyt lähiaikoin Tapiolassa sijaitsevilla kaupungin saleilla? Minkälainen paikka treenata jne.?
Lähiaikoina olis tarkotus siirtyä noille treenaamaan. Tuosta uimahallin salistahan olikin tuolla jo kuvia, mutta entäs ne kaksi muuta?
Anyone?
Evil Joe sanoi:Sekä Tapiolan urheilupuistoa että Tuulimäkeä uskallan suositella varauksetta. Uimahallin sali on kuulemma paska. Noista kahdesta ei moittimista, paitsi että siellä on välillä junnujoukkueita treenaamassa. Kannattaa seurata vapaavuoroaikatauluja.
Evil Joe sanoi:Sekä Tapiolan urheilupuistoa että Tuulimäkeä uskallan suositella varauksetta. Uimahallin sali on kuulemma paska. Noista kahdesta ei moittimista, paitsi että siellä on välillä junnujoukkueita treenaamassa. Kannattaa seurata vapaavuoroaikatauluja.
Myös Matinkylän salit ovat lähellä Haukilahtea.xjussix sanoi:Pistetään nyt tänne sitten..Näillä näkymin ollaan muuttamassa Espoon Haukilahteen. Taitaa olla nuo Tapiolan salit lähimpänä, vai kuinka? Tai sitten jatkan Töölö Gymin tukemista.
Myth sanoi:No tuohan kuulostaa vallan mainioilta. Tulee tässä muutto ihan siihen nurkille, niin sinne varmaan sitten. Pitää käydä katsastamassa paikat.
Juissi sanoi:täh?leppävaaran urheilupuiston sali. Helvetin hyvä punttisali ja halpa. (Kaupungin)
Se on siinä uimahallin salin lähellä."stadium" rakennuksessa.
Turha sitä on lähteä johonkin helvetin tapiolaan
Itse käyn nyt kesän elixiassa,muutoin käyn tuolla.
Pistetään nyt tänne sitten..Näillä näkymin ollaan muuttamassa Espoon Haukilahteen. Taitaa olla nuo Tapiolan salit lähimpänä, vai kuinka? Tai sitten jatkan Töölö Gymin tukemista.
Tervetuloa Haukilahteen, itsekin täällä asustelen, tosin olen muuttamassa kohta eri kaupunginosaan. Älä hanki korttia Matinkylän CMS Forever -klubille koska se on helvetin kallis ja siellä on kuulemma aika nipo meininki. Kävelymatkan päässä on myös Esport Center, mutta itse tosiaan suosin noita kaupungin saleja niin kuin jo aiemmin mainitsin.
Isossa Omenassa ja Olarissa on kanssa jotain saleja, ja niihin pääsee kävellen tai bussilinjalla 10. En muista salien nimiä, mutta oisko toinen niistä ainakin Wellness.
Jep. Itse käyn esport centerissä joka on mielestäni paras sali missä olen käynyt. Juuri rempattu, ja fitnesscardin omaavana saat viereen valmistuneen arenan palvelut käyttöösi maksutta. Eli kaksi isoa salia käytössä, kesällä ilmaset tennis/sulkkisvuorot, 400m sisäjuoksurata. Pukkari on todella iso ja suihkutilat ja sauna on juuri uusittu. Salilla ja pukkarissa on todella tehokas ilmastointi joka varsinkin kesällä on todella jees. Laitteita on paljon ja olen ehkä kerran joutunut vähän aikaa jonottamaan penkkiin kolmen kuukauden aikana.. Tähän kaikkeen kun lisätään ne uber-kissat joita siellä on helvetisti niin melkeen täydellinen paketti on valmis
ps. Ainoa miinuspuoli on sitten hinta, opiskelijana makselen noin 50 egee kuussa...
Jesh... Leppävaarassa asustelen ja suosittelen kanssa Esport Centeriä. Plussia Vargas listannut ansiokkaasti.
Käyn välillä/joskus työpäivien (Meilahti) jälkeen Helsingin salilla, riippuu millä liikkeellä. Fillari tahi rullat = Espoo / Julkiset (harvoin) = Helsinki... Mutta Espoo ehdottomasti parempi.
Peruslaitteet löytyvät, lisäksi paljon erilaisia vitkuttimia, joita katson kieroon. Käsipainot riittävät minulle ja treenilleni. Jos jotain kaipaisin salille niin se olisi ehdottomasti Hack-kyykky.
Musiikki (Radio Nova) v***ttaa aina mutta onneksi on IPod Mutta jos se jää kotiin niin tekee mieli lähteä itse heti perään.