Kuntosali hakusessa Espoosta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Seb
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Seb

Olis muutto edessä ja pitäis löytää uus kuntosali Espoosta ja jos mahdollista niin Leppävaaran alueelta. Salilta pitää löytyä kunnon asennetta!!!

Elixia on tosiaan sellainen jumppailusali, mutta toisaalta sieltä löytyy kaikki tarpeellinen, tilat ovat uskomattoman hyvät (kaikki on uutta tai uudempaa), vastaanoton ihanaiset piristää treenin jälkeen ja kyllä siellä voi kovaakin treenata ;)

Itselleni paikassa on oikeastaan pari miinusta: Käsipainot loppuvat 40kg:n kohdalle ja kyykky/penkkitelineet ovat ärsyttävästi fiksatuilla korkeuksilla, eli joskus alkunostokorkeus ei ole välttämättä paras mahdollinen. Viimeinen tosin taitaa olla vähän turhaa napinaa.

Ehdottoman plussan annan siitä että salilla on aina porukkaa, mutta harvemmin liiaksi. Itse treenailen joko aamulla ja illalla ja on hyvä että ilmapiiri on sosiaalinen ja varmistajiakin löytyy tarvittaessa.

Haulla yritin näppäillä, mutta tuolta sen ja sen kaupungin salit ketjusta ei tärpännyt ja näitä saliketjuja muutenkin on tarpeeks, niin en viitsi uutta avata.

Kukaan käynyt lähiaikoin Tapiolassa sijaitsevilla kaupungin saleilla? Minkälainen paikka treenata jne.?

Lähiaikoina olis tarkotus siirtyä noille treenaamaan. Tuosta uimahallin salistahan olikin tuolla jo kuvia, mutta entäs ne kaksi muuta?

Anyone?

Seb sanoi:
Olis muutto edessä ja pitäis löytää uus kuntosali Espoosta ja jos mahdollista niin Leppävaaran alueelta. Salilta pitää löytyä kunnon asennetta!!!

Leppävaaran uimahallin salin voit sitten unohtaa samantien...

Edit: Leppävaaran urheiluhallilla on myös punttis, josta muistaakseniin täällä oli joku arvio.

Myth sanoi:
Kukaan käynyt lähiaikoin Tapiolassa sijaitsevilla kaupungin saleilla? Minkälainen paikka treenata jne.?

Lähiaikoina olis tarkotus siirtyä noille treenaamaan. Tuosta uimahallin salistahan olikin tuolla jo kuvia, mutta entäs ne kaksi muuta?

Anyone?

Sekä Tapiolan urheilupuistoa että Tuulimäkeä uskallan suositella varauksetta. Uimahallin sali on kuulemma paska. Noista kahdesta ei moittimista, paitsi että siellä on välillä junnujoukkueita treenaamassa. Kannattaa seurata vapaavuoroaikatauluja.

Evil Joe sanoi:
Sekä Tapiolan urheilupuistoa että Tuulimäkeä uskallan suositella varauksetta. Uimahallin sali on kuulemma paska. Noista kahdesta ei moittimista, paitsi että siellä on välillä junnujoukkueita treenaamassa. Kannattaa seurata vapaavuoroaikatauluja.

Tuulimäki on outo. Siellä voi varmaan sitten käydä ilmaiseksi, kertaakaan en ole nähnyt siellä kenenkään päivystävän. Ensimmäisen kerran jaksoin odotella kymmenisen minuuttia ja rimputella siinä aulassa jotain joka ottaisi maksua salikäytöstä... eipä näkynyt. Ilmaiseksi olen käyttänyt sitä salia.
Nyt tosin on läheltä hyvinkin paljon maksullinen sali käytössä, parempi niin.

Se uimahallin sali näyttää uudelta ja siistiltä ulospäin, tosin ruuhkaiselta. En ole käynyt, uimahallissa kävin jonkin aikaa sitten ja se oli aivan karmean ruuhkainen ja pieni. Pienempi ja ruuhkaisempi kuin muistinkaan. Mielummin käy jonkin toisen uimahallin salissa sitten jos on moisessa käytävä, uimisen kun voi sitten heittää samalle päivälle.

