Kuntosali hakusessa Espoosta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Seb
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Siis jos Haukilahdessa asuu ja haluaa salille jossa reenata ns. asenteella, niin eihän voi olla mitään muuta vaihtoehtoa kuin Classic Gym. On varmaan halvinkin heti kaupungin salien jälkeen.

E: ai tää olikin jo vanha :D

Selvä juttu, Classic on käynyt vahvasti mielessä, kun tässä melko lähellä asustelen. Aikaisemmin oon käynyt juurikin ketjussa aikaisemmin mainituilla Espoon kaupungin luolasaleilla (Tuulimäki ja Tapiolan urheilupuisto), mutta ne on vähän ankeita paikkoja.

Onkos muuten Classic Gym kovinkin ruuhkainen sali? Lähinnä nyt tässä vaiheessa kiinnostaisi nuo aerobiset laitteet, pitäisi saada vähän peruskuntoa takaisin koko syksyn jatkuneen sairastelun jäljiltä.

Espoon keskuksen lähellä on sali,mihin pääset jäsenkortilla treenaamaan 24/7. Kävin siellä itse viellä 6kk sitten. Ei mikään iso sali,mutta kuitenkin.

Ei se classic mielestäni kauhean ruuhkainen ole, paljon pahempikin voisi olla. Ruuhka ajoittuu yleensä sinne klo 16-20, kun jengi pääsee töistä ja tulee reenaamaan. aerobisista laitteista on lähes aina muutama vapaana. Tuu tutustumaan ja kattomaan paikan päälle ;)

Ihme ettei kukaan vielä ole maininnut Espoon saleista Fit1:stä. Ellei siellä sitten käy Pakkislaisia...? Hinta-/laatusuhteelta varmasti ylivertainen kilpailijoihinsa nähden ainakin peruskävijöille. Salilla on kolme toimipistettä: Leppävaara, Matinkylä ja Espoon keskus ja jäsenyys oikeuttaa käymään ihan missä tahansa näistä. Aukioloajat olivat jotain 6.00-23.00 viikon joka päivä ELI todella hyvät. Ja usein ollut tässä tuo tarjous voimassa eli 200e/vuosi, kun maksaa kerralla.
Toimipisteissä on pieniä eroja laitekannassa, mutta jokaiselta salilta löytyy jotain hyvää. On mm. kevennetty leuanveto-/dippi-laite, löytyy Hack-kyykky ja joka pisteessä lattioiden materiaalit ovat sellaisia, että mave ei ole kielletty... Lisäksi vaikka saleilla käy aikalailla kaikennäköistä hiihtäjää, ei siellä juuri tuijotella jos joku treenaa kovempaa. Itse kerran erehdyin Elixiaan tutustumiskäynnille ja voi luoja kuinka siellä treenaavat salkkumiehet kattelivat suu auki kun joku pitää edes vähän ääntä kun yrittää tehdä sarjat loppuun. Tämä näin sivumainintana, että ilmapiiri näillä saleilla ei ole kuolemanvakava.

Hitto kun oli Fressille hyvä kamppistarjous Citydealissa mut unohtui mainostaa täällä.. Tais nimittäin mennä jo :jahas:

Ihme ettei kukaan vielä ole maininnut Espoon saleista Fit1:stä. Ellei siellä sitten käy Pakkislaisia...? Hinta-/laatusuhteelta varmasti ylivertainen kilpailijoihinsa nähden ainakin peruskävijöille.

Kävin toissa vuonna tuolla Fit ykkösellä Lepuskissa tutustumassa. Niin ala-arvoista asiakaspalvelua oli etten edes harkinnut sinne liittymistä. Eivät meinanneet edes päästää käymään vaan katsomassa salia, ilman treenailua vaan alkoi pyytämään kertakäynnin summaa. Kun lopulta saatiin käydä kurkkaamassa, kukaan ei tullut edes opastamaan esim. missä on pukkarit ymym. Paskaa saa halvalla. Ja vielä kun tuo sali sijaitsee ns. väärällä puolella, eli ghettopuolella mitä yritän vältellä viimeiseen saakka ettei minun pilvilinnoissa eläminen järky kun näen että jollain menee huonosti.

Tarkotus olis jossain vaiheessa alotella tuolla Matinkylän Fit1:ssä, kun on niin hyvä sijainti ja halba. Kävin kerran pyörähtämässä ja paikkoja kattelemassa, niin aika hyvältä näytti kyllä. Muutamat ukkelit siellä aika tosissaan näytti vääntävän. Tähän asti tullut käytyä Classicilla. Jos pelkkää salia hakee ilman mitään ihmeempiä ryhmätunteja, niin ei noita kahta parempaa vaihtoehtoa varmaan tällä lähistöllä ole.

E: Niin ja aspatyttönenkin oli oikein mukava ja palveleva.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kysytääs kun tää thredi nyt on sopivasti tässä, että mistäpäin Espoota löytyisi sali jossa voisi treenailla painonnostoliikkeitä? Ainakaan yksityisiltä saleilta en ole mitään kunnon nostopaikkoja löytänyt. Mavettaa toki pystyy monessa paikassa, mutta haussa siis sellainen mesta jossa voisi painoja paiskoa ihan kunnolla ja huoletta, ilman että muut treenaajat kuolee sydänkohtaukseen. Missä kunnossa Espoon keskuksen Kannusillanmäki on nykyisin? Tuolla olen muutama vuosi sitten käynyt pariin otteeseen ja muistelen että siellä olisi käynyt porukkaa painonnostoa treenailemassa? Nythän tuo taitaa olla kesätauolla niin ei pääse katsomaan.

Kyllä noi kaupungin salit ovat erittäin käyttökelpoisia jos PUNTTIsaleja haetaan. Ei mitään nykyajan fitness centterejä vaan asiallisia rautasaleja.

Itselläkin edessä muutto pk-seudulle ja duuni Leppävaarassa. Aiemmin on mainittu sieltä saleista nuo Fit1 ja Classic Gym. Entäs uimahallin ja urheilupuiston salit, kannattaako edes käydä katsomassa? Treenailen nykyään lähinnä lihaskadon ehkäisemiseksi 1-2 krt/vk ihan "perusliikkeitä" vapailla painoilla, taljoissa jne. Pääpaino muuten nykyään enempi aerobisessa enempi. Löytyykö em. saleilta (talveksi) jotain aerobisia laitteita? Entäs laitevalikoima, onko vapaita painoja, taljoja hyvin? Classic gym olisi varmasti muuten selkeä valinta, mutta kertamaksut jää suht korkeiksi, koska niin harvoin tulee käytyä, että kk-kortin kannattavuus/järkevyys alkaa olla siinä rajoilla...

Kyllä ainakin Fit1-ketjun saleilla on jos jonkinnäköistä aerobista vemputinta: ainakin ne perus juoksumatot, kuntopyörät ja crosstrainerit/stepperit löytyy, ja ovat vieläpä aika uudennäköisiä laitteita. Juuri vähän aikaa sitten oli tarjouksessa 12kk:n kortti 199 eurolla.

Espoon keskuksen lähellä on sali,mihin pääset jäsenkortilla treenaamaan 24/7. Kävin siellä itse viellä 6kk sitten. Ei mikään iso sali,mutta kuitenkin.

Onko kellään tietoa mikä paikka on kyseessä? Tietääkseni Espoossa ei ole yhtään 24/7 salia. Valitettavasti.

Onko kellään tietoa mikä paikka on kyseessä? Tietääkseni Espoossa ei ole yhtään 24/7 salia. Valitettavasti.

Itse käyn Espoon Fit1 salilla joka on siinä Kuninkaantien lukion rakennuksessa.
Aerobinen puoli on huomattavasti isompi, mutta siellä perällä on ns. rautapuoli, jossa mahtuu ihan loistavasti treenaamaan.
Sisään pääsee kortilla ainakin klo 6:00 eteenpäin ja todennäköisesti vielä aikasemminkin, koska siellä on joku rouvashenkilö jo täydessä laukassa juoksumatolla tai crossarissa jo vähän tasan jälkeen joka ikinen aamu, myöhimpään mitä itse olen sieltä lähtenyt on vähän vaille yhdeksän illalla, todennäköisesti huomattavasti myöhempään auki.
Äkkiä ei tule kuitenkaan mieleen miks joku haluaisi yöllä mennä salille?

Miinuksina: Ei saunaa, eikä W-Lania (Spotify vaatis kaistaa)

Antaisin 0 - 10 arvosanalla 8+ jos ollaan oikein kriittisiä, oon tykännyt tosi paljon!

Itse käyn Espoon Fit1 salilla joka on siinä Kuninkaantien lukion rakennuksessa.
Aerobinen puoli on huomattavasti isompi, mutta siellä perällä on ns. rautapuoli, jossa mahtuu ihan loistavasti treenaamaan.
Sisään pääsee kortilla ainakin klo 6:00 eteenpäin ja todennäköisesti vielä aikasemminkin, koska siellä on joku rouvashenkilö jo täydessä laukassa juoksumatolla tai crossarissa jo vähän tasan jälkeen joka ikinen aamu, myöhimpään mitä itse olen sieltä lähtenyt on vähän vaille yhdeksän illalla, todennäköisesti huomattavasti myöhempään auki.
Äkkiä ei tule kuitenkaan mieleen miks joku haluaisi yöllä mennä salille?

Miinuksina: Ei saunaa, eikä W-Lania (Spotify vaatis kaistaa)

Antaisin 0 - 10 arvosanalla 8+ jos ollaan oikein kriittisiä, oon tykännyt tosi paljon!

Fit1 menee klo 22 kiinni.

Ei sinne salille nyt yöllä tarvitse mennä mut joku 05-24 aukiolo natsais paremmin omiin aikatauluihin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom