Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Espoon keskuksen lähellä on sali,mihin pääset jäsenkortilla treenaamaan 24/7. Kävin siellä itse viellä 6kk sitten. Ei mikään iso sali,mutta kuitenkin.
Espoon keskuksen lähellä on sali,mihin pääset jäsenkortilla treenaamaan 24/7. Kävin siellä itse viellä 6kk sitten. Ei mikään iso sali,mutta kuitenkin.
Ihme ettei kukaan vielä ole maininnut Espoon saleista Fit1:stä. Ellei siellä sitten käy Pakkislaisia...? Hinta-/laatusuhteelta varmasti ylivertainen kilpailijoihinsa nähden ainakin peruskävijöille.
että mistäpäin Espoota löytyisi sali jossa voisi treenailla painonnostoliikkeitä?
Onko kellään tietoa mikä paikka on kyseessä? Tietääkseni Espoossa ei ole yhtään 24/7 salia. Valitettavasti.
Itse käyn Espoon Fit1 salilla joka on siinä Kuninkaantien lukion rakennuksessa.
Aerobinen puoli on huomattavasti isompi, mutta siellä perällä on ns. rautapuoli, jossa mahtuu ihan loistavasti treenaamaan.
Sisään pääsee kortilla ainakin klo 6:00 eteenpäin ja todennäköisesti vielä aikasemminkin, koska siellä on joku rouvashenkilö jo täydessä laukassa juoksumatolla tai crossarissa jo vähän tasan jälkeen joka ikinen aamu, myöhimpään mitä itse olen sieltä lähtenyt on vähän vaille yhdeksän illalla, todennäköisesti huomattavasti myöhempään auki.
Äkkiä ei tule kuitenkaan mieleen miks joku haluaisi yöllä mennä salille?
Miinuksina: Ei saunaa, eikä W-Lania (Spotify vaatis kaistaa)
Antaisin 0 - 10 arvosanalla 8+ jos ollaan oikein kriittisiä, oon tykännyt tosi paljon!