Tämä kuntosali ei Leppävaarassa sijaitse, mutta olen käynyt joitain kertoja Olariumissa ja kyllä se minulle on kelvannut, tosin jos etsii Leppävaarasta kuntosalia niin tämä ei kyllä kelpaa, mutta mainitsin vain.

edit: Asenteesta vielä, että näytti siellä joku aika sitten treenaavan naisten leuanvedon SM 2.

Evil Joe sanoi:

No tuohan kuulostaa vallan mainioilta. Tulee tässä muutto ihan siihen nurkille, niin sinne varmaan sitten. Pitää käydä katsastamassa paikat.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pistetään nyt tänne sitten..Näillä näkymin ollaan muuttamassa Espoon Haukilahteen. Taitaa olla nuo Tapiolan salit lähimpänä, vai kuinka? Tai sitten jatkan Töölö Gymin tukemista.

Myth sanoi:
No tuohan kuulostaa vallan mainioilta. Tulee tässä muutto ihan siihen nurkille, niin sinne varmaan sitten. Pitää käydä katsastamassa paikat.

Jees. Ite reenailen tuolla Urheiluhallilla ja se riittää mulle. Saattaapi mennä kesäksi remonttiin, mutta en oo varma.

täh?leppävaaran urheilupuiston sali. Helvetin hyvä punttisali ja halpa. (Kaupungin)
Se on siinä uimahallin salin lähellä."stadium" rakennuksessa.
Turha sitä on lähteä johonkin helvetin tapiolaan :)
Itse käyn nyt kesän elixiassa,muutoin käyn tuolla.

Juissi sanoi:
täh?leppävaaran urheilupuiston sali. Helvetin hyvä punttisali ja halpa. (Kaupungin)
Se on siinä uimahallin salin lähellä."stadium" rakennuksessa.
Turha sitä on lähteä johonkin helvetin tapiolaan :)
Itse käyn nyt kesän elixiassa,muutoin käyn tuolla.

Ai se ei oo enää remontissa? Viime kesänä kun kävin siellä haahuilemassa, niin kiinnihän se oli ja tuon takia en sitten ostanut korttia. Eikä sillon ollut edes tietoa, että avataanko sitä enää ollenkaan.

Vituttaa kyllä, jos tuo Tapiolan urheiluhallin sali menee nyt sit remonttiin. Sekin kestää varmaan vuoden...Toivottavasti se toinen Tapiolan sali olisi sitten yhtä hyvä.

Olen treenannut Tapiolan urheiluhallilla ja Tuulimäessä.
Urheiluhalli on peini. Penkkejä on 2, muita laitteita 1. Kesällä saatanan kuuma. Pyhinä kiinni ja kesällä jonkun aikaa kiinni.

Tuulimäki on myös samalla tavalla kiinni, kaikkia laitteita yksi. Kokoa enemmän ja Bat-Cave sijaintinsa takia ei kuuma. Musiikkina yleensä Ylen ykkönen tai vastaava. Ankea tunnelma.

Ite tuen Otaniemen Blöötä.

Pistetään nyt tänne sitten..Näillä näkymin ollaan muuttamassa Espoon Haukilahteen. Taitaa olla nuo Tapiolan salit lähimpänä, vai kuinka? Tai sitten jatkan Töölö Gymin tukemista.

Tervetuloa Haukilahteen, itsekin täällä asustelen, tosin olen muuttamassa kohta eri kaupunginosaan. Älä hanki korttia Matinkylän CMS Forever -klubille koska se on helvetin kallis ja siellä on kuulemma aika nipo meininki. Kävelymatkan päässä on myös Esport Center, mutta itse tosiaan suosin noita kaupungin saleja niin kuin jo aiemmin mainitsin.

Isossa Omenassa ja Olarissa on kanssa jotain saleja, ja niihin pääsee kävellen tai bussilinjalla 10. En muista salien nimiä, mutta oisko toinen niistä ainakin Wellness.

Tervetuloa Haukilahteen, itsekin täällä asustelen, tosin olen muuttamassa kohta eri kaupunginosaan. Älä hanki korttia Matinkylän CMS Forever -klubille koska se on helvetin kallis ja siellä on kuulemma aika nipo meininki. Kävelymatkan päässä on myös Esport Center, mutta itse tosiaan suosin noita kaupungin saleja niin kuin jo aiemmin mainitsin.

Isossa Omenassa ja Olarissa on kanssa jotain saleja, ja niihin pääsee kävellen tai bussilinjalla 10. En muista salien nimiä, mutta oisko toinen niistä ainakin Wellness.

Jep. Itse käyn esport centerissä joka on mielestäni paras sali missä olen käynyt. Juuri rempattu, ja fitnesscardin omaavana saat viereen valmistuneen arenan palvelut käyttöösi maksutta. Eli kaksi isoa salia käytössä, kesällä ilmaset tennis/sulkkisvuorot, 400m sisäjuoksurata. Pukkari on todella iso ja suihkutilat ja sauna on juuri uusittu. Salilla ja pukkarissa on todella tehokas ilmastointi joka varsinkin kesällä on todella jees. Laitteita on paljon ja olen ehkä kerran joutunut vähän aikaa jonottamaan penkkiin kolmen kuukauden aikana.. Tähän kaikkeen kun lisätään ne uber-kissat joita siellä on helvetisti:kuola: niin melkeen täydellinen paketti on valmis:)

ps. Ainoa miinuspuoli on sitten hinta, opiskelijana makselen noin 50 egee kuussa...

Jep. Itse käyn esport centerissä joka on mielestäni paras sali missä olen käynyt. Juuri rempattu, ja fitnesscardin omaavana saat viereen valmistuneen arenan palvelut käyttöösi maksutta. Eli kaksi isoa salia käytössä, kesällä ilmaset tennis/sulkkisvuorot, 400m sisäjuoksurata. Pukkari on todella iso ja suihkutilat ja sauna on juuri uusittu. Salilla ja pukkarissa on todella tehokas ilmastointi joka varsinkin kesällä on todella jees. Laitteita on paljon ja olen ehkä kerran joutunut vähän aikaa jonottamaan penkkiin kolmen kuukauden aikana.. Tähän kaikkeen kun lisätään ne uber-kissat joita siellä on helvetisti:kuola: niin melkeen täydellinen paketti on valmis:)

ps. Ainoa miinuspuoli on sitten hinta, opiskelijana makselen noin 50 egee kuussa...

Jesh... Leppävaarassa asustelen ja suosittelen kanssa Esport Centeriä. Plussia Vargas listannut ansiokkaasti.

Käyn välillä/joskus työpäivien (Meilahti) jälkeen Helsingin salilla, riippuu millä liikkeellä. Fillari tahi rullat = Espoo / Julkiset (harvoin) = Helsinki... Mutta Espoo ehdottomasti parempi.

Peruslaitteet löytyvät, lisäksi paljon erilaisia vitkuttimia, joita katson kieroon. Käsipainot riittävät minulle ja treenilleni. Jos jotain kaipaisin salille niin se olisi ehdottomasti Hack-kyykky.

Musiikki (Radio Nova) v***ttaa aina mutta onneksi on IPod :) Mutta jos se jää kotiin niin tekee mieli lähteä itse heti perään.

Jesh... Leppävaarassa asustelen ja suosittelen kanssa Esport Centeriä. Plussia Vargas listannut ansiokkaasti.

Käyn välillä/joskus työpäivien (Meilahti) jälkeen Helsingin salilla, riippuu millä liikkeellä. Fillari tahi rullat = Espoo / Julkiset (harvoin) = Helsinki... Mutta Espoo ehdottomasti parempi.

Peruslaitteet löytyvät, lisäksi paljon erilaisia vitkuttimia, joita katson kieroon. Käsipainot riittävät minulle ja treenilleni. Jos jotain kaipaisin salille niin se olisi ehdottomasti Hack-kyykky.

Musiikki (Radio Nova) v***ttaa aina mutta onneksi on IPod :) Mutta jos se jää kotiin niin tekee mieli lähteä itse heti perään.

Muakin ottaa vähän harmittaa toi hack-kyykyn puuttuminen. Laitoin palautetta ja pyysin, että hankkisivat hackin ja t-tangon, maustoin juttua vielä, et moni treenaaja on valitellut kyseistenlaitteiden puuttumista. Palautteessa sanoivat, että centerissä on jo hack!! Ihme juttu jos he pitävät sitä kyykkylaitetta hackkinä....:david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom